TRASA i SPONSORZY
- Dezo
- Forumowicz
- Posty: 1616
- Rejestracja: 2009-03-10, 14:14
- Model: BULLITT
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: HG
- Kontakt:
Re: TRASA i SPONSORZY
Parytety źle mi się kojarzą... Po prostu zrobimy tak jak z Czechami - wyślemy informację w tym samym czasie gdy ogłosimy zapisy. Kto będzie chętny to się zapisze niezależnie od narodowości.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
Samotny Wilk
- hominis
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 353
- Rejestracja: 2010-01-23, 13:17
- Model: Ford Mustang GT 2005
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Czerwony
Re: TRASA i SPONSORZY
Co do przygotowania oferty (design, skład, łamanie) - to problemo, z wielką chęcią 
Postaram się zagęścić i w tym tygodniu (weekend) zarzucić już jakiś layout całości. Jeżeli ktoś ma jakieś fajne propozycje, designy, publikacje które mogłyby stanowić pożywkę dla mózgu - będę wdzięczny za linki przesłane do mnie na maila (maciej.smolarek@gmail.com).
Wielka prośba o podesłanie jakiegoś konspektu / spisu treści (jakaś konstrukcja logiczna publikacji - rozdziały, etc.) no i najlepiej z tekstami
... świetnie robi się layouty wiedząc jaki tekst będzie do niego wlewany 

Postaram się zagęścić i w tym tygodniu (weekend) zarzucić już jakiś layout całości. Jeżeli ktoś ma jakieś fajne propozycje, designy, publikacje które mogłyby stanowić pożywkę dla mózgu - będę wdzięczny za linki przesłane do mnie na maila (maciej.smolarek@gmail.com).
Wielka prośba o podesłanie jakiegoś konspektu / spisu treści (jakaś konstrukcja logiczna publikacji - rozdziały, etc.) no i najlepiej z tekstami


- Bielek
- Forumowicz
- Posty: 1573
- Rejestracja: 2009-09-05, 14:59
- Model: Mustang 1965 conv
- Kolor: niebieski
- Kontakt:
Re: TRASA i SPONSORZY
tu stang232 nie mogę dodawać sam wpisów, więc korzystam z wpisu bielka
Moja propozycja trasy.
http://goo.gl/maps/e3HDx" onclick="window.open(this.href);return false;
jej plusy.
- tylko jeden dzień na głowie Czechów
- dzień luźny gdzieś w Kotlinie Kłodzkiej, lub okolice Bromova (CZ) (Jest tam Skalne Miasto), Kłodzko nie jest wiążące,
- 5 dni zamiast 6, wiele osób może mieć problem z wolnym na 6 dni - zbyt długi MR spowoduje przesyt, zamiast niedosytu.
- 6 dni koszty większe o 20%, 5 dni (koszty na poziomie tegorocznego MR)
- każdy może zdecydować czy zostaje dłużej w czechach
- jazda autostradą ( droga bez dziur) z wieliczki do kotliny ?(60%) pozwoli nie zmęczyć się za bardzo przed dniem na integrację. jeśli przyjedziemy wcześniej (do 12), to będzie możliwość pojechać sobie na własną rękę coś pozwiedzać, a jednym z zadań mogłoby być np. przywieźć najciekawszą pamiątkę lub coś odjechanego (co by nie było schematyczne a pozwoliło by dać pkt bonusowe)
a np. od 19 zrobić wspólne ognisko
- odległość z kotliny do Pragi jest nie duża i pozwoli zajechać nawet na 15, dzięki czemu będzie można zrobić finał z rozmachem. + Czesi mogą zorganizować jakieś zadania bo będzie na to czas.
ma też pewnie jakieś minusy, ale lepiej żeby nie przysłaniały plusów
Moja propozycja trasy.
http://goo.gl/maps/e3HDx" onclick="window.open(this.href);return false;
jej plusy.
