Mustang Tuning SCT Predator Flashpaq

Odpowiedz


To pytanie jest elementem zabezpieczającym przed automatycznym zamieszczaniem postów.
Emotikony
:D ;) :] :P :zly: :) :( :| :/ :kwasny: :zalamany: :znudzony: :niepewny: :hyhy: :wstyd: :rotfl: :papa: :zdziwko: :zdegustowany: :zawstydzony: :looka: :padam: :orany: :oczami: :przestraszony: :luka: :spi: :chytry: :cool: :cwaniak: :dontgetit: :suchy: :szok: :mad: :zakrecony: :dobani: :ok: :super: :cisza: :cenzura: :wsciekly: :!: :mur: :serce: :mur: :hurra: :rozpacz: :piwo:
Wyświetl więcej emotikon

BBCode włączony
[Img] włączony
[Flash] wyłączony
[URL] włączony
Emotikony włączone

Przegląd tematu
   

Rozwiń widok Przegląd tematu: Mustang Tuning SCT Predator Flashpaq

Re: Mustang Tuning SCT Predator Flashpaq

autor: caniggia » 2018-08-11, 20:09

1. Tak
2. Tak

Re: Mustang Tuning SCT Predator Flashpaq

autor: andi74 » 2018-08-11, 10:08

a to jest jakas roznica miedzy ilt a roush ??

a co z x-pipe ?? tez nie warto ??

tak sie pytam bo u mnie w shelby GT sa kolektory wydechowe ford racing , x-pipe , wydech roush, i dolot ford racing

w nowym s550 GT bym chcial miec podobnie

Re: Mustang Tuning SCT Predator Flashpaq

autor: caniggia » 2018-08-09, 23:17

andi74 pisze:mam pytanko do GT s550

co sie poprawi i co dolozyc a co nie

1. kolektor GT350, przepustnica GT350, dolot GT350 , X-pipe, krotki kolektor wydechowy, wydech roush

2. to samo co wyzej ale bez kolektora GT350

co sie poprawi do seryjnego GT
1. krótki kolektor nic nie daje, średnio 480-510 koni zależy od auta, choć polecałbym dolot JLT około 9.5s 100-200

2. czyli przepustnica i dolot gt350, nie wiele z tego, raczej sam program więcej daje, dolot polecałbym JLT, ok 465 koni

Re: Mustang Tuning SCT Predator Flashpaq

autor: andi74 » 2018-08-07, 19:50

mam pytanko do GT s550

co sie poprawi i co dolozyc a co nie

1. kolektor GT350, przepustnica GT350, dolot GT350 , X-pipe, krotki kolektor wydechowy, wydech roush

2. to samo co wyzej ale bez kolektora GT350

co sie poprawi do seryjnego GT

Re: Mustang Tuning SCT Predator Flashpaq

autor: Peint@o2.pl » 2018-01-23, 00:29

Hej wszystkim, posiadam Mustanga V6 4.0 z 2007 w automacie. Nie udzielam się jakoś specjalnie na forum, niemniej od dawna jestem jego czytelnikiem. :wstyd: .
Samochód zakupiłem w grudniu 2016. Wykazywał pewne obawy, szczególnie praca samochodu na gazie. Koń wyrzucał check-a za każdym razem po przełączeniu na LPG. Poprzedni właściciel twierdził że tak ma być ( bo te silniki tak mają). Nie dawało mi to spokoju, więc zaraz po przyjedzie trafił do gazownika który stwierdził ("Panie wymień świece i przyjedź to wymienimy wtryski i się zobaczy" - koszt około 900zł). Idąc za radą Pana gazownika samochód trafił do V-techu na wymianę świec oleju oraz wgrania oprogramowania. Programu nie udało się wgrać bo... ( w sumie nie wiem czemu ) , ale udało się sfrezować wlot przepustnicy. Po tym zabiegu na hamowni faktycznie wyrzuciło o 7 km więcej lecz konsekfncją tego było gwałtowna reakcja na gaz do której można się było przyzwyczaić, natomiast wjazd do garażu pod górkę zawsze dodawał lekkiego dreszczyku emocji :zdziwko: Nie pojechałem ponownie do gazownika, gdyż wyskoczyły inne rzeczy do zrobienia np zawieszenie. Finalnie stwierdziłem że jazda na samej benzynie będzie dużo bezpieczniejsza. Jednak ostatecznie okazało się, że taka przeróbka może narazić kogoś na dodatkowy koszt zakupu nowej przepustnicy. :zdegustowany:

Wczoraj odwiedziłem Pawła z HD-Customs. Po chwili jazdy przyszedł moment na wgranie oprogramowania skrzyni, następnie przepustnicy (posiadam filtr oraz dolot firmy BBK) i tu pojawił się problem. Frez wykonany we wcześniej wspomnianej firmie spowodował brak możliwości dokładnego wyregulowania otwarcia. Zastosowane wcześniej rozwiązanie skutkowało tym, iż przepustnica puszczała lewe powietrze. Po wielu próbach udało się wyregulować.
Przechodząc płynie do regulacji instalacji LPG udało się wyregulować wszystko bez wymiany wtrysków za 900zł. Wracając z Opola do Krakowa miałem wrażenie że przesiadłem się zupełnie do innego samochodu, praca skrzyni oraz ogólnie praca całego silnika w tym momencie to bajka! :hurra: Nawet moja narzeczona po dzisiejszej przejażce stwierdziła że to nie ten sam Mustang. Podsumowując wizytę u Pawła, gorąco polecam! :ok:

Re: Mustang Tuning SCT Predator Flashpaq

autor: caniggia » 2017-09-27, 10:05

Shelby GT350 2016 stock vs JLT and HD-Customs tune. 520 vs 553 HP peak to peak, 564NM vs 600NM, +42hp,54NM at 6200 rpm. Still with cat protection (rich) and stock rev limiter.

Prawdopodobnie pierwszy tuningowany Shelby gt350 s550 w PL, nie będę pisał, że najszybszy Mustang NA w PL 100-200, ale z pewnością bardzo szybki:) Pomiarów 1/4 przy 13 stopniach nawet nie próbowałem. To z zabezpieczeniem katalizatorów (bogato) i fabryczną odcinką.

Racelogic 13 deg ambient
10.06 100-200 stock
8.93! tuned,

Shelby, GT350, Mustang tuning HD-Customs
Załączniki
11.2 vs 01.png
11.2 vs 01 RL.png

Re: Mustang Tuning SCT Predator Flashpaq

autor: caniggia » 2017-07-04, 11:24

Porównanie stockowego mustanga na 95 z mustangiem który ma zmieniony wydech na H Pipe, MBRP, ten na 98. Fabryczne programy za wyjątkiem zmiany limitera obrotów na 7900. Kolektor GT350 aż się prosi..

Obrazek

Re: Mustang Tuning SCT Predator Flashpaq

autor: caniggia » 2017-06-18, 23:11

Mustang 2016 VMP supercharged
waga testowa 1940, 2 2 osoby, zmiana biegów tylko przy 6500.

0-100 4.74
0-200 12.60
100-200 7.57
1/4 12.58 @ 200

Obrazek

Re: Mustang Tuning SCT Predator Flashpaq

autor: andi74 » 2017-06-13, 21:24

Panowie nie robmy z Konia bolidu formuly 1 to nie ta klasa dupowozu

trzeba bylo pare groszy do prosiaka albo do GT-Ra dolzyc to byla by jazda i wszyscy by dym wachali

jest takie powiedzenie " wiedza o tym wszyscy swieci z huja bata sie nie ukreci "


tak na rozluznienie gestej atmosfery :super: :super:

Re: Mustang Tuning SCT Predator Flashpaq

autor: caniggia » 2017-06-11, 23:47

Podprogowo a pisać
veeefour pisze: ale to nie jest tak, ze tylko ty jestes "zdolny" a reszta to debile.
To jest różnica.
Podprogowo to ktoś, ale nie ja, mógłby pomyśleć, że posiadłeś całą wiedzę internetu, ja jednak jestem daleko od takiej myśli.

