W Twojej komorze silnika jest czyściej niż u mnie w zmywarce po zmyciu naczyń
Remoncik MUSTANG SN95 5.0
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz, Przemek64, mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz, Przemek64
- RAFAŁ (GROSZEK)
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 2454
- Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
- Model: był SN95 jest GT2011
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: SREBRNY
- RAFAŁ (GROSZEK)
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 2454
- Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
- Model: był SN95 jest GT2011
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: SREBRNY
Heh będzie pięknieRAFAŁ pisze:w oczekiwaniu na części nie mogłem się powstrzymać i położyłem pierwszy lakier w komorze silnika i wygląda lepiej niż położony na samoch.
[url=http://images43.fotosik.pl/266/6644a6977074cfa7m.jpg]Obrazek[/URL]
Twój czerwony silnik wyglądał by wtedy jak serce w otwartej klatce piersiowej
to jest mój faworyt

[img]http://i938.photobucket.com/albums/ad230/RedHornet_PL/Avatar/Avatar-Stripe-5-ANIM.gif[/img]
Best 1/4 ET 12,89
Best 1/4 ET 12,89
-
Delfinnn
- Forumowicz
- Posty: 161
- Rejestracja: 2009-08-11, 15:50
- Model: BYŁ Mustang 01'
- Silnik: V6 3.8
- Kolor: Czarny
[quote:cdafca251a="RedHornet"]
to jest mój faworyt
[url=http://i170.photobucket.com/albums/u266 ... g:3hm75055]Obrazek[/url:3hm75055][/quote:cdafca251a]
O Cię pierdziele
to jest mój faworyt
[url=http://i170.photobucket.com/albums/u266 ... g:3hm75055]Obrazek[/url:3hm75055][/quote:cdafca251a]
O Cię pierdziele
- RAFAŁ (GROSZEK)
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 2454
- Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
- Model: był SN95 jest GT2011
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: SREBRNY
pomalowałem te moje koła pasoew z polerowanego alu lakierem do "polerowanego aluminium " cyt .tak szukać na allegro
i efekt całkiem niezły czyli inaczej pokrywa ten lakier a inaczej zwykły lakier bezbarwny ,zwykły to matowi


na tym zdjęciu jest widoczna granica ,miejsce bez lakieru jest zostawione na pasek
i efekt całkiem niezły czyli inaczej pokrywa ten lakier a inaczej zwykły lakier bezbarwny ,zwykły to matowi


na tym zdjęciu jest widoczna granica ,miejsce bez lakieru jest zostawione na pasek
-
alfatech
- Forumowicz
- Posty: 342
- Rejestracja: 2008-07-08, 14:17
- Model: 2005 DżiTi
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Czrny XTRMNTR
- Lokalizacja:: Koło
- Kontakt:
nie chcę krakać ale jeśli nie było przygotowanego odpowiedniego podłoża - wszystko zlezie - musi zleźćRAFAŁ pisze:pomalowałem te moje koła pasoew z polerowanego alu lakierem do "polerowanego aluminium " cyt .tak szukać na allegro
Pozdrawiam
Tomek http://www.alfa-tech.com.pl/kontakt/
Tomek http://www.alfa-tech.com.pl/kontakt/
- RAFAŁ (GROSZEK)
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 2454
- Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
- Model: był SN95 jest GT2011
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: SREBRNY
-
alfatech
- Forumowicz
- Posty: 342
- Rejestracja: 2008-07-08, 14:17
- Model: 2005 DżiTi
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Czrny XTRMNTR
- Lokalizacja:: Koło
- Kontakt:
ano tak że przed malowaniem aluminium lub stopów aluminium powierzchnia MUSI być przygotowana galwanicznieRAFAŁ pisze:alfatech,
TO JAK WYTŁUMACZYSZ malowanie felg lakierem bezbarwnym ,przecież jakiś czas one wytrzymują na działanie warunków atm. i soli z dróg ?
A już przygotowanie polerowanego Al to nie takie hop siup
Pozdrawiam
Tomek http://www.alfa-tech.com.pl/kontakt/
Tomek http://www.alfa-tech.com.pl/kontakt/
Oby się sprawdziło czekam na opinię po sezonie ja zostawię swoje elementy aluminiowe nie lakierowane - zobaczę jak to się będzie zachowywało tzn czy się szybko utleni.
Jak twój lakier się sprawdzi to na przyszły sezon ponowna polerka i malowanie
Jednym słowem zostałeś królikiem doświadczalnym
Jak twój lakier się sprawdzi to na przyszły sezon ponowna polerka i malowanie
Jednym słowem zostałeś królikiem doświadczalnym
[img]http://i938.photobucket.com/albums/ad230/RedHornet_PL/Avatar/Avatar-Stripe-5-ANIM.gif[/img]
Best 1/4 ET 12,89
Best 1/4 ET 12,89
- RAFAŁ (GROSZEK)
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 2454
- Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
- Model: był SN95 jest GT2011
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: SREBRNY
przyszedł długo oczekiwany przodek i zaraz się biorę do montażu

montaż banalny wszystko przygotowane i wspawać ,a jeszcze jedno produkcja przodka made in taiwan ale 1 stopień do dobrego tuningu element 2x lżejszy od orginału

pospawane blaszki jak papier

pomalowane podkładem teraz tylko baza i lakier

montaż banalny wszystko przygotowane i wspawać ,a jeszcze jedno produkcja przodka made in taiwan ale 1 stopień do dobrego tuningu element 2x lżejszy od orginału

pospawane blaszki jak papier

pomalowane podkładem teraz tylko baza i lakier
- stang232
- Forumowicz
- Posty: 2141
- Rejestracja: 2008-12-12, 15:16
- Model: stang'95
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: czarny
- Lokalizacja:: Bełchatów
- Stajnia: Stajnia Łódzka
dlatego jest tańsze, to na rockauto oferowane jest po 89$RAFAŁ pisze:
Wysłany: Dzisiaj 22:04
przyszedł długo oczekiwany przodek i zaraz się biorę do montażu
montaż banalny wszystko przygotowane i wspawać ,a jeszcze jedno produkcja przodka made in taiwan ale 1 stopień do dobrego tuningu element 2x lżejszy od orginału
a tu znalazłem oryginalne fordowskie za 519$
http://johnsmustang.com/Catalog/3820/
ford za grubszą blachę bierze 440$
Fajnie wyszło, też będę musiał ten element u siebie wymienić bo mam lekko podgięty pod chłodnicą, więc spisuj instrukcję

- RAFAŁ (GROSZEK)
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 2454
- Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
- Model: był SN95 jest GT2011
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: SREBRNY
- RAFAŁ (GROSZEK)
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 2454
- Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
- Model: był SN95 jest GT2011
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: SREBRNY