- tylko jeden dzień na głowie Czechów
- dzień luźny gdzieś w Kotlinie Kłodzkiej, lub okolice Bromova (CZ) (Jest tam Skalne Miasto), Kłodzko nie jest wiążące,
- 5 dni zamiast 6, wiele osób może mieć problem z wolnym na 6 dni - zbyt długi MR spowoduje przesyt, zamiast niedosytu.
- 6 dni koszty większe o 20%, 5 dni (koszty na poziomie tegorocznego MR)
- każdy może zdecydować czy zostaje dłużej w czechach
- jazda autostradą ( droga bez dziur) z wieliczki do kotliny ?(60%) pozwoli nie zmęczyć się za bardzo przed dniem na integrację. jeśli przyjedziemy wcześniej (do 12), to będzie możliwość pojechać sobie na własną rękę coś pozwiedzać, a jednym z zadań mogłoby być np. przywieźć najciekawszą pamiątkę lub coś odjechanego (co by nie było schematyczne a pozwoliło by dać pkt bonusowe)
a np. od 19 zrobić wspólne ognisko
- odległość z kotliny do Pragi jest nie duża i pozwoli zajechać nawet na 15, dzięki czemu będzie można zrobić finał z rozmachem. + Czesi mogą zorganizować jakieś zadania bo będzie na to czas.
ma też pewnie jakieś minusy, ale lepiej żeby nie przysłaniały plusów
[url=http://myrencontres.com]rencontre agricole[/url]
- hominis
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 353
- Rejestracja: 2010-01-23, 13:17
- Model: Ford Mustang GT 2005
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Czerwony
Re: TRASA i SPONSORZY
Pierwszy layout oferty dla potencjalnych sponsorów, etc. Generalnie jest to freestyle mający na celu pokazanie ogólnie szaty graficznej, rozkładu elementów, przykładowe zestawienia txt-gfx, galerie. Ciekaw jestem co myślicie o takim kierunku tej publikacji.
Format na ten moment to A4 (można polecieć bardziej książkowo - A5).
Kolorystyka - popiel (profesjonalizm) z pomarańczem (witalność). Połączenie (jak dla mnie) przyjemnie kopie po gałach i zostawia ślad w psychice
Nie chciałem przeładować konstrukcji - stąd może wydać się na swój sposób ascetyczna.
Generalnie mamy na celu zrobienie czegoś, co nakłoni do sponsorowania - ta publikacja musi zastawić ślad w umysłach czytelników
Będę bardzo miły o wszelkie wytyczne co do konstrukcji oraz (przede wszystkim) - co ma znaleźć się w publikacji (spis treści...).
Link: http://www.photon.vot.pl/mr2013/oferta/ ... fer001.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
Format na ten moment to A4 (można polecieć bardziej książkowo - A5).
Kolorystyka - popiel (profesjonalizm) z pomarańczem (witalność). Połączenie (jak dla mnie) przyjemnie kopie po gałach i zostawia ślad w psychice

Nie chciałem przeładować konstrukcji - stąd może wydać się na swój sposób ascetyczna.
Generalnie mamy na celu zrobienie czegoś, co nakłoni do sponsorowania - ta publikacja musi zastawić ślad w umysłach czytelników

Będę bardzo miły o wszelkie wytyczne co do konstrukcji oraz (przede wszystkim) - co ma znaleźć się w publikacji (spis treści...).
Link: http://www.photon.vot.pl/mr2013/oferta/ ... fer001.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Członek Honorowy MKP
- Posty: 1139
- Rejestracja: 2008-12-18, 15:43
- Model: S281 SC
- Silnik: inny V8
- Kolor: Wściekle czerwony
- Lokalizacja:: Tak po środku.
Re: TRASA i SPONSORZY
Super sprawa - może by wrzucić coś z MR2012 żeby mieli pogląd w co zamierzają zainwestosować swoje ciężko zarobione dulary?hominis pisze:Pierwszy layout oferty dla potencjalnych sponsorów, etc. Generalnie jest to freestyle mający na celu pokazanie ogólnie szaty graficznej, rozkładu elementów, przykładowe zestawienia txt-gfx, galerie. Ciekaw jestem co myślicie o takim kierunku tej publikacji.
Format na ten moment to A4 (można polecieć bardziej książkowo - A5).
Kolorystyka - popiel (profesjonalizm) z pomarańczem (witalność). Połączenie (jak dla mnie) przyjemnie kopie po gałach i zostawia ślad w psychice
Nie chciałem przeładować konstrukcji - stąd może wydać się na swój sposób ascetyczna.
Generalnie mamy na celu zrobienie czegoś, co nakłoni do sponsorowania - ta publikacja musi zastawić ślad w umysłach czytelników
Będę bardzo miły o wszelkie wytyczne co do konstrukcji oraz (przede wszystkim) - co ma znaleźć się w publikacji (spis treści...).
Link: http://www.photon.vot.pl/mr2013/oferta/ ... fer001.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
- Bielek
- Forumowicz
- Posty: 1573
- Rejestracja: 2009-09-05, 14:59
- Model: Mustang 1965 conv
- Kolor: niebieski
- Kontakt:
Re: TRASA i SPONSORZY
jutro posiedzę nad tekstami,
mamy już sporo rewelacyjnych foteek stąd moja sugestia, aby na stronie pierwszej zbudować coś na bazie fotki, kolorystyka spoko.
musimy powybierać fotki, głównie te, na których widać jak wiele osób przyciągają nasze furacze.
trzeba pomyslec nad CI Mustang Race;) bo kłopot, że nawet logo nie mamy hehe
mamy już sporo rewelacyjnych foteek stąd moja sugestia, aby na stronie pierwszej zbudować coś na bazie fotki, kolorystyka spoko.
musimy powybierać fotki, głównie te, na których widać jak wiele osób przyciągają nasze furacze.
trzeba pomyslec nad CI Mustang Race;) bo kłopot, że nawet logo nie mamy hehe
[url=http://myrencontres.com]rencontre agricole[/url]
- Bielek
- Forumowicz
- Posty: 1573
- Rejestracja: 2009-09-05, 14:59
- Model: Mustang 1965 conv
- Kolor: niebieski
- Kontakt:
Re: TRASA i SPONSORZY
a to propozycja trasy stanga232.
Moja propozycja trasy.
http://goo.gl/maps/e3HDx
jej plusy.
- tylko jeden dzień na głowie Czechów
- dzień luźny gdzieś w Kotlinie Kłodzkiej, lub okolice Bromova (CZ) (Jest tam Skalne Miasto)
- 5 dni zamiast 6, wiele osób może mieć problem z wolnym na 6 dni - zbyt długi MR spowoduje przesyt, zamiast niedosytu.
- 6 dni koszty większe o 20%, 5 dni (koszty na poziomie tegorocznego MR)
- każdy może zdecydować czy zostaje dłużej w czechach
- jazda autostradą ( droga bez dziur) z wieliczki do kotliny ?(60%) pozwoli nie zmęczyć się za bardzo przed dniem na integrację. jeśli przyjedziemy wcześniej (do 12), to będzie możliwość pojechać sobie na własną rękę coś pozwiedzać, a jednym z zadań mogłoby być np. przywieźć najciekawszą pamiątkę lub coś odjechanego (co by nie było schematyczne a pozwoliło by dać pkt bonusowe)
a np. od 19 zrobić wspólne ognisko
- odległość z kotliny do Pragi jest nie duża i pozwoli zajechać nawet na 15, dzięki czemu będzie można zrobić finał z rozmachem. + Czesi mogą zorganizować jakieś zadania bo będzie na to czas.
ma też pewnie jakieś minusy, ale lepiej żeby nie przysłaniały plusów
Moja propozycja trasy.
http://goo.gl/maps/e3HDx
jej plusy.
