Mustang Tuning SCT Predator Flashpaq

Tuning, Serwis, Przerabianie Świateł, Import Części.

Moderator: caniggia

Awatar użytkownika
veeefour
Forumowicz
Posty: 1578
Rejestracja: 2016-02-25, 18:48
Model: 2015 GT Fastback US
Silnik: V8 5.0
Kolor: Race red AT
Kontakt:

Re: Mustang Tuning SCT Predator Flashpaq

Post autor: veeefour » 2017-06-11, 18:50

caniggia pisze: Są robione dokładnie tym samym urządzeniem które ma dokładność 0.01 s, zapytaj Sławka który Ci to mierzył.
No i jednak doszlismy do wniosku, ze twoje pomiary sa jakies dziwne. Skoro ja jade wg ciebie 20-30kmh za wolno i robie tylko 0,09s mniej(ty tak twierdzisz, ja nie konieczne).
Absulutnie sie ze stwierdzeniem najszybszy nie zgadzam - w sumie tylko ty to niby widziales... ;)

Bez obrazy Pawel ale podajesz duzo danych ktorych poza toba nikt nigdy nie widzial - just saying...



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: Mustang Tuning SCT Predator Flashpaq

Post autor: caniggia » 2017-06-11, 19:29

Wrzucam wykresy z hamowni na drodze, nie pasuje, wrzucam pomiary z profesjonalnego urządzenia, takiego samego jak mierzysz swojego, nie pasuje, weź się chłopie ogarnij, nic Ci nie pasuje. Specjalnie wrzucam teraz moc wraz z pomiarem czasu, jedno odzwierciedla drugie. Nawet z kalkulatora powyżej, Zaraz usłyszę, że mierzę auta z przepaści albo hackuję satelity GPS. Wrzuć na luz i pracuj nad samochodem dalej.
Moi klienci jeżdżą ze mną bardzo często, doskonale wiedzą na jakim odcinku drogi są robione pomiary I zapewniam Cię, nie jest to przepaść, a nawet lepiej, 180-200 przy aucie 500 koni jest pod górę.

Rozumiem Twój ból.



Awatar użytkownika
veeefour
Forumowicz
Posty: 1578
Rejestracja: 2016-02-25, 18:48
Model: 2015 GT Fastback US
Silnik: V8 5.0
Kolor: Race red AT
Kontakt:

Re: Mustang Tuning SCT Predator Flashpaq

Post autor: veeefour » 2017-06-11, 19:53

Zaraz zaraz zaraz....opisujesz opinie o sobie w srodowisku? Bo to na pewno nie bylo o mnie...Na swoj temat takowych nie slyszalem...na twoj calkiem sporo.

Poza tym nigdy ci nic nie zarzucalem - uwazam, ze po prostu koloryzujesz. Nie jest tak, ze Canniga zawsze ma wszystko najlepsze - juz ci to nie raz pisalem.

Konczac, akurtat twoje wykresy z gratami GT350 sa bardzo dziwne i napisze to tym razem umyslnie - niewiarygodne bo nikt poza toba nie ma "peaka" przy takich obrotach.
Tak wiem, cala reszta to choojowy amerykanski tunik - to juz slyszalem.

Pracuj dalej na swoim marketingiem.
Pozdr



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: Mustang Tuning SCT Predator Flashpaq

Post autor: caniggia » 2017-06-11, 20:07

Jak mi napiszesz jak można koloryzować wyniki z RL, zwracam honor, w przeciwnym wypadku odnośnie opinii, poznać się nie mieliśmy okazji, nic Ci nie robiłem, więc opinii specjalnie nie masz prawa wystawiać, pomawiać o koloryzowanie również. Do tego ma prawo ten kto u mnie był I mu coś nie pasuje, krytykę klientów z chęcią biorę na klatę, bo to uczy. Kropka.



