Jest! Jest! Jest!
Witam,
długo szukałem, a wystarczyło dołączyć do forum i rozpocząć współpracę MAXem. (temat http://www.forum.mustangklub.pl/forum/v ... 42&t=14286)
Po wspólnych, żmudnych poszukiwaniach i przejrzeniu setek ofert online, MAX dostał cynk o lokalnej ofercie. I tak krok po kroku zostałem właścicielem pięknego, białego (i przede wszystkim w dobrym stanie) Mustanga Coupe z 1969 w kolorze Wimbledon White.
Budżet przekroczyłem NIEZNACZNIE.
Ukłony w stronę MAXa, który zajął się procesem od zakupu, przez transport kołowy i morski, do papierkowej roboty w agencji celnej w Polsce. Dobrze doradzał i pomógł w przy pierwszych zakupach w CJPony.
Stan auta przerósł moje oczekiwania. Jest na chodzie, widać że długo nie stał, tapicerka i lakier są w niezłym stanie, posiada hamulce tarczowe, klimę, wspomaganie kierownicy. Nie ma dziur, nic nie gnije, wszystko działa i wymaga tylko lekkich poprawek. Najwięcej uwagi potrzebuje układ sterowania. Odsyłam do galerii: https://photos.app.goo.gl/cYyruhnFHjvalQsG2
Planuję zarejestrować go jako zabytek. Wciąż czeka mnie wiele poprawek.
Prace trwają i wciąż jestem pod wrażeniem!
1969 Mustang Coupe 302
- yoozeq
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1357
- Rejestracja: 2013-01-02, 21:34
- Model: 68,69,69, ..?
- Kolor: ładny
- Kontakt:
Re: 1969 Mustang Coupe 302
Gratulacje i witamy w rodzinie 69
pozdrawiam, yoozeq
-------------
Mustang 1968 fastback JCode - projekt
Mustang 1969 coupe 200 c.i. I6
Mustang 1969 sportsroof 331 stroker
Mustang 1973 MACH 25%
Mustang 2017 GT S550 - dzienny
http://www.facebook.com/My.Mustang.69
-------------
Mustang 1968 fastback JCode - projekt
Mustang 1969 coupe 200 c.i. I6
Mustang 1969 sportsroof 331 stroker
Mustang 1973 MACH 25%
Mustang 2017 GT S550 - dzienny
http://www.facebook.com/My.Mustang.69
- MAX
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 2810
- Rejestracja: 2009-10-15, 21:52
- Model: Fastback GT V8 68
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Blue & Black
- Lokalizacja:: Wieliczka
- Stajnia: Stajnia Małopolska
- Kontakt:
Re: 1969 Mustang Coupe 302
A tu go dałeś
Cieszę sie razem z Tobą dziękuję za miłe słowa
To kolejny przykład z Happy endem, który potwierdza że należy wierzyć i brnąć do przodu aż do skutku.
Cieszę sie razem z Tobą dziękuję za miłe słowa
To kolejny przykład z Happy endem, który potwierdza że należy wierzyć i brnąć do przodu aż do skutku.
tel 504 266 504
As-PROFI
IMPORTUJEMY MARZENIA
Zrealizowane marzenia: IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII IIII IIII
www.asprofi.pl
https://www.facebook.com/import.usa.max
As-PROFI
IMPORTUJEMY MARZENIA
Zrealizowane marzenia: IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII IIII IIII
www.asprofi.pl
https://www.facebook.com/import.usa.max
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 14
- Rejestracja: 2017-10-22, 15:26
- Model: 1969 Coupe
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Wimbledon White
Re: 1969 Mustang Coupe 302
Witam ponownie,
szybka aktualizacja. Konik bryka, jest już zarejestrowany jako zabytek, ma "matching numbers" i oryginalny biały lakier (oprócz czarnego dołu i maski). Sprawdza się świetnie. Pali około 20/100 km przy 60-70 MPH, muszę dokładnie sprawdzić przy dłuższych wypadach. W sumie z mojej strony niewiele było robione. Poprawiłem układ sterowania, dokupiłem trochę brakujących detali i mocniej zużytych części. Opiszę dokładnie w wolnej chwili. Jeżdżę i jestem niesamowicie zadowolony!
