2011 Camaro SS Blue Manual

Sprzedaż samochodów i import z USA.
Dla członków Stowarzyszenia MKP do 10% zniżki.

Moderator: Koral

Awatar użytkownika
Koral
Forumowicz
Posty: 2277
Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
Model: GT CS8 +500HP
Silnik: V8 4.6
Kontakt:

2011 Camaro SS Blue Manual

Post autor: Koral » 2013-05-10, 10:50

zakupilem kilak dni temu Camaro SS 2011, bezwypadkowe, ale silnik nie odpala,w uszkodzeniach bylo mechanical wiec moze sie okazac ze bede musial zakupic nowy silnik.. dlatego na ta chwile ceny nie podam bo nie znam ceny koncowe,moze to byc 100tys.zl a moze 115.. ewentualnei cena tak jak jest z oplatami mysle 90tys.zl do dogadania.. oczywiscie kupilem go z mysla o sobie,doinwestowania i pojezdzenia nim przez ten sezon :)
jest jzu w NJ i czeka na kontener,ponizej zdjecia :

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Koral tel.+48 792-33-55-65
http://www.facebook.com/US.AutoimportKS
Obrazek

Awatar użytkownika
Koral
Forumowicz
Posty: 2277
Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
Model: GT CS8 +500HP
Silnik: V8 4.6
Kontakt:

Re: 2011 Camaro SS Blue Manual

Post autor: Koral » 2013-06-17, 11:02

Camaro przyszlo,jest piekne,ale niestety ma uszkodzony silnik :( i teraz zastanawams ie czy nie kupic zakuty, jak sadzicie? bo koszt drugiego bedzie podobny mysle, auto ma kompletny wydech Borla, dolot vararam, hurst speed shifter i ogolnei jest lekko dlubniete , wiec az sie prosi o zakuty , tzn moze w zime jakby mi wpadla jakas gotowka pomyslalbym o kompresorze, wiec to bylby 1krok ku temu..no i pytanie jaki kupic.. ?

cos takeigo http://www.speedengineeringlsx.com/gm-l ... k-12623967" onclick="window.open(this.href);return false; ?


Koral tel.+48 792-33-55-65
http://www.facebook.com/US.AutoimportKS
Obrazek

Awatar użytkownika
stang232
Forumowicz
Posty: 2122
Rejestracja: 2008-12-12, 15:16
Model: stang'95
Silnik: V8 5.0
Kolor: czarny
Lokalizacja:: Bełchatów
Stajnia: Stajnia Łódzka

Re: 2011 Camaro SS Blue Manual

Post autor: stang232 » 2013-06-17, 11:28

najpierw to zacznij od zdiagnozowanie uszkodzenia.
potem rozbierz silnik i dopiero kombinuj ze wzmacnianym dołem i ekstrasami.


Obrazek

Awatar użytkownika
swiadeka
Stowarzyszenie MKP
Posty: 676
Rejestracja: 2009-04-14, 16:58
Model: GT Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: bordowy i białe pasy

Re: 2011 Camaro SS Blue Manual

Post autor: swiadeka » 2013-06-17, 13:49

Cześć Koral,
Ładne camaro. Z mojej strony mogę polecić firmę http://www.excessiveracing.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Kontaktowałem się z Jordanem. To właściciel. Bardzo pomógł przy kompletowaniu zamówienia, ale nie wiem czy zajmuje się również camaro. Na stronie widziałem poza fordem japończyki, czyli więcej niż mustang. Od strony technicznej nie wiele będę w stanie pomóc, bo nie jestem fachowcem w tych sprawach. Jeżeli Jordan siedzi w temacie, to na pewno pomoże Tobie dobrać odpowiednie części.

pzdr


Arek

Awatar użytkownika
Koral
Forumowicz
Posty: 2277
Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
Model: GT CS8 +500HP
Silnik: V8 4.6
Kontakt:

