Profesjonalne przerabianie świateł
Moderatorzy: caniggia, caniggia
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
Re: Profesjonalne przerabianie świateł
Mustang 2013 w trakcie:
Z racji, że lampy są kosmicznie drogie, łatwo je uszkodzić przy rozbieraniu (ponad 800$ szt nowa), roboty przy nich jest tona, części drogie, tanio nie jest, ale taniej niż jedyna przeróbkę jaką znalazłem za 1200 EUR i to byle jaką.
http://www.customtronix.com/index.php?p ... &Itemid=91" onclick="window.open(this.href);return false;
I taniej o połowę niż lampy dostępne w DE które znalazłem za 2500EUR.
Poniżej kilka zdjęć poglądowych aby mieć pojęcie to tam jest w środku.
Cena forumowa 3,3k, można załatwić wysyłkowo gdy się ma trochę kumatego elektryka na miejscu aby to podłączył (łatwa sprawa), dodam precyzyjną instrukcję. Z instalacją kompletną u mnie plus 300.
Z racji, że lampy są kosmicznie drogie, łatwo je uszkodzić przy rozbieraniu (ponad 800$ szt nowa), roboty przy nich jest tona, części drogie, tanio nie jest, ale taniej niż jedyna przeróbkę jaką znalazłem za 1200 EUR i to byle jaką.
http://www.customtronix.com/index.php?p ... &Itemid=91" onclick="window.open(this.href);return false;
I taniej o połowę niż lampy dostępne w DE które znalazłem za 2500EUR.
Poniżej kilka zdjęć poglądowych aby mieć pojęcie to tam jest w środku.
Cena forumowa 3,3k, można załatwić wysyłkowo gdy się ma trochę kumatego elektryka na miejscu aby to podłączył (łatwa sprawa), dodam precyzyjną instrukcję. Z instalacją kompletną u mnie plus 300.
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
Re: Profesjonalne przerabianie świateł
Jakiś pomysł już na to mam...
Niby z 2010 pasują do 2005 gdzieś znalazłem, a 2013 do 2010 tylko jest tam jakaś szpara, bo 2010 ma trochę inny zderzak, ale 2005 ma podobny do 2013, bo płaski przy lampach . Sterownik do sekw dorobić niezależny i będą światła:) Albo wykorzystać z 2010-13.
Jak będzie następny, to sprawdzę czy to pasuje.
Niby z 2010 pasują do 2005 gdzieś znalazłem, a 2013 do 2010 tylko jest tam jakaś szpara, bo 2010 ma trochę inny zderzak, ale 2005 ma podobny do 2013, bo płaski przy lampach . Sterownik do sekw dorobić niezależny i będą światła:) Albo wykorzystać z 2010-13.
Jak będzie następny, to sprawdzę czy to pasuje.
- MAX
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 2810
- Rejestracja: 2009-10-15, 21:52
- Model: Fastback GT V8 68
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Blue & Black
- Lokalizacja:: Wieliczka
- Stajnia: Stajnia Małopolska
- Kontakt:
Re: Profesjonalne przerabianie świateł
Ta, popracuj jeszcze nad ceną dla MKP to i ja coś podeślę 

tel 504 266 504
As-PROFI
IMPORTUJEMY MARZENIA
Zrealizowane marzenia: IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII IIII IIII
www.asprofi.pl
https://www.facebook.com/import.usa.max
As-PROFI
IMPORTUJEMY MARZENIA
Zrealizowane marzenia: IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII IIII IIII
www.asprofi.pl
https://www.facebook.com/import.usa.max
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
Re: Profesjonalne przerabianie świateł
300 w dół dla członków MKP, czyli jak zawsze ca 10 proc.
Na to auto miałem równy tydzień, spania nie więcej jak 3h dziennie, naprawdę dużo roboty z tym. Dlatego w tym modelu nie będę robił żadnych pośrednich przeróbek typu nie chcę sekwencji, może tańsze diody itp. Tylko pełna przeróbka jak wyżej, bo oszczędności nie robią wielkiej różnicy.
Czas na same lampy wysłane ok 1.5 tyg, z instalacją do 2 tyg, komplet w tydzień plus 20 proc i to nie chętnie.
Jakby ktoś podejmował się sam, to na 100 proc potrzebne są emulatory które wymyśliłem do modelu 2010, cena 400, 350 dla MKP.
Na to auto miałem równy tydzień, spania nie więcej jak 3h dziennie, naprawdę dużo roboty z tym. Dlatego w tym modelu nie będę robił żadnych pośrednich przeróbek typu nie chcę sekwencji, może tańsze diody itp. Tylko pełna przeróbka jak wyżej, bo oszczędności nie robią wielkiej różnicy.
Czas na same lampy wysłane ok 1.5 tyg, z instalacją do 2 tyg, komplet w tydzień plus 20 proc i to nie chętnie.
Jakby ktoś podejmował się sam, to na 100 proc potrzebne są emulatory które wymyśliłem do modelu 2010, cena 400, 350 dla MKP.
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
Re: Profesjonalne przerabianie świateł
Zainspirował mnie jeden z kolegów aby mu wymyślić sekwencję EU do modelu 2010-2012.
Tak więc jeżeli jest ktoś chętny, to jest to do zrobienia.
Przeciwmgielne w jednej białej, z drugiej strony wsteczny w tej samej.
W drugich białych stopy, które będą działały tylko wtedy, gdy w kabinie wyłączymy sekwencję.
Wtedy zacznie mrugać tylko zewnętrzny kierunkowskaz.
W opcji sekwencja stopów będzie 6 jaki postojówek, gdy włączymy kierunkowskaz, pojedyncze stopy pojedynczo będą się zamieniać z kierunkowskazami.
Będzie trzeba pamiętać, że gdy się włączy awaryjne, trzeba również wyłączyć sekwencję, wtedy zapalają się wszyskie naraz kierunki, więc będziemy tylko z centralnym stopem.
Tak więc jeżeli jest ktoś chętny, to jest to do zrobienia.
Przeciwmgielne w jednej białej, z drugiej strony wsteczny w tej samej.
W drugich białych stopy, które będą działały tylko wtedy, gdy w kabinie wyłączymy sekwencję.
Wtedy zacznie mrugać tylko zewnętrzny kierunkowskaz.
W opcji sekwencja stopów będzie 6 jaki postojówek, gdy włączymy kierunkowskaz, pojedyncze stopy pojedynczo będą się zamieniać z kierunkowskazami.
Będzie trzeba pamiętać, że gdy się włączy awaryjne, trzeba również wyłączyć sekwencję, wtedy zapalają się wszyskie naraz kierunki, więc będziemy tylko z centralnym stopem.
- MAX
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 2810
- Rejestracja: 2009-10-15, 21:52
- Model: Fastback GT V8 68
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Blue & Black
- Lokalizacja:: Wieliczka
- Stajnia: Stajnia Małopolska
- Kontakt:
Re: Profesjonalne przerabianie świateł
Bardzo sprytnie to wykonałeś, doceniam wkład pracy w projekt i produkt finalny jaki osiągnąłeś , ktoś kto kuma coś z elektroniki będzie wiedział o czym mówię , jestem pełen podziwu.
tel 504 266 504
As-PROFI
IMPORTUJEMY MARZENIA
Zrealizowane marzenia: IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII IIII IIII
www.asprofi.pl
https://www.facebook.com/import.usa.max
As-PROFI
IMPORTUJEMY MARZENIA
Zrealizowane marzenia: IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII IIII IIII
www.asprofi.pl
https://www.facebook.com/import.usa.max
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
Re: Profesjonalne przerabianie świateł
Trochę lepszej jakości film z 2013:
viewtopic.php?f=85&t=7139" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=85&t=7139" onclick="window.open(this.href);return false;
- Koral
- Forumowicz
- Posty: 2277
- Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
- Model: GT CS8 +500HP
- Silnik: V8 4.6
- Kontakt:
Re: Profesjonalne przerabianie świateł
swietna robota, stoi mi jeszcze kilka 2013 i jeden plynie,i teraz mam dylemat czy jzu Ciwysylac lampy czy czekac az na wszystkei bede mial klientow,bo z zycia wiem ze jak jzu ja zabule za przerobke to klient sie ucieszy ale podwyzszyc ceny za auto nijak si enie da i z mojej marnej prowizji zostanei mi na dobra whisky
dwa komplety na 100% jzu Ci moge wyslac,a z dwoma sie chyba wstrzymam, o ile w 2005 sam przerabiam (ale dzieki Twojej instrukcji z 2009?) to w 2013 nie chce mi sie grzebac samemu.
No i jak kiedys rozebralem lampe w camaro,to potem mimo ze solidnei skleilem to jakims cudem wilgoc sie dostawala,lampa nie parowala ale po jakism czasie zniknelo mi napiecie w kostce ..
Dlatego wole Tobie powierzyc ta robote bo Ty to pewnie duzo lepiej zrobisz


