Plany na MR 2012
- Dezo
- Forumowicz
- Posty: 1616
- Rejestracja: 2009-03-10, 14:14
- Model: BULLITT
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: HG
- Kontakt:
Re: Plany na MR 2012
Pav, Celi. Jeżeli noclegi mają być priorytetem na tej imprezie... to Rawicz trzeba sobie odpuścić, i to szybko póki nie zacząłem oficjalnych rozmów. Jeżeli chodzi o moją organizację w Rawiczu, to widzę to jednoznacznie. Albo Rawicz i noclegi w Rawiczu albo rezygnuję z organizowania przystanku w Rawiczu i trzeba zmienić trasę. To nie jest szantaż, czasem tak nie odbierajcie moich słów... Po prostu, jeżeli MR ma noclegować w Pakosławiu lub Rydzynie, to jest to konkurencja rawickich hoteli z Grupy Pieprzyk (w tym POLICOM) i wtedy nie możemy liczyć na jakikolwiek sponsoring, a do tego ja jako pracownik Grupy będę w niezręcznej sytuacji ... Proste.
Zatem jeżeli upieracie się przy zapewnieniu noclegów i to wszystkim w jednym hotelu, to Rawicz odpada jako przystanek na trasie.... Poza tym, pomijając kwestię sponsorską, uważam, że nocleg w odległości 20km od miejsca przystanku "trochę" się nie komponuje...
Zatem jeżeli upieracie się przy zapewnieniu noclegów i to wszystkim w jednym hotelu, to Rawicz odpada jako przystanek na trasie.... Poza tym, pomijając kwestię sponsorską, uważam, że nocleg w odległości 20km od miejsca przystanku "trochę" się nie komponuje...
Samotny Wilk
- celibad
- Członek Honorowy MKP
- Posty: 1232
- Rejestracja: 2008-08-26, 09:21
- Model: GT 2015
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: yellow triple
- Kontakt:
Re: Plany na MR 2012
Narazie wysłałem Hubertowi nasz wstępny projekt - bo przecież specjalnie dla BP nie będziemy go poprawiac ... zobaczymy co odp ...
- celibad
- Członek Honorowy MKP
- Posty: 1232
- Rejestracja: 2008-08-26, 09:21
- Model: GT 2015
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: yellow triple
- Kontakt:
Re: Plany na MR 2012
Dezo , żeby ludzie się nie czepiali spania - trzeba im dobre jadło naszykować
może w tę stronę uderzyć ? poza tym jak będzie fajna próba sprawnościowa i zostaną uprzedzeni o tym że spanie bedzie w paru hotelach to przejdzie bez problemu ....
oczywiście jesli POLIKOM wchodzi w naszą impreze

oczywiście jesli POLIKOM wchodzi w naszą impreze
- Dezo
- Forumowicz
- Posty: 1616
- Rejestracja: 2009-03-10, 14:14
- Model: BULLITT
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: HG
- Kontakt:
Re: Plany na MR 2012
Słuchajcie. Prezes Kolejarza Rawicz, Darek Cieślak entuzjastycznie potwierdził wolę zrobienia wspólnie jakiegoś wydarzenia pt. Mustangi/Żużel przy okazji MR 2012. Może jakieś współzawodnictwo pomiedzy drużyną Mustangów a żużlowcami? Oczywiście z uwagą na bezpieczeństwo naszych aut. Jakieś pomysły?
Można by na stadionie zrobić duże widowisko! http://www.kolejarz.rawicz.pl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Można by na stadionie zrobić duże widowisko! http://www.kolejarz.rawicz.pl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ostatnio zmieniony 2011-10-17, 16:12 przez Dezo, łącznie zmieniany 1 raz.