MaxV
Posty: 2
Rejestracja: 2016-08-14, 08:57
Model: GT
Kolor: Czarny

Re: Mustang Tuning SCT Predator Flashpaq

Post autor: MaxV » 2017-06-11, 21:07

Witam wszystkich Forumowiczów, przepraszam, że w tym wątku, ale jestem raczej czytającym a nie udzielającym się w dyskusji.
Mam na imię Marcin i jestem właścicielem czarnego Mustanga w manualu, którym uwielbiam jeździć, ale dopiero od momentu, od którego
dotknął się do niego Paweł ( caniggia ).
Chciałbym zabrać głos, ponieważ, zwróciłem uwagę, że poruszony został temat mojego samochodu.
Auto tuningował Paweł, na bazie dolotu GT350, Long Tube Borla, catbag Magnaflow, oprogramowanie Pawła. Samochód jeździ idealnie, bez najmniejszych zarzutów, pomiar prędkości na 400m, robiony był w stałym Pawła miejscu. Jechałem w aucie sam, z przyklejonym do szyby VBOXem a Paweł czekał na poboczu. Niestety miałem tylko jedną próbę, ponieważ był spory ruch na drodze więc, żeby VBOX zaczął działać, musiałem unieruchomić samochód na kilka sekund. Wyobraźcie sobie, co działo się za mną :)
Z samego przejazdu nie jestem do końca zadowolony, ponieważ, nie startowałem z procedury startowej, co spowodowało, że na pierwszym biegu zerwałem przyczepność i niestety, po zapięciu drugiego zdażyło się minimalnie to samo :( Większa część trasy prowadzi w poziomie, natomiast końcówka jest pod górkę.
Jeśli ktoś chce, naocznie sprawdzić moje auto, zapraszam na wybrany tor na wspólną zabawę :)



Awatar użytkownika
kaskader bart
Forumowicz
Posty: 510
Rejestracja: 2009-10-30, 23:35
Model: GT '08 roush
Silnik: V8 4.6

Re: Mustang Tuning SCT Predator Flashpaq

Post autor: kaskader bart » 2017-06-11, 22:32

Nie rozumiem twojej spiny veeefour. Skąd ten ból dupy? Moze musisz wszystkim udowodnić że masz racje? ( nawet jak nie masz) Mam wrażenie że z tobą tak można w nieskończoność. .. Idź na browara czy co. Paweł ma wielu zadowolonych klientów w polsce i nie tylko ( w tym mnie ) . Gdyby robił swoją robotę ptaszek to by chyba tak nie bylo nie? Odpuść. Przecież nic nie jest w stanie konkurować z twoją zajebistoscią. :rotfl: :rotfl: :rotfl: Już wygrałeś!



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: Mustang Tuning SCT Predator Flashpaq

Post autor: caniggia » 2017-06-11, 22:41

Tak męczę jeszcze temat różnic pomiędzy pomiarami, co może mieć jakiś wpływ. Rozmawiałem właśnie ze Sławkiem, on nie używa opcji one foot rollout, a web instrukcji aby czasy pomiaru były zbliżone do tych jakie osiągniemy na torze, to powinno się ich używać. Różnice pomiarowe mogą sięgać 0.3s wg instrukcji. Ja tej opcji używam w swoich pomiarach jak zalecane. Race logic zaczyna pomiar od 0.8kmh, więc typ już może być poza 1ft. Stąd póki nie zmierzy się samochodów w tym samym miejscu na tym samym torze, można tylko powiedzieć, że oba są bardzo szybkie i nic więcej. Biorąc od uwagę powyższe, Przemek może mieć granice 12.5 w automacie na pomiarze na torze. A ja poczekam na pomiar automata, bo mnie ciekawi.

Tu link do instrukcji:

https://racelogic.support/02VBOX_Motors ... ot_Rollout" onclick="window.open(this.href);return false;



Awatar użytkownika
deeboy
Forumowicz
Posty: 411
Rejestracja: 2015-05-12, 19:07
Model: GT S550 MT
Silnik: V8 5.0
Kolor: Race Red

Re: Mustang Tuning SCT Predator Flashpaq

Post autor: deeboy » 2017-06-11, 22:50

caniggia pisze:W manualu trzeba wrzucić piątkę jeszcze do 200. Stąd porównanie manuala do automata ma się nijak. 1/4 kończy na 4 biegu przy 187, do 200 jeszcze trochę brakuje.
Ja na 4 biegu w manual jadę do 205kmh wg GPS. Ale to przy 7900obr. Stock wiadomo kończy 4 bieg na niższej prędkości



Awatar użytkownika
veeefour
Forumowicz
Posty: 1578
Rejestracja: 2016-02-25, 18:48
Model: 2015 GT Fastback US
Silnik: V8 5.0
Kolor: Race red AT
Kontakt:

Re: Mustang Tuning SCT Predator Flashpaq

Post autor: veeefour » 2017-06-11, 22:51

No to ta metoda mialem 12.4...wg twojego fanklubu mi zal dupe sciska a moze jednak nie...widze ze zlosci wywaliles mnie ze znajomych...brawo ;)

P.S
Moj pomiar byl pod gorke - zapytaj Slawka...



