Profesjonalne przerabianie świateł

Tuning, Serwis, Przerabianie Świateł, Import Części.

Moderator: caniggia

caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Profesjonalne przerabianie świateł

Post autor: caniggia » 2012-03-16, 21:10

Unikalna przeróbka świateł, polega na tym, że świecą wszystkie postoje (x6) oraz wszystkie światła stop (x6). W 2005 stop świeci x4. W 2005 środkowy stop zamienia się na kierunek, po wyłączeniu kierunku zamienia się w postój. Załączenie światła przeciwmgielnego na środkowej lampie (2005) powoduje wyłączenie stopu na środkowej lampie.

W modelu 2010 skrajny wsteczny jest zamieniony na kierunkowskaz, wewnętrzny w lewej lampie na przeciwmgielny, w prawej zostaje oryginalnie jako wsteczny, tak samo jak w 2005 świecą się wszystkie postoje i stopy. Aby to osiągnąć na oryginalnych żarówkach jest potrzeba zamontowania specjalnego emulatora, gdyż auto posiada moduł kontroli w bezpośrednio żarówkach.

Całą przeróbkę na diodach robi się z zachowaniem wszystkich wyliczeń obciążeń i przekrojów kabli, cała dorobiona instalacja jest zabezpieczona bezpiecznikami, nie ma możliwości spalenia/uszkodzenia sterowników SJB czy BCM. Przeróbka diodowa jest zrobiona bez żadnych rezystorów o małej oporności, które działają jako grzejnik.

Przeróbki diodowe tyłu i postoju robi się bez demolowania/rozszczelniania oryginalnych lamp.

Ceny zależne od wybranej opcji, gdyż przeróbkę najtańszą na jednej żarówce można wykonać za ok 600zł, a najdroższa nawet 1200zł.

Dla członków stowarzyszenia rabat 10%.

Filmy przedstawiające realizację na licytowanych diodach:

2005:



2010:


viewtopic.php?f=11&t=1108&start=100" onclick="window.open(this.href);return false;

Więcej informacji telefonicznie lub mailowo.

660482016
info@hd-customs.pl
http://www.hd-customs.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.facebook.com/hdcustomspl" onclick="window.open(this.href);return false;



Awatar użytkownika
krupex
Młodszy Forumowicz
Posty: 23
Rejestracja: 2009-06-23, 22:41
Model: Mustang 2006r
Silnik: V6 4.0
Kolor: czarny

Re: Profesjonalne przerabianie świateł.

Post autor: krupex » 2012-04-30, 12:22

kurcze ja tez jestem zainteresowany tematem!

Po 6ciu latach (w tym 3 jezdzenia stangiem po hiszpanii i calej europie) wrocilem do kraju i niespodzianka! Zabrany dowod z powodu czerwonych migaczy. Macie namiar gdzie moge to zrobic w wawie i okolicach?
Mam tez troche sajgon w elektryce... Migacze i swiatla stopu to ta sama lampa, jak hamuje to dodatkowo pali mi sie przedni prawy migacz... Mam 7 dni na wizyte w stacji kontroli. Jak moglbys mi cos doradzic np. adres zakladu ktorzy to moga zrobic to bylbym wdzieczny.
Pozdrawiam!


Allways look on the brights side of life... Come on, Brian!

Awatar użytkownika
krupex
Młodszy Forumowicz
Posty: 23
Rejestracja: 2009-06-23, 22:41
Model: Mustang 2006r
Silnik: V6 4.0
Kolor: czarny

Re: Profesjonalne przerabianie świateł.

Post autor: krupex » 2012-04-30, 12:27

albo kurcze tymczasowo zalatwic "usterki usunieto" w wawie?


Allways look on the brights side of life... Come on, Brian!

Awatar użytkownika
pudel
Forumowicz
Posty: 1406
Rejestracja: 2008-11-07, 21:08
Model: 2002 V6,2007 V8
Silnik: V8 4.6
Kolor: Szary metalik & Torch red
Kontakt:

Re: Profesjonalne przerabianie świateł.

Post autor: pudel » 2012-05-01, 00:06

polecam kontakt z użytkownikiem cannigia


GDYBY BÓG POPIERAŁ PRZEDNI NAPĘD - CHODZILIBYŚMY NA RĘKACH.....

Awatar użytkownika
YoDa
Forumowicz
Posty: 964
Rejestracja: 2011-02-02, 10:43
Model: V6 3,7 2012
Silnik: V6 3.7
Kolor: Performance White
Kontakt:

Re: Profesjonalne przerabianie świateł.

Post autor: YoDa » 2012-05-13, 16:45

CANIGGIA JESTEŚ WIELKI

Przerabiał ktoś światła przez telefon? Tylko z Caniggia było to możliwe hehe , jest MEGA i to w niedziele rano !

