Witajcie,
bardzo proszę o pomoc. 
Muszę wymienić stary gaźnik na nowy - ale nie wiem który dobrać ?
Wiem że potrzebuję gaźnik z automatycznym ssaniem. Tylko który to w CJPony ?
obecnie mam ten ;-)
							GAŹNIK JAKI DOBRAĆ ;-)
Moderatorzy: Pavulon_, Rezor, pluzz, Przemek64, Piotrek86skc, Pavulon_, Rezor, pluzz, Przemek64, Piotrek86skc
- 6t07t
 - Forumowicz
 - Posty: 1650
 - Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
 - Model: 1966-2008
 - Kolor: Silver Blue, Black
 - Lokalizacja:: Gliwice
 - Stajnia: Stajnia Górny Śląsk
 
Re: GAŹNIK JAKI DOBRAĆ ;-)
Holley 4412
			
									
									1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007
						2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007
- anbr64
 - Stowarzyszenie MKP
 - Posty: 811
 - Rejestracja: 2012-06-13, 20:40
 - Model: convertible 68
 - Silnik: inny V8
 - Kolor: Tahoe Turquoise
 - Lokalizacja:: Ząbki
 - Stajnia: Stajnia Mazowiecka
 
Re: GAŹNIK JAKI DOBRAĆ ;-)
Ponieważ sporo ludzi tu zagląda więc dopiszę - Holley 4412 2V dostępny jest standardowo w wersji z ssaniem ręcznym. Trzeba dokupić upgrade na elektrYczne ssanie  automatyczne. Składa sIę z 2 częśći, Jak podłaczyć wyślę na maila.
Pozdrawiam Andi
			
									
									Pozdrawiam Andi
68 Convertible 289 V8
71 MACH1 351C 4V
						71 MACH1 351C 4V
- anbr64
 - Stowarzyszenie MKP
 - Posty: 811
 - Rejestracja: 2012-06-13, 20:40
 - Model: convertible 68
 - Silnik: inny V8
 - Kolor: Tahoe Turquoise
 - Lokalizacja:: Ząbki
 - Stajnia: Stajnia Mazowiecka
 
Re: GAŹNIK JAKI DOBRAĆ ;-)
Tak po troszku ogarniam temat. Załozony mam oryginalny gaznik Motorcraft ale oddziedziczyłem jeszcze wraz z powozem ze 3 inne. Najbardziej zainteresował mnie Holley 4V 650cfm. Jak ulał pasuje do silnika. Jest jeden problem - manualne ssanie. Wiem że sa upgrade na ssanie elektryczne. Jednak coś mi nie pasuje. Na manualnym ssaniu wyciągając ciegło zamykam przepustnicę. Po rozgrzaniu otwieram ja recznie cięgłem I zostawiam otwartą. Podczas ponownego uruchomienia silnika (zimnego) cofam ręcznie przepustnicę do pozycji "zamknięta" I odpalam silnik. W przypadku ssania elektrycznego lub na ciepłe powietrze czynność ta dokonywana jest automatycznie. No I fajnie tylko, że gażnik ze ssaniem manualnym ma zapadkę która po "schowaniu" ssania stawia przepustnice do pionu. Ręcznie jestem w stanie zresetować przepustnicę powietrza do pozycji "zamknięta" ale automat nie jest tego w stanie dokonać. Tak więc ponowne uruchamianie silnika na "zimno" odbywa sie na przepustnicy w pozycji "otwarto"
Ktoś sie już starł z tym problemem?
			
									
									Ktoś sie już starł z tym problemem?
68 Convertible 289 V8
71 MACH1 351C 4V
						71 MACH1 351C 4V