[marcinp] 1972 Sportsroof Mach1 351C
- radoslawstalowy
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 261
- Rejestracja: 2016-10-15, 20:49
- Model: Coupe 66
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: silver blue
- Kontakt:
Re: [marcinp] 1972 Sportsroof Mach1 351C
Kurcze gratulacje, z drugiej strony, robię 66 a cały czas myślę o podbnym kolejnym kroku
kultura techniczna-to lubię
- marcinp
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 413
- Rejestracja: 2012-08-15, 23:14
- Model: 66 Coupe, 72 Mach1
- Silnik: inny V8
- Kolor: Silver Blue, Bright Blue Metallic
- Lokalizacja:: Wrocław
Re: [marcinp] 1972 Sportsroof Mach1 351C
Prace na wielu frontach nabierają tempa. W tym tygodniu na poważnie zajął się nim blacharz.
Części do generalnego remontu silnika też już zamówione, mają być za około 2 tygodnie - mechanik już na nie czeka.
A w zeszłym tygodniu, po kilku miesiącach oczekiwania wrócił do mnie z Puszczykowa zregenerowany gaźnik.
przed:
po:
Części do generalnego remontu silnika też już zamówione, mają być za około 2 tygodnie - mechanik już na nie czeka.
A w zeszłym tygodniu, po kilku miesiącach oczekiwania wrócił do mnie z Puszczykowa zregenerowany gaźnik.
przed:
po:
Ostatnio zmieniony 2018-03-26, 23:59 przez marcinp, łącznie zmieniany 2 razy.
Pozdrawiam,
marcinp
marcinp
- marcinp
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 413
- Rejestracja: 2012-08-15, 23:14
- Model: 66 Coupe, 72 Mach1
- Silnik: inny V8
- Kolor: Silver Blue, Bright Blue Metallic
- Lokalizacja:: Wrocław
Re: [marcinp] 1972 Sportsroof Mach1 351C
zdjęcie poprawione.
Terminy faktycznie są długie, ja czekałem prawie 6 miesięcy. Wygląda na zrobiony bardzo porządnie ale sprawdzę dopiero jak założę na auto a to jak dobrze pójdzie dopiero za kilka miesięcy.
Terminy faktycznie są długie, ja czekałem prawie 6 miesięcy. Wygląda na zrobiony bardzo porządnie ale sprawdzę dopiero jak założę na auto a to jak dobrze pójdzie dopiero za kilka miesięcy.
Pozdrawiam,
marcinp
marcinp
- anbr64
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 811
- Rejestracja: 2012-06-13, 20:40
- Model: convertible 68
- Silnik: inny V8
- Kolor: Tahoe Turquoise
- Lokalizacja:: Ząbki
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Re: [marcinp] 1972 Sportsroof Mach1 351C
Cześć. Zdjęcie nadal nie wchodzi. Robiłem juz kilka w Puszczykowie. Ostatnio Holleya i trochę się zawiodłem bo gaznik po renowacji przeciekał na jedenej komorze. Robota niby porządna ale i tak trzeba stroić po założeniu. I nie mówię tu o zwykłej regulacji a o strojeniu z doborem dysz, wymianą sprężyn itp. To koszt mniej więcej taki sam jak renowacji gaznika. Lepiej więc poszukać zakładu który to wykona od A do Z z założeniem i dostrojeniem. Można też kupić w USA nową płytę z przepustnicami (do holleya bez problemu, koszt ok 120USD) i kpl uszczelniaczy za parę USD.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
68 Convertible 289 V8
71 MACH1 351C 4V
71 MACH1 351C 4V
- StarszyWajchowy
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 563
- Rejestracja: 2015-05-08, 02:03
- Model: 73 Mach 1 429
- Silnik: inny V8
- Kolor: yellow hornet
- Lokalizacja:: Warszawa
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Re: [marcinp] 1972 Sportsroof Mach1 351C
No to ja polecę Pietrzyka z Wawy.
Drogo jak cholera ale naprawdę warto.
Żadnych problemów a auto śmiga jak zwariowane.
Drogo jak cholera ale naprawdę warto.
Żadnych problemów a auto śmiga jak zwariowane.