Re: 2011 Camaro SS Blue Manual

Post autor: Koral » 2013-06-17, 16:09

dzieki swiadeka :) :piwo:
stang232 pisze:najpierw to zacznij od zdiagnozowanie uszkodzenia.
potem rozbierz silnik i dopiero kombinuj ze wzmacnianym dołem i ekstrasami.
tak,tak, jzu wiem ze korba wyszla bokiem a wiecej bede wiedzial jak rozbiora mi silnik


Koral tel.+48 792-33-55-65
http://www.facebook.com/US.AutoimportKS
Obrazek

caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: 2011 Camaro SS Blue Manual

Post autor: caniggia » 2013-06-17, 17:07

Do gm kompletnych shortblockow jest opór, wszystko kwestia ceny i oczekiwań.



Awatar użytkownika
Koral
Forumowicz
Posty: 2277
Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
Model: GT CS8 +500HP
Silnik: V8 4.6
Kontakt:

Re: 2011 Camaro SS Blue Manual

Post autor: Koral » 2013-06-19, 12:52

niestety bede potrzebowal caly silnik, głowica tez poszla ;/ jesli bedziecie wiedzieli kto ma w dobrej cenei do sprzedania prosze o kontakt


Koral tel.+48 792-33-55-65
http://www.facebook.com/US.AutoimportKS
Obrazek

Bolek
Forumowicz
Posty: 771
Rejestracja: 2009-07-07, 22:46
Silnik: V6 3.7
Kolor: Silver
Kontakt:

Re: 2011 Camaro SS Blue Manual

Post autor: Bolek » 2013-06-19, 17:27

20 tyś.zł to chyba mało za taki silnik ... :( współczuje,może lepiej kupić jakiegoś urżnietego na maxa w tył dla samego silnika?



Awatar użytkownika
Koral
Forumowicz
Posty: 2277
Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
Model: GT CS8 +500HP
Silnik: V8 4.6
Kontakt:

Re: 2011 Camaro SS Blue Manual

Post autor: Koral » 2013-06-19, 20:55

Bolek pisze:20 tyś.zł to chyba mało za taki silnik ... :( współczuje,może lepiej kupić jakiegoś urżnietego na maxa w tył dla samego silnika?
tez o tym msyalem jednak na akcjach ida drogo nawet mocno rozbite..zeby mi sie chcialo bawic w handel czesciami kupilbym rozbitego, ale na ta chwile bede szukal silnika..

a tu jeszcze filmik zaraz po tym jak mi przyszedl i bylem pelny optymizmu ze to uszkodzenie "mechanical" ni ejest grozne ..

" onclick="window.open(this.href);return false;


Koral tel.+48 792-33-55-65
http://www.facebook.com/US.AutoimportKS
Obrazek

caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: 2011 Camaro SS Blue Manual

Post autor: caniggia » 2013-06-19, 23:17

Jak widać, ciężko jest ten silnik kupić bez skrzyni:( popularny zestaw tuningowy, zawsze w cenie, średnio 10k$



Awatar użytkownika
Koral
Forumowicz
Posty: 2277
Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
Model: GT CS8 +500HP
Silnik: V8 4.6
Kontakt:

Re: 2011 Camaro SS Blue Manual

Post autor: Koral » 2013-06-20, 07:26

no ciezko .. dostalem maila z oferta za 6600$ ale nei znam firmy.. spotkal sie ktos z Was z nia ? kupowac kota w worku tez nie chce.. gdyby nie to ze glowica poszla to wolalbym zdecydowanie kupic kompletny shortblock i wiedzialbym co mam..
6 MONTH UNLIMITED MILEAGE PART WARRANTY AND NOW OFFERING INSTALLATION !!

Yes, we have the engine available for 6600.00.

All engines are spin tested and compression tested to ensure good operating
condition. Engines and all checked for oil pressure to make sure the oil
pump is working properly.

