a ja sobie takie coś sprawiłem
i jak na zimę wstawiam qunia do garażu to podpinam taki prostownik i jest włączony przez cały czas
przy pierwszym podłączeniu ładuje aku. i jak już go naładuje to przechodzi w tryb podtrzymujący 
i co jakiś czas go podładowuje
ps: ja mam chyba z innej firmy niż ten ale zasada taka sama ,
			
									
									Wariująca Elektronika (V6 2011)
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz
- RAFAŁ (GROSZEK)
 - Stowarzyszenie MKP
 - Posty: 2453
 - Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
 - Model: był SN95 jest GT2011
 - Silnik: V8 5.0
 - Kolor: SREBRNY
 
- 
				
				strefe
 - Młodszy Forumowicz
 - Posty: 15
 - Rejestracja: 2012-05-18, 11:18
 - Model: 2012 premium
 - Silnik: V6 3.7
 - Kolor: Czerwona czerwień
 
Re: Wariująca Elektronika (V6 2011)
dzięki caniggia za podpowiedzi 
, varta siedzi już pod maską, wszystko pomierzone i jest ok. ja stanga użytkuję na co dzień i mam nadzieję że na tej baterii trochę pośmigam. czy takie rzeczy muszą się zawsze na urlopie przytrafiać? ...a może to i lepiej niż jak np do pracy jest auto potrzebne.
p.s.
jak mi się komp zresetował i pokazywał w milach i galonach to zauważyłem że chwilowe spalanie przy jeździe bez gazu pokazuje na max a jak przełączę na litry to pokazuje minimalne, czyli w europie jeździmy ekonomiczniej
			
									
									p.s.
jak mi się komp zresetował i pokazywał w milach i galonach to zauważyłem że chwilowe spalanie przy jeździe bez gazu pokazuje na max a jak przełączę na litry to pokazuje minimalne, czyli w europie jeździmy ekonomiczniej
- YoDa
 - Forumowicz
 - Posty: 964
 - Rejestracja: 2011-02-02, 10:43
 - Model: V6 3,7 2012
 - Silnik: V6 3.7
 - Kolor: Performance White
 - Kontakt:
 
Re: Wariująca Elektronika (V6 2011)
Nie pokazuje na max tylko MpG , czyli ile na jednym galonie można mil przejechać , tam inaczej liczą  
			
									
									Pozdrawiam 
Yoda

						Yoda