short shifter

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz

Awatar użytkownika
michal@
Forumowicz
Posty: 251
Rejestracja: 2008-07-10, 22:13
Model: GNATSUM.NAMI
Silnik: V8 5.0
Kolor: czerwony(najszybszy kolor ;) )

short shifter

Post autor: michal@ » 2009-08-30, 17:55

czy ktoś miał do czynienia z short shifterem w mustangu ze skrzynią T5 lub T45 ? montowałem takie coś u siebie i jestem zrozpaczony jak to pracuje.. biegi na postoju wchodzą dobrze,natomiast podczas ostrzejszej jazdy z oporem i to nie małym co powoduje że zmiana jest sporo dłuższa niż ze seryjnym lewarkiem gdzie każdy bieg wchodzi gładko i bez oporów. Inatalacja tego jest banalnie prosta,ciężko go żle zamontować, więc w czym problem? Dodam jeszcze że jest to wyrób nie z najwyższej półki raczej średni cenowo, chociaż do wykonania nie mogę zarzucić nic :kwasny:


13.09 08 Borsk ET13.400 300KM
19.07 09 Borsk ET 13.250
19.09.09 Borsk ET 12.840 340KM
07.08.10 Dajtki ET 12.979 street
21.05.11 Czaplinek ET12.68 390KM
03.07.11 Dajtki ET 12,38 340+75KM
20.07.12 Wilcze laski ET 12.27
19.08.12 Ełk ET11.87 480KM @ 200km/h

Awatar użytkownika
RedHornet
Forumowicz
Posty: 448
Rejestracja: 2008-07-10, 23:15
Model: Mustang GT
Kolor: RedHornet

Re: short shifter

Post autor: RedHornet » 2009-08-30, 19:49

michal@ pisze:czy ktoś miał do czynienia z short shifterem w mustangu ze skrzynią T5 lub T45 ? montowałem takie coś u siebie i jestem zrozpaczony jak to pracuje.. biegi na postoju wchodzą dobrze,natomiast podczas ostrzejszej jazdy z oporem i to nie małym co powoduje że zmiana jest sporo dłuższa niż ze seryjnym lewarkiem gdzie każdy bieg wchodzi gładko i bez oporów. Inatalacja tego jest banalnie prosta,ciężko go żle zamontować, więc w czym problem? Dodam jeszcze że jest to wyrób nie z najwyższej półki raczej średni cenowo, chociaż do wykonania nie mogę zarzucić nic :kwasny:
Mam short shifter ale na skrzyni Tremec 3650 i nie sprawia mi problemów.
Pytanie czy twój shifter ma regulacje czy jest bez regulacji. Jeżeli ma to czy dobrze ją ustawiłeś?


[img]http://i938.photobucket.com/albums/ad230/RedHornet_PL/Avatar/Avatar-Stripe-5-ANIM.gif[/img]
Best 1/4 ET 12,89

Awatar użytkownika
michal@
Forumowicz
Posty: 251
Rejestracja: 2008-07-10, 22:13
Model: GNATSUM.NAMI
Silnik: V8 5.0
Kolor: czerwony(najszybszy kolor ;) )

Post autor: michal@ » 2009-08-30, 20:11

w skrzyni T5 jest on tak jakby zespolony ze skrzynią to znaczy nie ma możliwości jako takiej regulacji bo wodzik od zmian biegów jest zamknięty wewnątrz skrzyni.Shifter ten niby ma być o 40% krótszy od seryjnego, firma "no name" kupiłem go z ebay za 69 dolarów, jak widać trzeba było dołożyć 100 dol. i wziąć "Pro 5.0 shifter" bardzo go w USA chwalą chociaż w sumie oglądając mój bliżej to tylko aluminiowa podstawa,kawałek obrobionego pręta i niewielkie półkole teflonu :zdziwko:


13.09 08 Borsk ET13.400 300KM
19.07 09 Borsk ET 13.250
19.09.09 Borsk ET 12.840 340KM
07.08.10 Dajtki ET 12.979 street
21.05.11 Czaplinek ET12.68 390KM
03.07.11 Dajtki ET 12,38 340+75KM
20.07.12 Wilcze laski ET 12.27
19.08.12 Ełk ET11.87 480KM @ 200km/h

Awatar użytkownika
RedHornet
Forumowicz
Posty: 448
Rejestracja: 2008-07-10, 23:15
Model: Mustang GT
Kolor: RedHornet

Post autor: RedHornet » 2009-08-30, 21:36

No to nie poradzę - mój kosztował 299$ a wybierałem taki jaki chwalą w USA - trzeba tam też zaufać użytkownikom - jak im działa to u nas też będzie - powinno.


[img]http://i938.photobucket.com/albums/ad230/RedHornet_PL/Avatar/Avatar-Stripe-5-ANIM.gif[/img]
Best 1/4 ET 12,89

Awatar użytkownika
pudel
Forumowicz
Posty: 1406
Rejestracja: 2008-11-07, 21:08
Model: 2002 V6,2007 V8
Silnik: V8 4.6
Kolor: Szary metalik & Torch red
Kontakt:

Post autor: pudel » 2009-11-15, 22:09

Też się zastanawiam nad shifter`em bo zmiana biegów trwa strasznie długo i na dodatek ten długi i śmiesznie wyprofilowany lewarek standardowy nie ułatwia sprawy :D przy wyborze trzeba brać pod uwagę tylko rodzaj skrzyni czy również moc silnika?