EVERYTHING WE SELL IS CHECKED,TESTED, AND SHIPPED FROM OUR FACILITY IN
HOUSTON,TX.

Thank you,

Jason
J and S Used Engines
12826 1/2 Hempstead Rd
Suite B
Houston,TX 77092
713-222-9900
888-874-4828 x 110
http://www.jandsusedengines.com" onclick="window.open(this.href);return false;


Koral tel.+48 792-33-55-65
http://www.facebook.com/US.AutoimportKS
Obrazek

Awatar użytkownika
Koral
Forumowicz
Posty: 2277
Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
Model: GT CS8 +500HP
Silnik: V8 4.6
Kontakt:

Re: 2011 Camaro SS Blue Manual

Post autor: Koral » 2013-06-20, 13:36

Bolek pisze:20 tyś.zł to chyba mało za taki silnik ... :( współczuje,może lepiej kupić jakiegoś urżnietego na maxa w tył dla samego silnika?
coraz bardziej mysle o kupieniu rozbitego, sinik bym przelozyl a i sporo czesci by zostalo.. np wnetrze by mi sie tez przydalo ,bo nei mam skor..

za głowicami, blokami i silnikami tez patrze, ale tu raczej musza mi doradzic fachowcy, auto stoi w NormCar i na nich licze..

w sieci jest tego troche..
tu głowica seryjna https://sdparts.com/details/gm-factory- ... s/12629063" onclick="window.open(this.href);return false;
a tu bez zaworow? http://www.phastekperformance.com/2010- ... -heads.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
tu shortblocki tylko jaki wybtrac ? http://texas-speed.com/c-96-engines-built-to-suit.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
ten ? http://texas-speed.com/p-295-tsp-418-ci ... block.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
tu caly silnik http://store.chevroletperformance.com/s ... &model=%3C" onclick="window.open(this.href);return false;


Koral tel.+48 792-33-55-65
http://www.facebook.com/US.AutoimportKS
Obrazek

Awatar użytkownika
Koral
Forumowicz
Posty: 2277
Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
Model: GT CS8 +500HP
Silnik: V8 4.6
Kontakt:

Re: 2011 Camaro SS Blue Manual

Post autor: Koral » 2013-09-02, 09:00

stang232 pisze: wkładasz kuty blok i to da te 100KM więcej czy tez robisz coś więcej?
tak,jak nie 150RWHP a na silniku pewnie i wiecej,ten shortblock zlozony przez livernoismotorsports juz podczas pomiarow na hamowni (widocznie kazdy zlozony przez siebei blok testuja po zlozeniu) dał 473 RWHP / 460 RWTQ czyli 473 HP mocy na tylnych kołach, a pewnie na silniku pow 500KM,

Obrazek

Camaro na silniku fabrycznie podaja 430HP ale na kołach ma max 370RWHP,a wg pomiarów quicktimeperformance fabrycznie camaro SS manual ma 312RWHP a z cutoutami 329RWHP wiec ten shortblock wg tych wykresów moze dac bez kompresora nawet 150RWHP wiecej ,oczywiscie nie na fabrycznym programie i wlasnie bede w tej sprawie pisal,bo u nas albo caniggia albo jetronic, jednak bede chcial sciagnac pod SCT program z USA pod ten blok. z tego co mi mowil Dave z livernoismotorsports ten shortblock z kompresorem powinien przekroczyc 700rwhp :) ale na razie te +100 czy 150KM wiecej na kołach mi wystarczy :) w zime pomysle,chociaz chodzi mi caly czas po glowie GT 5.0 automat i do neigo chcialbym kompresor :) mialem tez kupic na czesci rozbitego ZL1 i przelozyc silnik,no al ekonei ckoncem zdecydowalem sie naten blok,bo nie lubie sie babrac w sprzedaz czesci,choc ten ZL1 za 13tys$ byl bdb oferta,bo sam silnik z kmpresorem jest tyle wart