Uważam, że grunt to wypowiadać się rzetelnie, zgodnie ze stanem wiedzy zdobytej z własnego doświadczenia, robić to co się robi z sercem, pasją, uczciwie, nie pomawiać innych bez faktów (jak są fakty, to już nie jest pomawianie). Kropka.

Re: Mustang Tuning SCT Predator Flashpaq

autor: veeefour » 2017-06-11, 23:21

caniggia pisze:Kiedykolwiek tak napisałem?
Bezposrednio nie..."podprogowo" takie jest ogolne wrazenie.

Dobra koniec smetow - to nie miejsce na to.

Re: Mustang Tuning SCT Predator Flashpaq

autor: caniggia » 2017-06-11, 23:17

Kiedykolwiek tak napisałem?

Re: Mustang Tuning SCT Predator Flashpaq

autor: veeefour » 2017-06-11, 23:15

caniggia pisze:
veeefour pisze:No to ta metoda mialem 12.4...wg twojego fanklubu mi zal dupe sciska a moze jednak nie...widze ze zlosci wywaliles mnie ze znajomych...brawo ;)

P.S
Moj pomiar byl pod gorke - zapytaj Slawka...
Ze znajomych to już jakiś czas temu, usuwam osoby których nie znam osobiście, okresowe porządki. Ale bić brawo z tego powodu... Please...

Masz najszybszego automata, ja się z tego powodu bardzo cieszę.
To nie o to chodzi Pawel - w dupie to mam kto jest najszybszy ale to nie jest tak, ze tylko ty jestes "zdolny" a reszta to debile.

Re: Mustang Tuning SCT Predator Flashpaq

autor: caniggia » 2017-06-11, 23:05

veeefour pisze:No to ta metoda mialem 12.4...wg twojego fanklubu mi zal dupe sciska a moze jednak nie...widze ze zlosci wywaliles mnie ze znajomych...brawo ;)

P.S
Moj pomiar byl pod gorke - zapytaj Slawka...
Ze znajomych to już jakiś czas temu, usuwam osoby których nie znam osobiście, okresowe porządki. Ale bić brawo z tego powodu... Please...

Masz najszybszego automata, ja się z tego powodu bardzo cieszę.

Re: Mustang Tuning SCT Predator Flashpaq

autor: deeboy » 2017-06-11, 22:56

caniggia pisze:Tak męczę jeszcze temat różnic pomiędzy pomiarami, co może mieć jakiś wpływ. Rozmawiałem właśnie ze Sławkiem, on nie używa opcji one foot rollout, a web instrukcji aby czasy pomiaru były zbliżone do tych jakie osiągniemy na torze, to powinno się ich używać. Różnice pomiarowe mogą sięgać 0.3s wg instrukcji. Ja tej opcji używam w swoich pomiarach jak zalecane. Race logic zaczyna pomiar od 0.8kmh, więc typ już może być poza 1ft. Stąd póki nie zmierzy się samochodów w tym samym miejscu na tym samym torze, można tylko powiedzieć, że oba są bardzo szybkie i nic więcej. Biorąc od uwagę powyższe, Przemek może mieć granice 12.5 w automacie na pomiarze na torze. A ja poczekam na pomiar automata, bo mnie ciekawi.

Tu link do instrukcji:

https://racelogic.support/02VBOX_Motors ... ot_Rollout" onclick="window.open(this.href);return false;

Na zawodach 1/4 w Polsce chyba mierzy się właśnie bez rollout, dlatego Sławek to wyłączył. Wszystkie pomiary w stanach to wyniki z rollout a to tak jak napisałeś różnica ok 0.2-0.3s na korzyść rollout

Na górę