szybka aktualizacja. Konik bryka, jest już zarejestrowany jako zabytek, ma "matching numbers" i oryginalny biały lakier (oprócz czarnego dołu i maski). Sprawdza się świetnie. Pali około 20/100 km przy 60-70 MPH, muszę dokładnie sprawdzić przy dłuższych wypadach. W sumie z mojej strony niewiele było robione. Poprawiłem układ sterowania, dokupiłem trochę brakujących detali i mocniej zużytych części. Opiszę dokładnie w wolnej chwili. Jeżdżę i jestem niesamowicie zadowolony!
- Marti
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 71
- Rejestracja: 2016-09-15, 15:09
- Model: coupe 1967
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: biały
Re: 1969 Mustang Coupe 302
No bracie wspaniały . Zdjęcie ze zlotu w Będzinie? Byłem na otwarciu sezonu. Mam nadzieję że uda mi się w tym roku jeszcze raz. Może się spotkamy. Jeszcze raz gratulacje. White power.
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 14
- Rejestracja: 2017-10-22, 15:26
- Model: 1969 Coupe
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Wimbledon White
Re: 1969 Mustang Coupe 302
@Marti, Dzięki! Tak, to zdjęcie z Będzina. Mam niedaleko i staram się być co miesiąc. Niestety na "Klasycznym rozpoczęciu lata" mnie nie będzie.
-------
Małe zmiany kosmetyczne w środku. W zasadzie tylko odświeżenie i czyszczenie. Barwnik do winylu (tylko kierownica i podłokietniki) i lakier do plastików zamówiłem z CJPony. Są na takich samych kodach jak fabryczne kolory.
Dodatkowo wymieniłem znaczek kierownicy, chromy na zapięciach pasów, gumę pedału hamulca, lampę podsufitki.
Dodałem gumę przy dźwigni skrzyni biegów i wskaźnik biegu, dodałem dywaniki, niestety deska rozdzielcza z brzydkim/dziurawym głośnikiem musi poczekać pod przykryciem (swoją drogą, pokrowiec nieźle pasuje logiem do dywaników).
Porównanie PRZED-PO *Radio ze zdjęć pełniło tylko funkcję zaślepki. już kupiłem działające
-------
Małe zmiany kosmetyczne w środku. W zasadzie tylko odświeżenie i czyszczenie. Barwnik do winylu (tylko kierownica i podłokietniki) i lakier do plastików zamówiłem z CJPony. Są na takich samych kodach jak fabryczne kolory.
Dodatkowo wymieniłem znaczek kierownicy, chromy na zapięciach pasów, gumę pedału hamulca, lampę podsufitki.
Dodałem gumę przy dźwigni skrzyni biegów i wskaźnik biegu, dodałem dywaniki, niestety deska rozdzielcza z brzydkim/dziurawym głośnikiem musi poczekać pod przykryciem (swoją drogą, pokrowiec nieźle pasuje logiem do dywaników).
Porównanie PRZED-PO *Radio ze zdjęć pełniło tylko funkcję zaślepki. już kupiłem działające
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 14
- Rejestracja: 2017-10-22, 15:26
- Model: 1969 Coupe
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Wimbledon White
Re: 1969 Mustang Coupe 302
Witam,
podjąłem decyzję o zakupie nowego gaźnika. Zdecydowałem się na Holleya ale potrzebuję pomocy w doborze modelu pod:
-Silnik 302
-Skrzynię C4
-Kolektor dolotowy Edelbrock Performer RPM.
Obecnie jest założony Holley 80457-5, 600 CFM, 4v, z elektrycznym ssaniem, kick downem i próżniowymi "secondaries" (jak to przetłumaczyć? Osprzęt?).
