[S197] Białe pozycje i kierunek w tej samej lampie

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
barthek
Posty: 9
Rejestracja: 2009-05-27, 22:43
Silnik: V6 4.0
Kolor: Grabber Blue
Kontakt:

Re: Białe pozycje i kierunek w tej samej lampie

Post autor: barthek » 2009-06-17, 07:47

3. W miejsce postojówki wsadzony ledowy zamiennik W5W
http://www.v-leds.com/Exterior-LED/Corn ... 81033.html

to będzie coś takiego ?

I przy okazji jak będzie ktoś zamawiał żarówki i klosze na dniach to chętnie bym się do akcji przyłączył.


http://www.f1liga.pl

Awatar użytkownika
ewelina
Młodszy Forumowicz
Posty: 71
Rejestracja: 2008-10-06, 12:47
Silnik: V6 4.0
Kolor: Legend Lime
Kontakt:

Post autor: ewelina » 2009-06-17, 08:12

ja mam normalną zóltą żarówe i też świeci :]


[url=http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=1f4f5cf87a94d199][img]http://images37.fotosik.pl/146/1f4f5cf87a94d199m.jpg[/img][/url]

Konrado
Forumowicz
Posty: 164
Rejestracja: 2009-04-15, 18:46
Model: Silver Bullet, 2006
Silnik: V6 4.0
Kolor: silver

Re: Białe pozycje i kierunek w tej samej lampie

Post autor: Konrado » 2009-06-17, 09:57

barthek pisze:
3. W miejsce postojówki wsadzony ledowy zamiennik W5W
http://www.v-leds.com/Exterior-LED/Corn ... 81033.html

to będzie coś takiego ?

I przy okazji jak będzie ktoś zamawiał żarówki i klosze na dniach to chętnie bym się do akcji przyłączył.
Raczej takie:
http://allegro.pl/item642338261_zarowka ... mplet.html

[ Dodano: 2009-06-17, 10:10 ]
Pawellos pisze:żarówki właśnie dobrze działają podobno OD 2007, bo wcześniej instalacja nie jest przystosowana do ledów i trzeba wrzucić opornik ;)

[ Dodano: 2009-06-17, 00:58 ]
No ale jak widać skoro Konrado, nie miał problemu to powinno być ok.. ;)
Ja będę zakładał do 2009 za jakiś tydzień-dwa to dam Ci znać.
Potwierdzam.

Ja mam stanga rok produkcji 2005, dystrybucja i sprzedaż w stanach w 2006 roku.

Problemów z akceptacją ledów przy oryginalnej instalacji NIET :cool:



Konrado
Forumowicz
Posty: 164
Rejestracja: 2009-04-15, 18:46
Model: Silver Bullet, 2006
Silnik: V6 4.0
Kolor: silver

Post autor: Konrado » 2009-06-17, 12:08

LIZZARD, ty to potrafisz namówić :cwaniak: :cool: :cwaniak:



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: Białe pozycje i kierunek w tej samej lampie

Post autor: caniggia » 2009-06-19, 00:30

Konrado pisze:Widziałem że niektórzy mają delikatne problemy z "pomarańczowymi"
postojami z przodu.

Ja przerobiłem tylko z estetycznych względów, ale może przyda się komuś,
bo chyba jako jedyny mam takie rozwiązanie w tych światłach.

Przeróbka nie wiąże się z żadną ingerencją w instalacje elektryczną samochodu - zero totalnie nic, instalacja jest oryginalna.

1. Założone klosze clear signal kupione na e-bayu, tzw dwukomorowe na 2
żarówki
2. W miejsce żarówki dwuwłókowej wsadzona specjalna dwukolorowa żarówka
led, która "normalnie" świeci mocnym białym światłem zimnym, a kiedy
wlącza sie kierunek natychmiast zmienia kolor na pomarańczowy i miga.

3. W miejsce postojówki wsadzony ledowy zamiennik W5W

Zestawik świeci dość mocno i ciekawie, że w dzień nie włączam czasem
normalnych świateł drogowych. Większa lampa zmienia się na pomarańczową przy
włączaniu kierunku.

Załaczam ilustrację:

http://img188.imageshack.us/gal.php?g=s6002216.jpg

Powinenes zalozyc opornik cos kolo 400-500 ohm zeby postoj swiecil z normalnym natezeniem, tak jak masz teraz to poprostu wali po oczach w nocy, bo te zarowki maja to samo natezenie na bialym i zoltym (zoltki juz tego nie pomysleli), czyli relatywnie jakbys na podtoj zalozyl sobie 21W.


