[marcinp] 1972 Sportsroof Mach1 351C

Nasze Auta / Our Rides

Moderatorzy: Hans, Pavulon_

Awatar użytkownika
radoslawstalowy
Stowarzyszenie MKP
Posty: 261
Rejestracja: 2016-10-15, 20:49
Model: Coupe 66
Silnik: V8 4.6
Kolor: silver blue
Kontakt:

Re: [marcinp] 1972 Sportsroof Mach1 351C

Post autor: radoslawstalowy » 2017-10-10, 11:18

Kurcze gratulacje, z drugiej strony, robię 66 a cały czas myślę o podbnym kolejnym kroku :D


kultura techniczna-to lubię

Awatar użytkownika
marcinp
Stowarzyszenie MKP
Posty: 413
Rejestracja: 2012-08-15, 23:14
Model: 66 Coupe, 72 Mach1
Silnik: inny V8
Kolor: Silver Blue, Bright Blue Metallic
Lokalizacja:: Wrocław

Re: [marcinp] 1972 Sportsroof Mach1 351C

Post autor: marcinp » 2018-03-23, 18:24

Prace na wielu frontach nabierają tempa. W tym tygodniu na poważnie zajął się nim blacharz.
Części do generalnego remontu silnika też już zamówione, mają być za około 2 tygodnie - mechanik już na nie czeka.
A w zeszłym tygodniu, po kilku miesiącach oczekiwania wrócił do mnie z Puszczykowa zregenerowany gaźnik.

przed:
Obrazek

po:
Obrazek
Ostatnio zmieniony 2018-03-26, 23:59 przez marcinp, łącznie zmieniany 2 razy.


Pozdrawiam,
marcinp

Awatar użytkownika
marcinp
Stowarzyszenie MKP
Posty: 413
Rejestracja: 2012-08-15, 23:14
Model: 66 Coupe, 72 Mach1
Silnik: inny V8
Kolor: Silver Blue, Bright Blue Metallic
Lokalizacja:: Wrocław

Re: [marcinp] 1972 Sportsroof Mach1 351C

Post autor: marcinp » 2018-03-23, 20:36

zdjęcie poprawione.
Terminy faktycznie są długie, ja czekałem prawie 6 miesięcy. Wygląda na zrobiony bardzo porządnie ale sprawdzę dopiero jak założę na auto a to jak dobrze pójdzie dopiero za kilka miesięcy.


Pozdrawiam,
marcinp

Awatar użytkownika
anbr64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 811
Rejestracja: 2012-06-13, 20:40
Model: convertible 68
Silnik: inny V8
Kolor: Tahoe Turquoise
Lokalizacja:: Ząbki
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Re: [marcinp] 1972 Sportsroof Mach1 351C

Post autor: anbr64 » 2018-03-24, 11:55

Cześć. Zdjęcie nadal nie wchodzi. Robiłem juz kilka w Puszczykowie. Ostatnio Holleya i trochę się zawiodłem bo gaznik po renowacji przeciekał na jedenej komorze. Robota niby porządna ale i tak trzeba stroić po założeniu. I nie mówię tu o zwykłej regulacji a o strojeniu z doborem dysz, wymianą sprężyn itp. To koszt mniej więcej taki sam jak renowacji gaznika. Lepiej więc poszukać zakładu który to wykona od A do Z z założeniem i dostrojeniem. Można też kupić w USA nową płytę z przepustnicami (do holleya bez problemu, koszt ok 120USD) i kpl uszczelniaczy za parę USD.
Pozdrawiam


68 Convertible 289 V8
71 MACH1 351C 4V

Awatar użytkownika
StarszyWajchowy
Stowarzyszenie MKP
Posty: 563
Rejestracja: 2015-05-08, 02:03
Model: 73 Mach 1 429
Silnik: inny V8
Kolor: yellow hornet
Lokalizacja:: Warszawa
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Re: [marcinp] 1972 Sportsroof Mach1 351C

Post autor: StarszyWajchowy » 2018-03-24, 14:34

No to ja polecę Pietrzyka z Wawy.
Drogo jak cholera ale naprawdę warto.
Żadnych problemów a auto śmiga jak zwariowane.


Tomek

Awatar użytkownika
conver67
Forumowicz
Posty: 817
Rejestracja: 2009-11-05, 19:08
Model: convertible '67
Silnik: inny V8
Kolor: Acapulco blue

Re: [marcinp] 1972 Sportsroof Mach1 351C

Post autor: conver67 » 2018-03-25, 11:57

Tak szczerze reasumując wszystkie koszta regeneracji gażnika to najlepszą opcją jest zakup nowego i tyle w temacie.A nawet jesli dodasz parę $$$ do zakupu nowego TO I TAK MASZ NOWY GAŻNIK,a nie regenerowany 50cio letni.A co za tym idzie to dodatkowe złotówki w kieszeni na oszczędności zakupu paliwa,czyli wychodzisz na zero,a gażnik masz nowy i nie kombinowany:)
pozdrawiam (to jest oczywiście moje zdanie)



Awatar użytkownika
Pavulon_
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2168
Rejestracja: 2008-08-17, 22:22
Model: 1965 Convertible
Silnik: inny V8
Kolor: Prairie Bronze
Lokalizacja:: Poznań
Stajnia: Stajnia Wielkopolska

Re: [marcinp] 1972 Sportsroof Mach1 351C

Post autor: Pavulon_ » 2018-03-25, 13:45

Piotr, obecna produkcja to bardzo często zdecydowanie gorsza jakość niektórych elementów, dotyczy to bardzo wielu części samochodowych. Poza tym ginie poczucie puryzmu !



Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1707
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: [marcinp] 1972 Sportsroof Mach1 351C

Post autor: Przemek64 » 2018-03-25, 14:03

Pavulon_ pisze:Piotr, obecna produkcja to bardzo często zdecydowanie gorsza jakość niektórych elementów, dotyczy to bardzo wielu części samochodowych. Poza tym ginie poczucie puryzmu !
Im więcej oryginalnych części tym lepiej.
Jeśli chodzi o jakość to się zgadzam z Pawłem. :ok:


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Dezo
Forumowicz
Posty: 1614
Rejestracja: 2009-03-10, 14:14
Model: BULLITT
Silnik: V8 4.6
Kolor: HG
Kontakt:

Re: [marcinp] 1972 Sportsroof Mach1 351C

Post autor: Dezo » 2018-03-25, 19:21

Pan Wojtek Krzewinski z Rawicza.


Samotny Wilk

Awatar użytkownika
conver67
Forumowicz
Posty: 817
Rejestracja: 2009-11-05, 19:08
Model: convertible '67
Silnik: inny V8
Kolor: Acapulco blue

Re: [marcinp] 1972 Sportsroof Mach1 351C

Post autor: conver67 » 2018-03-26, 19:45

Ależ oczywiście,że co oryginał,to oryginał.Jeśli da się uratować,aby działał jak nowy,to zgadzam się w 1000%.Natomiast jesli sytuacja regeneracji wygląda jak u Andrzeja,że nie osiąga się zamierzonego celu,bo tu cieknie,tam cieknie i nie idzie zestroić całości to co wówczas?Kasa wydana,czas w plecy,a efekt mizerny :orany:
Można tak w nieskończoność kombinować i naprawiać i żyć nadzieją,że może się uda tym razem?
Ja swój oryginał schowałem(tak jak radio) do półki, a w miejsce tego zakupiłem nowy MADE IN USA. działa jak należy i to mnie cieszy.A ,że nie fabryczny?No cóż,zycie:)
Marcin wrzucaj foty sukcesywnie :cwaniak:



Awatar użytkownika
marcinp
Stowarzyszenie MKP
Posty: 413
Rejestracja: 2012-08-15, 23:14
Model: 66 Coupe, 72 Mach1
Silnik: inny V8
Kolor: Silver Blue, Bright Blue Metallic
Lokalizacja:: Wrocław

Re: [marcinp] 1972 Sportsroof Mach1 351C

Post autor: marcinp » 2018-03-28, 21:37

Mam nadzieję, że mój gaźnik jest dobrze zrobiony. Zoaczymy się za kilka miesięcy przy odpalaniu silnika.
Czas na pokazanie wnętrza.
Tapicerka w oryginalnym stanie - wystarczyło dobrze ją wyczyścić - tylna kanapa jak nowa.

Obrazek
Ostatnio zmieniony 2018-06-11, 22:37 przez marcinp, łącznie zmieniany 1 raz.


Pozdrawiam,
marcinp

Awatar użytkownika
Pavulon_
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2168
Rejestracja: 2008-08-17, 22:22
Model: 1965 Convertible
Silnik: inny V8
Kolor: Prairie Bronze
Lokalizacja:: Poznań
Stajnia: Stajnia Wielkopolska

Re: [marcinp] 1972 Sportsroof Mach1 351C

Post autor: Pavulon_ » 2018-03-28, 23:29

A postępy z blacharką są jakieś ? Jak szacujesz czasowo finał ?

Kanapa faktycznie jak nowa !



usmarine
Stowarzyszenie MKP
Posty: 28
Rejestracja: 2018-01-21, 15:37
Model: Convertible
Silnik: inny V8

Re: [marcinp] 1972 Sportsroof Mach1 351C

Post autor: usmarine » 2018-12-21, 15:52

marcinp pisze:
2018-03-28, 21:37
Mam nadzieję, że mój gaźnik jest dobrze zrobiony. Zoaczymy się za kilka miesięcy przy odpalaniu silnika.
Czas na pokazanie wnętrza.
Tapicerka w oryginalnym stanie - wystarczyło dobrze ją wyczyścić - tylna kanapa jak nowa.

Obrazek
Wynik rewelacyjny, co zastosowałeś?



ODPOWIEDZ

Wróć do „I Generacja (1964 1/2 - 1973)”