
short shifter
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz
- michal@
- Forumowicz
- Posty: 251
- Rejestracja: 2008-07-10, 22:13
- Model: GNATSUM.NAMI
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: czerwony(najszybszy kolor ;) )
short shifter
czy ktoś miał do czynienia z short shifterem w mustangu ze skrzynią T5 lub T45 ? montowałem takie coś u siebie i jestem zrozpaczony jak to pracuje.. biegi na postoju wchodzą dobrze,natomiast podczas ostrzejszej jazdy z oporem i to nie małym co powoduje że zmiana jest sporo dłuższa niż ze seryjnym lewarkiem gdzie każdy bieg wchodzi gładko i bez oporów. Inatalacja tego jest banalnie prosta,ciężko go żle zamontować, więc w czym problem? Dodam jeszcze że jest to wyrób nie z najwyższej półki raczej średni cenowo, chociaż do wykonania nie mogę zarzucić nic 

13.09 08 Borsk ET13.400 300KM
19.07 09 Borsk ET 13.250
19.09.09 Borsk ET 12.840 340KM
07.08.10 Dajtki ET 12.979 street
21.05.11 Czaplinek ET12.68 390KM
03.07.11 Dajtki ET 12,38 340+75KM
20.07.12 Wilcze laski ET 12.27
19.08.12 Ełk ET11.87 480KM @ 200km/h
19.07 09 Borsk ET 13.250
19.09.09 Borsk ET 12.840 340KM
07.08.10 Dajtki ET 12.979 street
21.05.11 Czaplinek ET12.68 390KM
03.07.11 Dajtki ET 12,38 340+75KM
20.07.12 Wilcze laski ET 12.27
19.08.12 Ełk ET11.87 480KM @ 200km/h
Re: short shifter
Mam short shifter ale na skrzyni Tremec 3650 i nie sprawia mi problemów.michal@ pisze:czy ktoś miał do czynienia z short shifterem w mustangu ze skrzynią T5 lub T45 ? montowałem takie coś u siebie i jestem zrozpaczony jak to pracuje.. biegi na postoju wchodzą dobrze,natomiast podczas ostrzejszej jazdy z oporem i to nie małym co powoduje że zmiana jest sporo dłuższa niż ze seryjnym lewarkiem gdzie każdy bieg wchodzi gładko i bez oporów. Inatalacja tego jest banalnie prosta,ciężko go żle zamontować, więc w czym problem? Dodam jeszcze że jest to wyrób nie z najwyższej półki raczej średni cenowo, chociaż do wykonania nie mogę zarzucić nic
Pytanie czy twój shifter ma regulacje czy jest bez regulacji. Jeżeli ma to czy dobrze ją ustawiłeś?
[img]http://i938.photobucket.com/albums/ad230/RedHornet_PL/Avatar/Avatar-Stripe-5-ANIM.gif[/img]
Best 1/4 ET 12,89
Best 1/4 ET 12,89
- michal@
- Forumowicz
- Posty: 251
- Rejestracja: 2008-07-10, 22:13
- Model: GNATSUM.NAMI
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: czerwony(najszybszy kolor ;) )
w skrzyni T5 jest on tak jakby zespolony ze skrzynią to znaczy nie ma możliwości jako takiej regulacji bo wodzik od zmian biegów jest zamknięty wewnątrz skrzyni.Shifter ten niby ma być o 40% krótszy od seryjnego, firma "no name" kupiłem go z ebay za 69 dolarów, jak widać trzeba było dołożyć 100 dol. i wziąć "Pro 5.0 shifter" bardzo go w USA chwalą chociaż w sumie oglądając mój bliżej to tylko aluminiowa podstawa,kawałek obrobionego pręta i niewielkie półkole teflonu 

13.09 08 Borsk ET13.400 300KM
19.07 09 Borsk ET 13.250
19.09.09 Borsk ET 12.840 340KM
07.08.10 Dajtki ET 12.979 street
21.05.11 Czaplinek ET12.68 390KM
03.07.11 Dajtki ET 12,38 340+75KM
20.07.12 Wilcze laski ET 12.27
19.08.12 Ełk ET11.87 480KM @ 200km/h
19.07 09 Borsk ET 13.250
19.09.09 Borsk ET 12.840 340KM
07.08.10 Dajtki ET 12.979 street
21.05.11 Czaplinek ET12.68 390KM
03.07.11 Dajtki ET 12,38 340+75KM
20.07.12 Wilcze laski ET 12.27
19.08.12 Ełk ET11.87 480KM @ 200km/h
- pudel
- Forumowicz
- Posty: 1406
- Rejestracja: 2008-11-07, 21:08
- Model: 2002 V6,2007 V8
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Szary metalik & Torch red
- Kontakt:
Też się zastanawiam nad shifter`em bo zmiana biegów trwa strasznie długo i na dodatek ten długi i śmiesznie wyprofilowany lewarek standardowy nie ułatwia sprawy
przy wyborze trzeba brać pod uwagę tylko rodzaj skrzyni czy również moc silnika?

