wskaznik oleju
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, Rezor, Przemek64
-
- Forumowicz
- Posty: 1647
- Rejestracja: 2008-11-10, 17:33
- Model: 302HO 1994 rok
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: sapphire blue
- Lokalizacja:: Polska
- Kontakt:
-
- Forumowicz
- Posty: 1647
- Rejestracja: 2008-11-10, 17:33
- Model: 302HO 1994 rok
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: sapphire blue
- Lokalizacja:: Polska
- Kontakt:
Re: wskaznik oleju
nie lepiej dac to elektrykowi to by nie swiecilo:) Mi po wystrzelonych poduchach wkurzal ten migajacy zolty znaczek:)
302 HOooooo
- michal@
- Forumowicz
- Posty: 251
- Rejestracja: 2008-07-10, 22:13
- Model: GNATSUM.NAMI
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: czerwony(najszybszy kolor ;) )
Re: wskaznik oleju
wutang172 i co w końcu miałeś padnięte tą pompę oleju? w czym tkwił problem ciekawy jestem
13.09 08 Borsk ET13.400 300KM
19.07 09 Borsk ET 13.250
19.09.09 Borsk ET 12.840 340KM
07.08.10 Dajtki ET 12.979 street
21.05.11 Czaplinek ET12.68 390KM
03.07.11 Dajtki ET 12,38 340+75KM
20.07.12 Wilcze laski ET 12.27
19.08.12 Ełk ET11.87 480KM @ 200km/h
19.07 09 Borsk ET 13.250
19.09.09 Borsk ET 12.840 340KM
07.08.10 Dajtki ET 12.979 street
21.05.11 Czaplinek ET12.68 390KM
03.07.11 Dajtki ET 12,38 340+75KM
20.07.12 Wilcze laski ET 12.27
19.08.12 Ełk ET11.87 480KM @ 200km/h
-
- Forumowicz
- Posty: 1647
- Rejestracja: 2008-11-10, 17:33
- Model: 302HO 1994 rok
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: sapphire blue
- Lokalizacja:: Polska
- Kontakt:
Re: wskaznik oleju
pompa oleju i wody to lipa straszna. ja do taurusa musilaem wubulic 2tys na pompe i clodo tego wymiana rozrzadu echh szkoda gadac.
Czy ktos pamieta co ile km jazdy po miescie powino sie wymienialc silnik w 4.6v8?
Czy ktos pamieta co ile km jazdy po miescie powino sie wymienialc silnik w 4.6v8?
302 HOooooo
- michal@
- Forumowicz
- Posty: 251
- Rejestracja: 2008-07-10, 22:13
- Model: GNATSUM.NAMI
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: czerwony(najszybszy kolor ;) )
Re: wskaznik oleju
to faktycznie nie fartwutang172 pisze:tak pompa padla wymienilem odrazu z tym prętem napedzajacym pompe
czytałem o tych pompach i bardzo rzadko się zdarza,żeby coś w nich siadło.
Przy ewentualnej wymianie warto kupić high-volume (bardziej wydajna) nie high-pressure (łatwo pomylić), dobre są pompki Mering-a
13.09 08 Borsk ET13.400 300KM
19.07 09 Borsk ET 13.250
19.09.09 Borsk ET 12.840 340KM
07.08.10 Dajtki ET 12.979 street
21.05.11 Czaplinek ET12.68 390KM
03.07.11 Dajtki ET 12,38 340+75KM
20.07.12 Wilcze laski ET 12.27
19.08.12 Ełk ET11.87 480KM @ 200km/h
19.07 09 Borsk ET 13.250
19.09.09 Borsk ET 12.840 340KM
07.08.10 Dajtki ET 12.979 street
21.05.11 Czaplinek ET12.68 390KM
03.07.11 Dajtki ET 12,38 340+75KM
20.07.12 Wilcze laski ET 12.27
19.08.12 Ełk ET11.87 480KM @ 200km/h
Re: wskaznik oleju
Po rocznej przerwie ale się podczepię jeszcze...
U mnie jest taki objaw że po rozgrzaniu silnika spada ciśnienie oleju, a po kilkudziesięciu kilometrach na wolnych obrotach w ogóle spada do zera, muszę podkręcać obroty żeby było jakieś ciśnienie.
Wymiana oleju i filtra trochę pomogła - na zimnym silniku mam ponad 2 kreski - na 3-ciej jest połowa wskaźnika - (wcześniej było ok. 1,5) a na dobrze rozgrzanym już po przejechaniu 20-30 km spada do ok 0,5 kreski - masakra. Wspomnę że wymieniany olej był czarny jak moja bryka.
Czy to też by wskazywało na wymianę pompy? Jeśli chodzi o czujnik to jest on (trzpień osadzony w pewnego rodzaju wkręcanej tulei ) trochę luźny, tzn rusza się lekko na boki - tak ma być?
U mnie jest taki objaw że po rozgrzaniu silnika spada ciśnienie oleju, a po kilkudziesięciu kilometrach na wolnych obrotach w ogóle spada do zera, muszę podkręcać obroty żeby było jakieś ciśnienie.
Wymiana oleju i filtra trochę pomogła - na zimnym silniku mam ponad 2 kreski - na 3-ciej jest połowa wskaźnika - (wcześniej było ok. 1,5) a na dobrze rozgrzanym już po przejechaniu 20-30 km spada do ok 0,5 kreski - masakra. Wspomnę że wymieniany olej był czarny jak moja bryka.
Czy to też by wskazywało na wymianę pompy? Jeśli chodzi o czujnik to jest on (trzpień osadzony w pewnego rodzaju wkręcanej tulei ) trochę luźny, tzn rusza się lekko na boki - tak ma być?
był: Mustang Fox GT 5.0 V8 '88
jest: substytut: Probe I 2.2 Turbo '92
będzie: na bank V8
jest: substytut: Probe I 2.2 Turbo '92
będzie: na bank V8
Re: wskaznik oleju
Generalnie mi chodzi o to czy olej może mieć znaczenie - bo przecież na zimno jest ok, tylko na "gorąco" nie - czy to struktura oleju się tak zmienia czy pompa na ciepło nie daje rady. Olej wlałem 5w40 syntetyk tylko nie jakiś markowy - ale trzyma ładny miodowy kolor. Chciałem "przepłukać" silnik i wlać potem Castrola o takich samych parametrach.
był: Mustang Fox GT 5.0 V8 '88
jest: substytut: Probe I 2.2 Turbo '92
będzie: na bank V8
jest: substytut: Probe I 2.2 Turbo '92
będzie: na bank V8
-
- Forumowicz
- Posty: 1647
- Rejestracja: 2008-11-10, 17:33
- Model: 302HO 1994 rok
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: sapphire blue
- Lokalizacja:: Polska
- Kontakt:
Re: wskaznik oleju
Nie wiem ale na castrola reaguje stukaniem moje 5.0 HO:) Mobil 10w40 wystarczy po shellu tez stukal skubaniec a drugi zaczal jeszcze pracowac niezbyt ladnie wiec tylko mobila narazie leje. Sprawdz czujnik cisnienia oleju bo on moze sie konczyc. Ta tj membrana u mnie poszla i wskazywal jakies glupoty bo raz byl tuz na poczatkiem potem dochodzil do srodka i znowu spadal. Jak to nie pomoze to radze wymienic pompe oleju koszt niezbyt duzo a ryzyko zatarcia silnika sie zmniejszy no i co jakis czas sie powinno ja zmienic a pewnie u Ciebie jak w 90% mustangow w PL jest jeszcze fabryczna:)
302 HOooooo