Testy klocków daily driver/street performance by Caniggia:)

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz

ODPOWIEDZ
Anpio
Forumowicz
Posty: 261
Rejestracja: 2016-10-01, 21:29
Model: Mustang 2015
Silnik: V8 5.0
Kolor: Black
Lokalizacja:: Śląsk

Re: Testy klocków daily driver/street performance by Caniggi

Post autor: Anpio » 2017-08-22, 21:06

Panowie podepnę sie pod wątek z pytaniem o klocki na przód do standardowych tarcz w mustangu V6 z 2014 r.
Co polecacie? Bo z lektury wątku wynika ze bendix jest optymalnym wyborem. Czy bendix ct3 i d1081 to te same klocki? Gdzie można je dostac? Dzięki z góry za odpowiedz :padam:



Awatar użytkownika
Radziu
Forumowicz
Posty: 496
Rejestracja: 2012-04-12, 10:46
Model: 2012 Premium Pony
Silnik: V6 3.7
Kolor: Czarny
Lokalizacja:: Warszawa
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Re: Testy klocków daily driver/street performance by Caniggi

Post autor: Radziu » 2017-08-23, 09:44

OK Paweł - tak zrobię. Widzę się z Mirmalem w poniedziałek, powiem, żeby mi nic nie psiukał, tylko porządnie sprawdził montaż, z resztą u nich to robiłem, nie powinni robić problemów. Mam tylko wrażenie, że pisk słychać z obu kół, śladów na tarczy nie widzę od rysowania, tylko delikatny pył, ale to norma przy ceramicznych.

Anpio - tak, to jest to samo. Kilka wiadomości wyżej masz linki do aukcji, w PL raczej nie dostaniesz tak normalnie w sklepie.



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: Testy klocków daily driver/street performance by Caniggi

Post autor: caniggia » 2017-08-23, 10:12

Bendix lub powerstop z26



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: Testy klocków daily driver/street performance by Caniggi

Post autor: caniggia » 2017-08-23, 13:32

Tak.



Awatar użytkownika
andi74
Forumowicz
Posty: 1160
Rejestracja: 2014-05-30, 17:37
Model: GT S550 GT350 Mod
Silnik: V8 5.0
Kolor: Szary Metalik
Lokalizacja:: EU/PL

Re: Testy klocków daily driver/street performance by Caniggi

Post autor: andi74 » 2017-08-23, 21:27

bendix ale ct3 to sa te co maja byc ceramiczne d1081 ct i d1082 ct musi byc na koncu ct sa za amazonie wysylka do pl tez jest



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: Testy klocków daily driver/street performance by Caniggi

Post autor: caniggia » 2017-08-24, 05:37

U mnie można kupić co tylko chcecie full legal z Fv



Awatar użytkownika
Radziu
Forumowicz
Posty: 496
Rejestracja: 2012-04-12, 10:46
Model: 2012 Premium Pony
Silnik: V6 3.7
Kolor: Czarny
Lokalizacja:: Warszawa
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Re: Testy klocków daily driver/street performance by Caniggi

Post autor: Radziu » 2017-08-24, 09:17

A jak pisałem w dziale "kupię", że takie kupię to nic nie pisałeś :P po ile masz?



Awatar użytkownika
misiekwaw
Stowarzyszenie MKP
Posty: 167
Rejestracja: 2009-08-10, 15:25
Model: 2015 R/T + 2013 V6
Silnik: inny V8
Kolor: Ivory White + Grabber Blue
Lokalizacja:: Zadupiodwory
Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Kontakt:

Re: Testy klocków daily driver/street performance by Caniggi

Post autor: misiekwaw » 2017-08-24, 13:19

Czy Power Stop Z26 to będzie dobry wybór do tych tarcz AMG?


Challenger R/T :DD
Tuned by DISI-tune :DD

Matt84
Forumowicz
Posty: 680
Rejestracja: 2016-03-20, 15:11
Model: 2013
Silnik: V6 3.7

Re: Testy klocków daily driver/street performance by Caniggi

Post autor: Matt84 » 2017-08-28, 10:33

Założyłem klocki Bendix CT-3 z tarczami EBC USR na przodzie. Wrażenia po dotarciu i ok. 400 kilometrach:

Nic nie piszczy, nie szumi, nie wibruje, mimo, że sytuacja na drodze parę razy wymusiła mocniejsze hamowanie. Nie zauważyłem jakiegoś istotnego wzrostu siły hamowania w stosunku do seryjnych, ale może się jeszcze dotrą. Zresztą na samą siłę hamowania nie narzekałem, bardziej na jej spadek po rozgrzaniu i wibracje.