GDYBY BÓG POPIERAŁ PRZEDNI NAPĘD - CHODZILIBYŚMY NA RĘKACH.....
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 43
- Rejestracja: 2008-07-09, 17:53
- Model: Cougar 99
- Silnik: V8 5.4
- Kolor: Silver
- Kontakt:
Trzeba kupić po prostu dedykowany danemu modelowi. Moc nie ma tu żadnego znaczenia. Kwestia jest jeszcze wyboru o ile procent ma skracać skok lewarka. np.30% , 50%.(najpopularniejsze wartości.pudel pisze: przy wyborze trzeba brać pod uwagę tylko rodzaj skrzyni czy również moc silnika?
Ja mam w swoim Cougarze i sobie bardzo chwale,ponieważ dostajemy w komplecie solidna dobrze wykonaną aluminiową gajgę i gratis kozackie ''klikniecie''przy zmianie biegów .
[size=192][color=red][b]Zawsze ustawiaj czas wygaśnięcia postów nie wnoszących nic do tematu!!![/b][/color][/size]
- pudel
- Forumowicz
- Posty: 1406
- Rejestracja: 2008-11-07, 21:08
- Model: 2002 V6,2007 V8
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Szary metalik & Torch red
- Kontakt:
Czy taki schifter który można znaleźć na http://www.steda.com lub http://www.stage3motorsports.com jest już dobry czy badziewie które tylko utrudni wszystko?
GDYBY BÓG POPIERAŁ PRZEDNI NAPĘD - CHODZILIBYŚMY NA RĘKACH.....
- escalar
- Forumowicz
- Posty: 361
- Rejestracja: 2008-08-31, 23:49
- Model: GT Premium Bullitt
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: czarny metalik
- Kontakt:
mam nadzieje, ze RedHornet nie obrazi sie a zdrade tajemnicy o naprawde dobrym shifterze 
http://www.mgwltd.com/mustang2005_shifter.shtml
ten moge polecic z czystym sumieniem

http://www.mgwltd.com/mustang2005_shifter.shtml
ten moge polecic z czystym sumieniem

- Darenty
- Forumowicz
- Posty: 488
- Rejestracja: 2008-12-16, 16:02
- Model: S197 GT
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Satin Silver Metallic
- Lokalizacja:: Przemyśl
Jak już w temacie jesteśmy to chyba niemożna też zapomnieć o słynnym (pewnie nawet bardziej niż MGW) Hurst 
http://www.fordmuscle.com/archives/2006 ... /index.php

http://www.fordmuscle.com/archives/2006 ... /index.php
You can never have too much power, just not enough traction.
A o co się tu obrażać - sprawdzone to można polecaćescalar pisze:mam nadzieje, ze RedHornet nie obrazi sie a zdrade tajemnicy o naprawde dobrym shifterze
http://www.mgwltd.com/mustang2005_shifter.shtml
ten moge polecic z czystym sumieniem
![Kwadratowy :]](./images/smilies/splash.gif)
[img]http://i938.photobucket.com/albums/ad230/RedHornet_PL/Avatar/Avatar-Stripe-5-ANIM.gif[/img]
Best 1/4 ET 12,89
Best 1/4 ET 12,89
- Darenty
- Forumowicz
- Posty: 488
- Rejestracja: 2008-12-16, 16:02
- Model: S197 GT
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Satin Silver Metallic
- Lokalizacja:: Przemyśl
RedHornet, escalar.. posiadacie MGW i powiedzcie jak wygląda od strony praktycznej regulacja długości przełożenia.. pisze, że niby regulowane jest od ciut krótszej niż stockowe do nawet 50%.. chodzi o to czy można w łatwy sposób i w dowolnym momencie to robić.. do jazdy miejskiej np. 30%, przyjeżdzam na tor i ustawiam 50% 

You can never have too much power, just not enough traction.