Pozdro.

[ Dodano: 2009-06-19, 00:33 ]
Pawellos pisze:skąd masz takie info ?;)
Mówisz o żarówkach czy o lampach ?;)
żarówki właśnie dobrze działają podobno OD 2007, bo wcześniej instalacja nie jest przystosowana do ledów i trzeba wrzucić opornik ;)

[ Dodano: 2009-06-17, 00:58 ]
No ale jak widać skoro Konrado, nie miał problemu to powinno być ok.. ;)
Ja będę zakładał do 2009 za jakiś tydzień-dwa to dam Ci znać.

opornik trzeba w nowszych wrzucac tylko na tyl, na przednich kierunkach sterownik nie sprawdza mocy, tylko czy cos wogole jest poczawszy od 2005.



Awatar użytkownika
Pawellos
Forumowicz
Posty: 299
Rejestracja: 2008-09-23, 03:09
Model: 2009 Mustang GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: Candy Apple Red

Re: Białe pozycje i kierunek w tej samej lampie

Post autor: Pawellos » 2009-06-19, 12:17

caniggia pisze:
Konrado pisze:Widziałem że niektórzy mają delikatne problemy z "pomarańczowymi"
postojami z przodu.

Ja przerobiłem tylko z estetycznych względów, ale może przyda się komuś,
bo chyba jako jedyny mam takie rozwiązanie w tych światłach.

Przeróbka nie wiąże się z żadną ingerencją w instalacje elektryczną samochodu - zero totalnie nic, instalacja jest oryginalna.

1. Założone klosze clear signal kupione na e-bayu, tzw dwukomorowe na 2
żarówki
2. W miejsce żarówki dwuwłókowej wsadzona specjalna dwukolorowa żarówka
led, która "normalnie" świeci mocnym białym światłem zimnym, a kiedy
wlącza sie kierunek natychmiast zmienia kolor na pomarańczowy i miga.

3. W miejsce postojówki wsadzony ledowy zamiennik W5W

Zestawik świeci dość mocno i ciekawie, że w dzień nie włączam czasem
normalnych świateł drogowych. Większa lampa zmienia się na pomarańczową przy
włączaniu kierunku.

Załaczam ilustrację:

http://img188.imageshack.us/gal.php?g=s6002216.jpg

Powinenes zalozyc opornik cos kolo 400-500 ohm zeby postoj swiecil z normalnym natezeniem, tak jak masz teraz to poprostu wali po oczach w nocy, bo te zarowki maja to samo natezenie na bialym i zoltym (zoltki juz tego nie pomysleli), czyli relatywnie jakbys na podtoj zalozyl sobie 21W.


Pozdro.

[ Dodano: 2009-06-19, 00:33 ]
Pawellos pisze:skąd masz takie info ?;)
Mówisz o żarówkach czy o lampach ?;)
żarówki właśnie dobrze działają podobno OD 2007, bo wcześniej instalacja nie jest przystosowana do ledów i trzeba wrzucić opornik ;)

[ Dodano: 2009-06-17, 00:58 ]
No ale jak widać skoro Konrado, nie miał problemu to powinno być ok.. ;)
Ja będę zakładał do 2009 za jakiś tydzień-dwa to dam Ci znać.

opornik trzeba w nowszych wrzucac tylko na tyl, na przednich kierunkach sterownik nie sprawdza mocy, tylko czy cos wogole jest poczawszy od 2005.
W nowszych czy starszych?



Konrado
Forumowicz
Posty: 164
Rejestracja: 2009-04-15, 18:46
Model: Silver Bullet, 2006
Silnik: V6 4.0
Kolor: silver

Re: Białe pozycje i kierunek w tej samej lampie

Post autor: Konrado » 2009-06-19, 23:01

caniggia pisze:
Powinenes zalozyc opornik cos kolo 400-500 ohm zeby postoj swiecil z normalnym natezeniem, tak jak masz teraz to poprostu wali po oczach w nocy, bo te zarowki maja to samo natezenie na bialym i zoltym (zoltki juz tego nie pomysleli), czyli relatywnie jakbys na podtoj zalozyl sobie 21W.
Nie poniatna. Pozycja przednia wali po oczach? Światła drogowe są mocniejsze i nie walą po oczach. tym bardziej pozycje :niepewny: Nie chodzi ci aby o tylne lampy?