Jednym słowem jak na razie wszystko w porządku.



Awatar użytkownika
Radziu
Forumowicz
Posty: 496
Rejestracja: 2012-04-12, 10:46
Model: 2012 Premium Pony
Silnik: V6 3.7
Kolor: Czarny
Lokalizacja:: Warszawa
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Re: Testy klocków daily driver/street performance by Caniggi

Post autor: Radziu » 2017-08-28, 11:10

Dziś odstawiłem auto do Mirmala z moim tematem piszczących klocków - oczywiście wstępnie zrzucili wszystko na mnie, że robię dziwne przeróbki i że to badziewie jest, że powinienem był kupić EBC klocki, później że nie umiem jeździć a mój argument, że klocki piszczą od pierwszego hamowania nie działa... dogadałem się, że mają rozebrać jeszcze raz i zobaczyć co i jak, ewentualnie zrobić zdjęcia, bo mówią, że klocki się przypaliły i warstwa spalona tak piszczy. Na pytanie po ilu km zrobiłem mocniejsze hamowanie powiedziałem, że po ok 150km, ale to też nie było takie na granicy ABS, to powiedzieli, że trzeba min 200km bez ostrego jeździć... no zobaczymy, ale póki co mam obawy :/



Matt84
Forumowicz
Posty: 680
Rejestracja: 2016-03-20, 15:11
Model: 2013
Silnik: V6 3.7

Re: Testy klocków daily driver/street performance by Caniggi

Post autor: Matt84 » 2017-08-28, 11:24

Przykra sprawa, ale pewnie da się zeszlifować przypaloną warstwę klocków albo depozyt na tarczach, jeśli faktycznie to jest przyczyna. Ja pierwsze paredziesiąt kilometrów delikatnie hamowałem i nie do zera, a jak już musiałem się zatrzymać na światłach to hamowałem po parę sekund z przerwami i po zatrzymaniu się odpuszczałem pedał, żeby klocek nie przylegał do tarczy i nic się nie przyklejało. Ale mocniejsze hamowanie też zaliczyłem na pewno przed 200 km, akurat był piątek wieczór i ogromny ruch na jedynce, nie dało się płynnie jechać. W razie czego powołuj się na mój przypadek, u mnie nic nie piszczy na tych samych klockach :)



Matt84
Forumowicz
Posty: 680
Rejestracja: 2016-03-20, 15:11
Model: 2013
Silnik: V6 3.7

Re: Testy klocków daily driver/street performance by Caniggi

Post autor: Matt84 » 2017-09-16, 17:40

AKTUALIZACJA: po 2500 km przejechanych do Włoch i z powrotem, w tym ostro po przełęczy Pordoi (2239 m n.p.m) złego słowa nie mogę powiedzieć na temat tarcz EBC i klocków Bendix. Na włoskich górskich serpentynach i na autostradach ten zestaw spisał się świetnie, tarcze nadal proste i zero problemów.
Załączniki
Mustang_Pordoi_2.jpg
Mustang_Pordoi.jpg



dtox
Forumowicz
Posty: 227
Rejestracja: 2016-06-17, 21:10
Model: GT
Silnik: V8 4.6
Lokalizacja:: Dziekanowice

Re: Testy klocków daily driver/street performance by Caniggi

Post autor: dtox » 2017-09-16, 20:18

Pawel, czy u Ciebie sa dostepne od reki klocki Z26 lub CT-3?



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: Testy klocków daily driver/street performance by Caniggi

Post autor: caniggia » 2017-09-17, 22:20

Skónczyły się, będą za tydzień.



Anpio
Forumowicz
Posty: 261
Rejestracja: 2016-10-01, 21:29
Model: Mustang 2015
Silnik: V8 5.0
Kolor: Black
Lokalizacja:: Śląsk

Re: Testy klocków daily driver/street performance by Caniggi

Post autor: Anpio » 2017-09-18, 22:57

A tarcze? Kupię u Ciebie Paweł tarcze do tych CT-3 do Mustanga 2014 rok V6, hamulce takie jak wyszedł z fabryki?



ODPOWIEDZ

Wróć do „Porady techniczne”