
" onclick="window.open(this.href);return false;
Moderatorzy: Pavulon_, Hans, Pavulon_, Hans


 
  
  
    
    )
  ) Czyli mamy kolejny sukces ! Gratulacje !
 Czyli mamy kolejny sukces ! Gratulacje !
 po zamontowaniu nowych wahaczy problem z ustawieniem zbieżności wyparował
 po zamontowaniu nowych wahaczy problem z ustawieniem zbieżności wyparował 
 pokryte kilka miesięcy szukanym przeze mnie materiałem i ściągniętym z USA (można kupić tylko zestaw pokrowców lub kompletne zagłówki ok. 400usd). Znaleziony przeze mnie materiał pokrywa się w 100% z tym użytym przez TMI.
 pokryte kilka miesięcy szukanym przeze mnie materiałem i ściągniętym z USA (można kupić tylko zestaw pokrowców lub kompletne zagłówki ok. 400usd). Znaleziony przeze mnie materiał pokrywa się w 100% z tym użytym przez TMI. czyli kolejny "must have"
 czyli kolejny "must have" 
Jakie pasy montowałeś ?CzyTyTez pisze: ↑2020-02-16, 18:471. Standardowe 3 punktowe pasy bezpieczeństwa - dlaczego? Otóż przed remontem gdy dojeżdżałem do skrzyżowania z prędkością ok. 30 km/h lekko przyhamowałem, niestety lub stety 4 bębny przychwyciły przez co hamowanie było delikatnie gwałtowniejsze ale to wszystko wystarczyło by niczego nie spodziewający się pasażer znajdujący się na tylnej kanapie przeleciał przez przednie składające się siedzenia i wpadł na przednią szybę. Nikt z nas nie chce wiedzieć co by było gdyby prędkość była wyższa...
hej, z przodu zostawiłem oryginalne biodrowe, niby można założyć z przodu trzy punktowce ale to już nieco większa przeróbka, pozostaje ręce trzymać twardo na kierownicySherif pisze: ↑2020-02-18, 11:07Jakie pasy montowałeś ?CzyTyTez pisze: ↑2020-02-16, 18:471. Standardowe 3 punktowe pasy bezpieczeństwa - dlaczego? Otóż przed remontem gdy dojeżdżałem do skrzyżowania z prędkością ok. 30 km/h lekko przyhamowałem, niestety lub stety 4 bębny przychwyciły przez co hamowanie było delikatnie gwałtowniejsze ale to wszystko wystarczyło by niczego nie spodziewający się pasażer znajdujący się na tylnej kanapie przeleciał przez przednie składające się siedzenia i wpadł na przednią szybę. Nikt z nas nie chce wiedzieć co by było gdyby prędkość była wyższa...
Z przodu też masz 3-punktowe ?

Wg instrukcji nie wygląda to skomplikowanie. Ja planuję dać na przód i tył (dzieci).
 
 Te sam są m.in w CJPony. Jak jest promo to kosztują tyle samo.empi1955 pisze: ↑2020-02-20, 22:19A propo pasów . Być może link znany jest większości osób. Opinie wśród użytkowników w USA pozytywne.
https://www.seatbeltsplus.com/category/ ... belts.html
Może i nie jest to skomplikowane ale musisz gdzieś dołożyć ten trzeci punkt mniej lub bardziej profesjonalnie, co jak dla mnie zbyt mocno ingeruje w oryginalny wygląd mustanga. Na rysunkach widać mniej lub bardziej gdzieś tam sterczące pasy (w fastabacku wygląda to dużo lepiej). Natomiast z tyłu nic, nigdzie nie wisi, a czarne pasy ledwo widać. Na upartego założysz pasy z większości samochodów, tu jest raczej tylko kwestia dobrania czegoś ładnego.