Mustang Tuning SCT Predator Flashpaq

Tuning, Serwis, Przerabianie Świateł, Import Części.

Moderator: caniggia

caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: Mustang Tuning SCT Predator Flashpaq

Post autor: caniggia » 2017-01-30, 15:27

veeefour pisze: Wierz mi, mi tez nic nie szarapie i nie przycina - driveability jest takie samo jak bylo oprocz wyzszego "line pressure" w trybie S na moje zyczenie.
Chociaz line pressure sobie moge zmienic sam bo prosto i HPT mam ale sie w pelne mapy nie bawie bo nie mam obycia z tym silnikiem i softem.

Jest przycieta delikatnie w dolnym zakresie bo i tak by z wiekszego otwarcia zysku zadnego nie bylo - dla mnie normalna kolej rzeczy.
A mam juz ten program od kilku miesiecy wiec chyba sobie z tym poradzili jakis czas temu ;)

Spokojnie - nie bede wrzucal stage 3 bo to by byla masakra - stage 2 wystarczy. Kolega ma stage 3 ale w S192 w manualu i jezdzi calkiem OK.
Wiadomo juz tej plynnosci nie ma ale nadal jest "drivable".

Dobra starczy - nie chce ci zasmiecac tematu.
Jeszcze w ubiegłym tygodniu rozmawiałem z kolegą z DE co montował z 3 tygodnie przede mną i ma program pod to od Lunda i mówi, że to nie jest dokładnie to samo co stock, to nie że jakaś tragedia, ale mimo wszystko, w pewnych zakresach przy stałym położeniu przepustnicy są jakby wahania, nie ma tak,że jedzie ultra równo. Jak Twój jedzie dobrze, to git, w każdym razie jak widać, nie jest to prosta sprawa.



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: Mustang Tuning SCT Predator Flashpaq

Post autor: caniggia » 2017-06-11, 01:30

Póki co najszybszy s550 nie doładowany manual w PL. Wkrótce test automatu którego robiłem pierwszego I jeszcze trzech następnych na kolektorze gt350. 4 kolektory mam aktualnie na stanie w ciągłej ofercie wraz z przepustnicą I dolotem JLT.

Mustang 2015 manual GT350 intake/cai, Magnaflow, vs addition of long tube, +30hp.

Bad traction, anyway looks good. (słaba trakcja, ale i tak nieźle).

Waga/weight at test 1835kg.
Racelogic results, wyniki z racelogic:
0-100 5s (stock 5.78)
100-200 9.9s (stock, fabryczny 13.5s)
0-200 14.96 (stock, fabryczny 19-20s)
1/4 12.71 (stock on road 13.5-13.7)
Załączniki
FB_IMG_1497137142602.jpg
FB_IMG_1497137135995.jpg



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: Mustang Tuning SCT Predator Flashpaq

Post autor: caniggia » 2017-06-11, 01:41

Mustang 2015 supercharged manual, 3.73, 660-670hp.

Waga testowa, test weight 1850.

0-100 4.73
0-200 12.10
100-200 7.42 with 3 shifts! Z 3 zmianami biegów
1/4 12.14 with 4 shifts, z 4 zmianami biegów
Załączniki
FB_IMG_1497137936630.jpg
FB_IMG_1497137923035.jpg



Awatar użytkownika
andi74
Forumowicz
Posty: 1160
Rejestracja: 2014-05-30, 17:37
Model: GT S550 GT350 Mod
Silnik: V8 5.0
Kolor: Szary Metalik
Lokalizacja:: EU/PL

Re: Mustang Tuning SCT Predator Flashpaq

Post autor: andi74 » 2017-06-11, 07:19

mam pytanko czy po programie jedyna opcja to jazda na 98 ??

co daja inne kolektory ??

bo sie dopatrzylem ze mam takie kolektory M-9430-S197C

https://www.summitracing.com/int/parts/ ... /overview/" onclick="window.open(this.href);return false;



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: Mustang Tuning SCT Predator Flashpaq

Post autor: caniggia » 2017-06-11, 08:17

Te kolektory nic nie dają, odnośnie paliwa, zależy od Ciebie jakie chcesz, 98- daje najlepsze rezultaty mniej pali niż 95, koszt jazdy wychodzi podobny.



Awatar użytkownika
veeefour
Forumowicz
Posty: 1578
Rejestracja: 2016-02-25, 18:48
Model: 2015 GT Fastback US
Silnik: V8 5.0
Kolor: Race red AT
Kontakt:

Re: Mustang Tuning SCT Predator Flashpaq

Post autor: veeefour » 2017-06-11, 10:41

caniggia pisze:Póki co najszybszy s550 nie doładowany w PL.
Racelogic results, wyniki z racelogic:
0-100 5s (stock 5.78)
100-200 9.9s (stock, fabryczny 13.5s)
0-200 14.96 (stock, fabryczny 19-20s)
1/4 12.71 (stock on road 13.5-13.7)
No nie wiem - odwazne stwierdzenie :P

Przy testach "na luzie" mam czas 100-200 lepszy o 0.7s a to przepasc.