GDYBY BÓG POPIERAŁ PRZEDNI NAPĘD - CHODZILIBYŚMY NA RĘKACH.....

Mario78
Młodszy Forumowicz
Posty: 43
Rejestracja: 2008-07-09, 17:53
Model: Cougar 99
Silnik: V8 5.4
Kolor: Silver
Kontakt:

Post autor: Mario78 » 2009-11-16, 03:04

pudel pisze: przy wyborze trzeba brać pod uwagę tylko rodzaj skrzyni czy również moc silnika?
Trzeba kupić po prostu dedykowany danemu modelowi. Moc nie ma tu żadnego znaczenia. Kwestia jest jeszcze wyboru o ile procent ma skracać skok lewarka. np.30% , 50%.(najpopularniejsze wartości.
Ja mam w swoim Cougarze i sobie bardzo chwale,ponieważ dostajemy w komplecie solidna dobrze wykonaną aluminiową gajgę i gratis kozackie ''klikniecie''przy zmianie biegów .


[size=192][color=red][b]Zawsze ustawiaj czas wygaśnięcia postów nie wnoszących nic do tematu!!![/b][/color][/size]

Awatar użytkownika
escalar
Forumowicz
Posty: 361
Rejestracja: 2008-08-31, 23:49
Model: GT Premium Bullitt
Silnik: V8 4.6
Kolor: czarny metalik
Kontakt:

Post autor: escalar » 2009-12-02, 15:40

RedHornet pisze:No to nie poradzę - mój kosztował 299$ a wybierałem taki jaki chwalą w USA - trzeba tam też zaufać użytkownikom - jak im działa to u nas też będzie - powinno.
ja wybralem za namowa RedHornet'a i uwazam, ze to byl strzal w 10-ke :)
MGW rules :P



Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: AluStar » 2009-12-02, 20:03

Osobiscie tez juz bym nie wrócił do serii. Super sprawa.

Obrazek



Awatar użytkownika
pudel
Forumowicz
Posty: 1406
Rejestracja: 2008-11-07, 21:08
Model: 2002 V6,2007 V8
Silnik: V8 4.6
Kolor: Szary metalik & Torch red
Kontakt:

Post autor: pudel » 2009-12-02, 20:34

Czy taki schifter który można znaleźć na http://www.steda.com lub http://www.stage3motorsports.com jest już dobry czy badziewie które tylko utrudni wszystko?


GDYBY BÓG POPIERAŁ PRZEDNI NAPĘD - CHODZILIBYŚMY NA RĘKACH.....

Awatar użytkownika
escalar
Forumowicz
Posty: 361
Rejestracja: 2008-08-31, 23:49
Model: GT Premium Bullitt
Silnik: V8 4.6
Kolor: czarny metalik
Kontakt:

Post autor: escalar » 2009-12-03, 00:34

mam nadzieje, ze RedHornet nie obrazi sie a zdrade tajemnicy o naprawde dobrym shifterze :)
http://www.mgwltd.com/mustang2005_shifter.shtml
ten moge polecic z czystym sumieniem :)



Awatar użytkownika
Darenty
Forumowicz
Posty: 488
Rejestracja: 2008-12-16, 16:02
Model: S197 GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: Satin Silver Metallic
Lokalizacja:: Przemyśl

Post autor: Darenty » 2009-12-03, 01:51

Jak już w temacie jesteśmy to chyba niemożna też zapomnieć o słynnym (pewnie nawet bardziej niż MGW) Hurst :)
http://www.fordmuscle.com/archives/2006 ... /index.php


You can never have too much power, just not enough traction.

Awatar użytkownika
Darenty
Forumowicz
Posty: 488
Rejestracja: 2008-12-16, 16:02
Model: S197 GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: Satin Silver Metallic
Lokalizacja:: Przemyśl

Post autor: Darenty » 2009-12-03, 04:20

Oj i zapomniało mi się - Tri-Ax do Steeda :)
http://www.steeda.com/products/s197_par ... etrain.php


You can never have too much power, just not enough traction.

Awatar użytkownika
RedHornet
Forumowicz
Posty: 448
Rejestracja: 2008-07-10, 23:15
Model: Mustang GT
Kolor: RedHornet

Post autor: RedHornet » 2009-12-03, 17:45

escalar pisze:mam nadzieje, ze RedHornet nie obrazi sie a zdrade tajemnicy o naprawde dobrym shifterze :)
http://www.mgwltd.com/mustang2005_shifter.shtml
ten moge polecic z czystym sumieniem :)
A o co się tu obrażać - sprawdzone to można polecać :]


[img]http://i938.photobucket.com/albums/ad230/RedHornet_PL/Avatar/Avatar-Stripe-5-ANIM.gif[/img]
Best 1/4 ET 12,89

Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: AluStar » 2009-12-04, 10:47




Awatar użytkownika
Darenty
Forumowicz
Posty: 488
Rejestracja: 2008-12-16, 16:02
Model: S197 GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: Satin Silver Metallic
Lokalizacja:: Przemyśl

Post autor: Darenty » 2009-12-27, 16:53

RedHornet, escalar.. posiadacie MGW i powiedzcie jak wygląda od strony praktycznej regulacja długości przełożenia.. pisze, że niby regulowane jest od ciut krótszej niż stockowe do nawet 50%.. chodzi o to czy można w łatwy sposób i w dowolnym momencie to robić.. do jazdy miejskiej np. 30%, przyjeżdzam na tor i ustawiam 50% ;)


You can never have too much power, just not enough traction.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Porady techniczne”