Silver Bullet Mods: 19" American Racing Chrome/Pirelli PZero, Front HID, Clear Signal Chrome/bicolor LEDs, Sequential Tail Lights, FR Front Grille Chromes, Ford Racing Brakes, Ford Racing X-pipe Dual exhaust, DiabloSport aggresive shift Pb98 custom tune

caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Post autor: caniggia » 2009-06-20, 15:05

nie, nie chodzi mi o tylne lampy. jak wiesz przednie swiatla sa skierowane w dol wiec nie wala po oczach, a ta led jest skierowana do przodu wiec wali. Sam napisales ze uzywasz czasami jak drogowych, ona poprostu ma takie samo natezenie na bialym i zoltym czyli odp. 21W. W dzien moze nie przeszkadza, ale w nocy na pewno.

jak wezmiesz inna zarowke led "dwu wloknawa" to zobaczysz ze na postoju swieci duzo slabiej. W tylnych jak montowalem to z jednej strony mam 2x jedno kolorowe i jedna ta z zoltym i trzeba bylo dac opornik zeby swiecily wszystkie z tym samym natezeniem.

450 ohm jest przetestowane przeze mnie a postoj, wtedy swieci jak zarowka 5w.

Tu

mozesz zobaczyc roznice w natezeniu po zalozeniu opornika, bez zalozenia opornika swieci z moca swiatel STOP co oczywiscie daje mozliwosc zrobienia tylnych swiatel jak moje.

a swoja droga, to przedni postoj bialy mozna zrealizowac kupujac cleary jak moje bo zamiast obrysowki maja odblask zolty i biala zarowke mozna zalozyc zamiast obrysu
ktora robi poswiate od odblasku z boku na zolto a do przodu swieci na bialo, zarowki od kierunkowskazu zostaja sa zolte banki. Jezdzilem tak dlugi czas, ale teraz mam bialy postoj w reflektorze glownym angel eyes, a do obysowki wstawilem z powrotem zolta zarowke.

koszt przerobki 32$:

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/2005-200 ... ccessories




----
W nowszych czy starszych?

Sprawdzalem tylko 2 roczniki:

w 2008 nie sprawdza i przednich i tylnych pod katem obciazenia, tylko czy cos wogole jest
w 2006 nie sprawdza przednich pod katem obciazenia, tylne sprawdza, trzeba oporniki tylko na tyl, a i to nie koniecznie, bo przy pozostawieniu zwyklych zarowek z przodu da sie oszukac sterownika bez opornikow, co wkrotce opisze w temacie w ktorym jest schemat przerobki tylnych swiatel.

caniggia



Konrado
Forumowicz
Posty: 164
Rejestracja: 2009-04-15, 18:46
Model: Silver Bullet, 2006
Silnik: V6 4.0
Kolor: silver

Post autor: Konrado » 2009-06-20, 23:37

No ok. Sprawdziłem teraz i nie można powiedzieć aby te światła oślepiały. Są bardzo nisko i nie walą po oczach z żadnej sensownej odległości/kąta (chyba że patrzysz z 2 m na wysokości 30cm nad ziemią, co oczywiście nie jest problemem). Dodatkowo światła drogowe są zdecydowanie mocniej widoczne z każdej odległości/kąta.

Ja nie mam problemu z moimi pozycjami i że mocniej swiecą niż oryginalna konfiguracja. Nawet jestem bardzo zadowolony bo to i fajnie wygląda i jest praktyczne, no i co b.ważne nie musiałem kombinować przy intalacji.
Ale jak ktoś chce sobie cos tam poprzerabiać to może się pochwali jak świeci poprzerabiane :hyhy:

Odnośnie twoich clearów to wiem jakie to są i nie o taki efekt mi chodziłe kiedy sobie wymyśliłem moją konfigurację, ale z pewnością jest to jakas inna opcja.
;)


Silver Bullet Mods: 19" American Racing Chrome/Pirelli PZero, Front HID, Clear Signal Chrome/bicolor LEDs, Sequential Tail Lights, FR Front Grille Chromes, Ford Racing Brakes, Ford Racing X-pipe Dual exhaust, DiabloSport aggresive shift Pb98 custom tune

caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Post autor: caniggia » 2009-06-21, 02:36

juz wlasnie pbczailem sprawe. Na przednie zarowki slabsze wlokno z kierunkowskazu idzie mniejsze napiecie, ok 7-8V i dlatego z przodu one nie sieca tak jasno nak na normalnych 12v wiec faktycznie moze byc ok.