Samotny Wilk
- celibad
- Członek Honorowy MKP
- Posty: 1232
- Rejestracja: 2008-08-26, 09:21
- Model: GT 2015
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: yellow triple
- Kontakt:
- Dezo
- Forumowicz
- Posty: 1616
- Rejestracja: 2009-03-10, 14:14
- Model: BULLITT
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: HG
- Kontakt:
Re: Plany na MR 2012
No nie wiem.... Jak zaczniesz dochodzić motocykl żużlowy, to szpryca spod tylnego koła motocykla wypiaskuje Ci auto, hehe
Na quadach sobie pożużlowali, ale z samochodami trzeba ostrożniej. " onclick="window.open(this.href);return false;
Na quadach sobie pożużlowali, ale z samochodami trzeba ostrożniej. " onclick="window.open(this.href);return false;
Samotny Wilk
- Pavulon_
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 2168
- Rejestracja: 2008-08-17, 22:22
- Model: 1965 Convertible
- Silnik: inny V8
- Kolor: Prairie Bronze
- Lokalizacja:: Poznań
- Stajnia: Stajnia Wielkopolska
Re: Plany na MR 2012
Dezo,
powiedz czy Rawicz to konieczny punkt na mapie ze względu na Policom ? Czy nie robiąc tam 'eventu' Policom dalej może być skłonny do sponsoringu ?
Noclegi nie są priorytetem imprezy ale uważam że nie powinniśmy schodzić niżej niz standard ***. Ja po całym dniu jezdzenia i potem 'imprezowania' z mustangami nie chce sie zmęczony kłaść spać w hotelu robotniczym w którym bez klapek nie powinienem wchodzić pod przysznic. Ludzie w Chojnicach, Bełchatowie i Włocławku narzekali na standard nie na to ze nocują w dwóch różnych hotelach.
Podczas dzisiejszej rozmowy na Skype wstępnie opracowaliśmy delikatnie podrasowaną trasę MR. Kilka słów wytłumaczenia:
- do Kudowy zjezdzamy dzień wcześniej czyli we wtorek
- w środe robimy rundę po kotlinie kłodzkiej i kończymy we wrocławiu
- w czwartek ruszamy z wrocławia do poznania (tu można juz sprawdzony hotel 500 - tarnowo podgórne), po drodze można zrobić np. 1h show w Rawiczu - taki checkpoint
- z poznania w piątek walimy do Piły
- w sobote do Kołobrzegu i w niedziele do chaty

realnie patrząc -- > w każdym z tych miast mamy szansę na noclegi w jednym miejscu o standardzie minimum *** ---> w każdym hotelu będzie parking --> w każdym mieście będzie ktoś do organizacji. D
Kudowa -celibad
wrocław - nemax + dr killer --> trzeba z nimi przegadać
poznań - ja + alski
piła - Kuba
kołobrzeg - andronik
BP też było za tym żeby na trasie było trochę większych miast, będzie to dla nich chyba dobra opcja. Zresztą muszą ją klepnąć.
To jest oczywiście tylko propozycja, ja się przy takiej trasie nie upieram ale jakąkolwiek uzgodnimy musimy mieć dograną bazę hotelową, dla ludzi to jest bardzo istotny punkt.
Dajcie prosze znać co myślicie.
powiedz czy Rawicz to konieczny punkt na mapie ze względu na Policom ? Czy nie robiąc tam 'eventu' Policom dalej może być skłonny do sponsoringu ?
Noclegi nie są priorytetem imprezy ale uważam że nie powinniśmy schodzić niżej niz standard ***. Ja po całym dniu jezdzenia i potem 'imprezowania' z mustangami nie chce sie zmęczony kłaść spać w hotelu robotniczym w którym bez klapek nie powinienem wchodzić pod przysznic. Ludzie w Chojnicach, Bełchatowie i Włocławku narzekali na standard nie na to ze nocują w dwóch różnych hotelach.