Tomek
- conver67
- Forumowicz
- Posty: 817
- Rejestracja: 2009-11-05, 19:08
- Model: convertible '67
- Silnik: inny V8
- Kolor: Acapulco blue
Re: [marcinp] 1972 Sportsroof Mach1 351C
Tak szczerze reasumując wszystkie koszta regeneracji gażnika to najlepszą opcją jest zakup nowego i tyle w temacie.A nawet jesli dodasz parę $$$ do zakupu nowego TO I TAK MASZ NOWY GAŻNIK,a nie regenerowany 50cio letni.A co za tym idzie to dodatkowe złotówki w kieszeni na oszczędności zakupu paliwa,czyli wychodzisz na zero,a gażnik masz nowy i nie kombinowany:)
pozdrawiam (to jest oczywiście moje zdanie)
pozdrawiam (to jest oczywiście moje zdanie)
- Pavulon_
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 2168
- Rejestracja: 2008-08-17, 22:22
- Model: 1965 Convertible
- Silnik: inny V8
- Kolor: Prairie Bronze
- Lokalizacja:: Poznań
- Stajnia: Stajnia Wielkopolska
Re: [marcinp] 1972 Sportsroof Mach1 351C
Piotr, obecna produkcja to bardzo często zdecydowanie gorsza jakość niektórych elementów, dotyczy to bardzo wielu części samochodowych. Poza tym ginie poczucie puryzmu !
- Przemek64
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1707
- Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
- Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
- Silnik: inny V8
- Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
- Kontakt:
Re: [marcinp] 1972 Sportsroof Mach1 351C
Im więcej oryginalnych części tym lepiej.Pavulon_ pisze:Piotr, obecna produkcja to bardzo często zdecydowanie gorsza jakość niektórych elementów, dotyczy to bardzo wielu części samochodowych. Poza tym ginie poczucie puryzmu !
Jeśli chodzi o jakość to się zgadzam z Pawłem.
Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;
- conver67
- Forumowicz
- Posty: 817
- Rejestracja: 2009-11-05, 19:08
- Model: convertible '67
- Silnik: inny V8
- Kolor: Acapulco blue
Re: [marcinp] 1972 Sportsroof Mach1 351C
Ależ oczywiście,że co oryginał,to oryginał.Jeśli da się uratować,aby działał jak nowy,to zgadzam się w 1000%.Natomiast jesli sytuacja regeneracji wygląda jak u Andrzeja,że nie osiąga się zamierzonego celu,bo tu cieknie,tam cieknie i nie idzie zestroić całości to co wówczas?Kasa wydana,czas w plecy,a efekt mizerny
Można tak w nieskończoność kombinować i naprawiać i żyć nadzieją,że może się uda tym razem?
Ja swój oryginał schowałem(tak jak radio) do półki, a w miejsce tego zakupiłem nowy MADE IN USA. działa jak należy i to mnie cieszy.A ,że nie fabryczny?No cóż,zycie:)
Marcin wrzucaj foty sukcesywnie
Można tak w nieskończoność kombinować i naprawiać i żyć nadzieją,że może się uda tym razem?
Ja swój oryginał schowałem(tak jak radio) do półki, a w miejsce tego zakupiłem nowy MADE IN USA. działa jak należy i to mnie cieszy.A ,że nie fabryczny?No cóż,zycie:)
Marcin wrzucaj foty sukcesywnie
- marcinp
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 413
- Rejestracja: 2012-08-15, 23:14
- Model: 66 Coupe, 72 Mach1
- Silnik: inny V8
- Kolor: Silver Blue, Bright Blue Metallic
- Lokalizacja:: Wrocław
Re: [marcinp] 1972 Sportsroof Mach1 351C
Mam nadzieję, że mój gaźnik jest dobrze zrobiony. Zoaczymy się za kilka miesięcy przy odpalaniu silnika.
Czas na pokazanie wnętrza.
Tapicerka w oryginalnym stanie - wystarczyło dobrze ją wyczyścić - tylna kanapa jak nowa.
Czas na pokazanie wnętrza.
Tapicerka w oryginalnym stanie - wystarczyło dobrze ją wyczyścić - tylna kanapa jak nowa.
Ostatnio zmieniony 2018-06-11, 22:37 przez marcinp, łącznie zmieniany 1 raz.
Pozdrawiam,
marcinp
marcinp
- Pavulon_
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 2168
- Rejestracja: 2008-08-17, 22:22
- Model: 1965 Convertible
- Silnik: inny V8
- Kolor: Prairie Bronze
- Lokalizacja:: Poznań
- Stajnia: Stajnia Wielkopolska
Re: [marcinp] 1972 Sportsroof Mach1 351C
A postępy z blacharką są jakieś ? Jak szacujesz czasowo finał ?
Kanapa faktycznie jak nowa !
Kanapa faktycznie jak nowa !
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 28
- Rejestracja: 2018-01-21, 15:37
- Model: Convertible
- Silnik: inny V8