Budowa napędu do naszego Race Car'a

Dział poświęcony projektowi Mustang Race Car

Moderator: muarah

Awatar użytkownika
muarah
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1330
Rejestracja: 2009-07-21, 13:00
Model: Mustang 351C, 1970
Silnik: inny V8
Kolor: hulla blue
Kontakt:

Budowa napędu do naszego Race Car'a

Post autor: muarah » 2013-12-23, 02:20

Wrzucam taki wątek, w którym będziemy opisywali nasze plany i osiągnięcia na etapie budowy układu napędowego do Mustanga 1966 w specyfikacji Shelby GT350 FIA. Chodzi więc tutaj o takie elementy jak:
- silnik,
- skrzynia,
- wał napędowy
- most

Jak wiecie silnik został rozebrany na części a to co nadaje się do wykorzystania trafiło do warsztatu Stec Motorsport. Na tym na razie zatrzymały się prace nad silnikiem to po pierwsze nie mamy wszystkich części a po drugie nie jest to teraz najpilniejsze.
Skrzynię mamy teoretycznie nadającą się, 4-biegową B-W, chociaż nie wiadomo w jakim jest stanie - są tutaj dwa scenariusze ale nie będę tego teraz rozwijał bo to też na dzisiaj nie jest najpilniejsze. Pilniejszy jest most bo samochód trzeba w miarę szybko postawić na koła.


muarah

Awatar użytkownika
muarah
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1330
Rejestracja: 2009-07-21, 13:00
Model: Mustang 351C, 1970
Silnik: inny V8
Kolor: hulla blue
Kontakt:

Re: Budowa napędu do naszego Race Car'a

Post autor: muarah » 2013-12-23, 02:30

To teraz więcej nt. właśnie mostu.
Akcja pt. koszulki i gadżety - cegiełki na most do Race Car'a, dała pewne rezultaty i mamy już ok. połowę środków na zakup mostu. Nie czekając na resztę udało sie zobyć most i już go zdobyć, spłacimy go po prostu w ratach :D
Most pochodzi od repliki Shelby GT350 bo oryginane mosty GT350 są praktycznie nieosiągalne, ale jest prawdpodobnie w dobrym stanie i pownien się nadawać. Odnalazł go nasz klubowy kolega w Norwegii, który bardzo nam pomaga. Koledzy kolegi przywieźli ten most do Warszawy - odbiór był w środku nocy w upiornej scenerii co zobaczycie na filmie :hyhy:
Dzisiaj zawiozłem nasz most do CarForceOne Mirmala do Piastowa gdzie przejdzie przegląd, serwis i konserwację.
Przy okazji warto podkreślić, że do ekipy Race Car'a dołącza Mirmal czyli CarForceOne z czego się bardzo cieszymy :hurra:
Czekamy na doniesienia Mirmala nt. parametrów i stanu tego sprzętu, musimy też podjąć jakieś decyzje co dalej z tym ważnym elementem.


muarah

Awatar użytkownika
muarah
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1330
Rejestracja: 2009-07-21, 13:00
Model: Mustang 351C, 1970
Silnik: inny V8
Kolor: hulla blue
Kontakt:

Re: Budowa napędu do naszego Race Car'a

Post autor: muarah » 2013-12-23, 02:46

Przypominam, ze Spontan właśnie koordynuje prace nad karoserią i wkrótce most może byc potrzebny, choćby po to, żeby dopasować mocowania i geometrię. Nie mamy co prawda resorów ale na to mam pewien pomysl, wkrótce napiszę o tym więcej.


muarah

MIRMAL
Członek Honorowy MKP
Posty: 130
Rejestracja: 2009-03-26, 12:24
Model: Fastback 1965
Silnik: inny V8
Kolor: grafitowy
Lokalizacja:: PIASTOW
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Re: Budowa napędu do naszego Race Car'a

Post autor: MIRMAL » 2013-12-23, 10:12

Cześć!

Most leży już na naszym stole operacyjnym.

Obrazek



Awatar użytkownika
muarah
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1330
Rejestracja: 2009-07-21, 13:00
Model: Mustang 351C, 1970
Silnik: inny V8
Kolor: hulla blue
Kontakt:

Re: Budowa napędu do naszego Race Car'a

Post autor: muarah » 2013-12-23, 15:02

Super, wreszcie dorobił sie porządnego zdjęcia, mozna powiedzieć, ze most ujrzał swiatło!
Fajnie, ze juz tak szybko trafił na stół :ok:


muarah

Awatar użytkownika
6t07t
Forumowicz
Posty: 1650
Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
Model: 1966-2008
Kolor: Silver Blue, Black
Lokalizacja:: Gliwice
Stajnia: Stajnia Górny Śląsk

Re: Budowa napędu do naszego Race Car'a

Post autor: 6t07t » 2013-12-23, 19:24

Podajcie specyfikację tego mostu.


1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mustang Race Car”