Testy klocków daily driver/street performance by Caniggia:)

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz

ODPOWIEDZ
keraj211
Młodszy Forumowicz
Posty: 28
Rejestracja: 2016-12-05, 13:27
Model: 2015 V6 3.7 US
Silnik: V6 3.7
Kolor: Oxford White
Lokalizacja:: Wrocław

Re: Testy klocków daily driver/street performance by Caniggi

Post autor: keraj211 » 2017-04-13, 21:54

A co polecacie do stockowych w v6?



Awatar użytkownika
GnatsuM
Młodszy Forumowicz
Posty: 23
Rejestracja: 2017-03-14, 09:16
Model: 2008 GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: Biały

Re: Testy klocków daily driver/street performance by Caniggi

Post autor: GnatsuM » 2017-04-13, 23:00

celibad pisze:viewtopic.php?f=34&t=8757&start=15
Polecam tarcze od mercedesa AMG, sprzedałem już ponad 20 kpl, bardzo dobrze współpracują z zółtymi lub(gorszymi) z czerwonymi EBC, ale równie dobrze z klockami które poleca Canigia
Dzięki wielkie za radę. Będę się zgłaszał do Ciebie jak przyjdzie czas na zmianę. Nie ukrywam, że trochę mi szkoda zmieniać tych co mam, bo są niemal nowe... ale dojrzeję do tej decyzji jak nie w tym, to w nowym sezonie :mur:


Jutro zaczyna się dzisiaj...

Awatar użytkownika
siara
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1249
Rejestracja: 2009-02-26, 00:38
Model: 2015 GT
Silnik: V8 5.0
Kolor: Black

Re: Testy klocków daily driver/street performance by Caniggi

Post autor: siara » 2017-04-17, 14:52

A jak kwestia tarcz w nowych GT co ile zalecana wymiana?



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: Testy klocków daily driver/street performance by Caniggi

Post autor: caniggia » 2017-04-17, 15:49

Aż się zużyją:)



Matt84
Forumowicz
Posty: 680
Rejestracja: 2016-03-20, 15:11
Model: 2013
Silnik: V6 3.7

Re: Testy klocków daily driver/street performance by Caniggi

Post autor: Matt84 » 2017-06-07, 13:06

I ja zamówiłem Bendixy D1081CT do swojego v6, dzięki caniggia i Winston Wolf za informacje!

Teraz dalsze pytania: moje tarcze biją, nawet przy spokojnym hamowaniu czuję wibracje na kierownicy, przy prędkościach autostradowych całym autem lekko buja. Chyba nie ma co liczyć na to, że z nowymi klockami przestaną, raczej wymiana też tarcz, hm? A jeżeli tak, warto wydawać kasę na adaptery do większych tarcz z GT, te 20 mm średnicy więcej da odczuwalną różnicę? I jak wtedy z OEM dojazdówką, chyba nadal wejdzie?



Awatar użytkownika
sad
Forumowicz
Posty: 613
Rejestracja: 2012-05-13, 09:22
Model: 2011 Shelby Conv
Silnik: V8 5.4
Kolor: kona blue metallic
Lokalizacja:: Piastów
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Re: Testy klocków daily driver/street performance by Caniggi

Post autor: sad » 2017-06-07, 16:16

Niestety masz tarcze do wymiany.
A GT 2011+ ma, z tego co pamiętam, inną dojazdówkę niż V6.



Awatar użytkownika
Radziu
Forumowicz
Posty: 496
Rejestracja: 2012-04-12, 10:46
Model: 2012 Premium Pony
Silnik: V6 3.7
Kolor: Czarny
Lokalizacja:: Warszawa
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Re: Testy klocków daily driver/street performance by Caniggi

Post autor: Radziu » 2017-06-07, 16:20

Podajcie jakiś link, gdzie kupujecie te bendixy?



Matt84
Forumowicz
Posty: 680
Rejestracja: 2016-03-20, 15:11
Model: 2013
Silnik: V6 3.7

Re: Testy klocków daily driver/street performance by Caniggi

Post autor: Matt84 » 2017-06-07, 17:13

" onclick="window.open(this.href);return false;

Jeszcze nie zaktualizowali stanów magazynowych, jak ja kupowałem rano była już ostatnia sztuka na stanie, więc obecnie powinno być zero. Ale zaraz uzupełnią braki pewnie.



