dokładnie ja zapłacilem za ten skaner z przesyłka 2000 koledze sprzedałem za 1400 zł mysle że to uczciwa cena za możliwośc jeszcze wiekszej frajdy z jazdycaniggia pisze:czy w obecnych czasach nie da się nic załatwić po ludzku? Co za problem przelać nowemu właścicielowi skoro ten wyraża zgodę aby tak załatwić sprawę?
SCT problem 4.6v8
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz
Re: SCT problem 4.6v8
Re: SCT problem 4.6v8
Amisz komplikujesz mi trochę ale jak chcesz - wolałem to za jednym razem załatwić 2 rzeczy.
Spróbuję się dogadać z nowym właścicielem.
EDIT
Nowy własciciel jest z Wawy... więc mogę zapłacić za coś co może nie działac bo się uszkodziło np.
Jak mam to ewentualnie sprawdzić by nie wyrzucać kasy w błoto ? przecież nie mam żadnej gwarancji na to.
A jak by było u Amisz to przyjeżdzam sprawdzam, działa i biorę.
Spróbuję się dogadać z nowym właścicielem.
EDIT
Nowy własciciel jest z Wawy... więc mogę zapłacić za coś co może nie działac bo się uszkodziło np.
Jak mam to ewentualnie sprawdzić by nie wyrzucać kasy w błoto ? przecież nie mam żadnej gwarancji na to.
A jak by było u Amisz to przyjeżdzam sprawdzam, działa i biorę.
Re: SCT problem 4.6v8
Skaner jest w 100% sprawny - sprawdzisz i zapłacisz koledze - jesteśmy na jednym forum i bedziecie sie spotykać na zlotach nikt tu nikogo nie chce wywalić w powietrze - a zobacz ile zaoszczedzisz u mechanika za podłaczenie do komputera i sprawdzenie błedów, parametrow silnika itd - nie będziesz żałować
Re: SCT problem 4.6v8
No właśnie gdyby był z Pomorza to bym sprawdził i nie ma problemu a jest z Wawy także jakoś mi nie podrodzę.
Spróbuję się z nim jakoś dogadać a jeśli się nie dogadamy to wtedy wracamy do punktu wyjścia.
Poinformuje tutaj jak już zapadnie jakaś decyzja
edit
Dostałem od niego info że odesłał wczoraj SCT do cb amisz.
Spróbuję się z nim jakoś dogadać a jeśli się nie dogadamy to wtedy wracamy do punktu wyjścia.
Poinformuje tutaj jak już zapadnie jakaś decyzja
edit
Dostałem od niego info że odesłał wczoraj SCT do cb amisz.
Re: SCT problem 4.6v8
jutro bedziesz mial skaner w domu sprawdzisz go i zaplacisz koledze i sprawa bedzie zamknieta
Re: SCT problem 4.6v8
Amisz mnie zaskoczył i przyjechał do mnie z tym SCT za co dziękuje.
Ale po podłączeniu tego SCT i sprawdzeniu okazało się że limit prędkości był wyłączony a reszta raczej była już seryjna.
To wyjaśnia czemu był zablokowany.
Także moje przeczucia i opinię innych były trafne
Ale wszyscy się dogadaliśmy i każdy powinien być zadowolony choć mogliśmy uniknąć tej całej dyskusji
Ale po podłączeniu tego SCT i sprawdzeniu okazało się że limit prędkości był wyłączony a reszta raczej była już seryjna.
To wyjaśnia czemu był zablokowany.
Także moje przeczucia i opinię innych były trafne
Ale wszyscy się dogadaliśmy i każdy powinien być zadowolony choć mogliśmy uniknąć tej całej dyskusji
Re: SCT problem 4.6v8
DragOn pisze:Amisz mnie zaskoczył i przyjechał do mnie z tym SCT za co dziękuje.
...wszyscy się dogadaliśmy i każdy powinien być zadowolony choć mogliśmy uniknąć tej całej dyskusji
Re: SCT problem 4.6v8
Pierwszy mod i od razu efekt WOW
Zmieniłem oktany na 93 i od razu spalanie średnio 3L w dół.
Miałem na trasie do Gdańska 15-16L teraz 12-13L (a nawet spadnie do 11 czasami)
Zmieniłem także TIRE REV bo po obliczeniu wyszło ok 750
Reszty nie zmieniałem narazie bo mam seryjny wydech i dolot
Pytanie o AXLE RATIO - czy zostawić w serii (ile wgl jest seri?) czy zmienić na coś innego?
Na forum USA pisali o 3.55-3.73
Zmieniłem oktany na 93 i od razu spalanie średnio 3L w dół.
Miałem na trasie do Gdańska 15-16L teraz 12-13L (a nawet spadnie do 11 czasami)
Zmieniłem także TIRE REV bo po obliczeniu wyszło ok 750
Reszty nie zmieniałem narazie bo mam seryjny wydech i dolot
Pytanie o AXLE RATIO - czy zostawić w serii (ile wgl jest seri?) czy zmienić na coś innego?
Na forum USA pisali o 3.55-3.73
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 18
- Rejestracja: 2015-12-03, 20:16
- Model: GT
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: CZARNY
Re: SCT problem 4.6v8
Jak zajrzyj pod samochód to na moście powinna być naklejka z jakim przełożenie masz
Re: SCT problem 4.6v8
Ten mustang GT od samego poczatku nie mial zalozonego kaganca na predkosc wszystkie ustawienia mial seryjne - ale trzeba jakos usprawiedliwic swoje teorie spiskowe zeby glupio nie wyszlo przed kolegamiDragOn pisze:
Ale po podłączeniu tego SCT i sprawdzeniu okazało się że limit prędkości był wyłączony a reszta raczej była już seryjna.
To wyjaśnia czemu był zablokowany.
Także moje przeczucia i opinię innych były trafne ...