Po pierwsze jak przerabiać światła to Caniggia
Po drugie TYLKO Caniggia

Ale zaczne od początku bo mój przypadek był troche inny chyba niż pozostałe

Generalną przeróbkę robiłem u elektryka w Lublinie , poprzednie samochody też i nie było problemu. Tu z modelem 2012 jednak sobie nie poradził. Całośc ogólnie ok przód diody w lampach głownych ,kierunki w głównych i obrysówkach ,tył 3 pozycje , dwa stopy , dwa przeciwmgielne ,2 wsteczne i dwa kierunki pomarańczowe z tym że..... kierunki mrygały bardzo szybko , za szybko bo praktycznie w świeceniu nie było przerwy i to bez względu na to czy dzwi zamknięte czy otwarte.
Wiec co robić? od razu telefon do Caniggia po EMULATORY :D
No i przyszły w zeszły piątek a dzis rano postanowiłem sam się za to zabrać aby to przerobić.
5:00 rano po wczorajszej imprezie nie za świerzy biorę się do roboty , w sumie prosta sprawa bo według instrukcji od Caniggia nie powinno to zabrać więcej niż 2h ;) a tu zonk.... działa ale chaotycznie , kierunki raz świecą szybciej raz wolniej :( ,patrze na zegarek 6:30 , nie no nie będę chłopa budzić o tej porze :spi: czekam do 10:00 chociaż...
Po kilkunastu rozmowach które trwały dobre dwie godziny i kilku zmianach w instalacji , odcięciu połowy kabli tak że ja już się gubiłem co jest co do czego ,rozmontowaniu lamp , dołorzeniu oporników które potem okazały się nie potrzebne itp. itp., Caniggia pokierował mnie po MISTRZOWSKU co mam do czego wpiąć ,po drodze wyszło że mam inne kolory kabli niż myśleliśmy na początku gdzie podpiąć plus z Emulatora, a przecież Caniggia na odległośc nie widział jak instalacja wygląda i jak poprzednio zrobiona, aż doszedł do tego że jest za duże obciążenie i z przodu nie powinny być normalne żarówki tylko diodowe. Po wyjęciu żarówek z przodu kierunki zaczęły mrygać normalną prędkością !! :D EMULATORY Canigii działają HURRA !! :D :ok:

Wszystko ot tak wyglądało ,normalnie plątanina kabli eh

Obrazek

Obrazek

Nic tylko trzeba poszukać żarówek diodowych na kierunki przód , nie łatwa sprawa, eh wręcz nie możliwa chyba w Polsce , przewertowałem całą sieć i nic , na Ebayu w US też nie za bardzo ...
Więc wpadłem na pomysł by przerobić normalne żarówki na diodowe za pomocą dobrych pasków LED białych;)

Wzięlem więc stare żarówki pomarańczowe z poprzednich aut i wybebeszyłem je by mieć same oprawki.

Obrazek

Obrazek

Paski LED przylutowałem do drutu do mocowania siatki ogrodowej :D i przełożyłem przez oprakę i oto efekt jak świecą bardzo mocno , że po włożeniu do lampy przedniej kierunki świeciły tak mocno że były żółte a nie pomarańczowe.... więc wzięłem od żony lakier do paznokci pomarańczowy i lekko pomalowałem diody . jasnośc wyszła idealnie

Obrazek

Obrazek

I oto mam dwie gotowe żarówki diodowe na przód hehe

Obrazek

No i wszystko wyszło super , działa jak talala :D

" onclick="window.open(this.href);return false;

[yt][/yt]


Jeszcze raz Wielkie dzięki Caniggia z pomoc, porady i stracony czas w niedziele , jesteś MEGA !!!

baRDZO BARDZO DZIĘKUJĘ


Pozdrawiam
Yoda

Obrazek

caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: Profesjonalne przerabianie świateł.

Post autor: caniggia » 2012-05-13, 20:01

O tej porze co zacząłeś, to ja wróciłem:)

Ledów 3157 na alledrogo jest pod dostatkiem

allegro.pl/szukaj,1.html?q=led+3157

24 led z carledtuning sprawdzone i wystarczają.

Ale z paskami pomysł miałeś dobry.

Btw normalnie nic nie trzeba ciągnąć z przednich kierunków, ale skoro już tak miałeś...



Awatar użytkownika
YoDa
Forumowicz
Posty: 964
Rejestracja: 2011-02-02, 10:43
Model: V6 3,7 2012
Silnik: V6 3.7
Kolor: Performance White
Kontakt:

Re: Profesjonalne przerabianie świateł.

Post autor: YoDa » 2012-05-13, 23:13

No to ponownie muszę Ci podziękować , nie znałem oznaczeń tych żarówek i dlatego nie mogłem znalezśc :mur:
Zamówie te 24led ( chyba że 1,5W okaże się za dużo ) bo te paski co zrobiłem są OK ale to tak na szybko aby coś było bo obrysówki raczej z boku są widoczne a z przodu bym nic nie miał.


