SPRZEDANY 2012 Boss 302

Odpowiedz


To pytanie jest elementem zabezpieczającym przed automatycznym zamieszczaniem postów.
Emotikony
:D ;) :] :P :zly: :) :( :| :/ :kwasny: :zalamany: :znudzony: :niepewny: :hyhy: :wstyd: :rotfl: :papa: :zdziwko: :zdegustowany: :zawstydzony: :looka: :padam: :orany: :oczami: :przestraszony: :luka: :spi: :chytry: :cool: :cwaniak: :dontgetit: :suchy: :szok: :mad: :zakrecony: :dobani: :ok: :super: :cisza: :cenzura: :wsciekly: :!: :mur: :serce: :mur: :hurra: :rozpacz: :piwo:
Wyświetl więcej emotikon

BBCode włączony
[Img] włączony
[Flash] wyłączony
[URL] włączony
Emotikony włączone

Przegląd tematu
   

Rozwiń widok Przegląd tematu: SPRZEDANY 2012 Boss 302

SPRZEDANY 2012 Boss 302

autor: MAX » 2022-11-21, 14:18

SPRZEDANY
Ford Mustang Boss 302 rok modelowy 2013 roku jest według mnie arcydziełem!
Jeden z 3 526 wyprodukowanych sztuk na 2013 rok.
Najbardziej wymowną rzeczą, jaką mogę powiedzieć o Bossie 302 , jest to że jeśli ktoś szuka samochodu torowego za 50 000 $ najpierw myśli o Porsche Cayman.
Nic bardziej mylnego! Wybierz Boss-a!
Sekret sukcesu Forda Mustanga Bossa 302 z 2013 roku tkwi w każdym najdrobniejszym szczególe który łączy się w całość.
W przeciwieństwie do GT, zawieszenie, układ kierowniczy, hamulce i silnik Bossa są idealnie dopasowane.
Boss 302 był najlepszym, najbardziej ekscytującym Mustangiem, jaki można było zamówić w 2013 roku.
Wszystko zaczyna się od 5,0-litrowego silnika V8, który został znacznie ulepszony by radził sobie z przeciążeniami na torach. Zmiany obejmują tłoki z kutego aluminium i ulepszone korbowody. Rezultatem jest 444 KM i 528 Nm momentu obrotowego. Całkowity moment obrotowy dostępny jest przy 4500 obr./min. Maksymalna prędkość obrotowa silnika to 7500 obr./min.
Boss 302 wyposażony jest w poczwórny układ wydechowy z dwoma bocznymi i dwoma tylnymi wylotami. Boczne wyloty (znajdujące się przed tylnymi kołami) są odpowiedzialne za wyjątkowo przyjemny gniewny, gardłowy pomruk Bossa.
Tylne zawieszenie to trójwahaczowa stała oś, w której znajduje się mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu Torsen 3,73:1.
Sportowe zawieszenie składa się z ręcznie regulowanych amortyzatorów i dużych drążków stabilizujących.
Dużym plusem są wydajne, przednie wentylowane tarcze o średnicy 355 mm (tylne mają 300 mm) z czterotłoczkowymi zaciskami Brembo i kanałami chłodzącymi.
Boss 302 posiada dwa kluczyki czerwony i srebrny.
Silnik V8 o mocy 444 KM ożywa dzięki czerwonemu kluczykowi Track Key, który uruchamia oprogramowanie sterujące układem napędowym Ford Racing. Dwustopniowa kontrola startu to idealny sposób na zmiażdżenie wszystkich w wyścigach typu stop-and-go. Po starcie osiąga bez większego wysiłku 4,5 sekundy do setki. Srebrny kluczyk służy do zwykłej, codziennej jazdy.
Pomimo całej potencjalnej dzikości, Boss jest stosunkowo łatwym w prowadzeniu samochodem do jazdy na co dzień.
Proponowany Boss został sprowadzony do niemiec jako cały nie uszkodzony samochód. Jego dotychczasowy przebieg to 48 tyś mil.
Załączniki
20221017_083050.jpg
20221017_083120.jpg
20221017_083120.jpg
20221017_083946.jpg
20221017_083144.jpg
20221017_083340.jpg

Na górę