Mustang Tuning SCT Predator Flashpaq

Tuning, Serwis, Przerabianie Świateł, Import Części.

Moderator: caniggia

caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: Mustang Tuning SCT Predator

Post autor: caniggia » 2011-11-20, 12:02

koral pisze:a wyłączasz skip-shifta? w camaro i mustangu 2011 w manualu jest taka wkurzajaca opcja oszczdzania paliwa i podczas spokojnej jazdy elektromagnez wymusza przełączenie z 1biegu na 4bieg :kwasny: dopiero wgranie programu z SCT to eliminuje,ale przy zakupie trzeba ta opcje zaznaczyc..

wkurzajaca rzecz, w sumei nauczylem sie jezdzic na 1,3,5 dzieki temu,ale wrzuacanie z 1na4 uważam za przesade,obroty w SS spadaja na 900rpm,co prawda nawet pod gorke daje rade i przyspiesza,ale ja to uwazam za meczenie silnika, piernicze taka oszczednosc paliwa,sam chce decydowac kiedy wrzuce jaki bieg ;)
dlatego po nowym roku na pewno albo kupie SCT albo wybiore sie do Ciebie :)
2011 nie obsługuje w tej chwili.



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: Mustang Tuning SCT Predator

Post autor: caniggia » 2011-11-20, 12:03

to się dotyczyło Mustanga, Camaro tak.



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: Mustang Tuning SCT Predator

Post autor: caniggia » 2011-11-21, 23:58

Na tą chwilę jeszcze dostroiłem że po starcie obroty tak nie trzymają sie wysoko, na bardzo zimnym tylko przez chwilę, dodatkowo dopracowałem zimny start poniżej 10st, pali na 2 obroty, wcześniej mój i z info od innych kolegów było tak, że w zimie trzeba było długo kręcić.

Na pewno przełoży się to również na ekonomię w zimie.



Awatar użytkownika
nemax
Młodszy Forumowicz
Posty: 31
Rejestracja: 2010-03-26, 19:32
Model: 2011
Silnik: V6 3.7
Kolor: biały, a teraz w poszukiwaniu KLASYKA

Re: Mustang Tuning SCT Predator

Post autor: nemax » 2011-11-28, 20:57

Czołem koledzy, :papa:

Byłem w ostatnią sobotę w Opolu i oddałem mojego konia w ręce Pawła ( Caniggia ) celem przestrojenia silniczka i chcę się z Wami podzielić wrażeniami ...

Trawa to około 3-4 godzin, z tym, że u mnie poszło szybciutko czyli niecałe 3 godz, bo jak się okazało mój silnik z ochotą poddał się modyfikacjom. Przez te prawie 3 godzinki śmigaliśmy po obwodnicy a Caniggia na bieżąco śledził parametry i na bieżąco dokonywał zmian i co najważniejsze śledził te zmiany za pomocą przyrządu badającego skład mieszanki, dzięki czemu zmiany nie są dokonywane "na pałę" jak np. w SCT i oceniać nie trzeba na oko po tym jak silnik pracuje pod pedałem, lecz widać w "cyfrach" czy są skuteczne i można dzięki temu w bardzo szerokim zakresie modyfikować.
Najważniejsze, że te modyfikacje w moim stangu są namacalnie i odczuwalne. Ogólnie silnik dostał "kopa" a szczególnie na niskich obrotach i teraz ciągnie od razu. Oprócz tego że zbiera się od razu to fajniej też zaczęła pracować skrzynia biegów ( u mnie jest automat ).

Tak więc, jeśli ktoś lubi sam się godzinami bawić, to może kupić sobie SCT-ka, ale jeśli chcecie mieć efekt od razu to lepiej skorzystać z wiedzy człowieka ,który to robi od dawna i ma oprócz doświadczenia odpowiednie przyrządy.