Pozdrawiam
Yoda

Obrazek

Awatar użytkownika
Baron
Forumowicz
Posty: 237
Rejestracja: 2012-06-04, 20:11
Model: GT Ford Perfomance
Silnik: V8 5.0
Kolor: Race Red

Re: Profesjonalne przerabianie świateł.

Post autor: Baron » 2012-08-10, 00:31

A ja mam pytanie, czy da sie jakimś sposobem aby w modelu 2011 mieć legalny kierunkowskaz pomarańczowy z tylu ale sekwencyjny? Wiecie o co mi chodzi? Taki jak w tych nowych modelach normalnie w stanach? moim zdaniem to aż ocieka zajebistością,ehhh ile bym dał za taki bajer!:P



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: Profesjonalne przerabianie świateł.

Post autor: caniggia » 2012-08-10, 01:05

Baron pisze:A ja mam pytanie, czy da sie jakimś sposobem aby w modelu 2011 mieć legalny kierunkowskaz pomarańczowy z tylu ale sekwencyjny? Wiecie o co mi chodzi? Taki jak w tych nowych modelach normalnie w stanach? moim zdaniem to aż ocieka zajebistością,ehhh ile bym dał za taki bajer!:P
legalny to taki raczej nie będzie, ale zrobić się da.



Awatar użytkownika
Baron
Forumowicz
Posty: 237
Rejestracja: 2012-06-04, 20:11
Model: GT Ford Perfomance
Silnik: V8 5.0
Kolor: Race Red

Re: Profesjonalne przerabianie świateł.

Post autor: Baron » 2012-08-10, 01:18

caniggia pisze:
Baron pisze:A ja mam pytanie, czy da sie jakimś sposobem aby w modelu 2011 mieć legalny kierunkowskaz pomarańczowy z tylu ale sekwencyjny? Wiecie o co mi chodzi? Taki jak w tych nowych modelach normalnie w stanach? moim zdaniem to aż ocieka zajebistością,ehhh ile bym dał za taki bajer!:P
legalny to taki raczej nie będzie, ale zrobić się da.
oj coś czuje że nie długo będe się do Ciebie odzywał w tej sprawie ;) rozumiem że gdzieś pewnie jest zapis że kierunek ma być w jednym miejscu? (a nie w 3 jak defacto jest przy sekwencyjnym kierunkowskazie)



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: Profesjonalne przerabianie świateł.

Post autor: caniggia » 2012-08-10, 03:00

nie wiem czy taki jest, ale jest z jaką częstotliwością ma mrugać, a tu każdy będzie z inną.
ale da się zrobić przełącznik który 2 wyłączy i będzie tylko jeden.



Kste
Młodszy Forumowicz
Posty: 57
Rejestracja: 2012-08-09, 21:36
Model: 2018 GT350
Silnik: inny V8
Kolor: Czarny
Lokalizacja:: Pomorskie

Re: Profesjonalne przerabianie świateł.

Post autor: Kste » 2013-02-11, 20:09

Witam serdecznie.
Moze jeszcze za wczesnie ruszac ten temat, ale czy ktos ma jakis pomysl w jaki sposob wykrzesac pomaranczowe kierunkowskazy z nowych LEDowych lamp z Mustanga 2013?
Wprawdzie dopiero gdzies za 2 lata wracam do kraju, ale moze juz warto poruszyc ten temat..... kto wie ile czasu potrzeba na rozgryzienie tego tematu.

Pozdrawiam



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: Profesjonalne przerabianie świateł.

Post autor: caniggia » 2013-02-11, 23:25

Jak kogoś w zimie stoi w garażu, niech podeśle, to obadam.



Awatar użytkownika
lamina
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1005
Rejestracja: 2012-05-28, 20:54
Model: GT390 1968
Silnik: inny V8
Kolor: Highland Green
Lokalizacja:: Pruszków/Pisz
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Re: Profesjonalne przerabianie świateł.

Post autor: lamina » 2013-02-12, 17:08

Kste pisze:Witam serdecznie.
Moze jeszcze za wczesnie ruszac ten temat, ale czy ktos ma jakis pomysl w jaki sposob wykrzesac pomaranczowe kierunkowskazy z nowych LEDowych lamp z Mustanga 2013?
Wprawdzie dopiero gdzies za 2 lata wracam do kraju, ale moze juz warto poruszyc ten temat..... kto wie ile czasu potrzeba na rozgryzienie tego tematu.

Pozdrawiam
wydaje mi się, że najprościej bedzie te ramki czerwone zostawic jako stop, a jako kierunek wykożystać np przelutowując diody , zewnetrzny wsteczny. tak jak to się robi w 2011-12.



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: Profesjonalne przerabianie świateł.

Post autor: caniggia » 2013-02-12, 17:28

I tak trzeba lampy rozebrać, a wtedy można cuda.



ODPOWIEDZ

Wróć do „HD-Customs”