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: Mustang Tuning SCT Predator Flashpaq

Post autor: caniggia » 2017-06-11, 10:46

Ale masz gorszy czas na 1/4 mili i masz AUTOMATA, co nawet przy stock urywa min 0.5 sek w sumie przy każdym pomiarze. Podobnie co Twój z long tube automat, to mój robi bez longtube mając 515-520 koni , na fabrycznym zawiasie, bez antiwheelhop, wkrótce wrzucę pomiar, a tu film:

" onclick="window.open(this.href);return false;

W tym tygodniu szykuje się jeszcze szybszy sprzęt od tego mam nadzieję, bez long tube.



Awatar użytkownika
veeefour
Forumowicz
Posty: 1578
Rejestracja: 2016-02-25, 18:48
Model: 2015 GT Fastback US
Silnik: V8 5.0
Kolor: Race red AT
Kontakt:

Re: Mustang Tuning SCT Predator Flashpaq

Post autor: veeefour » 2017-06-11, 11:00

Ale 0.7s i czas na 1/4 gorszy to sie nie dodaje bo bieg zapiety jest do 200 tu i tu. Dziwne...



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: Mustang Tuning SCT Predator Flashpaq

Post autor: caniggia » 2017-06-11, 11:05

W manualu trzeba wrzucić piątkę jeszcze do 200. Stąd porównanie manuala do automata ma się nijak. 1/4 kończy na 4 biegu przy 187, do 200 jeszcze trochę brakuje.



Awatar użytkownika
veeefour
Forumowicz
Posty: 1578
Rejestracja: 2016-02-25, 18:48
Model: 2015 GT Fastback US
Silnik: V8 5.0
Kolor: Race red AT
Kontakt:

Re: Mustang Tuning SCT Predator Flashpaq

Post autor: veeefour » 2017-06-11, 13:20

caniggia pisze:W manualu trzeba wrzucić piątkę jeszcze do 200. Stąd porównanie manuala do automata ma się nijak. 1/4 kończy na 4 biegu przy 187, do 200 jeszcze trochę brakuje.
Wczoraj konczylem 1/4 przy chyba 178...chyba nasze pomiary robione byly roznymi kalkulatorami albo ktores sa "naciagane"...wiadomo, twoje zawsze ten piczy klak lepsze :spi:



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: Mustang Tuning SCT Predator Flashpaq

Post autor: caniggia » 2017-06-11, 14:58

veeefour pisze:
caniggia pisze:W manualu trzeba wrzucić piątkę jeszcze do 200. Stąd porównanie manuala do automata ma się nijak. 1/4 kończy na 4 biegu przy 187, do 200 jeszcze trochę brakuje.
Wczoraj konczylem 1/4 przy chyba 178...chyba nasze pomiary robione byly roznymi kalkulatorami albo ktores sa "naciagane"...wiadomo, twoje zawsze ten piczy klak lepsze :spi:
Są robione dokładnie tym samym urządzeniem które ma dokładność 0.01 s, zapytaj Sławka który Ci to mierzył.



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: Mustang Tuning SCT Predator Flashpaq

Post autor: caniggia » 2017-06-11, 15:07

Rezor pisze:że się wtrące:
http://www.ajdesigner.com/fl_horsepower ... _speed.php" onclick="window.open(this.href);return false;
veeefour pisze:Wczoraj konczylem 1/4 przy chyba 178
caniggia pisze:1/4 kończy na 4 biegu przy 187
czyli się zgadza:
caniggia pisze:Póki co najszybszy s550 nie doładowany manual w PL.
:papa:

Też nie do końca te kalkulatory dobre, bo na czas ma wiele rzeczy wpływ, których on nie uwzględnia. I tak wg niego różnica w prędkościach to rząd 70 koni:) tym gorsza przepaść manual vs automat na nie korzyść tego drugiego.



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: Mustang Tuning SCT Predator Flashpaq

Post autor: caniggia » 2017-06-11, 15:17

177 to robi fabryczny mustang bez programu na wydechu corsa Xtreme, manual, pomiar z dzisiaj.
Mustang z corsą sport robi 13.2 na Waszym odcinku testowym. To tak w kwestii dokładności pomiarów.

Nie pomijalny jest fakt, że koniec pomiaru przy tej mocy, czyli około 190-200 jest już pod górkę.
Załączniki
orca-image-1497167606252.jpg_1497167606475.jpeg



Adiasu
Młodszy Forumowicz
Posty: 40
Rejestracja: 2017-01-14, 21:31
Model: Gt
Silnik: V8 5.0
Kolor: Ruby red

Re: Mustang Tuning SCT Predator Flashpaq

Post autor: Adiasu » 2017-06-11, 16:59

13.23 udało się na seri tylko zmiana opon, seryjne pirelli ślizgały się na każdym starcie



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: Mustang Tuning SCT Predator Flashpaq

Post autor: caniggia » 2017-06-11, 17:21

Jak wg komputera pokładowego, to różnice są do rzeczywistości do pół sekundy, zazwyczaj zaniza, od opon dużo zależy



ODPOWIEDZ

Wróć do „HD-Customs”