The Transfăgărăşan Prologue Relacja
Moderatorzy: celibad, Przemek64, horse
- Stachu_xjr
- Forumowicz
- Posty: 1285
- Rejestracja: 2009-04-10, 06:28
- Model: GT 2016
- Silnik: V8 5.0
The Transfăgărăşan Prologue Relacja
No i juz w domu od wczoraj wyjazd był gruuuby ale do rzeczy.
Z chłopakim z Positiveways udałem sie na słynną trase Transfogarską do Rumuni , miejsce znane z odcinka programu Top Gear , impreza rozpoczeła sie w Środe spotkaniem pod terami z Szaflarach koło Zakopanego, auta jechały konkretne , z tamtąd po kompielach udalismy sie do Hotelu Biały Dunajec który był cały tylko do naszej dyspozycji bo formalnie zostaje otwarty w Lipcu, kolacyjka gadu gadu po wiskaczu no i rano ruszyliśmy w trase - przez Słowacje , gdzie juz czekała na nas Policja i upominała o wolnijszą jazde , gdyż Słowacy nie kibicowali nam w czasie przejazdu przez miejscowosci , chłopaki naprawde mocno dawali , ja miałem cięzko nadązyc, lubie szybką jazde ale nie przez 800 Km non stop,na autosrtradach dawali ponad 300km/h, bałem sie ze nas zaraz zamkną w Słowacji czy w Węgrach , w końcu dostarliśmy do Rumuni obawiałem sie tego kraju ale nie potrzebnie, na granichy szybka kontrola papierów , prozba celników zeby dobrze ruszyc , w Rumuni wolna amerykanka jazda na krawędzi , ale ludzie życzliwi i zadowolnie nawet jak serio hmm u nich pod domami , do tego stopnia ze dojezdzając do radiowozu Daci Logan Policjant zjezdza i daje prawy migacz zeby go mijac , drogi dobrze nie dziurawe i przyczepny asfalt , duza ilosc stacji benzynowych, około 22 dojechaliśmy do celu naszej wyprawy , droga w nocy robi wielkie wraznie zakręty ciagną sie w nieskończonosc ,z dobre 30 km w góre serpentyny,i kolejne ze 40 w dół na drógą strone , nawet niedzwiedz był ,pensjonta zanjdował sie na wyskosci ponad 2000tys/m npm, kolacyjka i do łóżka , rano ukazał sie przepiekny widok za panoramy dróg , skał, wodospadów, tuneli zasp śnieznych , jeziora tuz obok hotelu ,podobnie jak Nad Morskiem Okiem , niesamowite to trzeba zobaczyc. Rano pojechaliśmy zobaczyc tame miało byc 10 km a było 50 km heheh oczywiscie zakrętów co ciekawe wszyscy ludzie których mijaliśmy przy duzych prędkosciach było zadowolonych i przyjaznie nastawionych w Polsce odrazu bym dostał kamieniem w szybe a Policja by czekała na dole a tu nic rajd i tyle, tylko trzeba uwazac na dzikie konie, osły , owce , krowy bo często idą srodkiem drogi , no i ich kupy na których sie zrywa nagle przyczepnosc , problemem rózniez jest paliwo bo bardzo szybko znika a szczytu do stacji jest 40 km , caly dzień smigaliśmy ,nie obyło sie bez awari , w GTR poszła skrzynia biegów pojechał lawetą do Polski , w Lambo przecieli tylnią opone z boku , oczywiscie gdzie zapas w Labo - nima czekali na goscia z PL który im specjalnie ją wiózł , bo taka guma w Rumunii okazała sie niedostępna , a moze zabrakło zapału własicielowi auta , i dzień minoł wieczorem wiadomo jak było , rano kierunek Budapeszt 600km , po 400Km odpusciłem jazde w ich tępie bo zaczoł mi most wyc tak wiec spokojnie 160 i tyle , wieczorkiem dotarliśmy do hotelu szybki przysznic , taxa i na miasto , wspłóna kolacja na wzgórzu Gellerta, no i najedzeni na imprzez do klubu Bed Beach jednego z najlepszych w Budapesczie było na co poptrzec, alkohole wszytko mieliśmy opłacone a ceny sa tam Unijne do pokoju dotarłem po 4 rano spanie do 12 w południe i do domu choc nie byłem pewny za stan moich promili , tylni most zaczoł jescze bardziej wyc ale udało mi sie dojechac do domu a było 600 km, przejechałem w sumie 2900Km z czego 80proc na granicy możliwosci Mustanga , seryjnym GT nie ma opcji na taka jazde , hamulce z GT500 dały rade az byłem zaskoczony tym ze jadący ze mną Aston DB9 zagotował płyn a u mnie nic, zwieszenie tez duzo mi dało, Watts Link super sprawa. Jestem mega zadwolony z wyjazdu , organizacja była dobra wszyscy mieliśmy opłacone i dograne , dostaliśmy krótkofalówki , ułatwiały wyprzedzania , i liste numerów tel do wszytkich uczestników, zdjecia tutaj filmik pózniej http://imageshack.us/g/1/10209875/" onclick="window.open(this.href);return false; kolejnosc fot jest na odwrót
Z chłopakim z Positiveways udałem sie na słynną trase Transfogarską do Rumuni , miejsce znane z odcinka programu Top Gear , impreza rozpoczeła sie w Środe spotkaniem pod terami z Szaflarach koło Zakopanego, auta jechały konkretne , z tamtąd po kompielach udalismy sie do Hotelu Biały Dunajec który był cały tylko do naszej dyspozycji bo formalnie zostaje otwarty w Lipcu, kolacyjka gadu gadu po wiskaczu no i rano ruszyliśmy w trase - przez Słowacje , gdzie juz czekała na nas Policja i upominała o wolnijszą jazde , gdyż Słowacy nie kibicowali nam w czasie przejazdu przez miejscowosci , chłopaki naprawde mocno dawali , ja miałem cięzko nadązyc, lubie szybką jazde ale nie przez 800 Km non stop,na autosrtradach dawali ponad 300km/h, bałem sie ze nas zaraz zamkną w Słowacji czy w Węgrach , w końcu dostarliśmy do Rumuni obawiałem sie tego kraju ale nie potrzebnie, na granichy szybka kontrola papierów , prozba celników zeby dobrze ruszyc , w Rumuni wolna amerykanka jazda na krawędzi , ale ludzie życzliwi i zadowolnie nawet jak serio hmm u nich pod domami , do tego stopnia ze dojezdzając do radiowozu Daci Logan Policjant zjezdza i daje prawy migacz zeby go mijac , drogi dobrze nie dziurawe i przyczepny asfalt , duza ilosc stacji benzynowych, około 22 dojechaliśmy do celu naszej wyprawy , droga w nocy robi wielkie wraznie zakręty ciagną sie w nieskończonosc ,z dobre 30 km w góre serpentyny,i kolejne ze 40 w dół na drógą strone , nawet niedzwiedz był ,pensjonta zanjdował sie na wyskosci ponad 2000tys/m npm, kolacyjka i do łóżka , rano ukazał sie przepiekny widok za panoramy dróg , skał, wodospadów, tuneli zasp śnieznych , jeziora tuz obok hotelu ,podobnie jak Nad Morskiem Okiem , niesamowite to trzeba zobaczyc. Rano pojechaliśmy zobaczyc tame miało byc 10 km a było 50 km heheh oczywiscie zakrętów co ciekawe wszyscy ludzie których mijaliśmy przy duzych prędkosciach było zadowolonych i przyjaznie nastawionych w Polsce odrazu bym dostał kamieniem w szybe a Policja by czekała na dole a tu nic rajd i tyle, tylko trzeba uwazac na dzikie konie, osły , owce , krowy bo często idą srodkiem drogi , no i ich kupy na których sie zrywa nagle przyczepnosc , problemem rózniez jest paliwo bo bardzo szybko znika a szczytu do stacji jest 40 km , caly dzień smigaliśmy ,nie obyło sie bez awari , w GTR poszła skrzynia biegów pojechał lawetą do Polski , w Lambo przecieli tylnią opone z boku , oczywiscie gdzie zapas w Labo - nima czekali na goscia z PL który im specjalnie ją wiózł , bo taka guma w Rumunii okazała sie niedostępna , a moze zabrakło zapału własicielowi auta , i dzień minoł wieczorem wiadomo jak było , rano kierunek Budapeszt 600km , po 400Km odpusciłem jazde w ich tępie bo zaczoł mi most wyc tak wiec spokojnie 160 i tyle , wieczorkiem dotarliśmy do hotelu szybki przysznic , taxa i na miasto , wspłóna kolacja na wzgórzu Gellerta, no i najedzeni na imprzez do klubu Bed Beach jednego z najlepszych w Budapesczie było na co poptrzec, alkohole wszytko mieliśmy opłacone a ceny sa tam Unijne do pokoju dotarłem po 4 rano spanie do 12 w południe i do domu choc nie byłem pewny za stan moich promili , tylni most zaczoł jescze bardziej wyc ale udało mi sie dojechac do domu a było 600 km, przejechałem w sumie 2900Km z czego 80proc na granicy możliwosci Mustanga , seryjnym GT nie ma opcji na taka jazde , hamulce z GT500 dały rade az byłem zaskoczony tym ze jadący ze mną Aston DB9 zagotował płyn a u mnie nic, zwieszenie tez duzo mi dało, Watts Link super sprawa. Jestem mega zadwolony z wyjazdu , organizacja była dobra wszyscy mieliśmy opłacone i dograne , dostaliśmy krótkofalówki , ułatwiały wyprzedzania , i liste numerów tel do wszytkich uczestników, zdjecia tutaj filmik pózniej http://imageshack.us/g/1/10209875/" onclick="window.open(this.href);return false; kolejnosc fot jest na odwrót
Ostatnio zmieniony 2013-06-25, 08:18 przez Stachu_xjr, łącznie zmieniany 2 razy.
