Witam,
Kupiłem Mustanga rocznik 70' do renowacji. Generalnie do remontu jest silnik i kwestie elektryczne.
Problem jest w tym, że silnik jest nie z tego auta i nie potrafię dojść jaki do tego z czego jest.
https://ibb.co/nPzqsjv
Będę bardzo wdzięczny za pomoc
Pozdrawiam
Mustang 1970 / problem
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz
- anbr64
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 811
- Rejestracja: 2012-06-13, 20:40
- Model: convertible 68
- Silnik: inny V8
- Kolor: Tahoe Turquoise
- Lokalizacja:: Ząbki
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Re: Mustang 1970 / problem
Cześć. Pod rozrusznikiem powinieneś znalezć nr bloku. Tak rozkodujesz silnik. Skąd teza że to nie od niego? Co masz w Vinie?
68 Convertible 289 V8
71 MACH1 351C 4V
71 MACH1 351C 4V
-
- Posty: 3
- Rejestracja: 2021-07-28, 15:36
- Model: 302
- Silnik: V8 5.0
- Lokalizacja:: Tarnowskie Góry
Re: Mustang 1970 / problem
No właśnie po VIN'ie wychodzi że fabrycznie była tam 6-cio cylindrówka - VIN - 0F03L....
Jeśli chodzi o numery na bloku, to w zasadzie nie ma nic prócz trzech X i numeru "PF111850".
Od spodu kolektora jest "289" ale kolektor może być inny.
Jakieś pomysły jak dojść co to za motor?
Jeśli chodzi o numery na bloku, to w zasadzie nie ma nic prócz trzech X i numeru "PF111850".
Od spodu kolektora jest "289" ale kolektor może być inny.
Jakieś pomysły jak dojść co to za motor?
-
- Forumowicz
- Posty: 238
- Rejestracja: 2015-03-20, 00:06
- Model: Mustang GT 2008
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Czarny
- Lokalizacja:: Śląsk
- Stajnia: Stajnia Górny Śląsk
Re: Mustang 1970 / problem
a nuż znajdziesz coś podobnego na liście 8-cylindrowcow
https://en.m.wikipedia.org/wiki/List_of_Ford_engines
https://en.m.wikipedia.org/wiki/List_of_Ford_engines
- anbr64
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 811
- Rejestracja: 2012-06-13, 20:40
- Model: convertible 68
- Silnik: inny V8
- Kolor: Tahoe Turquoise
- Lokalizacja:: Ząbki
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Re: Mustang 1970 / problem
289 były montowane do końca 67. W 68 zaczęto wkładać 302 ale głowice pasują naprzemiennie. Bez rozebrania silnika i pomiarów niczego nie ustalisz, nawet jak znajdziesz nr bloku. Nie wiadomo co Jankes tam do środka zaaplikował.ghnz67 pisze: ↑2021-07-29, 09:07No właśnie po VIN'ie wychodzi że fabrycznie była tam 6-cio cylindrówka - VIN - 0F03L....
Jeśli chodzi o numery na bloku, to w zasadzie nie ma nic prócz trzech X i numeru "PF111850".
Od spodu kolektora jest "289" ale kolektor może być inny.
Jakieś pomysły jak dojść co to za motor?
Pozdrawiam
68 Convertible 289 V8
71 MACH1 351C 4V
71 MACH1 351C 4V
-
- Posty: 3
- Rejestracja: 2021-07-28, 15:36
- Model: 302
- Silnik: V8 5.0
- Lokalizacja:: Tarnowskie Góry
Re: Mustang 1970 / problem
Obawiam się, że bez tego się nie obejdzie. Bardzo dziękuję wszystkim zaangażowanym za pomoc
Pozdrawiam
Pozdrawiam
- 6t07t
- Forumowicz
- Posty: 1650
- Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
- Model: 1966-2008
- Kolor: Silver Blue, Black
- Lokalizacja:: Gliwice
- Stajnia: Stajnia Górny Śląsk
Re: Mustang 1970 / problem
To najbardziej popularny 5,0 (czyli 302) z przełomu lat 80 i 90.
1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007