Z czystym sumieniem POLECAM usługi Caniggia :super:

Romek ( Nemax )



Kuba
Członek Honorowy MKP
Posty: 1139
Rejestracja: 2008-12-18, 15:43
Model: S281 SC
Silnik: inny V8
Kolor: Wściekle czerwony
Lokalizacja:: Tak po środku.

Re: Mustang Tuning SCT Predator

Post autor: Kuba » 2011-11-28, 22:38

W zasadzie bardziej pytanie do caniggi- jak rozwiązałeś kwestię spalania stukowego?



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: Mustang Tuning SCT Predator

Post autor: caniggia » 2011-11-29, 00:14

Kuba pisze:W zasadzie bardziej pytanie do caniggi- jak rozwiązałeś kwestię spalania stukowego?
Wystroiłem tak aby go nie było, choć w Mustangach nie jest to łatwe, w GM dużo łatwiejsze.



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: Mustang Tuning SCT Predator

Post autor: caniggia » 2011-11-29, 00:57

BTW, nigdzie się nie wyczyta o strojeniu stanga za wiele, nikt nie chce się tym chwalić w US.
O zapłonie to ZERO informacji.



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: Mustang Tuning SCT Predator

Post autor: caniggia » 2011-12-04, 17:43

Wyniki z hamowni tu:

http://www.mustangklub.pl/viewtopic.php ... 451#p80451" onclick="window.open(this.href);return false;



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: Mustang Tuning SCT Predator

Post autor: caniggia » 2012-01-14, 13:10

xxx
Ostatnio zmieniony 2012-03-12, 01:32 przez caniggia, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Moris
Forumowicz
Posty: 196
Rejestracja: 2010-10-12, 10:36
Model: teraz 911
Kolor: Byl, satin silver, teraz kto wie

Re: Mustang Tuning SCT Predator

Post autor: Moris » 2012-01-19, 22:02

Mam takie pytanie do Caniggi czy uważasz za zasadne z Twojego doświadczenia montowanie stozka do GT i wtedy dostrajac konika u Ciebie, czy wystarczy samo dostrojenie i można poczuć różnice na standardowym filtrze ?



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: Mustang Tuning SCT Predator

Post autor: caniggia » 2012-01-20, 10:48

Różnicę poczujesz na std filtrze, bo zmienia się oprócz mocy sporo innych rzeczy, więc tzw feel jest całkiem inny.
Ja filtra nie mam, a jak wgram na chwilę żonie oryginalny program, to mówi, że auto się zepsuło:)



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: Mustang Tuning SCT Predator

Post autor: caniggia » 2012-01-20, 10:49

z filtrem oczywiście lepiej, najlepiej JLT, ma chyba 110mm.



Awatar użytkownika
Moris
Forumowicz
Posty: 196
Rejestracja: 2010-10-12, 10:36
Model: teraz 911
Kolor: Byl, satin silver, teraz kto wie

Re: Mustang Tuning SCT Predator

Post autor: Moris » 2012-01-20, 12:56

caniggia pisze:z filtrem oczywiście lepiej, najlepiej JLT, ma chyba 110mm.
Dziękuje za odp. To zaczynam się rozgladac za filtrem .
Pytanie laika , czy musze, lub też powinienem zmienić przepustnicę ?



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: Mustang Tuning SCT Predator

Post autor: caniggia » 2012-01-20, 13:23

Nawet o tym nie myśl, jeżeli już to na prof z gt500, gra nie warta świeczki.



Awatar użytkownika
Moris
Forumowicz
Posty: 196
Rejestracja: 2010-10-12, 10:36
Model: teraz 911
Kolor: Byl, satin silver, teraz kto wie

Re: Mustang Tuning SCT Predator

Post autor: Moris » 2012-01-20, 13:48

http://www.americanmuscle.com/jlt-cai-2010gt.html" onclick="window.open(this.href);return false;

czy coś takiego ?



ODPOWIEDZ

Wróć do „HD-Customs”