Termostat.
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, Rezor, Przemek64
Termostat.
Wyglada,ze sie nie calkiem otwiera.
Temperatura skacze,wahania znaczne i nieregularne.
Chlodnica czesciowo calkiem zimna,czesciowo ciepla,a powinna byc goraca,bo temp. pod czerwona kreska.
Odpowietrzone kilka razy.
MUsial po wymianie plynu podejsc jakis smiec i sie zacina.
Taki sie nada?:
http://czesci-usa.com.pl/pl,product,569 ... 13009.html
Z opisu pasuje.
Temperatura skacze,wahania znaczne i nieregularne.
Chlodnica czesciowo calkiem zimna,czesciowo ciepla,a powinna byc goraca,bo temp. pod czerwona kreska.
Odpowietrzone kilka razy.
MUsial po wymianie plynu podejsc jakis smiec i sie zacina.
Taki sie nada?:
http://czesci-usa.com.pl/pl,product,569 ... 13009.html
Z opisu pasuje.
- smerf
- Forumowicz
- Posty: 482
- Rejestracja: 2008-11-21, 22:08
- Model: Ford Mustang GT/1995r/silnik 5.0L/automatic
- Silnik: inny V8
- Kolor: czerwony
- Kontakt:
jak jestes na gg to napisz wyklaruje ci to moje 5627490 tak nie jeżdzij bo rozwalisz silnik, w najlepszym wypadku strzeli jaki wąż
Galeria zdjęć http://www.fotosik.pl/slideshow.php?id= ... angkalinka" onclick="window.open(this.href);return false;
Smerf,nie musisz mi klarowacsmerf pisze:jak jestes na gg to napisz wyklaruje ci to moje 5627490 tak nie jeżdzij bo rozwalisz silnik, w najlepszym wypadku strzeli jaki wąż
Wiem co nieco.
Nie jest az tak,zeby sie gotowal.
Ale tak nie moze byc.
Bedzie dobry ten zawor z linka?
GG nie uzywam bo za duzo glupich reklam musialem codzien wywalac
TEraz konik garazuje,bo za duzo odsniezania,a jeepem wyjezdzam spod chalupy bez machania lopata
I wlasnie szukam termostatu.Nie bede jezdzil zanim tego nie zrobie,zreszta i tak sie nie da ,zadna przyjemnosc po takim sniegu.
- smerf
- Forumowicz
- Posty: 482
- Rejestracja: 2008-11-21, 22:08
- Model: Ford Mustang GT/1995r/silnik 5.0L/automatic
- Silnik: inny V8
- Kolor: czerwony
- Kontakt:
pisałeś ze nie masz korka w chłodnicy ani zbiornika wyrównawczego, to jak to ma działać układ chłodzenia przypomina fiata 125p ,płyn jak sie nagrzewa musi wchodzić do zbiornika ,jak stygnie spowrotem jednocześnie w ten sposób się odpowietrza ,pisałeś że tam coś odpowietrzałeś , ,to sie robi samo ,bez korka w którym sa 2 zawory i zbiornika nie ma szans
Galeria zdjęć http://www.fotosik.pl/slideshow.php?id= ... angkalinka" onclick="window.open(this.href);return false;
Odpowietrza sie tak:smerf pisze: pisałeś ze nie masz korka w chłodnicy ani zbiornika wyrównawczego, to jak to ma działać układ chłodzenia przypomina fiata 125p ,płyn jak sie nagrzewa musi wchodzić do zbiornika ,jak stygnie spowrotem jednocześnie w ten sposób się odpowietrza ,pisałeś że tam coś odpowietrzałeś , ,to sie robi samo ,bez korka w którym sa 2 zawory i zbiornika nie ma szans
Temperatura rosnie,wylaczam silnik,odkrecam odpowietrznik na chlodnicy i wywala powietrze razem z plynem.Tak zrobilem ze 4 razy.
I bylo OK.Przejechalem ze 20 km i temperatura nie rosla.
Ale na drugi dzien znowu,i mimo odpowietrzenia dalej to samo.
To nie odpowietrzenie,ale zaciety zawor.Widac bylo na wskazniku temperatury,ze raz rosnie,za chwile troche spada,znowu rosnie i tak w kolko.Takie wahania to otwieranie termostatu,tyle,ze nie do konca.
Inna rzecz,ze powinna byc oryginalna chlodnica i zbiornik wyrownawczy,co mam zamiar tez zrobic
- smerf
- Forumowicz
- Posty: 482
- Rejestracja: 2008-11-21, 22:08
- Model: Ford Mustang GT/1995r/silnik 5.0L/automatic
- Silnik: inny V8
- Kolor: czerwony
- Kontakt:
tak odpowietrzając silnik ,możesz to robić cały rok i nie odpowietrzysz ,,musi być zbiornik i chłodnica z korkiem w którym są 2 zawory,inaczej doprowadzisz do awari panie,a witrak musi być jeden ,tylko silnik z wiatraka musi mieć 2 biegi szybki i wolny--nie ma inaczej ,wiatraki z 3.8 maja 1 bieg w roczniku 94-95--pozdr....
Galeria zdjęć http://www.fotosik.pl/slideshow.php?id= ... angkalinka" onclick="window.open(this.href);return false;
Panie,odpowietrzylem,tylko sie zawor k..wa jego mac zacialsmerf pisze:tak odpowietrzając silnik ,możesz to robić cały rok i nie odpowietrzysz ,,musi być zbiornik i chłodnica z korkiem w którym są 2 zawory,inaczej doprowadzisz do awari panie,a witrak musi być jeden ,tylko silnik z wiatraka musi mieć 2 biegi szybki i wolny--nie ma inaczej ,wiatraki z 3.8 maja 1 bieg w roczniku 94-95--pozdr....
Jak silnik goracy a chlodnica zimna -letnia,to tylko termostat.
A serio - mam od RAFALa dobra strone z czesciami.
Tam kupie co trza.
Ale zaczne od termostatu.
Dzieki za pomoc.
POzdr.
-
- Forumowicz
- Posty: 1646
- Rejestracja: 2008-11-10, 17:33
- Model: 302HO 1994 rok
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: sapphire blue
- Lokalizacja:: Polska
- Kontakt: