Kierowca Race Car'a - wytyczne

Dział poświęcony projektowi Mustang Race Car

Moderator: muarah

Awatar użytkownika
muarah
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1330
Rejestracja: 2009-07-21, 13:00
Model: Mustang 351C, 1970
Silnik: inny V8
Kolor: hulla blue
Kontakt:

Re: Kierowca Race Car'a - wytyczne

Post autor: muarah » 2014-05-15, 09:53

Kurczę zobaczycie, ja też taki zamontuję w moim bolidzie ;)


muarah

Awatar użytkownika
lamina
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1005
Rejestracja: 2012-05-28, 20:54
Model: GT390 1968
Silnik: inny V8
Kolor: Highland Green
Lokalizacja:: Pruszków/Pisz
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Re: Kierowca Race Car'a - wytyczne

Post autor: lamina » 2014-05-15, 09:57

muarah pisze:Kurczę zobaczycie, ja też taki zamontuję w moim bolidzie ;)
musiałbyć sprężynę w klapie wymienić :cwaniak:



Awatar użytkownika
muarah
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1330
Rejestracja: 2009-07-21, 13:00
Model: Mustang 351C, 1970
Silnik: inny V8
Kolor: hulla blue
Kontakt:

Re: Kierowca Race Car'a - wytyczne

Post autor: muarah » 2014-05-15, 12:43

lamina pisze:
muarah pisze:Kurczę zobaczycie, ja też taki zamontuję w moim bolidzie ;)
musiałbyć sprężynę w klapie wymienić :cwaniak:
Czujny jesteś :D
Zamontuję hudrauliczny siłownik, sprzężony z prędkościomierzem i pedałem hamulca :rotfl:


muarah

Awatar użytkownika
Magic
Forumowicz
Posty: 864
Rejestracja: 2008-07-20, 20:17
Model: RTR 2012
Silnik: V6 3.7
Kolor: BLACK
Lokalizacja:: Oleśnica
Stajnia: Stajnia Dolny Śląsk
Kontakt:

Re: Kierowca Race Car'a - wytyczne

Post autor: Magic » 2014-05-15, 18:29

muarah pisze:Oooo nie wiedziałem, że masz automatycznie wysuwany spoiler, chyba dużo daje w szybkich zakrętach :hyhy:
w końcu największa konkurencja to porsche która ma takie cuda w serii :D niema co ubaw po pachy :rotfl: ja to zawsze muszę coś wywinąć :wstyd: :P zwłaszcza że pała jestem i do tej 4 klasy się nie przeniosłem bo bym miał sporą motywację do zaryzykowania jak do pierwszego miejsce niewiele zabrakło a i punkty by były :rozpacz:


Obrazek

Awatar użytkownika
Magic
Forumowicz
Posty: 864
Rejestracja: 2008-07-20, 20:17
Model: RTR 2012
Silnik: V6 3.7
Kolor: BLACK
Lokalizacja:: Oleśnica
Stajnia: Stajnia Dolny Śląsk
Kontakt:

Re: Kierowca Race Car'a - wytyczne

Post autor: Magic » 2014-05-18, 18:25

to jest track day :padam: https://www.youtube.com/watch?v=p39qulZfrJ8

kurde zaczynam się zastanawiać nad kupnem bejcy bo to irytujące by auto za 5-10 tyś nie wymaga wkładu finansowego niema mocy a się drogi trzyma i zapiep... jak szalone i dostajemy od tego baty to nie fer :mur:


Obrazek

Awatar użytkownika
lamina
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1005
Rejestracja: 2012-05-28, 20:54
Model: GT390 1968
Silnik: inny V8
Kolor: Highland Green
Lokalizacja:: Pruszków/Pisz
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Re: Kierowca Race Car'a - wytyczne

Post autor: lamina » 2014-05-20, 20:31

Jestem i ja :)
" onclick="window.open(this.href);return false;

fajnie jak na automat słychać redukcje :)...



Awatar użytkownika
muarah
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1330
Rejestracja: 2009-07-21, 13:00
Model: Mustang 351C, 1970
Silnik: inny V8
Kolor: hulla blue
Kontakt:

Re: Kierowca Race Car'a - wytyczne

Post autor: muarah » 2014-05-21, 14:34

dr.killer pisze:to jest track day :padam: https://www.youtube.com/watch?v=p39qulZfrJ8

kurde zaczynam się zastanawiać nad kupnem bejcy bo to irytujące by auto za 5-10 tyś nie wymaga wkładu finansowego niema mocy a się drogi trzyma i zapiep... jak szalone i dostajemy od tego baty to nie fer :mur:
Z tą ceną i brakiem wkładu to nie przesadzaj, one tylko tak biednie wyglądają ;)
Kolega Konio przecież ma taką, mniej wiecej się orientuję ile kosztowała i ile w nią wkłada a to jeszcze nie jest sprzęt jak te w tym filmie.
Sama klatka do nich to wydatek rzędu 5tys zł..
Ale fakt, że prowadzą się podobno bardzo dobrze!


muarah

Awatar użytkownika
lamina
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1005
Rejestracja: 2012-05-28, 20:54
Model: GT390 1968
Silnik: inny V8
Kolor: Highland Green
Lokalizacja:: Pruszków/Pisz
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Re: Kierowca Race Car'a - wytyczne

