Witam.
Jestem nowy na forum.
Chcialem prosic o pomoc.
Sprowadzilem ze stanow GT500 SVT z 2008 roku.
Przez kilka jazd probnycha jakie wykonalem palila sie kontorlka silnika.
Powiedziano mi ze jest przeladowany.
W samochodzie napewno bylo grzebane bo znalazlem podczas robienia blacharki czesci ktore wykozystuje sie do montowania nitro. Bylo ruszane tez turbo bo wiele rzeczy na to wskazuje.
Mozecie mi polecic jakiegos mechanika ktory jest wstanie wyregulowac turbo.
Moze tez byc poza granicami polski gdzies u naszych sasiadow niemcy itp.
Z gory dziekuje i pozdrawiam.
Problem z Turbo (( Shelby GT500 SVT 08' ))
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz
Re: Problem z Turbo (( Shelby GT500 SVT 08' ))
Mozesz miec inny problem -Pawlakq pisze:Witam.
Jestem nowy na forum.
Chcialem prosic o pomoc.
Sprowadzilem ze stanow GT500 SVT z 2008 roku.
Przez kilka jazd probnycha jakie wykonalem palila sie kontorlka silnika.
Powiedziano mi ze jest przeladowany.
W samochodzie napewno bylo grzebane bo znalazlem podczas robienia blacharki czesci ktore wykozystuje sie do montowania nitro. Bylo ruszane tez turbo bo wiele rzeczy na to wskazuje.
Mozecie mi polecic jakiegos mechanika ktory jest wstanie wyregulowac turbo.
Moze tez byc poza granicami polski gdzies u naszych sasiadow niemcy itp.
Z gory dziekuje i pozdrawiam.
masz standardowy uklad dolotowy ( powietrza ) czy stozek.
Jesli standard to to raczej masz napewno zmienione oprogramowanie komputera na ..( i tu niweiadomo co bylo ) ..
najczesciej pojawia sie taki blad gdy jest zmieniony program a osprzet jest inny .. Musisz wgrac standardowy program pod niego .. ( wymaga to sciagniecia ze stanow fabryki z nr kompa, numer podany na naklejce na kompie )
Chyba ze kupiles z programatorem .. U nas elektryk nei wykryje na jakim programie jezdzisz ..
Moze sie nie znam ale wyregulowanie Kompresora czy jest mozliwe - tu niemam pojecia ..
ps. zrob fotke silnika , to co masz pod maska . Doladowanie powinno byc okolo 10 PSI w twoim przypadku , max ..
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
moze byly zrobione mechaniczne modyfikacje bez zmiany oprogramowania, trzeba zobaczyc jakie turbo jest zamontowane, kupic skaner obdII i odczytac z jakiego powodu check sie pali, moze wcale nie jest przeladowane, podjechac do kogos z programatorem ktory na chwile zrobi stock i sprobuje zaprogramowac twoj, jak sie uda, to znaczy masz fabryczny program, jak nie to juz klopot jak nie masz oryginalnego programatora do sprzeta. chyba nikt w PL nie wgra oryginalnego softu. jak masz turbo np vortech, trzeba kupic diablo z programem pod vortecha i powinno smigac.
ja na poczatek kupilbym skaner OBDII z mozliwoscia odczytu parametrow online i popatrzyl na korekty dlugoterminowe lambda, jak sa w granicach -10 do +10 (najlepiej jak najblizej 0) w ostatecznosci od -25 do +25% (powyzej zapala sie check z powodu ubogiej/bogatej mieszanki), to znaczy ze masz dobry program wgrany.
Ja uzywam tego:
http://www.viaken.pl/sklep.php?lang=pl& ... prodid=217
ma wszystko co potrzeba.
pozdro.
ja na poczatek kupilbym skaner OBDII z mozliwoscia odczytu parametrow online i popatrzyl na korekty dlugoterminowe lambda, jak sa w granicach -10 do +10 (najlepiej jak najblizej 0) w ostatecznosci od -25 do +25% (powyzej zapala sie check z powodu ubogiej/bogatej mieszanki), to znaczy ze masz dobry program wgrany.
Ja uzywam tego:
http://www.viaken.pl/sklep.php?lang=pl& ... prodid=217
ma wszystko co potrzeba.
pozdro.
- PMN
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 58
- Rejestracja: 2008-10-03, 23:59
- Model: Shelby GT500
- Silnik: V8 5.4
- Kolor: performance white/blue
Witaj,
po pierwsze raczej napewno masz kompresor, nie turbo.
Po drugie -daj zdjęcie spod maski. Powiem Ci co było zrobione i jak sobie z tym poradzić.
Jeśli wcześniej było OK, a teraz wyskakuje błąd przeładowania, może masz uszkodzony zawór upustowy (co jest w zasadzie niespotykane).
Strzelam w zły program - uważaj! Jeżdżąc na seryjnym programie w zmodyfikowanym aucie możesz uszkodzić silnik!
Aha, pozostałości instalacji podtlenku nie powinny mieć tu żadnego znaczenia.
Pozdr,
po pierwsze raczej napewno masz kompresor, nie turbo.
Po drugie -daj zdjęcie spod maski. Powiem Ci co było zrobione i jak sobie z tym poradzić.
Jeśli wcześniej było OK, a teraz wyskakuje błąd przeładowania, może masz uszkodzony zawór upustowy (co jest w zasadzie niespotykane).
Strzelam w zły program - uważaj! Jeżdżąc na seryjnym programie w zmodyfikowanym aucie możesz uszkodzić silnik!
Aha, pozostałości instalacji podtlenku nie powinny mieć tu żadnego znaczenia.
Pozdr,