Mustang Race Car w barwach MKP
- Piotrek86skc
- Forumowicz
- Posty: 1076
- Rejestracja: 2010-05-22, 18:02
- Model: coupe 1966
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: signal flare red
- Kontakt:
Re: Mustang Race Car w barwach MKP
Spoko dzisiaj nie mogłem tak to bym się sam odezwał, ale widząc ilość chętnych to się cieszę że pomysł chwycił;D Zapytam kumpla jak to wygląda ze zgłoszeniem się, ale fajnie byłoby zobaczyć drużynę MKP ubraną w koszulki z MRC w studio familiady:D
- Piotrek86skc
- Forumowicz
- Posty: 1076
- Rejestracja: 2010-05-22, 18:02
- Model: coupe 1966
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: signal flare red
- Kontakt:
Re: Mustang Race Car w barwach MKP
Przecież wiesz, że spotkań MKP nie odmawiam, raz nawet sam przyjechałem, a do Was to i na rowerze dam radę;P Ze Skierniewic to dwa razy pedałem przekręcić;D
Żałuję tylko, że wcześniej tego konkursu nie wyczaiłem. Codziennie wchodzę na youtuba, a tylko ten raz wyskoczył mi ta reklama. Na szczęście mamy w klubie pozytywnych wariatów dla których nie ma rzeczy nie możliwych;D Bielka to już nawet nie będę chwalił bo wszyscy wiedzą ile robi dobrego. Teraz wszyscy muszą nagłośnić i udostępniać filmik żebyśmy zdążyli zdobyć wystarczającą liczbę łapek;D
Ogólnie to jestem zszokowany bo chyba, żaden Klub w Polsce nie ma 3 dużych imprez takich jak MKP. Mowa tu oczywiście o MR, MRC i oczywiście o ogólnopolskim zlocie Mustanga. Brawo!!
Żałuję tylko, że wcześniej tego konkursu nie wyczaiłem. Codziennie wchodzę na youtuba, a tylko ten raz wyskoczył mi ta reklama. Na szczęście mamy w klubie pozytywnych wariatów dla których nie ma rzeczy nie możliwych;D Bielka to już nawet nie będę chwalił bo wszyscy wiedzą ile robi dobrego. Teraz wszyscy muszą nagłośnić i udostępniać filmik żebyśmy zdążyli zdobyć wystarczającą liczbę łapek;D
Ogólnie to jestem zszokowany bo chyba, żaden Klub w Polsce nie ma 3 dużych imprez takich jak MKP. Mowa tu oczywiście o MR, MRC i oczywiście o ogólnopolskim zlocie Mustanga. Brawo!!
- Piotrek86skc
- Forumowicz
- Posty: 1076
- Rejestracja: 2010-05-22, 18:02
- Model: coupe 1966
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: signal flare red
- Kontakt:
Re: Mustang Race Car w barwach MKP


Ostatnio zmieniony 2012-12-17, 08:14 przez Piotrek86skc, łącznie zmieniany 1 raz.
- Bielek
- Forumowicz
- Posty: 1573
- Rejestracja: 2009-09-05, 14:59
- Model: Mustang 1965 conv
- Kolor: niebieski
- Kontakt:
Re: Mustang Race Car w barwach MKP
Bardzo ważne
Dostałem tylko 5 Waszych fotek:(
Potrzebuję zdjęcia legitymacyjnego lub takiego jak macie na facebooku.
Jeśli macie możliwość to skadrujcie ją w kwadracie. Jeśli nie to taką jaką macie
Fotka zostanie umieszczona w filmiku, który bedzie dotyczy jednej wyjątkowej akcji.
Potrzebuję ich sporo...
przysyłajcie proszę na m.bielawski@wp.pl z dopiskiem "fotka"
Dostałem tylko 5 Waszych fotek:(
Potrzebuję zdjęcia legitymacyjnego lub takiego jak macie na facebooku.
Jeśli macie możliwość to skadrujcie ją w kwadracie. Jeśli nie to taką jaką macie
Fotka zostanie umieszczona w filmiku, który bedzie dotyczy jednej wyjątkowej akcji.
Potrzebuję ich sporo...
przysyłajcie proszę na m.bielawski@wp.pl z dopiskiem "fotka"
[url=http://myrencontres.com]rencontre agricole[/url]
- Bielek
- Forumowicz
- Posty: 1573
- Rejestracja: 2009-09-05, 14:59
- Model: Mustang 1965 conv
- Kolor: niebieski
- Kontakt:
Re: Mustang Race Car w barwach MKP
Waszych zdjęc potrzebuję... info powyżej
[url=http://myrencontres.com]rencontre agricole[/url]
- Bielek
- Forumowicz
- Posty: 1573
- Rejestracja: 2009-09-05, 14:59
- Model: Mustang 1965 conv
- Kolor: niebieski
- Kontakt:
Re: Mustang Race Car w barwach MKP
dzięki:) potrzebuję ich jeszcze dużo więcej. Przesyłajcie fotki
(wygaszajcie posty)
(wygaszajcie posty)
[url=http://myrencontres.com]rencontre agricole[/url]
- Bielek
- Forumowicz
- Posty: 1573
- Rejestracja: 2009-09-05, 14:59
- Model: Mustang 1965 conv
- Kolor: niebieski
- Kontakt:
Re: Mustang Race Car w barwach MKP
Oczywiście ze wszyscy!!!:)
Przed chwila nagrywalem wypowiedz Pana Grzegorza Markowskiego nt race cara:) kolejna bardzo pozytywne słowa i taka sama reakcja jak Hołowczyca na widok naszej budy:):):)
Przed chwila nagrywalem wypowiedz Pana Grzegorza Markowskiego nt race cara:) kolejna bardzo pozytywne słowa i taka sama reakcja jak Hołowczyca na widok naszej budy:):):)
[url=http://myrencontres.com]rencontre agricole[/url]
Re: Mustang Race Car w barwach MKP
Jezeli moglbym zasugerowac zastosowanie takich amortyzatorow przod a tyl to oczywiste 5 pior. ( jezeli tylko spelnia wymogi )
Chodzi mi nie o firme tylko mozliwosc regulacji !! Plynna i latwa 2 zakresowa - to najnowzszy model .
Uważać nalezy ze nadmierne obniżenie moze powodowac konflikt z oponami na felgach X

Chodzi mi nie o firme tylko mozliwosc regulacji !! Plynna i latwa 2 zakresowa - to najnowzszy model .
Uważać nalezy ze nadmierne obniżenie moze powodowac konflikt z oponami na felgach X

- muarah
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1330
- Rejestracja: 2009-07-21, 13:00
- Model: Mustang 351C, 1970
- Silnik: inny V8
- Kolor: hulla blue
- Kontakt:
Re: Mustang Race Car w barwach MKP
Dzięki Alustar, to ważna sprawa i dobrze, że się tym zainteresowałeś. Jak się otrząsnę po tych ostatnich akcjach i po Świętach to udostępnię Wam dokumenty które określają jak mamy budować nasz samochód. Są to takie specyfikacje:
- homologacja oryginalna samochodu wyścigowego Mustang Shelby GT350 '65-66
tutaj mam dwie wersje, #191 z 65 i #504 z 66 roku, są pewne różnice, nawet dość istotne a poza tym w 66 roku zmieniła się trochę specyfikacja klas wyścigowych
- oryginalny załącznik J z epoki - mam z 65 po angielsku i 66 niestety po francusku;) Ten dokument jest najważniejszy jeśli chodzi o imprezy krajowe
- współczesny załącznik K FIA - określa współczesne wymagania dla samochodów wyścigowych historycznych, w Polsce jeszcze nie obowiązuje ale w Europie na oficjalnych imprezach to jest podstawa
Do tego dochodzi interpretacja i praktyka sędziowska, tego się możemy dowiedzieć tylko rozmawiając z ludźmi, którzy siedzą w tym świecie wyścigów, dlatego tak ważna jest dla nas współpraca ze Stecami.
Jeśli chodzi o to co widać powyżej na zdjęciach to:
- maglownica (tutaj widać z TCP) odpada, musi być standardowa, manualna przekładnia taka jak z epoki lub jej replika
- elementy zawieszenia wykonane z rurek, z pełną regulacją - wygląda na to, że homologacja #504 z 66r mówi właśnie o takich wahaczach ale #191 już raczej nie
- amortyzatory mogą być dowolne i mogą mieć regulację ale ilość i zasada działania musi być taka jak w oryginale. Więc takie amorki powinny być OK o ile rzeczywiście są to wyczynowe amortyzatory. Bo z kolei Stec polecał amortyzatory robione na zamówienie (cena nawet do 10tys zł za komplet) pod konkretne auto, np przerabiane Billsteiny. Z kolei na zachodzie takie Mustangi jeżdżą zwykle na Koni, najwyższy model ale chyba bez regulacji. Regulacja nie jest konieczna w naszym przypadku bo nie potrzebujemy właściwie komfortu ale jeżeli dzięki temu można osiągnąć najlepsze trzymanie na torze to czemu nie?
- homologacja oryginalna samochodu wyścigowego Mustang Shelby GT350 '65-66
tutaj mam dwie wersje, #191 z 65 i #504 z 66 roku, są pewne różnice, nawet dość istotne a poza tym w 66 roku zmieniła się trochę specyfikacja klas wyścigowych
- oryginalny załącznik J z epoki - mam z 65 po angielsku i 66 niestety po francusku;) Ten dokument jest najważniejszy jeśli chodzi o imprezy krajowe
- współczesny załącznik K FIA - określa współczesne wymagania dla samochodów wyścigowych historycznych, w Polsce jeszcze nie obowiązuje ale w Europie na oficjalnych imprezach to jest podstawa
Do tego dochodzi interpretacja i praktyka sędziowska, tego się możemy dowiedzieć tylko rozmawiając z ludźmi, którzy siedzą w tym świecie wyścigów, dlatego tak ważna jest dla nas współpraca ze Stecami.
Jeśli chodzi o to co widać powyżej na zdjęciach to:
- maglownica (tutaj widać z TCP) odpada, musi być standardowa, manualna przekładnia taka jak z epoki lub jej replika
- elementy zawieszenia wykonane z rurek, z pełną regulacją - wygląda na to, że homologacja #504 z 66r mówi właśnie o takich wahaczach ale #191 już raczej nie
- amortyzatory mogą być dowolne i mogą mieć regulację ale ilość i zasada działania musi być taka jak w oryginale. Więc takie amorki powinny być OK o ile rzeczywiście są to wyczynowe amortyzatory. Bo z kolei Stec polecał amortyzatory robione na zamówienie (cena nawet do 10tys zł za komplet) pod konkretne auto, np przerabiane Billsteiny. Z kolei na zachodzie takie Mustangi jeżdżą zwykle na Koni, najwyższy model ale chyba bez regulacji. Regulacja nie jest konieczna w naszym przypadku bo nie potrzebujemy właściwie komfortu ale jeżeli dzięki temu można osiągnąć najlepsze trzymanie na torze to czemu nie?
muarah
- Magic
- Forumowicz
- Posty: 863
- Rejestracja: 2008-07-20, 20:17
- Model: RTR 2012
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: BLACK
- Lokalizacja:: Oleśnica
- Stajnia: Stajnia Dolny Śląsk
- Kontakt:
Re: Mustang Race Car w barwach MKP
Muarah regulacja jest bardzo ważna i jak brać to koni nie bawić się w przerabianie bo to koszty a i tak gwarancji niema że będzie tak jak się chce, bo są różne preferencje kierowców, a przy takim zestawie se ustawisz jak chcesz nie zależnie od auta, takie uniwersalne jak ma alu i ja na tyle były by idealne bo te co są wyżej maja plus że regulacja jest zewnętrzna ale pewnie cena kosmos, i jak to jest z gwintem bo z przodu raczej nie powinno być problemu przy regulaminie a jak jest z tyłem bo fabrycznie miał resor czy jest na sprężynach?
ps wspomaganie kierownicy nie będzie miał?
ps wspomaganie kierownicy nie będzie miał?

- muarah
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1330
- Rejestracja: 2009-07-21, 13:00
- Model: Mustang 351C, 1970
- Silnik: inny V8
- Kolor: hulla blue
- Kontakt:
Re: Mustang Race Car w barwach MKP
Ja w budżecie zakładalem ze może byc nawet 10tys zł na amory, a ile te mogą kosztować?
Z tylu muszą byc pióra, jak u mnie i juz!
Z tylu muszą byc pióra, jak u mnie i juz!
muarah