Drazki Stabilizacyjne

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, Rezor

Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Drazki Stabilizacyjne

Post autor: AluStar » 2009-03-14, 14:06

Czy ktos wymienial drazki stabilizacyjne z fabrycznych na np z EIBACH.
Mysle o zmianie tylko nie wiem czy warto:
kalkulacja : koszt zakupu zestawu 400$ + wysylak + clo ( uwazam ze sie nie oplaca )
W Polsce 1800 zl ( bez czekania i problemow z celnym )
Załączniki
img.jpg
drazki.jpg



alfatech
Forumowicz
Posty: 341
Rejestracja: 2008-07-08, 14:17
Model: 2005 DżiTi
Silnik: V8 4.6
Kolor: Czrny XTRMNTR
Kontakt:

Post autor: alfatech » 2009-03-14, 22:24

............cena chora :zdegustowany: ............. pytanie ............. czy jest to potrzebne i czy chociaż kilka razy wykorzysta się możliwości jakie dają te drążki?


Pozdrawiam
Tomek http://www.alfa-tech.com.pl/kontakt/

Awatar użytkownika
pudel
Forumowicz
Posty: 1406
Rejestracja: 2008-11-07, 21:08
Model: 2002 V6,2007 V8
Silnik: V8 4.6
Kolor: Szary metalik & Torch red
Kontakt:

Post autor: pudel » 2009-03-14, 23:36

specjalistą nie jestem ale myślę że wykorzystasz je nie raz wyprzedzając albo gdy ktoś lub coś nieoczekiwanie wtargnie na jezdnię...

P.S. to nie tylko na tor wyścigowy


GDYBY BÓG POPIERAŁ PRZEDNI NAPĘD - CHODZILIBYŚMY NA RĘKACH.....

Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: AluStar » 2009-03-15, 12:08

Takie drazki sa orginalnie w moim - ale musze zmierzyc srednice - bo moga byc tej samej srednicy . A wtedy chce grubsze.



Alexander25
Forumowicz
Posty: 1647
Rejestracja: 2008-11-10, 17:33
Model: 302HO 1994 rok
Silnik: V8 5.0
Kolor: sapphire blue
Lokalizacja:: Polska
Kontakt:

Post autor: Alexander25 » 2009-03-15, 20:28

Ten oto piekny kawalek metalu uratowal mi raz tylek dlatego ja zamowilem do swojego drugiego mustanga i znalazlem taniej:) ale moj nie jest w najnowszej budzie tylko starszej
koszt nie taki straszny a jednak auto prowadzi sie pewniej:)
Szerokiej drogi



Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: AluStar » 2009-03-16, 10:53

PMN i podpowiedzial ze sa lepsze H&R grubsze i regulowane - zadalem pyt i czekam na odpowiedz. Zobaczymy - te EIBACHA sa takei same jak mam fabrycznie .



OPERATOR
Młodszy Forumowicz
Posty: 22
Rejestracja: 2009-02-05, 20:53
Model: GT '06
Silnik: inny V6
Kolor: srebrny, czarne pasy

Post autor: OPERATOR » 2009-03-16, 12:35

Napewno warto zmienic. Tylko trzeba poszukac gdzies blizej. Transport Cie zezre. Mam takie albo bardzo podobne, samochod prowadzi sie bardzo dobrze. Nie wiem jak bylo przed ale teraz jest naprawde ok. Trzeba tylko smarowac (jak w Zuku), bo trzeszcza :P



Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: AluStar » 2009-03-16, 13:29

Normalnie sa takie - ale moze jakies grubsze bym zalozyl ( H&R sa o 4 mm grubsze )
Załączniki
78.jpg



OPERATOR
Młodszy Forumowicz
Posty: 22
Rejestracja: 2009-02-05, 20:53
Model: GT '06
Silnik: inny V6
Kolor: srebrny, czarne pasy

Post autor: OPERATOR » 2009-03-16, 13:59

Dokladnie identyczne posiadam. Mi wystarcza. Fakt-w Twoim wozie przy extremalnej jezdzie moga okazac sie liche. Zastosowalbym grubsze, na logike powinny byc solidniejsze. Na pewno wielkie znaczenie ma tez ich mocowanie. Zeby nie byla to lipa. Co Ci z samego grubszego draga ? :D



Awatar użytkownika
Maciej
Młodszy Forumowicz
Posty: 27
Rejestracja: 2008-12-07, 20:51
Model: 2007
Silnik: V6 4.0
Kolor: szary metalik

Post autor: Maciej » 2009-03-21, 22:03

Kurde ja w swoin V6 drążka stabilizacyjnego z tyłu nie mam. tak ma być czy mi coś brakuje?


Maciej

Awatar użytkownika
Little Pony
Forumowicz
Posty: 121
Rejestracja: 2008-10-30, 21:53
Model: yhm.... :)
Silnik: inny V6

Post autor: Little Pony » 2009-03-21, 22:23

V6tki nie mają fabrycznie.


Był ale się rozbił: Mustang GT 2005 Convertible, Dodge Charger R/T 2006

I'm gonna put on a iron shirt, and chase all muscle cars out of earth!

Awatar użytkownika
Maciej
Młodszy Forumowicz
Posty: 27
Rejestracja: 2008-12-07, 20:51
Model: 2007
Silnik: V6 4.0
Kolor: szary metalik

Post autor: Maciej » 2009-03-21, 22:44

Dzięki już mi lepiej. można to bez problemu zamontować ?. czy trzeba coś kombinować i jeszcze gdzie to dokupić ?


Maciej

Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: AluStar » 2009-03-22, 00:25

Mam z tylu 24 mm a z przodu 36mm ( wiec bez sensu w moim przypadku wymieniac na EIBACH ) . Tylko H&R ale narazie odpuszcze . Moze po sezonie.



Dann
Posty: 2
Rejestracja: 2008-12-29, 13:48
Model: Mustang 2007
Silnik: V6 4.0

Ja proponuje taki komlet właśnie taki sobie sprawie

Post autor: Dann » 2009-04-03, 14:58

javascriptpopupWindow('http://www.ssinserts.com/index.php?main ... e&pID=1058')
Roush Billet Lower Trailing Arms - 2005+ Mustangs

$408.50


Roush Complete Suspension Kit - 2005+ Mustangs
Roush Complete Suspension Kit - 2005+ Mustangs

$1,468.25



Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: AluStar » 2010-10-22, 15:04

Wg mnie najlepszy jaki mozna zalozyc .

H&R Stabilisator Ford Mustang (Mod. 2005) ab 2005 11/04>
Obrazek



ODPOWIEDZ

Wróć do „Porady techniczne”