Czołem Waszmościom
Pogoda powoli się poprawia więc i konik się niecierpliwi do wycieczek. W związku z tym, że sezon jeszcze nie w pełni chciałbym rozwiązać problem jaki pojawia się w moim koniu podczas upałów i jeździe w korkach. Rzecz dotyczy nadmiernego grania się tunelu środkowego. Jest to mocno odczuwalne przez moje prawe udo a gdy dotykam podstawy lewarka hamulca ręcznego to czasami wręcz parzy. Czy znacie sposoby aby problem zlikwidować lub przynajmniej ograniczyć? Danke Szynke za wszystkie sugestie.
Bullitt 2008
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz
- Dezo
- Forumowicz
- Posty: 1614
- Rejestracja: 2009-03-10, 14:14
- Model: BULLITT
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: HG
- Kontakt:
Re: Bullitt 2008
Szkoda, że chcesz likwidować jedno z najprzyjemniejszych doznań w tym aucie.
Samotny Wilk
- no name
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 179
- Rejestracja: 2015-03-27, 12:38
- Model: Bullitt 2008
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Dark Highland Green
- Lokalizacja:: za miastem
- Stajnia: Stajnia Pomorze
- empi1955
- Forumowicz
- Posty: 762
- Rejestracja: 2013-02-19, 23:40
- Model: GT 2006 ; 1978 KC
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Satin Silver ; Bright Red
- Lokalizacja:: 3city
Re: Bullitt 2008
Ale się maruda z Ciebie zrobił ! Trzeba twardym być nie miętkim ... Bierz przykład z Anżeja D.
Jedyne moje:
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs
- no name
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 179
- Rejestracja: 2015-03-27, 12:38
- Model: Bullitt 2008
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Dark Highland Green
- Lokalizacja:: za miastem
- Stajnia: Stajnia Pomorze
- Dezo
- Forumowicz
- Posty: 1614
- Rejestracja: 2009-03-10, 14:14
- Model: BULLITT
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: HG
- Kontakt: