
cena za V6 127tys.zł, cena za SS 145tys.zl
link do ogloszenia http://otomoto.pl/chevrolet-camaro-v6-2 ... 89730.html" onclick="window.open(this.href);return false; ,o ile SS jest 100% bezwypadkowy bo awaria silnika to nei wypadek, to V6 jest po gradzie w USA i tu mialem spory dylemat,czy to napisac na otomoto,no ale zdecydowalem nei straszyc ,i dopiero w rozmowie tel wytlumaczyc ze sprowadzam auta z ubezpieczalni z USA i ze auto jest profesjonalnie naprawione i mam na ta naprawe pisemna gwarancje serwisu ktory ja wykonal-trwala ponad 2miesiace-auto bylo 3sierpnai jzu w PL. tak czy inaczej opad atmosferyczny gradu nie uwazam za wypadek, w zaden sposob nei narusza geometri i nei wplywa na bezpieczenstwo jazdy, dlatego zaznaczylem opcje "bezwypadkowy" ale sie dlugo nad tym zastanawialem.. plusem na pewno jest swiezy nowy lakeir, SS ma stary i oczywiscie dla malkontentow czepiajacych sie wszystkeigo znajdzie jakas ryske na zderzaku czy oznaki uzywanego auta

z kolei w 6,4 V8 drzemie piekielna moc, auto zdecydowanie lepiej przyspeisza niz 6,2 V8 (porownuje z Transformersem ) ,wiec V6 przy nim wypada na tej plaszczyznie dosyc blado,ale fabryczny SS tak bardzo nei odstaje przyspeiszeniem od V6 i nei mozna jej lekcewazyc, choc charakterystyka,momentem i samym silnikiem zdecydowanie przegrywa-to sa dwa rozne auta choc w tym samym opakowaniu


co do spalania V6 pokazuje 10,7l/100km i to jest realne spalanie (czerwony V6 pokazywal 11,1),w SS komputer pokazuje 15,1l/100km i to tez realne spalanie (transformers 16,1 pokazywal mi srednia),czym jest mile zaskoczony,pierwszy bak w SS wyszlo mi spalanie 16,5 ,potem przejechalem dwa i wyszlo mi 14,5, teraz jezdze glownie miasto krotkie odcinki i srednia jest na 15,1, wg mnie bdb wynik,zwazywszy ze go docieralem na wysokich obrotach,czyli np jadac autostrada na 4biegu 180 ;)ogolnei staralem sie jezdzic meidzy 3-5tys rpm a ze na 6biegu on przy 160 ma 2tys rpm wiec 6bieg bieg rzadko wrzucalem, dlatego spalanie tak milo mnei zaskoczylo ,bo trasa rzadko i jednak wiecej po meiscie nim jezdze

w SS zmiany to min:
1. LS3 "Mini" Stroker Shortblock http://www.livernoismotorsports.com/pro ... block.html" onclick="window.open(this.href);return false;
2.2010-2013 Camaro SS Vararam Intake http://www.southerncarparts.com/2010-20 ... -3037.html" onclick="window.open(this.href);return false;
3. Borla SS ATAK Exhaust http://www.southerncarparts.com/2010-20 ... -2947.html" onclick="window.open(this.href);return false;
4. Hurst - Billet Plus 6 Speed Short Throw Shifter http://www.jdpmotorsports.com/hurst-bil ... ss-3916030" onclick="window.open(this.href);return false;
do wyboru tez mam do niego fotele czarne skorzane lub materialowe-skorzane z podgrzewaniem i masazami (teraz sa w nim czarne skorzane)
kilka zdjec nizej i w ogloszeniu,wiecej na https://www.facebook.com/US.AutoimportKS" onclick="window.open(this.href);return false;