Podczas dzisiejszej rozmowy na Skype wstępnie opracowaliśmy delikatnie podrasowaną trasę MR. Kilka słów wytłumaczenia:
- do Kudowy zjezdzamy dzień wcześniej czyli we wtorek
- w środe robimy rundę po kotlinie kłodzkiej i kończymy we wrocławiu
- w czwartek ruszamy z wrocławia do poznania (tu można juz sprawdzony hotel 500 - tarnowo podgórne), po drodze można zrobić np. 1h show w Rawiczu - taki checkpoint
- z poznania w piątek walimy do Piły
- w sobote do Kołobrzegu i w niedziele do chaty

realnie patrząc -- > w każdym z tych miast mamy szansę na noclegi w jednym miejscu o standardzie minimum *** ---> w każdym hotelu będzie parking --> w każdym mieście będzie ktoś do organizacji. D
Kudowa -celibad
wrocław - nemax + dr killer --> trzeba z nimi przegadać
poznań - ja + alski
piła - Kuba
kołobrzeg - andronik
BP też było za tym żeby na trasie było trochę większych miast, będzie to dla nich chyba dobra opcja. Zresztą muszą ją klepnąć.
To jest oczywiście tylko propozycja, ja się przy takiej trasie nie upieram ale jakąkolwiek uzgodnimy musimy mieć dograną bazę hotelową, dla ludzi to jest bardzo istotny punkt.
Dajcie prosze znać co myślicie.
-
- Członek Honorowy MKP
- Posty: 1139
- Rejestracja: 2008-12-18, 15:43
- Model: S281 SC
- Silnik: inny V8
- Kolor: Wściekle czerwony
- Lokalizacja:: Tak po środku.
Re: Plany na MR 2012
Witam wszystkich!!!!
Bardzo się cieszę że mogę być pomocny w organizacji - podtrzymuję swoje zainteresowanie organizacją w Pile - jestem tam parę razy w miesiącu więc nie powinno to stanowić problemu.
Na wstępie kilka moich przemyśleń po MR2011.
1.Noclegi - wszyscy powinni spać w jednym miejscu - rzecz jaka wpieniła mnie najbardziej to nocleg w Chojnicach z rozbiciem na dwie grupy. Niestety zaczęło się gadanie o lepszych i gorszych i zrobił się kwas. Skoro RAZEM jedziemy to RAZEM spędzajmy czas. W ciągu dnia będziemy się rozdzielać i wszyscy wieczorem chcą się razem spotkać i podzielić wrażeniami zakrapianymi kokakolą
Pobyt w hotelu to jest miejsce integracji które pamięta się najdłużej
2. Liczba uczestników. Patrząc wstecz, myślę że można spokojnie założyć że będzie więcej zainteresowanych uczestnictwem w kolejnym MR. Moim zdaniem nie powinno się iść w formę - jadą wszyscy co chcą bo po prostu tego nie opanujemy - ile miejsc hotelowych? Do końca nie wiadomo. Ile uczestników? Do końca nie wiadomo. Co to za uczestnicy? Część znamy, ale części niestety nie. Drugą opcja z limitem 30 załóg też jest nie za dobra bo nie wszyscy się zmieszczą i będą podejrzenia że "pewnie znowu pojadą Ci co w zeszłym roku a my nie bo nas nie chcą". NIe będzie wiadomo ile zamówić numerów startowych/koszulek.
Moja propozycja:
Po premierze (chyba w listopadzie) filmu MR 2012 pojawia się adres strony www z informacją że przyjmujemy zapisy do końca grudnia 2011 (termin do ustalenia) a wszyscy zapisani po tym terminie wpadają na listę rezerwową. Po zamknięciu listy wszyscy mają 2 tygodnie na wpłatę zaliczki powiedzmy 300 pln a potem spadają listę rezerwową. W ten sposób wiemy ile będziemy mieli aut i kto będzie brał udział w wyścigu. Podejrzewam, że zainteresowani będą codziennie sprawdzać swoją pozycję na liście i trzymać rękę na pulsie
Z czasem będę wrzucał kolejne tematy.
Bardzo się cieszę że mogę być pomocny w organizacji - podtrzymuję swoje zainteresowanie organizacją w Pile - jestem tam parę razy w miesiącu więc nie powinno to stanowić problemu.
Na wstępie kilka moich przemyśleń po MR2011.