Obrazek


Koral tel.+48 792-33-55-65
http://www.facebook.com/US.AutoimportKS
Obrazek

caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: 2011 Camaro SS Blue Manual

Post autor: caniggia » 2013-09-03, 09:07

koral pisze: tak,jak nie 150RWHP a na silniku pewnie i wiecej,ten shortblock zlozony przez livernoismotorsports juz podczas pomiarow na hamowni (widocznie kazdy zlozony przez siebei blok testuja po zlozeniu) dał 473 RWHP / 460 RWTQ czyli 473 HP mocy na tylnych kołach, a pewnie na silniku pow 500KM,
Szczerze mówiąc to wątpię, aby każdy shortblock składali do końca po to tylko aby go przetestować na hamowni. To raczej nie ma ekonomicznego uzasadnienia.

Samo zakucie bloku daje zero mocy więcej, no chyba że jest zakuty z tłokami o wyższym stopniu kompresji. Ale wtedy o kompresorze do niego można zapomnieć. Zazwyczaj jest słabszy, bo przy zakuciu zmienia się tłoki na bardziej odprężone. LS3 ma wysoki stopień kompresji.
Tak więc aby uzyskać 150rwhp na kołach więcej, to daje na silniku ok 175 więcej, jeżeli to nie stroker, to jest to w zasadzie mało możliwe, choć nawet i stoker, no chyba, że dołoży 2 ltr tyle da.
Temat akurat miesiąc temu przerabiałem w Dodgu, silnik z 6.1 wymieniony na bardzo doprężonego strokera 6.9, tak doprężony, że kompresora nie da się założyć bez odprężenia, doszło 80 koni i tyle gościowi mówiłem że dojdzie, choć upierał się, że będzie 600 z 420...
Ostatnio zmieniony 2013-09-03, 09:46 przez caniggia, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
stang232
Forumowicz
Posty: 2122
Rejestracja: 2008-12-12, 15:16
Model: stang'95
Silnik: V8 5.0
Kolor: czarny
Lokalizacja:: Bełchatów
Stajnia: Stajnia Łódzka

Re: 2011 Camaro SS Blue Manual

Post autor: stang232 » 2013-09-03, 09:21

caniggia pisze:
koral pisze: tak,jak nie 150RWHP a na silniku pewnie i wiecej,ten shortblock zlozony przez livernoismotorsports juz podczas pomiarow na hamowni (widocznie kazdy zlozony przez siebei blok testuja po zlozeniu) dał 473 RWHP / 460 RWTQ czyli 473 HP mocy na tylnych kołach, a pewnie na silniku pow 500KM,
Szczerze mówiąc to wątpię, aby każdy shortblock składali do końca po to tylko aby go przetestować na hamowni. To raczej nie ma ekonomicznego uzasadnienia.

Samo zakucie bloku daje zero mocy więcej, no chyba że jest zakuty z tłokami o wyższym stopniu kompresji. Ale wtedy o kompresorze do niego można zapomnieć. Zazwyczaj jest słabszy, bo przy zakuciu zmienia się tłoki na bardziej odprężone. LS3 ma wysoki stopień kompresji.
Tak więc aby uzyskać 150rwhp na kołach więcej, to daje na silniku ok 175 więcej, jeżeli to nie stroker, to jest to w zasadzie mało możliwe, choć nawet i stoker, no chyba, że dołoży 2 ltr tyle da.
Temat akurat miesiąc temu przerabiałem w Dodgu, silnik z 6.1 wymieniony na bardzo doprężonego strokera 6.9, tak doprężony, że kompresora nie da się założyć bez odprężenia, doszło 80 koni i tyle gościowi mówiłem że dojdzie, choć upierał się, że będzie 600...
moje odczucia są takie same, ale pewnie koral po złożeniu pomierzy Camaro to będziemy mieć czarno na białym ile ten shortblock daje


Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „US.Autoimport”