kilka pytan

Informacje i porady specyficzne dla silników V6

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz

XerofaN
Forumowicz
Posty: 594
Rejestracja: 2011-06-16, 15:56
Model: Pony
Silnik: V6 4.0
Kolor: Tungsten Gray

kilka pytan

Post autor: XerofaN » 2011-06-16, 16:34

witam,

mam pare pytan po przejrzeniu z grubsza tego forum bo rozwazam zakup mustanga. wiec tak:
- interesuje mnie jak wyglada sprawa skrzyni. automat czy manual? czy automat nie zamula samochodu? jest jakis sportbieg/kickdown czy skrzynie tiptronic? duza roznica w spalaniu?
- jak nie kupie z, to pewnie sam bede montowac insalacje LPG bo nie jest to jeden z najoszczedniejszych samochodow jesli chodzi o spalanie :) z tego co czytalem to chyba mocniejsze silniki czyli ten co w GT tj. 4,6 V8 juz gorzej znosi zagazowanie, czy to prawda?
- jak wygladaja pozostale koszty eksploatacyjne? co sie psuje? co trzeba czesto wymieniac? jakies wrodzone wady?
- na co zwracac uwage przy zakupie?

pzdr i z gory dzieki za odpowiedzi



Awatar użytkownika
pudel
Forumowicz
Posty: 1406
Rejestracja: 2008-11-07, 21:08
Model: 2002 V6,2007 V8
Silnik: V8 4.6
Kolor: Szary metalik & Torch red
Kontakt:

Re: kilka pytan

Post autor: pudel » 2011-06-16, 17:05

- Manual śmiga fajnie ale sprzęgło to jest coś do czego trzeba przywyknąć w mustangu
- Mam instalację LPG w moim V6 i śmiga dobrze do tego jest parę osób które mają koniki w gazie i też sobie chwalą nawet V8 jedyne co to musisz profesjonalnie podejść do tematu i zamontować dobrą instalację
- Często trzeba wymieniać tylko opony i klocki :D No i tankować tankować tankować
- Przy zakupie patrz na historię auta bo co z tego że ma czysty TITLE jak w Polsce mógł być już kilka razy klepany i na odwrót! Ludzie sprowadzają przystanki klepią i sprzedają jako nówki z salonu :/ albo od babci :/


GDYBY BÓG POPIERAŁ PRZEDNI NAPĘD - CHODZILIBYŚMY NA RĘKACH.....

GT 94
Młodszy Forumowicz
Posty: 38
Rejestracja: 2011-06-12, 19:12

Re: kilka pytan

Post autor: GT 94 » 2011-06-16, 17:47

.
Ostatnio zmieniony 2011-06-21, 18:33 przez GT 94, łącznie zmieniany 1 raz.



XerofaN
Forumowicz
Posty: 594
Rejestracja: 2011-06-16, 15:56
Model: Pony
Silnik: V6 4.0
Kolor: Tungsten Gray

Re: kilka pytan

Post autor: XerofaN » 2011-06-16, 17:54

dzieki za szybka odpowiedz :)

co znaczy ze trzeba sie przyzywczaic do sprzegla? w sumie i tak bede musial sie przyzywczaic bo poki co jezdze automatem :D

ile kosztuja klocki porzd/tyl?

no troche sie boje tej historii. mam na ten cel 60k i w tym powinno sie wszystko zmiescic razem z OC. co mniej wiecej da sie za to kupic? jak patrzylem to jakies 2006 rocznik chyba 4.0 V6 tyle ze przewaga automatow chyba jest.

jeszcz pytanko: czy te automaty wszystkie takie same sa i czy maja mozliwosc samodzielnej zmiany biegow (tiptronic)?


poki co to zielony jeszcze jestem w temacie wiec pytanie. a jakie sa wersje? ogolnie mowie o mustangu 2005+ i raczej w wersji 4.0 V6, bo GT to juz 4.6V8 tak? wydaje mi sie teraz ze GT to jednak nie ma moja kieszen moze sie okazac, ale mnie poprawcie czy tam drozsze czescie sa montowane i eksploatacja drozsza (poza zupa ktorej wiadomo ze troche wiecej bedzie trzeba :)



GT 94
Młodszy Forumowicz
Posty: 38
Rejestracja: 2011-06-12, 19:12

Re: kilka pytan

Post autor: GT 94 » 2011-06-16, 18:01

.
Ostatnio zmieniony 2011-06-21, 18:33 przez GT 94, łącznie zmieniany 1 raz.



XerofaN
Forumowicz
Posty: 594
Rejestracja: 2011-06-16, 15:56
Model: Pony
Silnik: V6 4.0
Kolor: Tungsten Gray

Re: kilka pytan

Post autor: XerofaN » 2011-06-16, 18:34

chyba zle mnie zrozumiales :P chodzilo mi ze na zakup samochodu :P mam tyle a nie na naprawy :D to myslicie ze dam rade cos znalesc?

chyba lepiej sprowadzic z USA ale wydaje mi sie to troche ciezkie do ogarniecia bedac tu i nie wybierajac sie tam, takze chyba pozostane przy poszukiwaniach lokalnych.
co sadzicie aby sprowadzac przy pomocy ktorejs z firm z allegro?



Awatar użytkownika
pudel
Forumowicz
Posty: 1406
Rejestracja: 2008-11-07, 21:08
Model: 2002 V6,2007 V8
Silnik: V8 4.6
Kolor: Szary metalik & Torch red
Kontakt:

Re: kilka pytan

Post autor: pudel » 2011-06-16, 18:44

za 60k to nawet GT jest w zasięgu tylko jakie masz oczekiwania? Bezwypadkowy ma być czy może być po stłuczce? Pooglądaj oferty na allegro. A sprzęgło jest twarde :/


GDYBY BÓG POPIERAŁ PRZEDNI NAPĘD - CHODZILIBYŚMY NA RĘKACH.....

GT 94
Młodszy Forumowicz
Posty: 38
Rejestracja: 2011-06-12, 19:12

Re: kilka pytan

Post autor: GT 94 » 2011-06-16, 18:45

.
Ostatnio zmieniony 2011-06-21, 18:34 przez GT 94, łącznie zmieniany 1 raz.



XerofaN
Forumowicz
Posty: 594
Rejestracja: 2011-06-16, 15:56
Model: Pony
Silnik: V6 4.0
Kolor: Tungsten Gray

Re: kilka pytan

Post autor: XerofaN » 2011-06-17, 12:20

a jak z ta skrzynia?? automaty sa tiptronic? nie sa jakies tragiczne? duza roznica w spalaniu?



Awatar użytkownika
stang232
Forumowicz
Posty: 2134
Rejestracja: 2008-12-12, 15:16
Model: stang'95
Silnik: V8 5.0
Kolor: czarny
Lokalizacja:: Bełchatów
Stajnia: Stajnia Łódzka

Re: kilka pytan

Post autor: stang232 » 2011-06-17, 13:11

XerofaN pisze:a jak z ta skrzynia?? automaty sa tiptronic? nie sa jakies tragiczne? duza roznica w spalaniu?
żaden tiptronic, normalny automat.
jakiejś dużej różnicy ( manual - automat) nie odczujesz w spalaniu, wszystko zależy jak ciężką masz prawą nogę ;)
choć manual zawsze trochę oszczędniejszy


Obrazek

XerofaN
Forumowicz
Posty: 594
Rejestracja: 2011-06-16, 15:56
Model: Pony
Silnik: V6 4.0
Kolor: Tungsten Gray

Re: kilka pytan

Post autor: XerofaN » 2011-06-18, 18:43

moze troche ciezkie pytanie ale jaka roznica w spalaniu jest miedzy V6 i V8?



Awatar użytkownika
pudel
Forumowicz
Posty: 1406
Rejestracja: 2008-11-07, 21:08
Model: 2002 V6,2007 V8
Silnik: V8 4.6
Kolor: Szary metalik & Torch red
Kontakt:

Re: kilka pytan

Post autor: pudel » 2011-06-18, 18:46

u mnie nie ma przy normalnej jeździe bo V6 musiałem wyżej na obrotach trzymać by jechał tak jak V8 bez wysiłku
a jak depniesz to różnica z 10 litrów


GDYBY BÓG POPIERAŁ PRZEDNI NAPĘD - CHODZILIBYŚMY NA RĘKACH.....

GT 94
Młodszy Forumowicz
Posty: 38
Rejestracja: 2011-06-12, 19:12

Re: kilka pytan

Post autor: GT 94 » 2011-06-18, 19:24

.
Ostatnio zmieniony 2011-06-21, 18:34 przez GT 94, łącznie zmieniany 1 raz.



XerofaN
Forumowicz
Posty: 594
Rejestracja: 2011-06-16, 15:56
Model: Pony
Silnik: V6 4.0
Kolor: Tungsten Gray

Re: kilka pytan

Post autor: XerofaN » 2011-06-19, 01:42

interesuje mnie bardziej spalanie V8 w 2005+ roczniku. glownie w miescie i jakim



Bolek
Forumowicz
Posty: 771
Rejestracja: 2009-07-07, 22:46
Silnik: V6 3.7
Kolor: Silver
Kontakt:

Re: kilka pytan

Post autor: Bolek » 2011-06-19, 08:45

Moje GT pali po Krakowie od 17 do 20l na setke.Mieszana jazda to ok.14-15l.Jazda w trasie np.Kraków-Zakopane-Kraków prędkości 90-140km/h to 10.5l :D Zaznaczam że mma ciężką noge :) Ja mam automata ze względu ze jak dla mnie za ciężko chodzi sprzęgło w GT z manualem a jeżdże prawie 80% po mieście więc była by to straszna męka.Można zmieniać biegi w automacie samemu coś ala tiptronic,można też dokupić do automata street fighter shifter.V6 pali ok 1-2l mniej po mieście,na trasie tyle samo.



ODPOWIEDZ

Wróć do „4.0 V6 2005 - 2010”