Awatar użytkownika
Radziu
Forumowicz
Posty: 496
Rejestracja: 2012-04-12, 10:46
Model: 2012 Premium Pony
Silnik: V6 3.7
Kolor: Czarny
Lokalizacja:: Warszawa
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Re: Testy klocków daily driver/street performance by Caniggi

Post autor: Radziu » 2017-06-08, 09:03

Dzięki!



Awatar użytkownika
Radziu
Forumowicz
Posty: 496
Rejestracja: 2012-04-12, 10:46
Model: 2012 Premium Pony
Silnik: V6 3.7
Kolor: Czarny
Lokalizacja:: Warszawa
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Re: Testy klocków daily driver/street performance by Caniggi

Post autor: Radziu » 2017-08-22, 14:11

Od tygodnia mam zamontowany zestaw na przód Bendix + AMG od Celibada. Pierwsze kilometry na spokojnie jazda i delikatne popiskiwanie, później trasa 400km i większe piski, teraz zwykła jazda po mieście i pod miastem i pisk praktycznie przy każdym hamowaniu lub dohamowaniu, przy dowolnej prędkości, zanika po 2-3sec hamowania... ogólnie wstyd na mieście hamować ;)

Ktoś ma podobny zestaw i miał podobne objawy? Co z tym zrobić? Spsikać antypiskiem jakimś czy może coś źle jest ustawione podczas wymiany elementów?



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: Testy klocków daily driver/street performance by Caniggi

Post autor: caniggia » 2017-08-22, 14:22

Rozbierz i sprawdź raz jeszcze montaż, czy coś pod klocek nie podeszło, to są chiche klocki, nigdy nie piszczały. Nie psikaj antypiskiem.



Matt84
Forumowicz
Posty: 680
Rejestracja: 2016-03-20, 15:11
Model: 2013
Silnik: V6 3.7

Re: Testy klocków daily driver/street performance by Caniggi

Post autor: Matt84 » 2017-08-22, 16:48

U mnie na montaż czekają Bendixy i tarcze EBC z serii USR (te nacinane, ale nie Turbo Groove z nawierceniami). Niebawem dam znać, czy będą piski, oby nie!

Na marginesie: po zakupie tarcz od e-brakes.pl zadzwonił do mnie gość od nich, dopytał czy na pewno będą pasować do mojego auta (przy okazji wyjaśniłem im, kiedy jest tarcza 316 a kiedy 336 mm w v6 bo mają bałagan w swoich opisach i sami nie wiedzą), pogadaliśmy rzeczowo o pojemności cieplnej, rodzajach klocków, gość zwrócił uwagę na delikatne dotarcie i instrukcję montażu ich tarcz. Generalnie pozytywne wrażenie na mnie zrobili tym telefonem. Tylko że oni twierdzą, że Bendixy mogą pokrzywić ich tarcze, bo "za słabo odbieraja ciepło" i mają wytrzymałość do 400 C, oni nie biorą odpowiedzialności za taki zestaw i mocno polecają swoje Yellow Stuff, które nie krzywią tarcz, bo są na włóknach aramidowych a nie ceramiczne i wytrzymują do 750 C.



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: Testy klocków daily driver/street performance by Caniggi

Post autor: caniggia » 2017-08-22, 16:57

Te tarcze każdy klocek pokrzywi...



Matt84
Forumowicz
Posty: 680
Rejestracja: 2016-03-20, 15:11
Model: 2013
Silnik: V6 3.7

Re: Testy klocków daily driver/street performance by Caniggi

Post autor: Matt84 » 2017-08-22, 17:02

Takie słabe? Czemu nikt nic wcześniej nie mówił? :P Z tego co widzę, to jedyna dostępna na polskim rynku opcja "performance' do Mustanga, no i ogólnie ludzie chwalą EBC... Reszta to no name'y albo jakieś podstawowe Raybestosy. AMG nie brałem pod uwagę, bo nie przekonuje mnie inny rozstaw śrub i kombinowanie z pływającymi. Stangdaro też nic innego nie miał w ofercie - jaka jest lepsza alternatywa?



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: Testy klocków daily driver/street performance by Caniggi

Post autor: caniggia » 2017-08-22, 18:27

Ja używam stoptech, wychodzi zdecydowanie drożej



ODPOWIEDZ

Wróć do „Porady techniczne”