- tylko jeden dzień na głowie Czechów
- dzień luźny gdzieś w Kotlinie Kłodzkiej, lub okolice Bromova (CZ) (Jest tam Skalne Miasto)
- 5 dni zamiast 6, wiele osób może mieć problem z wolnym na 6 dni - zbyt długi MR spowoduje przesyt, zamiast niedosytu.
- 6 dni koszty większe o 20%, 5 dni (koszty na poziomie tegorocznego MR)
- każdy może zdecydować czy zostaje dłużej w czechach
- jazda autostradą ( droga bez dziur) z wieliczki do kotliny ?(60%) pozwoli nie zmęczyć się za bardzo przed dniem na integrację. jeśli przyjedziemy wcześniej (do 12), to będzie możliwość pojechać sobie na własną rękę coś pozwiedzać, a jednym z zadań mogłoby być np. przywieźć najciekawszą pamiątkę lub coś odjechanego (co by nie było schematyczne a pozwoliło by dać pkt bonusowe)
a np. od 19 zrobić wspólne ognisko
- odległość z kotliny do Pragi jest nie duża i pozwoli zajechać nawet na 15, dzięki czemu będzie można zrobić finał z rozmachem. + Czesi mogą zorganizować jakieś zadania bo będzie na to czas.
ma też pewnie jakieś minusy, ale lepiej żeby nie przysłaniały plusów
[url=http://myrencontres.com]rencontre agricole[/url]
-
- Członek Honorowy MKP
- Posty: 1139
- Rejestracja: 2008-12-18, 15:43
- Model: S281 SC
- Silnik: inny V8
- Kolor: Wściekle czerwony
- Lokalizacja:: Tak po środku.
Re: TRASA i SPONSORZY
LUźny dzień - dobry pomysł. W zeszłym roku były 4 dni pełnej jazdy i po drugim dniu już następowało pewne zmęczenie materiału. Jestem jak najbardziej za - do tego można wybrać jakieś super fajne miejsce gdzie by się można było wybyczyć. Trasa z Wieliczki do Kłodzka to jest 4-5h w zależnosci od ruchu.
- Dezo
- Forumowicz
- Posty: 1616
- Rejestracja: 2009-03-10, 14:14
- Model: BULLITT
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: HG
- Kontakt:
Re: TRASA i SPONSORZY
Trasa niezła, choć długa. Jednak sporo zrobimy autostradą więc można łaskawiej na nią spojrzeć. Mając na względzie dotychczasowe doświadczenia - 5 dni to maksymalna ilość czasu trwania takiej imprezy. Jeżeli jeden z tych dni będzie poświęcony na odpoczynek to w porządku.
Bielek, jeżeli chodzi o logo, to uważam że mamy logo - charakterystyczny napis MUSTANG RACE w połączeniu z logo MKP - wystarczy. Jak się zaczniemy ologowywać odrębnie do każdej imprezy to się w tym nikt nie połapie na końcu
.
Hominis - mieliśmy już prezentację MR wraz z tekstem, poszukam gdzieś i Ci wyślę, można z niej czerpać.
Pozdrawiam
Bielek, jeżeli chodzi o logo, to uważam że mamy logo - charakterystyczny napis MUSTANG RACE w połączeniu z logo MKP - wystarczy. Jak się zaczniemy ologowywać odrębnie do każdej imprezy to się w tym nikt nie połapie na końcu

Hominis - mieliśmy już prezentację MR wraz z tekstem, poszukam gdzieś i Ci wyślę, można z niej czerpać.
Pozdrawiam
Samotny Wilk
- Pavulon_
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 2168
- Rejestracja: 2008-08-17, 22:22
- Model: 1965 Convertible
- Silnik: inny V8
- Kolor: Prairie Bronze
- Lokalizacja:: Poznań
- Stajnia: Stajnia Wielkopolska
Re: TRASA i SPONSORZY
witam wszystkich
tiaa wróciłem z urlopu i widzę że sporo się dzieje
emocje jeszcze chyba nie opadły
mam na mailu też zapytanie od Czechów odnośnie terminu. Wrzucam tekst:
Hi there Pawel,
we are starting preparations of our main clubmeeting
for year 2013: 400metres dragstrip sprint. I have
heared you would like to connect this event and MR2013.
