Testy klocków daily driver/street performance by Caniggia:)

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz

ODPOWIEDZ
caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: Testy klocków daily driver/street performance by Caniggi

Post autor: caniggia » 2017-09-19, 09:48

Też.



Awatar użytkownika
misiekwaw
Stowarzyszenie MKP
Posty: 167
Rejestracja: 2009-08-10, 15:25
Model: 2015 R/T + 2013 V6
Silnik: inny V8
Kolor: Ivory White + Grabber Blue
Lokalizacja:: Zadupiodwory
Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Kontakt:

Re: Testy klocków daily driver/street performance by Caniggi

Post autor: misiekwaw » 2018-05-21, 09:29

Albo słabo szukałem i nie znalazłem albo nikt nie wspominał. Co z przewodami? Mam 13 letnie gumowe, czyli nie pierwszej swieżości. Zakładać w opolcie? Jeśli tak to wystarczą Russell? A może Ford Racing?


Challenger R/T :DD
Tuned by DISI-tune :DD

caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: Testy klocków daily driver/street performance by Caniggi

Post autor: caniggia » 2018-05-21, 18:03

Ja mam rusell u siebie, ford Racing też są dobre.



Awatar użytkownika
misiekwaw
Stowarzyszenie MKP
Posty: 167
Rejestracja: 2009-08-10, 15:25
Model: 2015 R/T + 2013 V6
Silnik: inny V8
Kolor: Ivory White + Grabber Blue
Lokalizacja:: Zadupiodwory
Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Kontakt:

Re: Testy klocków daily driver/street performance by Caniggi

Post autor: misiekwaw » 2018-05-21, 18:58

thx :super:


Challenger R/T :DD
Tuned by DISI-tune :DD

Awatar użytkownika
siara
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1249
Rejestracja: 2009-02-26, 00:38
Model: 2015 GT
Silnik: V8 5.0
Kolor: Black

Re: Testy klocków daily driver/street performance by Caniggi

Post autor: siara » 2018-06-04, 20:32

Co tam jest fanrycznie w S550 w GT? co tam brembo poleca czy tam ford? mowa o wersji EU



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: Testy klocków daily driver/street performance by Caniggi

Post autor: caniggia » 2018-06-04, 23:56

Ford poleca OEM, Brembo pewnie poleca Brembo:)



Awatar użytkownika
Michał P.
Forumowicz
Posty: 1642
Rejestracja: 2017-06-07, 11:18
Model: Mustang V GT/CS
Silnik: V8 5.0
Kolor: Czerwony
Lokalizacja:: Zabrze
Stajnia: Stajnia Górny Śląsk

Re: Testy klocków daily driver/street performance by Caniggi

Post autor: Michał P. » 2018-09-13, 09:20

Paweł i reszta, mieliście styczność z klockami Power Stop:
POWER STOP 171463 Evolution Plus Pads - przód
POWER STOP 171465 Evolution Plus Pads - tył ?


Mustang 3.7l - 2012 Black Beauty 2017 - 2021
Mustang 5.0 l - GT/VS 2012 2021 -

Awatar użytkownika
BloodyAnt
Forumowicz
Posty: 152
Rejestracja: 2017-02-16, 13:43
Model: S550
Silnik: V8 5.0
Kolor: Magnetic

Re: Testy klocków daily driver/street performance by Caniggia:)

Post autor: BloodyAnt » 2018-10-15, 09:31

To raczej nowość, coś pomiędzy Z16 a Z23. Z tego co widzę to około 1/3 tańsze od Z26 ;)



Awatar użytkownika
Michał P.
Forumowicz
Posty: 1642
Rejestracja: 2017-06-07, 11:18
Model: Mustang V GT/CS
Silnik: V8 5.0
Kolor: Czerwony
Lokalizacja:: Zabrze
Stajnia: Stajnia Górny Śląsk

Re: Testy klocków daily driver/street performance by Caniggia:)

Post autor: Michał P. » 2018-10-15, 09:54

Zamówiłem na tył, zobaczymy co są warte :)


Mustang 3.7l - 2012 Black Beauty 2017 - 2021
Mustang 5.0 l - GT/VS 2012 2021 -

Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1695
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: Testy klocków daily driver/street performance by Caniggia:)

Post autor: Przemek64 » 2019-01-29, 12:24

BloodyAnt pisze:
2018-10-15, 09:31
To raczej nowość, coś pomiędzy Z16 a Z23. Z tego co widzę to około 1/3 tańsze od Z26 ;)
Z16 ODRADZAM miałem i zmieniłem


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
BloodyAnt
Forumowicz
Posty: 152
Rejestracja: 2017-02-16, 13:43
Model: S550
Silnik: V8 5.0
Kolor: Magnetic

Re: Testy klocków daily driver/street performance by Caniggia:)

Post autor: BloodyAnt » 2019-01-31, 10:39

Przemek64 pisze:
2019-01-29, 12:24
BloodyAnt pisze:
2018-10-15, 09:31
To raczej nowość, coś pomiędzy Z16 a Z23. Z tego co widzę to około 1/3 tańsze od Z26 ;)
Z16 ODRADZAM miałem i zmieniłem
Nic dziwnego, te klocki w USA są mega tanie. Ja używam Z26 i jestem mega zadowolony. Nie pylą tak jak oryginalne, nie piszczą przy dohamowaniu.



Awatar użytkownika
andi74
Forumowicz
Posty: 1160
Rejestracja: 2014-05-30, 17:37
Model: GT S550 GT350 Mod
Silnik: V8 5.0
Kolor: Szary Metalik
Lokalizacja:: EU/PL

Re: Testy klocków daily driver/street performance by Caniggia:)

Post autor: andi74 » 2019-05-15, 16:39

ktos cos w temacie klockow do Brembo Gt 2015 przod 380mm i tyl 330mm tarcze tylko nawiercane



Awatar użytkownika
Michał P.
Forumowicz
Posty: 1642
Rejestracja: 2017-06-07, 11:18
Model: Mustang V GT/CS
Silnik: V8 5.0
Kolor: Czerwony
Lokalizacja:: Zabrze
Stajnia: Stajnia Górny Śląsk

Re: Testy klocków daily driver/street performance by Caniggia:)

Post autor: Michał P. » 2019-05-16, 01:13

Andi ja mam taki zestaw nowy na sprzedaż na tył do S550

cena 550 zł


Mustang 3.7l - 2012 Black Beauty 2017 - 2021
Mustang 5.0 l - GT/VS 2012 2021 -

caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: Testy klocków daily driver/street performance by Caniggia:)

Post autor: caniggia » 2019-05-31, 11:35

Mam do wszystkich.



Glodeek
Posty: 1
Rejestracja: 2020-08-15, 13:26
Model: VI
Silnik: V6 3.7
Kolor: Czarny mat
Lokalizacja:: Kielce
Stajnia: Stajnia Świętokrzyska

Re: Testy klocków daily driver/street performance by Caniggia:)

Post autor: Glodeek » 2020-10-24, 23:58

Panowie mam mustanga 2016 3,7 v6 USA. Zmieniony dolot, układ wydechowy. Zmieniony układ hamowania ( tarcze wentylowane power stop 26).

Pytanie moje co jest nie tak. Po 1500km, po hamowaniu ze 150 do prawie zera zaczęły mi na postoju dymić klocki. Co się dzieje? Mogę to reklamować?

Pozdrawiam DG



ODPOWIEDZ

Wróć do „Porady techniczne”