Mustang Tuning SCT Predator Flashpaq

Tuning, Serwis, Przerabianie Świateł, Import Części.

Moderator: caniggia

caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: Mustang Tuning SCT Predator Flashpaq

Post autor: caniggia » 2016-08-25, 12:04

Mustang 2016 5.0 auto JLT plus program na 95, paliwo 95/98 po połowie. +46NM i 40HP @ 5000


Obrazek



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: Mustang Tuning SCT Predator Flashpaq

Post autor: caniggia » 2016-08-25, 21:35

Mustang 2.3 ecoboost, 366 koni i 609NM

Obrazek



Awatar użytkownika
Mobius00
Forumowicz
Posty: 116
Rejestracja: 2013-10-06, 21:49
Model: był 2009...
Silnik: V6 4.0
Kolor: Vista Blue

Re: Mustang Tuning SCT Predator Flashpaq

Post autor: Mobius00 » 2016-08-25, 21:43

caniggia pisze:Mustang 2.3 ecoboost, 366 koni i 609NM

Obrazek
Wow. To chyba rekord :hurra:

Czy to na 98 i z dolotem zmienionym ?



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: Mustang Tuning SCT Predator Flashpaq

Post autor: caniggia » 2016-08-25, 23:47

Plus intercooler



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: Mustang Tuning SCT Predator Flashpaq

Post autor: caniggia » 2016-09-01, 18:48

Lecimy z Ecoboostem w górę. Tym razem projekt planowany przez HD-Customs, wszystkie części kupione i montowane przez nas, CAI, catback 3", intercooler, perfekcyjna harmonia, 550NM i 380HP.
To na tylko 1.6 bara.

Obrazek



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: Mustang Tuning SCT Predator Flashpaq

Post autor: caniggia » 2016-09-18, 23:02

Mustang 5.0 11-12, byłe auto Leszka Kuzaja. 490 koni, roush CAI, long tube. Z JLT przekroczyłby 500:)


Obrazek



Awatar użytkownika
MAX
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2810
Rejestracja: 2009-10-15, 21:52
Model: Fastback GT V8 68
Silnik: V8 5.0
Kolor: Blue & Black
Lokalizacja:: Wieliczka
Stajnia: Stajnia Małopolska
Kontakt:

Re: Mustang Tuning SCT Predator Flashpaq

Post autor: MAX » 2016-09-19, 23:12

caniggia pisze:Mustang 5.0 11-12, byłe auto Leszka Kuzaja. 490 koni, roush CAI, long tube. Z JLT przekroczyłby 500:)


Obrazek

Czerwone ? Widziałem go w Krakowie .


tel 504 266 504
As-PROFI
IMPORTUJEMY MARZENIA
Zrealizowane marzenia: IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
IIIIIIIIIIIIIIIIIIIII IIII IIII
www.asprofi.pl
https://www.facebook.com/import.usa.max

caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: Mustang Tuning SCT Predator Flashpaq

Post autor: caniggia » 2016-09-20, 01:42

Tak.



totus
Młodszy Forumowicz
Posty: 56
Rejestracja: 2016-06-21, 11:38
Model: S550 2.3
Kolor: magnetic grey

Re: Mustang Tuning SCT Predator Flashpaq

Post autor: totus » 2016-09-21, 22:52

Niedługo przekraczamy kolejne granice . Mg motorsport ma już downpipe :) Wlatuje mishimoto dolot plus parę innych rzeczy . Więc 609NM będzie już przeszłością . Auto po strojenie juz dobrze przetestowane i wspaniale jeździ . Po raz setny polecam usługi Pawła


Mustang s550 ecoboost by hd customs
Sti by 4turbo
Audi s3 8v abt stage 2
Focus mk3 St2 lift montune package power

Facebook Marcin Kierkus

caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: Mustang Tuning SCT Predator Flashpaq

Post autor: caniggia » 2017-01-30, 13:49

Mustang 2015 z kolektorem dolotowym, CAI, przepustnicą z GT350, Corsa Sport double X-Pipe catback coś koło 520 koni, to jest przyrost....

100-200 w 9 sekund, czyli tyle samo lub może i 1s mniej niż GT350, 4s szybciej niż stock GT.

" onclick="window.open(this.href);return false;
Załączniki
02. stock vs manifold, tb, corsa.jpg



Awatar użytkownika
veeefour
Forumowicz
Posty: 1578
Rejestracja: 2016-02-25, 18:48
Model: 2015 GT Fastback US
Silnik: V8 5.0
Kolor: Race red AT
Kontakt:

Re: Mustang Tuning SCT Predator Flashpaq

Post autor: veeefour » 2017-01-30, 13:53

caniggia pisze:Mustang 2015 z kolektorem dolotowym, CAI, przepustnicą z GT350, Corsa Sport double X-Pipe catback coś koło 520 koni, to jest przyrost....