We plan to make this around half of July 2013, is it
possible for you to start your MR2013 sooner as usual,
or you'd only visit is at this event and our clubmates
may join your MR2013 in different date?
Before we sign contract for the airport, we like to
know well from you what you like to do.
Thank you very much,
Jan Orna
president of
Mustang Riders Club, o.s.
Wynika z tego że Czesi planują organizację swojego dorocznego eventu czyli 1/4 mili na jakimś lotnisku ale piszą że chcą to zrobić w polowie lipca wiec terminy trzeba dograć. Dam im znać odnośnie wstępnych ustaleń MR2013 i co oni na to.
Niestety ja już wiem że termin który zaproponowaliście mi pasować niestety nie będzie
z powodów osobistych nie będę mógł pomóc w organizacji tak jak bym tego chciał jeśli wogóle będzie to w jakimś stopniu możliwe. Niestety na wszystko czasu się nie znajdzie. Tak bywa. Zawsze jednak będzię można liczyć na opinie czy rady z mojej strony, jeśli będą konieczne
.

tiaa wróciłem z urlopu i widzę że sporo się dzieje


Hi there Pawel,
we are starting preparations of our main clubmeeting
for year 2013: 400metres dragstrip sprint. I have
heared you would like to connect this event and MR2013.
We plan to make this around half of July 2013, is it
possible for you to start your MR2013 sooner as usual,
or you'd only visit is at this event and our clubmates
may join your MR2013 in different date?
Before we sign contract for the airport, we like to
know well from you what you like to do.
Thank you very much,
Jan Orna
president of
Mustang Riders Club, o.s.
Wynika z tego że Czesi planują organizację swojego dorocznego eventu czyli 1/4 mili na jakimś lotnisku ale piszą że chcą to zrobić w polowie lipca wiec terminy trzeba dograć. Dam im znać odnośnie wstępnych ustaleń MR2013 i co oni na to.
Niestety ja już wiem że termin który zaproponowaliście mi pasować niestety nie będzie


- hominis
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 353
- Rejestracja: 2010-01-23, 13:17
- Model: Ford Mustang GT 2005
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Czerwony
Re: TRASA i SPONSORZY
Od jutra będę miał trochę więcej luzu - dopracuję kwestie propozycji oferty dot. MR2013 (na dniach). Powspieram się na zeszłorocznej publikacji ale oczywiście z chęcią np. od Bielka przyjmę kolejną porcję dobrych tekstów 
Co do logotypu - zastosuję ten z MR2012 (+ oczywiście logo MKP). Racja, że jak zaczniemy wymyślać różne ologowania to pod względem identyfikacji pogubimy się (Dezo, czy Ty masz jakiś związek z funduszami UE? ... termin "ologowanie" występuje właśnie przy projektach UE
)
Rezultaty wkrótce.

Co do logotypu - zastosuję ten z MR2012 (+ oczywiście logo MKP). Racja, że jak zaczniemy wymyślać różne ologowania to pod względem identyfikacji pogubimy się (Dezo, czy Ty masz jakiś związek z funduszami UE? ... termin "ologowanie" występuje właśnie przy projektach UE

Rezultaty wkrótce.
- Dezo
- Forumowicz
- Posty: 1616
- Rejestracja: 2009-03-10, 14:14
- Model: BULLITT
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: HG
- Kontakt:
Re: TRASA i SPONSORZY
Mój post jest nadal aktualny, a temat MR jak widzę leży. Niestety, jak tak dalej będzie to z MR 2013 mogą być przysłowiowe "nici".Dezo pisze:Jeżeli ktoś ma więcej czasu niż ja... a ostatnio kiepsko stoję z wolnym czasem- to proszę niech pociągnie temat MR 2013. Służę radą i podzielę się dotychczasowymi doświadczeniami.
Pod kątem sponsorskim dotychczas oferowali się tak na poważnie:
- Bartknob,
- Foose,
- Rybek
- Kasia od Wośka jest w stanie załatwić dofinansowanie unijne na przejazd przez Lubelskie tzw. "bursztynowym szlakiem" .
Konkretnych rozmów jeszcze z nikim nie prowadziłem, do Czechów o konkretne ich propozycje nie pisałem. Wstępnie rozmawiałem z Lotosem - proszą o przesłanie oferty i są zainteresowani.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
Samotny Wilk
- Bielek
- Forumowicz
- Posty: 1573
- Rejestracja: 2009-09-05, 14:59
- Model: Mustang 1965 conv
- Kolor: niebieski
- Kontakt:
Re: TRASA i SPONSORZY
poniżej txt,
nie ma się co rozpisywać, bo mało kto teraz ma czas by czytać. Sporo fajnych fotek i gra. Hominis - to co zaznaczylem boldem niech się wyrożnia w tlumie - stad boldem i nieco wieksze
jesli macie jakieś uwagi to nannieście je wg uznania
Mustang Klub Polska rozpoczął swoją działalność w lipcu 2008 roku jako forum dla miłośników kultowego auta.
Niecałe cztery lata później zostaliśmy Najlepszym Fanklubem Motoryzacyjnym w Polsce w ramach plebiscytu organizowanego przez Auto Świat.
Zostaliśmy docenieni za bardzo zaangażowanych klubowiczów w nietypowe akcje organizowane przez stowarzyszenie. Jeśli już się czegoś podejmujemy to staramy się to robić w bardzo niecodzienny sposób.
Zrobiliśmy klubowe filmy, o których piszą media na całym świecie. Pierwsze nasze dzieło widziało już 550 000 osób. Braliśmy udział w zamkniętym Święcie Bazy Wojskowej w Krzesinach. Wreszcie... Mustang Race... To wyróżniająca się impreza nie tylko na polskiej arenie. To niczym po horyzont długa kolumna zabytkowych i najnowszych Mustangów przejeżdżających przez całą Polskę...
Naszym działaniom przyświeca pasja oraz cele jakie sobie wyznaczyliśmy jako stowarzyszenie: promocja i edukacja nt. amerykańskiej motoryzacji.
Mustang Race 2011
Pomysł na Mustang Race zrodził się z chęci pokazania szerszej publiczności legendy amerykańskiej motoryzacji, naszego podejścia do życia, a także dla dobrej zabawy klubowiczów, przyjaciół Klubu oraz publiczności.
Przejechaliśmy ok. 700 km z Sandomierza do Kołobrzegu w przeciągu 4 dni. W imprezie wzięło udział 30 załóg z całego kraju, wzbudzając ogromne zainteresowanie publiczności jak i mediów.
Mustang Race 2012
Druga edycja to same rekordy. Ponad 50 Mustangów... już nie tylko z Polski, ale też z czeskiego klubu Mustang Riders Club. Bardzo duże zainteresowanie mediów, np. codzienne relacje w Polsat News. Frekwencja publiczności przekraczała oczekiwania władz miasta Piły jak i właścicieli Toru żużlowego w Rawiczu, gdzie pojawiło się ok. 2000 osób. (Rawicz .... tys. mieszkańców), była to prawdopodobnie pierwsza i niezwykle widowiskowa rywalizacja między Mustangiem, a motocyklem żużlowym.
Mustang 2013
W Mustang Race 2012 podobnie jak w pozostałych edycjach liczy się nie prędkość i moc samochody, a spryt odwaga, spontaniczność i poczucie humoru.
Zapewniamy ciekawe miejsca, malownicze trasy, grę fair play, ale przede wszystkim duzo zabawy.