Post autor: lamina » 2014-05-21, 14:48

nieśmiało dodam że one są wybebeszone..
a to jest nawet 200kg mniej..
wywal w mustangu aku do bagażnika, wybebesz cały środek , ustaw z przodu negatywa, obniż/ zmeń geometrię wachaczy tylnich zwłaszcza dolnych i nie będzie wcale dużo gorzej przy nakładzie finansowym na poziomie 200-400$



Awatar użytkownika
Magic
Forumowicz
Posty: 864
Rejestracja: 2008-07-20, 20:17
Model: RTR 2012
Silnik: V6 3.7
Kolor: BLACK
Lokalizacja:: Oleśnica
Stajnia: Stajnia Dolny Śląsk
Kontakt:

Re: Kierowca Race Car'a - wytyczne

Post autor: Magic » 2014-05-21, 16:47

muarah pisze:
dr.killer pisze:to jest track day :padam: https://www.youtube.com/watch?v=p39qulZfrJ8

kurde zaczynam się zastanawiać nad kupnem bejcy bo to irytujące by auto za 5-10 tyś nie wymaga wkładu finansowego niema mocy a się drogi trzyma i zapiep... jak szalone i dostajemy od tego baty to nie fer :mur:
Z tą ceną i brakiem wkładu to nie przesadzaj, one tylko tak biednie wyglądają ;)
Kolega Konio przecież ma taką, mniej wiecej się orientuję ile kosztowała i ile w nią wkłada a to jeszcze nie jest sprzęt jak te w tym filmie.
Sama klatka do nich to wydatek rzędu 5tys zł..
Ale fakt, że prowadzą się podobno bardzo dobrze!
znajomy kupił e30 325 170KM ze szperą chyba fabryczną, założył tylko sprężyny obniżające i to lata jak :szok: fakt że to waży z 1100kg, a jak ostatnio dostałem ostre baty od seryjnej ;) e36 compakt 170KM na tych samych oponach to mam takiego doła :rozpacz:
lamina pisze:nieśmiało dodam że one są wybebeszone..
a to jest nawet 200kg mniej..
wywal w mustangu aku do bagażnika, wybebesz cały środek , ustaw z przodu negatywa, obniż/ zmień geometrię wachaczy tylnich zwłaszcza dolnych i nie będzie wcale dużo gorzej przy nakładzie finansowym na poziomie 200-400$
to to ja już mam wszystko zrobione ;) wybebeszenie tapicerki mam jej nie całe 15kg więc mniej jak bym klatkę wstawił, jedynie by mnie ratowało wywalenie klimy bo to podobno ponad 30kg inna maska ale na dobrą sprawę jak bym założył kompresor to by wyszło na to samo :mur:

może i pcham się stanowczo na zagrzebką wodę ale jakiś trzeba mieć cel choćby był nie realny, a zaczyna mnie to męczyć i niema na to złotego sposobu bez bańki na koncie i już nie wiem co mam zupełnie robić.


Obrazek

Awatar użytkownika
Magic
Forumowicz
Posty: 864
Rejestracja: 2008-07-20, 20:17
Model: RTR 2012
Silnik: V6 3.7
Kolor: BLACK
Lokalizacja:: Oleśnica
Stajnia: Stajnia Dolny Śląsk
Kontakt:

Re: Kierowca Race Car'a - wytyczne

Post autor: Magic » 2014-06-28, 21:13

no i wszystko się wydało by nie było więcej jakiś teorii spiskowych po hamowni wyszło 172KM :mur: silniczek nie jest już młody a patrząc po wykresach z USA to jest w normie tylko miałem nadzieję że długie kolektory i pełen przelot jednak coś da a tu bieda i to straszna teraz nie mam co się dziwić że tak na prostych dostaję.

Obrazek


Obrazek

Awatar użytkownika
muarah
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1330
Rejestracja: 2009-07-21, 13:00
Model: Mustang 351C, 1970
Silnik: inny V8
Kolor: hulla blue
Kontakt:

Re: Kierowca Race Car'a - wytyczne

Post autor: muarah » 2014-06-29, 02:37

Oj bieda panie bieda, trza engine swap zrobic jak nic :D


muarah

Awatar użytkownika
Koral
Forumowicz
Posty: 2280
Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
Model: GT CS8 +500HP
Silnik: V8 4.6
Kontakt:

Re: Kierowca Race Car'a - wytyczne

Post autor: Koral » 2015-08-19, 21:07

Kierowca Race Car'a - wytyczne ;) :


Koral tel.+48 792-33-55-65
http://www.facebook.com/US.AutoimportKS
Obrazek

Awatar użytkownika
shelbykaca
Forumowicz
Posty: 125
Rejestracja: 2015-04-24, 16:22
Model: odkładam ,BOSS429
Silnik: inny V8
Kolor: czarny mat

Re: Kierowca Race Car'a - wytyczne

Post autor: shelbykaca » 2015-08-23, 20:55

Koral pisze:Kierowca Race Car'a - wytyczne ;) :
Mistrzostwo Świata.. :padam:


Mając trzynaście lat myślałem tylko o miłości. Potem kochalem juz tylko mustanga....
https://youtu.be/LlKkds2Lhx8" onclick="window.open(this.href);return false;

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mustang Race Car”