Strona 3 z 4

Re: Informacje organizacyjne dla Uczestników MR 2013

: 2013-08-09, 16:08
autor: MAX
mozliwie szybko maxymalnie do soboty

Re: Informacje organizacyjne dla Uczestników MR 2013

: 2013-08-09, 20:47
autor: MAX
Chodzi o ustalenie dokładnie miejsca na 50 samochodów, resztę przygotuje ochrona i pracownicy Jeff's-a ,jest ktoś koło Katowic z klubu ?
MAX pisze:Potrzebuję pomocy w Katowicach, czy mógłby ktoś mieszkający w pobliżu Silesia City center pomóc w zabezpieczeniu parkingu?
Szczegóły podam na PW

Re: Informacje organizacyjne dla Uczestników MR 2013

: 2013-08-10, 00:03
autor: pavlito
Uwaga!
Plan wjazdu do Parku Praskiego:


Wystawa w Parku Praskim zacznie się od stopniowego wjazdu uczestników. Dojeżdżacie z całej Polski (i nie tylko), więc sądzę, że wygodniej będzie nie dyscyplinować wszystkich na jedną godzinę, tylko oczekiwać kolejnych uczestników "zlotu gwiaździstego" z orkiestrą. Proszę o wjazd nie później niż o 14:00. Można zacząć od 13:00, a jak ktoś jest chętny wcześniej, to my, Organizatorzy będziemy w Parku już od 11:00. Przypominam, że auta powinny być już czyste. Będziecie zakładać naklejki magnetyczne, a one nie lubią brudu...

Wystawa i wjazd będzie wyglądał następująco:
http://imageshack.us/photo/my-images/703/06hd.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false;

Do Parku wjeżdżamy przez mały parking za zielonym kioskiem przy Al. Solidarności - naprzeciwko kościoła Św. Floriana:
http://imageshack.us/photo/my-images/694/yd4s.png/" onclick="window.open(this.href);return false;

Na ten parking można się dostać z dwóch kierunków. Pierwszy jest od ul. Sierakowskiego, dokładnie naprzeciw parkingu:
http://imageshack.us/photo/my-images/585/n8uy.png/" onclick="window.open(this.href);return false; Jest to dogodny dojazd dla osób jadących z lewego brzegu Wisły (czyli z Centrum) i od strony 2 myjni z obsługą personelu, które opisałem tu viewtopic.php?f=106&t=6987&start=15" onclick="window.open(this.href);return false;.

Na powyższych rysunkach wiać, że wjeżdżając z ul. Sierakowskiego trzeba przeciąć namalowane wysepki, które normalnie są włączone z ruchu. Mamy na to zgodę Zarządu Dróg Miejskich. Przejazd przez skrzyżowanie będzie ułatwiała osoba od nas, Organizatorów i najpewniej Policja :megafon: . Starajcie się odczekać na ul. Sierakowskiego na swoje zielone światło. Przed światłami przy chodniku, zaraz za postojem TAXI jest zatoczka, gdzie Mustangi mogą poczekać na zielone światło. Jeśli samochodów będzie w pewnym momencie więcej, można się ustawiać gęsiego na poprzednich ulicach, co widać na powyższym planie (prostopadłe do Sierakowskiego: Kłopotowskiego i Okrzei - obie jednokierunkowe, co zaznaczyłem na planie). Będą tam oczekiwać Organizatorzy z łącznością radiową, żeby ułatwić Wam ruch :jump8: :jump9: :jump10: .

Drugi dojazd jest od Al. Solidarności i ul. Radzymińskiej. Jest dogodny dla osób jadących z dalszej Pragi (Marki, Targówek, Zacisze, Ząbki, wlotówka z Północno-Wschodniej Polski i z Podlasia) . Przy niej zlokalizowane są trzy myjnie bezdotykowe samoobsługowe, które też opisałem wcześniej tu viewtopic.php?f=106&t=6987&start=15" onclick="window.open(this.href);return false;
Wjazd od Al. Solidarności: http://imageshack.us/photo/my-images/197/0r1k.png/" onclick="window.open(this.href);return false;

Po wjechaniu na parking skręcamy zaraz za kioskiem na drogę rowerową (mamy zgodę Zarządu Dróg Miejskich), bo jest gładki podjazd. Po 30 m skręcamy w lewo na alejkę parkową. Jeszcze raz dla przypomnienia: http://imageshack.us/photo/my-images/694/yd4s.png/" onclick="window.open(this.href);return false; i jesteście w Parku.

Wjazd na parking oraz droga po Parku będą oznakowane i będą tam obecni Organizatorzy kierujący Was we właściwe miejsca :rtfm: .

Na wystawie zajmujecie miejsca w kolejności wjazdu do Parku, a ustawiać Was będą Organizatorzy: http://imageshack.us/photo/my-images/708/e0sf.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false; ; http://imageshack.us/photo/my-images/843/ol04.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false;.

Po skończonej wystawie od 16:00 przejeżdżamy dalej alejkami (nie cofamy się do wjazdu) w stronę naszej bramy startowej, która będzie zlokalizowana przed tym samym parkingiem, z którego wjechaliście: http://imageshack.us/photo/my-images/812/69om.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false; . Samochody będą stopniowo wypuszczane na Al. Solidarności na most Śląsko-Dąbrowski, żeby przez Wisłostradę dojechać do mostu Grota i na tor FSO. Wjazd na most w grupkach powinien zająć do 30 min., a dotarcie na tor mniej niż 10 min.: http://goo.gl/maps/gtkRl" onclick="window.open(this.href);return false;.

Bardzo ważna kwestia:

W Parku Praskim impreza zacznie się już wcześniej: :guitar: http://www.praga-pn.waw.pl/page/" onclick="window.open(this.href);return false;, więc na alejkach i wokół muszli koncertowej będzie sporo ludzi (chyba, że będzie deszcz...). Park jest ponadto zabytkowy. Proszę pod żadnym pozorem, zachętą, inspiracją obcych sił, czy też pod wpływem głosów nie ulegać pokusie jazdy szybszej, niż 5 km/h, palenia gumy :przestraszony: , straszenia przechodniów :horns: itp. To jest miejsce naszej wystawy. Pokażemy auta (jak zwykle), pokażemy klimat startu rajdu samochodowego, klimat Mustang Klub Polska, ale tu nie pokazujemy szaleństwa. To zrobimy dopiero na zabezpieczonym torze FSO, pod nadzorem szkoły rajdowej :devil1: .

Nie chcemy trafić na nagłówki dzienników, jak Koenigsegg w Poznaniu 2 miesiące temu ;)

Gotowi? Jeszcze tyko 36 godzin :hurra:

Re: Informacje organizacyjne dla Uczestników MR 2013

: 2013-08-10, 09:38
autor: Sylwester66
Witam

Jedna z telewizji jest wstępnie zainteresowana zrobieniem reportażu - tylko potrzebuję nr telefonów z Kim mają się kontaktować ... jak jesteście zainteresowania to dajcie znać.

Re: Informacje organizacyjne dla Uczestników MR 2013

: 2013-08-10, 10:37
autor: pavlito
:-)
603123676

Re: Informacje organizacyjne dla Uczestników MR 2013

: 2013-08-10, 13:28
autor: mdziak
pavlito - i co z ta drabina? mam brac?

Re: Informacje organizacyjne dla Uczestników MR 2013

: 2013-08-10, 13:40
autor: pavlito
Mirek ma

Re: Informacje organizacyjne dla Uczestników MR 2013

: 2013-08-10, 14:56
autor: MAX
MAX pisze:Do wszystkich startujących w Mustang Race 2013.

Mam zadanie domowe dla wszystkich startujących załóg w Mustang Race 2013. Organizatorzy potrzebują od każdego z was krótki opis samochodu ewentualnie info o jego historii lub coś co go wyróżnia na tle innych modeli . Osoby od których nie otrzymam opisu zostaną pominięte podczas prezentacji jakie będą miały miejsce na poszczególnych przystankach .
Proszę wykonać to według załączonego schematu i wysyłać mi w MW na moje PW

Do zadania domowego należeć będzie jeszcze wydrukowanie opisu w trzech egzemplarzach i dostarczenie go na start w Warszawie w moje ręce :szok:

Mam 26 zgłoszeń gdzie reszta będą pały :wsciekly:

Re: Informacje organizacyjne dla Uczestników MR 2013

: 2013-08-10, 15:56
autor: Kuba
MAX pisze:
MAX pisze:Do wszystkich startujących w Mustang Race 2013.