1.Noclegi - wszyscy powinni spać w jednym miejscu - rzecz jaka wpieniła mnie najbardziej to nocleg w Chojnicach z rozbiciem na dwie grupy. Niestety zaczęło się gadanie o lepszych i gorszych i zrobił się kwas. Skoro RAZEM jedziemy to RAZEM spędzajmy czas. W ciągu dnia będziemy się rozdzielać i wszyscy wieczorem chcą się razem spotkać i podzielić wrażeniami zakrapianymi kokakolą


2. Liczba uczestników. Patrząc wstecz, myślę że można spokojnie założyć że będzie więcej zainteresowanych uczestnictwem w kolejnym MR. Moim zdaniem nie powinno się iść w formę - jadą wszyscy co chcą bo po prostu tego nie opanujemy - ile miejsc hotelowych? Do końca nie wiadomo. Ile uczestników? Do końca nie wiadomo. Co to za uczestnicy? Część znamy, ale części niestety nie. Drugą opcja z limitem 30 załóg też jest nie za dobra bo nie wszyscy się zmieszczą i będą podejrzenia że "pewnie znowu pojadą Ci co w zeszłym roku a my nie bo nas nie chcą". NIe będzie wiadomo ile zamówić numerów startowych/koszulek.
Moja propozycja:
Po premierze (chyba w listopadzie) filmu MR 2012 pojawia się adres strony www z informacją że przyjmujemy zapisy do końca grudnia 2011 (termin do ustalenia) a wszyscy zapisani po tym terminie wpadają na listę rezerwową. Po zamknięciu listy wszyscy mają 2 tygodnie na wpłatę zaliczki powiedzmy 300 pln a potem spadają listę rezerwową. W ten sposób wiemy ile będziemy mieli aut i kto będzie brał udział w wyścigu. Podejrzewam, że zainteresowani będą codziennie sprawdzać swoją pozycję na liście i trzymać rękę na pulsie

Z czasem będę wrzucał kolejne tematy.
- Pavulon_
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 2168
- Rejestracja: 2008-08-17, 22:22
- Model: 1965 Convertible
- Silnik: inny V8
- Kolor: Prairie Bronze
- Lokalizacja:: Poznań
- Stajnia: Stajnia Wielkopolska
Re: Plany na MR 2012
Napisałem wstępnie 30 z możliwością zwiększenia liczby celowo zeby ogarnąć baze hotelową. Pewnie zwiększymy liczbę ale musimy mieć dograne hotele.
- Bielek
- Forumowicz
- Posty: 1573
- Rejestracja: 2009-09-05, 14:59
- Model: Mustang 1965 conv
- Kolor: niebieski
- Kontakt:
Re: Plany na MR 2012
kurde napisałem elaborat i mi skasowało...
nie będe pisać jeszcze raz bo mi się nie chce. dlatego w skrócie
1. załatwianie sobie hoteli? przedziwna opcja. to tak jakby uczestnicy wycieczki autokarowej mieli sami sobie załatwiać noclegi...
2. Doceniałem Wasze podejście co do konsekwentnego ograniczania uczestników. Lepiej niech z rokiem na rok przybywa, bo jest coraz fajniej, niź postawić na ilość i nie zapanować nad imprezą choćby logistycznie.
3. Z moich obserwacji 50 załóg to już skrajne maksimum.
4. za jednym hotelem przemawia m.in. to - widzieliscie jaki show zrobilismy na planie filmowym i na czyym to polega. Z soilworkerem jesteśmy przekonani ze trenujac codziennie w trakcie MR ostatniego dnia mozemy zrobic takie show na żywo. Będzie dodatkowa atrakcja, która może odbyć się przed hotelem w Kołobrzegu
5. Może zrobić jednego dnia kino samochodowe dla nas i lokalsów
6. Jeśli chodzi o Polsat to tak jak w poprzednim roku deklaruje swoją popmoc w załatwieniu patronatu. Musicie podjąć decyzję dość szybko bo chciałbym ich ewentualnie zainteresować już samą premierą filmu
7. Sporo jest do zrobienia w przypadku promocji imprezy. Na potrzeby premiery filmu tworzona jest baza mediów polskich i zagranicznych,.Oczywwiście można ją będzie wykorzystać na potrzeby promocji MR
8. Poprzednio bardzo brakowało mi możliwości zwiedzania ciekawych miejsc po drodze. Przejazdy były prefekcyjnie ustalone, ale zakładały przejechanie z opkt A do pkt B i niestety nic dodatkowo.
pisze to wsyzstko choć nie wiem czy będę uczestniczyć;) hehe akurat w tym sezonie mogę być bez Mustanga;)
nie będe pisać jeszcze raz bo mi się nie chce. dlatego w skrócie
1. załatwianie sobie hoteli? przedziwna opcja. to tak jakby uczestnicy wycieczki autokarowej mieli sami sobie załatwiać noclegi...