No i jak kiedys rozebralem lampe w camaro,to potem mimo ze solidnei skleilem to jakims cudem wilgoc sie dostawala,lampa nie parowala ale po jakism czasie zniknelo mi napiecie w kostce ..
Dlatego wole Tobie powierzyc ta robote bo Ty to pewnie duzo lepiej zrobisz

-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
Re: Profesjonalne przerabianie świateł
Z Twojego punktu widzenia oczywiście lepiej jak klient zapłaci za przeróbkę po kupnie, tu masz rację.
Jak potrafisz sam przerobić 2005, to instalację łatwo zrobisz wg mojej instrukcji i lepiej tylko wysłać lampy, mniej zachodu z dojazdami.
Oczywiście jak się zdecydujesz przerabiać przed sprzedażą, to dla stałego klienta rabat uzgodniony przez tel.
Jak potrafisz sam przerobić 2005, to instalację łatwo zrobisz wg mojej instrukcji i lepiej tylko wysłać lampy, mniej zachodu z dojazdami.
Oczywiście jak się zdecydujesz przerabiać przed sprzedażą, to dla stałego klienta rabat uzgodniony przez tel.
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 48
- Rejestracja: 2013-07-25, 15:48
- Model: v6 2013
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: Grabber Blue
Re: Profesjonalne przerabianie świateł
Ja ze swojej strony dodam, że jestem bardzo zadowolony z przeróbki i podejścia do klienta Caniggi.
Mam teraz takie światła jakie chciałem (pomarańczowa sekwencja) , pełna profeska
Mam teraz takie światła jakie chciałem (pomarańczowa sekwencja) , pełna profeska

- Koral
- Forumowicz
- Posty: 2277
- Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
- Model: GT CS8 +500HP
- Silnik: V8 4.6
- Kontakt:
Re: Profesjonalne przerabianie świateł
we wtorek rejesttruje szare cabrio 2014 to nim do Ciebei przyjade a w bagaznik wrzuce od pozostalych,w sumie 3lub4komplety bo w Bremn czeka na transport kolejny smerf i moze odrazu zdaze i jego ,jak nei to przy odbiorze tych.caniggia pisze:Z Twojego punktu widzenia oczywiście lepiej jak klient zapłaci za przeróbkę po kupnie, tu masz rację.
Jak potrafisz sam przerobić 2005, to instalację łatwo zrobisz wg mojej instrukcji i lepiej tylko wysłać lampy, mniej zachodu z dojazdami.
co do przerabiania samemu to niechetnie gdyz ja nie mam po prostu keidy,praca do 16 ,no i firma,auta,treningi i nawet nei mam zcasu SS pojezdzic,a jeszcze mnostwo innych zajec na ktore brak czasu,teoretycznie to ja mam po 2h wt i czw ,a weekend wiadomo wole miec dla siebei i rodziny

ale tutaj spoko,jedno Ci zaprowadze a reszte sam
- Winston_Wolf
- Forumowicz
- Posty: 166
- Rejestracja: 2011-09-12, 03:29
- Model: S550 GT PP
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Triple Yellow
- Lokalizacja:: Wrocław
Re: Profesjonalne przerabianie świateł
Nowe Audi R8 też ma sekwencyjne kierunkowskazy - tzn chciałem powiedzieć kierunkowskazy ze zdynamizowanym sposobem sygnalizacji.
http://www.samar.pl/audi/r8/wiadomosci/ ... ym-audi-a8" onclick="window.open(this.href);return false;
" onclick="window.open(this.href);return false; (od 0:40)
A z ciekawostek TTka ma nielegalne światła dziennie - można je wyłączyć, wg. prawa mają być zawsze uruchomione przy włączonym silniku. Ach Ci Niemcy i ich podejście do prawa.
Chyba można mieć nadzieję, że prawo się zmieni - oby to nie był wyjątek tylko dla R8.

http://www.samar.pl/audi/r8/wiadomosci/ ... ym-audi-a8" onclick="window.open(this.href);return false;
" onclick="window.open(this.href);return false; (od 0:40)
A z ciekawostek TTka ma nielegalne światła dziennie - można je wyłączyć, wg. prawa mają być zawsze uruchomione przy włączonym silniku. Ach Ci Niemcy i ich podejście do prawa.

Chyba można mieć nadzieję, że prawo się zmieni - oby to nie był wyjątek tylko dla R8.
We have reason to believe that it's supercharged, so maintain double alert.
Re: Profesjonalne przerabianie świateł
Panowie - pięknie to wygląda!
A co odnośnie przodów do 2013? Oryginalne są piękne, ale symetryczne - jest jakaś metoda?
A co odnośnie przodów do 2013? Oryginalne są piękne, ale symetryczne - jest jakaś metoda?