- RAFAŁ (GROSZEK)
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 2383
- Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
- Model: był SN95 jest GT2011
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: SREBRNY
- bathrust
- Forumowicz
- Posty: 217
- Rejestracja: 2011-04-17, 15:56
- Model: FoxBody 79' Ghia
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Grafit
Re: The Transfăgărăşan Prologue Relacja
Zazdraszczam Może też kiedyś uda mi się wybrać Jakby było coś organizowane za rok/dwa to mocno się zastanowię
- Evening
- Forumowicz
- Posty: 317
- Rejestracja: 2009-11-16, 16:24
- Model: 302'cid 1975
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Medium copper metallic
Re: The Transfăgărăşan Prologue Relacja
A moze ktorys z uczestnikow mial videorejestrator?:) i jest szansa na jakies filmiki skoro tak grubo bylo ?:)
Mercury Comet '75
Dodge Dart '66
Chevrolet Bel Air '60
Plymouth Barracuda '69
Porsche 912 [race car]
Dodge Dart '66
Chevrolet Bel Air '60
Plymouth Barracuda '69
Porsche 912 [race car]
- Stachu_xjr
- Forumowicz
- Posty: 1285
- Rejestracja: 2009-04-10, 06:28
- Model: GT 2016
- Silnik: V8 5.0
Re: The Transfăgărăşan Prologue Relacja
Film będzie zacny , mam pare przejazdów z mojego gopro 2 własnie wrzucam jeden na YT , ekipa filmowała profesjonalnym sprzętem łączni z duzym robokopterem, mielismy do dyspozycji z 10 kamer Go Pro3, ale montaż materiału zajmie chłopaką troche czasu.
- Stachu_xjr
- Forumowicz
- Posty: 1285
- Rejestracja: 2009-04-10, 06:28
- Model: GT 2016
- Silnik: V8 5.0
Re: The Transfăgărăşan Prologue Relacja
Filmik z ostaniego przejazdu " onclick="window.open(this.href);return false;
- Deftronic
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 489
- Rejestracja: 2008-10-08, 11:13
- Model: Shelby GT500
- Silnik: V8 5.4
- Kolor: Grabber Orange
- Lokalizacja:: Acheron
Re: The Transfăgărăşan Prologue Relacja
Gratuluję imprezy. Ten GTR co mu poszła skrzynia to standardowy czy po tunningu?
btw: Co oni zrobili z naszymi Maluchami?! Chamstwo.
btw: Co oni zrobili z naszymi Maluchami?! Chamstwo.
Ostatnio zmieniony 2013-06-25, 12:25 przez Deftronic, łącznie zmieniany 1 raz.
http://www.dinxproject.org" onclick="window.open(this.href);return false;
- Stachu_xjr
- Forumowicz
- Posty: 1285
- Rejestracja: 2009-04-10, 06:28
- Model: GT 2016
- Silnik: V8 5.0
Re: The Transfăgărăşan Prologue Relacja
Standard , ma 20 tys Km przejechane i to nie pierwsza jego awaria
- Stachu_xjr
- Forumowicz
- Posty: 1285
- Rejestracja: 2009-04-10, 06:28
- Model: GT 2016
- Silnik: V8 5.0
Re: The Transfăgărăşan Prologue Relacja
Kolejny filmik " onclick="window.open(this.href);return false;
Re: The Transfăgărăşan Prologue Relacja
Świetny materiał,Mustang dobry klamot GTR piękne, piekielnie szybkie auto ale na 30 tyś.km i śmietnik
- Stachu_xjr
- Forumowicz
- Posty: 1285
- Rejestracja: 2009-04-10, 06:28
- Model: GT 2016
- Silnik: V8 5.0
- Stachu_xjr
- Forumowicz
- Posty: 1285
- Rejestracja: 2009-04-10, 06:28
- Model: GT 2016
- Silnik: V8 5.0
- siara
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1249
- Rejestracja: 2009-02-26, 00:38
- Model: 2015 GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Black
Re: The Transfăgărăşan Prologue Relacja
Bardzo smaczny filmik za rok pojade chyba ze MKP sie do RUMUNI wybierze to ...