jak w temacie Mustang GT 5.0 V8 2011 Manual czarny oraz srebrny GT 2013 Automat, na 2013 w sumie mam jzu klienta wiec dla niego za moja minimalna marże sprowadze,natomoast 2011 jesli znajdzie sie wczesniej klient to tez za moja marze moge sprowadzic, potem cena bliska rynkowej czyli mysle ok 100-115tys.zl .. uszkodzenia w obu wygadaja tylko na groźne,2011 dostal powyzej zderzaka w tylny pas ale pozneij belka pod zderzakiem jest cała i podłuznice tez, wiec geometria w tych autach nie jest naruszona,a naprawa nie bedzie problemowa.
kilka zdjec :
GT 5.0 V8 2011 Manual oraz GT 2013 Automat
Moderator: Koral
- Koral
- Forumowicz
- Posty: 2277
- Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
- Model: GT CS8 +500HP
- Silnik: V8 4.6
- Kontakt:
Re: GT 5.0 V8 2011 Manual oraz GT 2013 Automat
przyszedl w koncu GT 2011 5.0 V8 ,strasznei zakurzony ,ale jazda probna i dzwiek silnika rekompensuja wszystko jest lekko dłubniety,tzn wydech,program i dolot Rousha, chodzi niesamowicie, odczucia jakby mial z 40KM wiecej od fabryki,no ale nie wiem na ile wydech i dolot z programem moga poprawic moc,pewnei max z 15-20KM.. teraz czeka u lakeirnika na czerwonego mustanga (ten na czesci) z ktorego dostanei kola i czesci niezbedne do naprawy, czrwony w nast tyg bedzie w Bremen takze neidlugo w PL
Mustang ma uskzodozny tyl,ale podluznice i belka nie dostaly, wiec wjechalo w niego cos wyzszego (zasluga dobrych hamulcow GT ? ) ,takze dostal w pas tylni i klape ,a to jzu nie jest zaden problem,nie narusza w zaden sposob geometri auta
Mustang ma uskzodozny tyl,ale podluznice i belka nie dostaly, wiec wjechalo w niego cos wyzszego (zasluga dobrych hamulcow GT ? ) ,takze dostal w pas tylni i klape ,a to jzu nie jest zaden problem,nie narusza w zaden sposob geometri auta