2. Doceniałem Wasze podejście co do konsekwentnego ograniczania uczestników. Lepiej niech z rokiem na rok przybywa, bo jest coraz fajniej, niź postawić na ilość i nie zapanować nad imprezą choćby logistycznie.
3. Z moich obserwacji 50 załóg to już skrajne maksimum.
4. za jednym hotelem przemawia m.in. to - widzieliscie jaki show zrobilismy na planie filmowym i na czyym to polega. Z soilworkerem jesteśmy przekonani ze trenujac codziennie w trakcie MR ostatniego dnia mozemy zrobic takie show na żywo. Będzie dodatkowa atrakcja, która może odbyć się przed hotelem w Kołobrzegu
5. Może zrobić jednego dnia kino samochodowe dla nas i lokalsów
6. Jeśli chodzi o Polsat to tak jak w poprzednim roku deklaruje swoją popmoc w załatwieniu patronatu. Musicie podjąć decyzję dość szybko bo chciałbym ich ewentualnie zainteresować już samą premierą filmu
7. Sporo jest do zrobienia w przypadku promocji imprezy. Na potrzeby premiery filmu tworzona jest baza mediów polskich i zagranicznych,.Oczywwiście można ją będzie wykorzystać na potrzeby promocji MR
8. Poprzednio bardzo brakowało mi możliwości zwiedzania ciekawych miejsc po drodze. Przejazdy były prefekcyjnie ustalone, ale zakładały przejechanie z opkt A do pkt B i niestety nic dodatkowo.
pisze to wsyzstko choć nie wiem czy będę uczestniczyć;) hehe akurat w tym sezonie mogę być bez Mustanga;)
[url=http://myrencontres.com]rencontre agricole[/url]
- celibad
- Członek Honorowy MKP
- Posty: 1232
- Rejestracja: 2008-08-26, 09:21
- Model: GT 2015
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: yellow triple
- Kontakt:
Re: Plany na MR 2012
Dezo , a dasz rade zająć sie eventem jesli w Rawiczu bedzie postój na trasie Wrocław - Poznań ?
Re: Plany na MR 2012
Dezo mamy wszyscy duzo az za duzo do roboty - nie rob nam tego . Wiesz ze wszystko dogrywamy i staramy sie wybrac opcje najbardziej odpowiednia. Wszystko jest do dogadania i przdyskutowania .
- Dezo
- Forumowicz
- Posty: 1616
- Rejestracja: 2009-03-10, 14:14
- Model: BULLITT
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: HG
- Kontakt:
Re: Plany na MR 2012
Mogę pomagać, nie ma sprawy. Jestem do dyspozycji.
Temat Rawicza uważam za zamknięty i nie wracajmy do tego.
Temat Rawicza uważam za zamknięty i nie wracajmy do tego.
Samotny Wilk
-
- Członek Honorowy MKP
- Posty: 1139
- Rejestracja: 2008-12-18, 15:43
- Model: S281 SC
- Silnik: inny V8
- Kolor: Wściekle czerwony
- Lokalizacja:: Tak po środku.
Re: Plany na MR 2012
Panowie - czy robimy jakiś odrębny wątek na atrakcje w czasie MR czy walimy tutaj?
p.s. w tygodniu 45 oglądam 2 obiekty w Pile, które spokojnie nasz zmieszczą i są chętni do współpracy.
p.s. w tygodniu 45 oglądam 2 obiekty w Pile, które spokojnie nasz zmieszczą i są chętni do współpracy.