Strona 2 z 2

Re: Shelby GT500 2014 5.8V8 662KM

: 2017-08-30, 11:23
autor: Fatso
zapinki mus!
Piękna maszyna, aż żałuję swojej bidy...

Re: Shelby GT500 2014 5.8V8 662KM

: 2017-08-30, 13:02
autor: MaciekK
jest cudowny :) aż zazdroszczę. 11.09 jadę na południe to może bym zajechał do Ciebie popatrzeć chociaż, jeśli będzie możliwość

ale na razie poza moim zasięgiem :/
no chyba że za 100 tys i dorzucę moją starą :)

Re: Shelby GT500 2014 5.8V8 662KM

: 2017-08-30, 16:54
autor: Koral
MaciekK pisze:jest cudowny :) aż zazdroszczę. 11.09 jadę na południe to może bym zajechał do Ciebie popatrzeć chociaż, jeśli będzie możliwość
Oczywiscie zapraszam,zrobimy runde po miescie lub poza ;) zamian nie przewiduje niestety ,musialoby mi sie to baardzo oplacac ..;)

Re: Shelby GT500 2014 5.8V8 662KM

: 2017-08-30, 18:18
autor: Radziu
Ja jestem za podwójnymi pasami, jak miałeś w ori. Jakoś bardziej poważnie wyglądają niż SS. Tylko może nie czarne czy tam mat, ale grafit, zeby coś było je widać.

Re: Shelby GT500 2014 5.8V8 662KM

: 2017-08-31, 09:02
autor: andi74
Koral zapinki na maske sobie daruj nie ma ich w org to zostaw bez

albo robi sie kompletny swap 1:1 albo wcale takie jest moje zdanie

Re: Shelby GT500 2014 5.8V8 662KM

: 2017-08-31, 10:04
autor: Jejku
Zapinki to kwestia gustu, ale do tego modelu raczej też jestem aby ich nie było. :ok:

Re: Shelby GT500 2014 5.8V8 662KM

: 2017-08-31, 23:17
autor: Sandman
Wydaje mi się, że z zapinkami będzie dobrze wyglądał.

Re: Shelby GT500 2014 5.8V8 662KM

: 2017-09-01, 19:34
autor: Rockmancar
Piękna żmija! Moje marzenie! A zapinek bym nie dawał ;)

Re: Shelby GT500 2014 5.8V8 662KM

: 2017-09-01, 22:37
autor: Radziu
Ogólnie fabryczna maska jest imo ładniejsza niż SS.

Przy okazji, czym różni się GT500 '14 od '13 oprócz pojemności i mocy?

Re: Shelby GT500 2014 5.8V8 662KM

: 2017-09-02, 15:37
autor: Rockmancar
Radziu pisze:Przy okazji, czym różni się GT500 '14 od '13 oprócz pojemności i mocy?
Z tego co ja wiem to pierdoły. Pasy nie są matowe, tylko gloss, logo cobry na zegarach, inne kolory nadwozia do wyboru były i inne bardzo drobne zmiany. Poza tym... 2014 to po prostu auto, które było bardziej dopracowane, z samego tytułu, że nie było modelem z pierwszych lat produkcji.

Re: Shelby GT500 2014 5.8V8 662KM

: 2017-09-02, 17:47
autor: Koral
Radziu pisze:Ogólnie fabryczna maska jest imo ładniejsza niż SS.
Kwestia gustu, jeden woli czarne drugi blondynki ;) wg mnie lepiej troche od SS, ale uwierz mi ze jesli nawet byloby zdecydowanie ladniej to i tak wybralbym fabryczna, zeby auto bylo woryginale, jednak w tym czasie nie bylo zadnej dobrej maski na alledrogo, pytalem tez na forum, nikt nie mial, a trafila sie ta wiec ją kupiłem i nie żałuje ;) Oczywiscie na zyczenie klienta tzn nowego wlasciciela sprowadze mu oryginalna, zaden problem tutaj z powrotem do fabryki.. ta maske co mam nie chcialem po prostu klepac/szpachlowac ,stad dycyzja o zakupie tej .. Oczywiscie zaraz po zakupie na ebay pojawila sie oem, ale tak to zawsze bywa,ze jak potrzebujesz to akurat nie ma,a za chwile jest.. paradoks losu, ale mozna zawsze wrocic do oem ;)
Przy okazji, czym różni się GT500 '14 od '13 oprócz pojemności i mocy?
zarowno 13 jak i 14 maja ta sama pojemnosc i moc 5.8 662KM, rozumiem ze pytasz o model 2012?
GT500 2007-12 mial silnik 5.4 V8, 2011-12 dostal aluminiowy blok lzejszy bodajze o 50kg i troche wieksza moc
model 2013-14 ma juz calkiem inny silnik, regulowane zawieszenie , poprawione hamuylce itp itd ale przy mocy seryjnej prawie 700KM musieli tez reszte poprawic, i bdb im to wyszlo :)

Re: Shelby GT500 2014 5.8V8 662KM

: 2017-11-16, 11:21
autor: Koral
Cobra z kolezanka Stingray ;)

Obrazek

Re: Shelby GT500 2014 5.8V8 662KM

: 2017-11-20, 21:56
autor: Rockmancar
Jak ja bym chciał mieć sypialnie w widocznym na zdjęciu oknie. Stałbym w tym oknie całymi dniami patrząc na te cudeńka sąsiada :D