Zapytanie Mustang VI 5.0 v8

Dział poświęcony projektowi Mustang Race Car

Moderatorzy: muarah, muarah

michal.restomotive
Posty: 2
Rejestracja: 2025-12-12, 12:02
Model: Ford Mustang VI
Silnik: V8 5.0
Kolor: grafitowy
Lokalizacja:: Lublin
Stajnia: Stajnia Lubelska

Zapytanie Mustang VI 5.0 v8

Post autor: michal.restomotive » 2025-12-12, 12:35

Cześć, ;) ;)
Michał firma Restomotive, między innymi zajmujemy się produkcją podzespołów do ''customowych'' Mustangów :cwaniak: :cwaniak: dotychczas były to egzemplarze z początku produkcji, teraz bierzemy na tapetę VI generację 5.0 V8 :hyhy: :hyhy: i w związku z tym mam do was pytanie. Co według was klubowicze i klubowiczki będzie najlepiej zaprojektować? Jakie przednie splittery,
spoilery tylne, dokładki, może coś z wnętrza, może kierownica jakaś bardziej sportowa, niekoniecznie musi być coś co musimy projektować od zera
może być np. coś na takiej zasadzie, że kupimy jakieś sportowe fotele i tylko zaprojektujemy mocowania do niego.
Zawieszenie, może jak ktoś jeździ nim bardziej torowo to odczuwa, że zawieszenie nie wyrabia. Może coś z mechanicznych rzeczy, może jest bardzo duże zainteresowanie na turbo kity albo kompresor kity. Liczę na wasze odpowiedzi:) Więcej o nas : FB https://www.facebook.com/restomotive.eu WEB:www.restomotive.eu
Pozdrawiam!! :piwo: :piwo:



Awatar użytkownika
kovi128
Młodszy Forumowicz
Posty: 70
Rejestracja: 2023-08-17, 17:32
Model: Mustang VI
Silnik: V6 3.7
Kolor: Guard Green
Lokalizacja:: Warszawa
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Re: Zapytanie Mustang VI 5.0 v8

Post autor: kovi128 » 2025-12-12, 17:03

Moim zdaniem dobrym pomysłem będzie nie zapinanie się na wersję V8 tylko skupienie na częściach reużywalnych względem 3,7 i 2,3. Przykładem są tuleje tylnych wahaczy które pasują do każdej wersji. Te tuleje jest ciężko kupić - tylko steeda EU i w USA. Tuleje tylnej zwrotnicy też ciężko dostać i są mega drogie. Może dekory do środka - ja mam 3,7 i moje mi się podobają ale tych srebrnych z wersji v8 nie znoszę. Trzymacz pasów taki jak sprzedają na jdg attack ale w dobrej cenie;)
Łączniki stabilizatora przód/tył - zamienniki typu febi są bardzo cienkie i sądzę że to możę wpływać na prowadzenie. Te oryginalne są niewiele lepsze. Widziałem łączniki sprzedawane w USA to są mega porządne, wzmocnione i regulowane;)

PS opisywane tuleje nie wyrabiają nawet na drodze do tego żywotność jest bardzo niska.


Mustang 3.7l 2015 Guard Green

michal.restomotive
Posty: 2
Rejestracja: 2025-12-12, 12:02
Model: Ford Mustang VI
Silnik: V8 5.0
Kolor: grafitowy
Lokalizacja:: Lublin
Stajnia: Stajnia Lubelska

Re: Zapytanie Mustang VI 5.0 v8

Post autor: michal.restomotive » 2025-12-12, 21:14

dziękuję bardzo, dobra uwaga!



Awatar użytkownika
kovi128
Młodszy Forumowicz
Posty: 70
Rejestracja: 2023-08-17, 17:32
Model: Mustang VI
Silnik: V6 3.7
Kolor: Guard Green
Lokalizacja:: Warszawa
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Re: Zapytanie Mustang VI 5.0 v8

Post autor: kovi128 » 2025-12-12, 23:54

- rozpórka do 3,7 lub jakieś dystanse aby zaadoptować rozpórkę z v8
- śruby do felg - te oryginalne puchną, trzeba nakładać coraz większy klucz aż się przekręcają i nie da się ich odkręcić
- stożkowy dolot za rozsądne pieniądze - JLT koszt 2,300zł lub ROUSH 3000zł
- osłona przycisku start/stop
- w bagażniku nie ma takich kółek o które można zaczepić np linkę i przymocować jakiś bagaż tak aby nie przemieszczał się podczas jazdy. Może da się coś takiego zrobić? Te wersje na rzepy są tragiczne;)
- kierownice nawet te OE można obszyć skórą perforowaną po bokach a góra i dół normalną - wygląda i pasuje super
- tylna lotka


Mustang 3.7l 2015 Guard Green

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mustang Race Car”