MaciekK pisze:ja bym zostawił bez pasów
jaka finalnie cena za niego ?
tak jak na poczatku napisalem 210tys.zl, gdyby to nie bylo auto idealne i bezwypadkowe rozwazalabym troche nizsza cene, jednak jest naprawde w idealnym stanie, zero bledow, jedynei czujniki koł do zaprogramwoania bo z niego kola sprzedalem ze srebrnym GT500 2012 (i np nakladki na progi 20th anniversary

musze sie skontaktowac z wlascicielem czy nei zechce sie zamienic ) wiec dostal kola z GT500 2014 na czesci (w sumie moge tego na czesci calego sprzedac, podluznice sie rozjechaly,ale wg blacharzy nadaje sie do naprawy, tez w bogatej opcji z dachem panoramicznym jak ten , i pakietem Track pack )
mam podobne odczucia jadac nim jak w poprzednim 700konnym GT500,w ktorym po jezdzie probnej z pewnym Francuzem (pozdrawiam) prawie sie rozbilismy, ledwo wyprowadzilem auto z poslizgu przy 130km/h ,( nei spanikowalem ale serce mialem wgadle ) i odrazu pojecfhalem oplacic AC (paradoksalnie przez sezon zrobilem 500km wiec to AC bylo niepotrzebne.. tutaj podobnie mysle zarejestrowac zeby chociaz troszke pojezdzic ale jzu AC ma C7 i Callaway, mam czym jezdzic,jednak Shelby kusi, i jest o wiele bardziej nieobliczalne od Corvette ktorymi jezdzi sie duzo pewniej i bezpieczniej..
Krecac filmik trzymajac tel w 1rece balem sie dodac do konca gazu.. a jezdze mocnymi RWD ponad 15lat.. po prostu bestia...