Ja celowo tak zrobilem przody zeby zostawic oryginalne banki w kierunkach, bo dzieki temu nie musze stosowac opornikow stosujac ledy z tylu.

Pozdro.



Awatar użytkownika
LIZZARD
Forumowicz
Posty: 183
Rejestracja: 2008-09-09, 00:30
Model: DODGE MAGNUM
Kolor: Torch Red

Post autor: LIZZARD » 2009-07-03, 10:08

Wymieniłem w końcu przednie kierunki i żarówki na Dual ledy i kużwa działają :D tera taborety przynajmniej w tym zakresie mogą mi wskoczyć...

Wyłączone

Obrazek

Włączone pozycyjne

Obrazek

Włączony kierunek

Obrazek


:hurra: :hurra: :hurra:


Jedyny alkohol jaki obecnie mogę spożywać to Piña colada...

alfatech
Forumowicz
Posty: 341
Rejestracja: 2008-07-08, 14:17
Model: 2005 DżiTi
Silnik: V8 4.6
Kolor: Czrny XTRMNTR
Lokalizacja:: Koło
Kontakt:

Post autor: alfatech » 2009-07-03, 11:14

Ładnie wygląda :ok: tylko ................ postojówki zewnętrzne mogły by mieć kolor podobny do tych ledów :hyhy:


Pozdrawiam
Tomek http://www.alfa-tech.com.pl/kontakt/

Awatar użytkownika
LIZZARD
Forumowicz
Posty: 183
Rejestracja: 2008-09-09, 00:30
Model: DODGE MAGNUM
Kolor: Torch Red

Post autor: LIZZARD » 2009-07-03, 12:17

alfatech pisze:Ładnie wygląda :ok: tylko ................ postojówki zewnętrzne mogły by mieć kolor podobny do tych ledów :hyhy:
:rotfl: :rotfl: :rotfl: wiem, wiem ale w5w w ledach jeszcze nie przyszły, a dzisiaj wyjeżdżam daeko :hyhy: po powrocie wymienię te świeczki :rotfl:


Jedyny alkohol jaki obecnie mogę spożywać to Piña colada...

Konrado
Forumowicz
Posty: 164
Rejestracja: 2009-04-15, 18:46
Model: Silver Bullet, 2006
Silnik: V6 4.0
Kolor: silver

Post autor: Konrado » 2009-07-04, 10:46

Lizzard, Moim zdaniem powinieneś teraz wymienić jeszcze te małe żarówki pozycyjne na podobne ledy, aby się kolorystycznie fajnie komponowało. Komplecik na allegro za 40 PLN dostaniesz. Ja wczoraj kupiłem jeszcze zestaw bi-xenon do głównych świateł aby już git zrobić bo barwa ledów i oryginalnych żarówek to 2 różne bajki. Mam nadzieje że bi-xenony 6000k nie będą za niebieskie :rotfl: Jak zamontuje to może wrzucę jakieś zdjęcie...


Silver Bullet Mods: 19" American Racing Chrome/Pirelli PZero, Front HID, Clear Signal Chrome/bicolor LEDs, Sequential Tail Lights, FR Front Grille Chromes, Ford Racing Brakes, Ford Racing X-pipe Dual exhaust, DiabloSport aggresive shift Pb98 custom tune

Awatar użytkownika
LIZZARD
Forumowicz
Posty: 183
Rejestracja: 2008-09-09, 00:30
Model: DODGE MAGNUM
Kolor: Torch Red

Post autor: LIZZARD » 2009-07-21, 01:25

Konrado pisze:Lizzard, Moim zdaniem powinieneś teraz wymienić jeszcze te małe żarówki pozycyjne na podobne ledy, aby się kolorystycznie fajnie komponowało. Komplecik na allegro za 40 PLN dostaniesz.
Zamówiłem takie dyfuzyjne za 7.80 kpl:

Obrazek Obrazek

Mogą być? :D


Jedyny alkohol jaki obecnie mogę spożywać to Piña colada...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Porady techniczne”