Mustang 1970 / problem

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz

ODPOWIEDZ
ghnz67
Posty: 3
Rejestracja: 2021-07-28, 15:36
Model: 302
Silnik: V8 5.0
Lokalizacja:: Tarnowskie Góry

Mustang 1970 / problem

Post autor: ghnz67 » 2021-07-28, 15:41

Witam,
Kupiłem Mustanga rocznik 70' do renowacji. Generalnie do remontu jest silnik i kwestie elektryczne.
Problem jest w tym, że silnik jest nie z tego auta i nie potrafię dojść jaki do tego z czego jest.

https://ibb.co/nPzqsjv

Będę bardzo wdzięczny za pomoc

Pozdrawiam



Awatar użytkownika
anbr64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 811
Rejestracja: 2012-06-13, 20:40
Model: convertible 68
Silnik: inny V8
Kolor: Tahoe Turquoise
Lokalizacja:: Ząbki
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Re: Mustang 1970 / problem

Post autor: anbr64 » 2021-07-28, 18:37

Cześć. Pod rozrusznikiem powinieneś znalezć nr bloku. Tak rozkodujesz silnik. Skąd teza że to nie od niego? Co masz w Vinie?


68 Convertible 289 V8
71 MACH1 351C 4V

ghnz67
Posty: 3
Rejestracja: 2021-07-28, 15:36
Model: 302
Silnik: V8 5.0
Lokalizacja:: Tarnowskie Góry

Re: Mustang 1970 / problem

Post autor: ghnz67 » 2021-07-29, 09:07

No właśnie po VIN'ie wychodzi że fabrycznie była tam 6-cio cylindrówka - VIN - 0F03L....
Jeśli chodzi o numery na bloku, to w zasadzie nie ma nic prócz trzech X i numeru "PF111850".
Od spodu kolektora jest "289" ale kolektor może być inny.

Jakieś pomysły jak dojść co to za motor?



samakra
Forumowicz
Posty: 238
Rejestracja: 2015-03-20, 00:06
Model: Mustang GT 2008
Silnik: V8 4.6
Kolor: Czarny
Lokalizacja:: Śląsk
Stajnia: Stajnia Górny Śląsk

Re: Mustang 1970 / problem

Post autor: samakra » 2021-07-29, 13:32

a nuż znajdziesz coś podobnego na liście 8-cylindrowcow
https://en.m.wikipedia.org/wiki/List_of_Ford_engines



Awatar użytkownika
anbr64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 811
Rejestracja: 2012-06-13, 20:40
Model: convertible 68
Silnik: inny V8
Kolor: Tahoe Turquoise
Lokalizacja:: Ząbki
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Re: Mustang 1970 / problem

Post autor: anbr64 » 2021-07-29, 15:52

ghnz67 pisze:
2021-07-29, 09:07
No właśnie po VIN'ie wychodzi że fabrycznie była tam 6-cio cylindrówka - VIN - 0F03L....
Jeśli chodzi o numery na bloku, to w zasadzie nie ma nic prócz trzech X i numeru "PF111850".
Od spodu kolektora jest "289" ale kolektor może być inny.

Jakieś pomysły jak dojść co to za motor?
289 były montowane do końca 67. W 68 zaczęto wkładać 302 ale głowice pasują naprzemiennie. Bez rozebrania silnika i pomiarów niczego nie ustalisz, nawet jak znajdziesz nr bloku. Nie wiadomo co Jankes tam do środka zaaplikował.
Pozdrawiam


68 Convertible 289 V8
71 MACH1 351C 4V

ghnz67
Posty: 3
Rejestracja: 2021-07-28, 15:36
Model: 302
Silnik: V8 5.0
Lokalizacja:: Tarnowskie Góry

Re: Mustang 1970 / problem

Post autor: ghnz67 » 2021-07-29, 16:13

Obawiam się, że bez tego się nie obejdzie. Bardzo dziękuję wszystkim zaangażowanym za pomoc
Pozdrawiam



Awatar użytkownika
6t07t
Forumowicz
Posty: 1650
Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
Model: 1966-2008
Kolor: Silver Blue, Black
Lokalizacja:: Gliwice
Stajnia: Stajnia Górny Śląsk

Re: Mustang 1970 / problem

Post autor: 6t07t » 2021-07-29, 22:23

To najbardziej popularny 5,0 (czyli 302) z przełomu lat 80 i 90.


1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007

ODPOWIEDZ

Wróć do „Porady techniczne”