Niestety nie ma regulacji poziomu paliwa i ma duże luzy na ośkach. Auto mocno kopci. Rozmawiałem z Piotrem i porządna regeneracja przekroczy wartość nowego gaźnika. Szukam Holleya 4v, 500-600 CFM z manualnym ssaniem i vacuum secondaries. To nie jest auto na wyścigi. Raczej weekend/daily driver, więc chciałbym przede wszystkim zmniejszyć spalanie, aczkolwiek byłoby dobrze mieć możliwość wyrwania spod świateł
Formularz na stronie producenta podpowiedział mi:
a) CLASSIC HOLLEY CARBURETOR - 600 CFM
https://www.holley.com/products/fuel_sy ... s/0-1850SA
b) STREET WARRIOR CARBURETOR - 600 CFM
https://www.holley.com/products/fuel_sy ... ts/0-1850S
c) STREET AVENGER CARBURETOR - 570 CFM
https://www.holley.com/products/fuel_sy ... ts/0-85570
Porównanie specyfikacji: 1. Czy to odpowednie modele? Może wybrać niższy CFM?
2. Jaka jest różnica między a) Classic a b) Street Warrior?
3. Czy warto inwestować w c) Street Avenger droższego o 50% i czy będzie on pasował do mojego kuca?
Z góry dziękuję za odpowiedzi i pomoc!
podjąłem decyzję o zakupie nowego gaźnika. Zdecydowałem się na Holleya ale potrzebuję pomocy w doborze modelu pod:
-Silnik 302
-Skrzynię C4
-Kolektor dolotowy Edelbrock Performer RPM.
Obecnie jest założony Holley 80457-5, 600 CFM, 4v, z elektrycznym ssaniem, kick downem i próżniowymi "secondaries" (jak to przetłumaczyć? Osprzęt?).
Niestety nie ma regulacji poziomu paliwa i ma duże luzy na ośkach. Auto mocno kopci. Rozmawiałem z Piotrem i porządna regeneracja przekroczy wartość nowego gaźnika. Szukam Holleya 4v, 500-600 CFM z manualnym ssaniem i vacuum secondaries. To nie jest auto na wyścigi. Raczej weekend/daily driver, więc chciałbym przede wszystkim zmniejszyć spalanie, aczkolwiek byłoby dobrze mieć możliwość wyrwania spod świateł
Formularz na stronie producenta podpowiedział mi:
a) CLASSIC HOLLEY CARBURETOR - 600 CFM
https://www.holley.com/products/fuel_sy ... s/0-1850SA
b) STREET WARRIOR CARBURETOR - 600 CFM
https://www.holley.com/products/fuel_sy ... ts/0-1850S
c) STREET AVENGER CARBURETOR - 570 CFM
https://www.holley.com/products/fuel_sy ... ts/0-85570
Porównanie specyfikacji: 1. Czy to odpowednie modele? Może wybrać niższy CFM?
2. Jaka jest różnica między a) Classic a b) Street Warrior?
3. Czy warto inwestować w c) Street Avenger droższego o 50% i czy będzie on pasował do mojego kuca?
Z góry dziękuję za odpowiedzi i pomoc!
- anbr64
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 811
- Rejestracja: 2012-06-13, 20:40
- Model: convertible 68
- Silnik: inny V8
- Kolor: Tahoe Turquoise
- Lokalizacja:: Ząbki
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Re: 1969 Mustang Coupe 302
Gaznik jaki powinieneś założyć to jakieś 450-470cfm. Dolot nic nie znaczy jeżeli nie jest wymieniony conajmniej wałek rozrządu. Bedzie po prostu więcej palił i nic poza tym. Więcej wachy w kolektor i więcej smrodu z tyłu. Nie przepalisz mieszanki. Każdy gaznik ma możliwość ustawienia poziomu paliwa w komorze pływakowej, także twój. Jednak twojego bym nie regenerował. Jest za duży i nie ma to sensu.