Mam zadanie domowe dla wszystkich startujących załóg w Mustang Race 2013. Organizatorzy potrzebują od każdego z was krótki opis samochodu ewentualnie info o jego historii lub coś co go wyróżnia na tle innych modeli . Osoby od których nie otrzymam opisu zostaną pominięte podczas prezentacji jakie będą miały miejsce na poszczególnych przystankach .
Proszę wykonać to według załączonego schematu i wysyłać mi w MW na moje PW

Do zadania domowego należeć będzie jeszcze wydrukowanie opisu w trzech egzemplarzach i dostarczenie go na start w Warszawie w moje ręce :szok:

Mam 26 zgłoszeń gdzie reszta będą pały :wsciekly:

Panie Psorze, ale ja już żech wysłoł :rotfl: :rotfl: :rotfl:

Re: Informacje organizacyjne dla Uczestników MR 2013

: 2013-08-10, 17:04
autor: MarcinCz
Kuba pisze:
MAX pisze:
MAX pisze:Do wszystkich startujących w Mustang Race 2013.

Mam zadanie domowe dla wszystkich startujących załóg w Mustang Race 2013. Organizatorzy potrzebują od każdego z was krótki opis samochodu ewentualnie info o jego historii lub coś co go wyróżnia na tle innych modeli . Osoby od których nie otrzymam opisu zostaną pominięte podczas prezentacji jakie będą miały miejsce na poszczególnych przystankach .
Proszę wykonać to według załączonego schematu i wysyłać mi w MW na moje PW

Do zadania domowego należeć będzie jeszcze wydrukowanie opisu w trzech egzemplarzach i dostarczenie go na start w Warszawie w moje ręce :szok:

Mam 26 zgłoszeń gdzie reszta będą pały :wsciekly:

Panie Psorze, ale ja już żech wysłoł :rotfl: :rotfl: :rotfl:
i jo tyrz :P

Re: Informacje organizacyjne dla Uczestników MR 2013

: 2013-08-10, 22:16
autor: cardini
MAX pisze:Do wszystkich startujących w Mustang Race 2013.

Mam zadanie domowe dla wszystkich startujących załóg w Mustang Race 2013. Organizatorzy potrzebują od każdego z was krótki opis samochodu ewentualnie info o jego historii lub coś co go wyróżnia na tle innych modeli . Osoby od których nie otrzymam opisu zostaną pominięte podczas prezentacji jakie będą miały miejsce na poszczególnych przystankach .
Proszę wykonać to według załączonego schematu i wysyłać mi w MW na moje PW

Do zadania domowego należeć będzie jeszcze wydrukowanie opisu w trzech egzemplarzach i dostarczenie go na start w Warszawie w moje ręce :szok:
Zadanie odrobione. :) Pytanie i zarazem prośba:
Czy ktoś z uczestników może mi wydrukować opis i wziąć ze sobą?
Jestem w hotelu i nie mam już możliwości druknąć...

Re: Informacje organizacyjne dla Uczestników MR 2013

: 2013-08-10, 22:57
autor: SPONTAN
Cześć Cardini
Prześlij szybko pełne info, dot Twojego konika wydrukuję to dla Ciebie ;)

Re: Informacje organizacyjne dla Uczestników MR 2013

: 2013-08-11, 00:53
autor: MaxKo
MAX pisze:
MAX pisze:Do wszystkich startujących w Mustang Race 2013.

Mam zadanie domowe dla wszystkich startujących załóg w Mustang Race 2013. Organizatorzy potrzebują od każdego z was krótki opis samochodu ewentualnie info o jego historii lub coś co go wyróżnia na tle innych modeli . Osoby od których nie otrzymam opisu zostaną pominięte podczas prezentacji jakie będą miały miejsce na poszczególnych przystankach .
Proszę wykonać to według załączonego schematu i wysyłać mi w MW na moje PW

Do zadania domowego należeć będzie jeszcze wydrukowanie opisu w trzech egzemplarzach i dostarczenie go na start w Warszawie w moje ręce :szok:

Mam 26 zgłoszeń gdzie reszta będą pały :wsciekly:
Hello, Just arrived to Poland, our specs is in your private message inbox. ;)

Re: Informacje organizacyjne dla Uczestników MR 2013

: 2013-08-11, 01:16
autor: pavlito
Sylwester66 pisze:Witam

Jedna z telewizji jest wstępnie zainteresowana zrobieniem reportażu - tylko potrzebuję nr telefonów z Kim mają się kontaktować ... jak jesteście zainteresowania to dajcie znać.
W niedzielę od 7:25 do 10:55 co pół godziny będziemy w zapowiedziach przed newsami na TVN24 :]

Re: Informacje organizacyjne dla Uczestników MR 2013

: 2013-08-11, 09:29
autor: Foose
Widzieliśmy na tvn24 zapowiedź. Super