Veeefour KUŃ
Moderatorzy: Pavulon_, Hans, Pavulon_, Hans
- B0kiem
- Forumowicz
- Posty: 406
- Rejestracja: 2015-07-12, 14:49
- Model: S550 GT
- Silnik: V8 5.0
- Lokalizacja:: Białystok
- Kontakt:
Re: Veeefour KUŃ
nie lubię Cię
to ja pierwsza o nim pisałam, pytanie tylko po co mi to coś do tej serii pod maską?! heh ile ten bajer wyszedł? a jeśli chodzi o dopasowanie, jestem pewna że gdzieś już o tym czytałam na jednej z grup S550 na fb. Dam znać jeśli znajdę ten post, ale myślę że szybciej sam znajdziesz rozwiązanie 
- SoSo
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 85
- Rejestracja: 2016-08-28, 12:53
- Model: S550 GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Mica Shadow Black
Re: Veeefour KUŃ
tez się nad tym Injenem zastanawiam bo wygląda wg mnie najlepiej - tzn porządnie. Inne też są OK, ale nieco przekombinowane. a tu wlasciwie dla laika to seria - tak mialo być. powiedz jak z dzwiękiem? w V6 Infiniti testowałem parę różnych dolotów i niektóre były paskudnie głośne, a niektóre super, jedynie powyżej 5k rpm dawały o sobie znać. a jak jest tu? i jak z odczuciamy? nie zabrało Ci "dołu"? jak z temperaturą w dolocie?
- veeefour
- Forumowicz
- Posty: 1578
- Rejestracja: 2016-02-25, 18:48
- Model: 2015 GT Fastback US
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Race red AT
- Kontakt:
Re: Veeefour KUŃ
O jak milo - wlasnie na mail przyszedl program od Lund...ja z takich co na dupie nie usiedza wiec pewnie wszystko przez weekend zaloze 
Ostatnio zmieniony 2016-11-04, 21:54 przez veeefour, łącznie zmieniany 1 raz.
- SoSo
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 85
- Rejestracja: 2016-08-28, 12:53
- Model: S550 GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Mica Shadow Black
Re: Veeefour KUŃ
to biere:)veeefour pisze:No wlasnie pokazalem kilku osobom ten dolot i nie bardzo wiedzieli na co patrzec - dla laika wszystko seria i o to chodzilo![]()
Za malo jeszcze testuje zeby cos definitywnie powiedziec a tez tak naprawde testowanie sie rozpocznie jak zloze kolektor GT350 z programem.
Pierwsze spojrzenie na temp. dolotu i jest zdecydowanie zimniej - po jezdzie autostrada zatrzymalem sie w garazu otworzylem maske -
wszystko mocno cieple a caly Injen zimny wiec "chlodzenie" dziala - wczesniej cala org. guma az parzyla. Injen ma dosc spora rure
ok 100mm w srodku a samo polaczenie do org. 80mm przepustnicy jest laczone redukcja 4" na 3,5".
Taki maly hint dla potomnych - na 87mm przepustnice malo ktory dolot wejdzie. Org silikon od Injen tez nie wejdzie.
Trzeba sobie kupic kawalek 102mm/4 cale silikonowego weza - na przepustnice wchodzi luzno a na dolot ciasno.
Co do halasu - wywalilem sound tube i jakby w srodku ciszej. Na zewnatrz jakby glosniej i bardziej ryczy - jednak sa to male
roznice ktore uznaje za zbyt subtelen zeby sie nimi przejmowac i tobie tez radze sie tym nie przejmowac bo dolot dziala
i znakomicie udaje oryginal.
- deeboy
- Forumowicz
- Posty: 411
- Rejestracja: 2015-05-12, 19:07
- Model: GT S550 MT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Race Red
Re: Veeefour KUŃ
veeefour, gratuluje zakupów, ciekawy jestem wrażeń i wykresu 
Sound tuba wywaliłem, strasznie trudny dostęp jest do śrubki mocującej, polecam klucz oczkowy z grzechotką 8mm, niczym innym tego nie jesteś w stanie odkręcić.
Sound tuba wywaliłem, strasznie trudny dostęp jest do śrubki mocującej, polecam klucz oczkowy z grzechotką 8mm, niczym innym tego nie jesteś w stanie odkręcić.
- deeboy
- Forumowicz
- Posty: 411
- Rejestracja: 2015-05-12, 19:07
- Model: GT S550 MT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Race Red
Re: Veeefour KUŃ
Po zdjęciu kolektora raczej nic się nie zmieni, klucz trzeba założyć oczkiem z grzechotką na nakrętkę po omacku. Gwint na śrubie jest strasznie długi więc sporo kręcenia - ktoś koniecznie chciał utrudnić odkręcenie tego wynalazku. Po wywaleniu rury pod maską zdecydowanie ładniej się zrobiveeefour pisze:Wlasnie widzialem - tam nie ma nawet jak reki wsadzic. Zajme sie tym jak bede mial kolektor zwalony to mam nadzieje, ze bedzie lepszy dostep