Bullitt 2008

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
no name
Stowarzyszenie MKP
Posty: 179
Rejestracja: 2015-03-27, 12:38
Model: Bullitt 2008
Silnik: V8 4.6
Kolor: Dark Highland Green
Lokalizacja:: za miastem
Stajnia: Stajnia Pomorze

Bullitt 2008

Post autor: no name » 2022-02-14, 12:26

Czołem Waszmościom
Pogoda powoli się poprawia więc i konik się niecierpliwi do wycieczek. W związku z tym, że sezon jeszcze nie w pełni chciałbym rozwiązać problem jaki pojawia się w moim koniu podczas upałów i jeździe w korkach. Rzecz dotyczy nadmiernego grania się tunelu środkowego. Jest to mocno odczuwalne przez moje prawe udo a gdy dotykam podstawy lewarka hamulca ręcznego to czasami wręcz parzy. Czy znacie sposoby aby problem zlikwidować lub przynajmniej ograniczyć? Danke Szynke za wszystkie sugestie.



Awatar użytkownika
Dezo
Forumowicz
Posty: 1614
Rejestracja: 2009-03-10, 14:14
Model: BULLITT
Silnik: V8 4.6
Kolor: HG
Kontakt:

Re: Bullitt 2008

Post autor: Dezo » 2022-02-14, 17:12

Szkoda, że chcesz likwidować jedno z najprzyjemniejszych doznań w tym aucie. :D


Samotny Wilk

Awatar użytkownika
no name
Stowarzyszenie MKP
Posty: 179
Rejestracja: 2015-03-27, 12:38
Model: Bullitt 2008
Silnik: V8 4.6
Kolor: Dark Highland Green
Lokalizacja:: za miastem
Stajnia: Stajnia Pomorze

Re: Bullitt 2008

Post autor: no name » 2022-02-14, 19:16

Dezo pisze:
2022-02-14, 17:12
Szkoda, że chcesz likwidować jedno z najprzyjemniejszych doznań w tym aucie. :D
:rotfl: skoro uważasz, że podczas upału w korku to przyjemność to tak zostawiam



Awatar użytkownika
empi1955
Forumowicz
Posty: 762
Rejestracja: 2013-02-19, 23:40
Model: GT 2006 ; 1978 KC
Silnik: V8 4.6
Kolor: Satin Silver ; Bright Red
Lokalizacja:: 3city

Re: Bullitt 2008

Post autor: empi1955 » 2022-02-14, 23:57

Ale się maruda z Ciebie zrobił ! Trzeba twardym być nie miętkim ... Bierz przykład z Anżeja D.



Jedyne moje:
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs

Awatar użytkownika
no name
Stowarzyszenie MKP
Posty: 179
Rejestracja: 2015-03-27, 12:38
Model: Bullitt 2008
Silnik: V8 4.6
Kolor: Dark Highland Green
Lokalizacja:: za miastem
Stajnia: Stajnia Pomorze

Re: Bullitt 2008

Post autor: no name » 2022-02-15, 08:47

empi1955 pisze:
2022-02-14, 23:57
Ale się maruda z Ciebie zrobił ! Trzeba twardym być nie miętkim ... Bierz przykład z Anżeja D.

Marek, ależ mi wzór do naśladowania podałeś. Ech...



Awatar użytkownika
Dezo
Forumowicz
Posty: 1614
Rejestracja: 2009-03-10, 14:14
Model: BULLITT
Silnik: V8 4.6
Kolor: HG
Kontakt:

Re: Bullitt 2008

Post autor: Dezo » 2022-02-15, 19:36

no name pisze:
2022-02-14, 19:16
Dezo pisze:
2022-02-14, 17:12
Szkoda, że chcesz likwidować jedno z najprzyjemniejszych doznań w tym aucie. :D
:rotfl: skoro uważasz, że podczas upału w korku to przyjemność to tak zostawiam
Prawdziwy Bullitt nie stoi w korku.


Samotny Wilk

ODPOWIEDZ

Wróć do „Porady techniczne”