Ja w Cleweland 351 z głowicami 4V zdjąłem fabrycznie nowy Holley StreetAvenger 650cfm na rzecz 570CFM. Street Avenger? zajebisty gaznik, tylko kup do niego Full Linie oryginalny Holleya. Zrezygnuj z ssania recznego na rzecz elektrycznego. Przecie masz takie podpiete?
Pozdrawiam
Ja w Cleweland 351 z głowicami 4V zdjąłem fabrycznie nowy Holley StreetAvenger 650cfm na rzecz 570CFM. Street Avenger? zajebisty gaznik, tylko kup do niego Full Linie oryginalny Holleya. Zrezygnuj z ssania recznego na rzecz elektrycznego. Przecie masz takie podpiete?
Pozdrawiam
68 Convertible 289 V8
71 MACH1 351C 4V
71 MACH1 351C 4V
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 14
- Rejestracja: 2017-10-22, 15:26
- Model: 1969 Coupe
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Wimbledon White
Re: 1969 Mustang Coupe 302
Wielkie dzięki za odpowiedź!
Niestety nie wiem jak ustawić poziom paliwa w moim gaźniku bez otwierania komory pływakowej. Z góry dziękuję za instrukcję
Co do nowego gaźnika, po tym co napisałeś, jestem ZA zmniejszeniem CFM.
Zależało mi na manualnym ssaniu, bo jakoś nie podchodzi mi to rozwiązanie z bimetalem i według mnie auto za długo jest na ssaniu (również po odpaleniu na ciepłym silniku). Niestety najmniejszy z manualnym to ten street avenger z 570 CFM. Może alektryczne ssanie w nowym gaźniku będzie lepiej działało, a jak nie, to są zestawy do przerobienia na manualne.
W każdym razie pozostaje pytanie JAKI mniejszy gaźnik kupić. Z tego co widziałem, z czterogardzielowych mniejszych od 570 CFM są:
a) 470 CFM HOLLEY OFF-ROAD TRUCK AVENGER CARBURETOR - drogi i pod off-road, raczej nie dla mnie
https://www.holley.com/products/fuel_sy ... ts/0-90470
b) 450 CFM MARINE CARBURETOR - jeszcze droższy i do motorówek
https://www.holley.com/products/fuel_sy ... ts/0-80364
c) 390 CFM CLASSIC HOLLEY CARBURETOR - nie za mały? I bez przyspieszacza
https://www.holley.com/products/fuel_sy ... rts/0-8007
Nie mam pomysłu... może kupić 600 CFM i dać mniejsze dysze?
Dzięki za pomoc,
Radek
Niestety nie wiem jak ustawić poziom paliwa w moim gaźniku bez otwierania komory pływakowej. Z góry dziękuję za instrukcję
Co do nowego gaźnika, po tym co napisałeś, jestem ZA zmniejszeniem CFM.
Zależało mi na manualnym ssaniu, bo jakoś nie podchodzi mi to rozwiązanie z bimetalem i według mnie auto za długo jest na ssaniu (również po odpaleniu na ciepłym silniku). Niestety najmniejszy z manualnym to ten street avenger z 570 CFM. Może alektryczne ssanie w nowym gaźniku będzie lepiej działało, a jak nie, to są zestawy do przerobienia na manualne.
W każdym razie pozostaje pytanie JAKI mniejszy gaźnik kupić. Z tego co widziałem, z czterogardzielowych mniejszych od 570 CFM są:
a) 470 CFM HOLLEY OFF-ROAD TRUCK AVENGER CARBURETOR - drogi i pod off-road, raczej nie dla mnie
https://www.holley.com/products/fuel_sy ... ts/0-90470
b) 450 CFM MARINE CARBURETOR - jeszcze droższy i do motorówek
https://www.holley.com/products/fuel_sy ... ts/0-80364
c) 390 CFM CLASSIC HOLLEY CARBURETOR - nie za mały? I bez przyspieszacza
https://www.holley.com/products/fuel_sy ... rts/0-8007
Nie mam pomysłu... może kupić 600 CFM i dać mniejsze dysze?
Dzięki za pomoc,
Radek