Teraz część naszej imprezy odbędzie się na terenie Republiki Czeskiej, za którą odpowiadać będą nasi czescy przyjaciele z Mustang Riders Club.
Wstępny harmonogram obejmuje start w Warszawie by przejechać przez Lublin, Wieliczkę i koniec imprezy w Pradze.
Mustang Race konsekwentnie buduje swoją wartość i miano jednej z najciekawszych imprez motoryzacyjnych w Polsce.
Zapraszamy do współpracy
nie ma się co rozpisywać, bo mało kto teraz ma czas by czytać. Sporo fajnych fotek i gra. Hominis - to co zaznaczylem boldem niech się wyrożnia w tlumie - stad boldem i nieco wieksze
jesli macie jakieś uwagi to nannieście je wg uznania
Mustang Klub Polska rozpoczął swoją działalność w lipcu 2008 roku jako forum dla miłośników kultowego auta.
Niecałe cztery lata później zostaliśmy Najlepszym Fanklubem Motoryzacyjnym w Polsce w ramach plebiscytu organizowanego przez Auto Świat.
Zostaliśmy docenieni za bardzo zaangażowanych klubowiczów w nietypowe akcje organizowane przez stowarzyszenie. Jeśli już się czegoś podejmujemy to staramy się to robić w bardzo niecodzienny sposób.
Zrobiliśmy klubowe filmy, o których piszą media na całym świecie. Pierwsze nasze dzieło widziało już 550 000 osób. Braliśmy udział w zamkniętym Święcie Bazy Wojskowej w Krzesinach. Wreszcie... Mustang Race... To wyróżniająca się impreza nie tylko na polskiej arenie. To niczym po horyzont długa kolumna zabytkowych i najnowszych Mustangów przejeżdżających przez całą Polskę...
Naszym działaniom przyświeca pasja oraz cele jakie sobie wyznaczyliśmy jako stowarzyszenie: promocja i edukacja nt. amerykańskiej motoryzacji.
Mustang Race 2011
Pomysł na Mustang Race zrodził się z chęci pokazania szerszej publiczności legendy amerykańskiej motoryzacji, naszego podejścia do życia, a także dla dobrej zabawy klubowiczów, przyjaciół Klubu oraz publiczności.
Przejechaliśmy ok. 700 km z Sandomierza do Kołobrzegu w przeciągu 4 dni. W imprezie wzięło udział 30 załóg z całego kraju, wzbudzając ogromne zainteresowanie publiczności jak i mediów.
Mustang Race 2012
Druga edycja to same rekordy. Ponad 50 Mustangów... już nie tylko z Polski, ale też z czeskiego klubu Mustang Riders Club. Bardzo duże zainteresowanie mediów, np. codzienne relacje w Polsat News. Frekwencja publiczności przekraczała oczekiwania władz miasta Piły jak i właścicieli Toru żużlowego w Rawiczu, gdzie pojawiło się ok. 2000 osób. (Rawicz .... tys. mieszkańców), była to prawdopodobnie pierwsza i niezwykle widowiskowa rywalizacja między Mustangiem, a motocyklem żużlowym.
Mustang 2013
W Mustang Race 2012 podobnie jak w pozostałych edycjach liczy się nie prędkość i moc samochody, a spryt odwaga, spontaniczność i poczucie humoru.
Zapewniamy ciekawe miejsca, malownicze trasy, grę fair play, ale przede wszystkim duzo zabawy.
Teraz część naszej imprezy odbędzie się na terenie Republiki Czeskiej, za którą odpowiadać będą nasi czescy przyjaciele z Mustang Riders Club.
Wstępny harmonogram obejmuje start w Warszawie by przejechać przez Lublin, Wieliczkę i koniec imprezy w Pradze.
Mustang Race konsekwentnie buduje swoją wartość i miano jednej z najciekawszych imprez motoryzacyjnych w Polsce.
Zapraszamy do współpracy
[url=http://myrencontres.com]rencontre agricole[/url]