100-200 w 9 sekund, czyli tyle samo lub może i 1s mniej niż GT350, 4s szybciej niż stock GT.

" onclick="window.open(this.href);return false;
Jest jakis powod dla ktorego zmienia tylko na 7000 obr?

I czemu taka dziura na 6500?



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: Mustang Tuning SCT Predator Flashpaq

Post autor: caniggia » 2017-01-30, 14:11

1. Jeszcze muszę górę dopracować, więc na 7500 będzie zmieniał finalnie
2. Automat, wtedy zapina się konwerter.



Awatar użytkownika
veeefour
Forumowicz
Posty: 1578
Rejestracja: 2016-02-25, 18:48
Model: 2015 GT Fastback US
Silnik: V8 5.0
Kolor: Race red AT
Kontakt:

Re: Mustang Tuning SCT Predator Flashpaq

Post autor: veeefour » 2017-01-30, 14:50

caniggia pisze:1. Jeszcze muszę górę dopracować, więc na 7500 będzie zmieniał finalnie
2. Automat, wtedy zapina się konwerter.
Po woli dojdziesz - Lund sie chyba z tym pare miesiecy kopal. Podobno najgorsza jest sama przepustnica od GT350 -
z tego ci mi pisal Lund trzeba ja na dole niestety przyciac bo strasznie szarpie i sie robi dziura. Niektorzy wola podobno org. przepustnice z adapterem.

Za 2-3 miesiace wrzuce comp cams i sadze, ze na 600 na silniku jest do osiagniecia bez portingu glowic - glowice w S550 maja podobno seryjnie nawet lepszy flow od BOSS'a.

@2 - Dziwne, zeby zapinal sie tak wysoko i tak widocznie. Jakie tam przelozenia koncowe? U mnie 3.15 i zapiecia nie widac na wykresie chyba,
ze twoja "drogowka" tak to wyswietla i ja czegos nie wiem - niestety nie mam rozeznania w hamowniach drogowych ;)



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: Mustang Tuning SCT Predator Flashpaq

Post autor: caniggia » 2017-01-30, 14:55

Ja nie wygładzam wykresu, jak wychodzi, tak jest. Podczas jazdy jest to nie wyczuwalne, a program to widzi.

Lund się kopał, kopał i nie dokopał, nie tylko on, VMP też szarpie. Ja zrobiłem przepustnicę w tydzień i jest to chyba jedyny program na świecie, który nic nie obcina, przepustnica działa jak stock w każdym zakresie. Wrzuciłem im instrukcję jak to się robi, może za jakiś czas dojdą...

Jak wrzucisz wałki, to zapomnij że to będzie jeździć dobrze, wszystkie amerykańskie programy mają drivability na forum, ale nie w rzeczywistości.



Awatar użytkownika
veeefour
Forumowicz
Posty: 1578
Rejestracja: 2016-02-25, 18:48
Model: 2015 GT Fastback US
Silnik: V8 5.0
Kolor: Race red AT
Kontakt:

Re: Mustang Tuning SCT Predator Flashpaq

Post autor: veeefour » 2017-01-30, 15:12

caniggia pisze:Ja nie wygładzam wykresu, jak wychodzi, tak jest. Podczas jazdy jest to nie wyczuwalne, a program to widzi.

Lund się kopał, kopał i nie dokopał, nie tylko on, VMP też szarpie. Ja zrobiłem przepustnicę w tydzień i jest to chyba jedyny program na świecie, który nic nie obcina, przepustnica działa jak stock w każdym zakresie. Wrzuciłem im instrukcję jak to się robi, może za jakiś czas dojdą...

Jak wrzucisz wałki, to zapomnij że to będzie jeździć dobrze, wszystkie amerykańskie programy mają drivability na forum, ale nie w rzeczywistości.
Wierz mi, mi tez nic nie szarapie i nie przycina - driveability jest takie samo jak bylo oprocz wyzszego "line pressure" w trybie S na moje zyczenie.
Chociaz line pressure sobie moge zmienic sam bo prosto i HPT mam ale sie w pelne mapy nie bawie bo nie mam obycia z tym silnikiem i softem.

Jest przycieta delikatnie w dolnym zakresie bo i tak by z wiekszego otwarcia zysku zadnego nie bylo - dla mnie normalna kolej rzeczy.
A mam juz ten program od kilku miesiecy wiec chyba sobie z tym poradzili jakis czas temu ;)

Spokojnie - nie bede wrzucal stage 3 bo to by byla masakra - stage 2 wystarczy. Kolega ma stage 3 ale w S192 w manualu i jezdzi calkiem OK.
Wiadomo juz tej plynnosci nie ma ale nadal jest "drivable".

Dobra starczy - nie chce ci zasmiecac tematu.



ODPOWIEDZ

Wróć do „HD-Customs”