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: Mustang Tuning SCT Predator Flashpaq

Post autor: caniggia » 2017-06-11, 22:53

deeboy pisze:
caniggia pisze:W manualu trzeba wrzucić piątkę jeszcze do 200. Stąd porównanie manuala do automata ma się nijak. 1/4 kończy na 4 biegu przy 187, do 200 jeszcze trochę brakuje.
Ja na 4 biegu w manual jadę do 205kmh wg GPS. Ale to przy 7900obr. Stock wiadomo kończy 4 bieg na niższej prędkości
Jest jak mówisz.



Awatar użytkownika
deeboy
Forumowicz
Posty: 411
Rejestracja: 2015-05-12, 19:07
Model: GT S550 MT
Silnik: V8 5.0
Kolor: Race Red

Re: Mustang Tuning SCT Predator Flashpaq

Post autor: deeboy » 2017-06-11, 22:56

caniggia pisze:Tak męczę jeszcze temat różnic pomiędzy pomiarami, co może mieć jakiś wpływ. Rozmawiałem właśnie ze Sławkiem, on nie używa opcji one foot rollout, a web instrukcji aby czasy pomiaru były zbliżone do tych jakie osiągniemy na torze, to powinno się ich używać. Różnice pomiarowe mogą sięgać 0.3s wg instrukcji. Ja tej opcji używam w swoich pomiarach jak zalecane. Race logic zaczyna pomiar od 0.8kmh, więc typ już może być poza 1ft. Stąd póki nie zmierzy się samochodów w tym samym miejscu na tym samym torze, można tylko powiedzieć, że oba są bardzo szybkie i nic więcej. Biorąc od uwagę powyższe, Przemek może mieć granice 12.5 w automacie na pomiarze na torze. A ja poczekam na pomiar automata, bo mnie ciekawi.

Tu link do instrukcji:

https://racelogic.support/02VBOX_Motors ... ot_Rollout" onclick="window.open(this.href);return false;

Na zawodach 1/4 w Polsce chyba mierzy się właśnie bez rollout, dlatego Sławek to wyłączył. Wszystkie pomiary w stanach to wyniki z rollout a to tak jak napisałeś różnica ok 0.2-0.3s na korzyść rollout



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: Mustang Tuning SCT Predator Flashpaq

Post autor: caniggia » 2017-06-11, 23:05

veeefour pisze:No to ta metoda mialem 12.4...wg twojego fanklubu mi zal dupe sciska a moze jednak nie...widze ze zlosci wywaliles mnie ze znajomych...brawo ;)

P.S
Moj pomiar byl pod gorke - zapytaj Slawka...
Ze znajomych to już jakiś czas temu, usuwam osoby których nie znam osobiście, okresowe porządki. Ale bić brawo z tego powodu... Please...

Masz najszybszego automata, ja się z tego powodu bardzo cieszę.



Awatar użytkownika
veeefour
Forumowicz
Posty: 1578
Rejestracja: 2016-02-25, 18:48
Model: 2015 GT Fastback US
Silnik: V8 5.0
Kolor: Race red AT
Kontakt:

Re: Mustang Tuning SCT Predator Flashpaq

Post autor: veeefour » 2017-06-11, 23:15

caniggia pisze:
veeefour pisze:No to ta metoda mialem 12.4...wg twojego fanklubu mi zal dupe sciska a moze jednak nie...widze ze zlosci wywaliles mnie ze znajomych...brawo ;)

P.S
Moj pomiar byl pod gorke - zapytaj Slawka...
Ze znajomych to już jakiś czas temu, usuwam osoby których nie znam osobiście, okresowe porządki. Ale bić brawo z tego powodu... Please...

Masz najszybszego automata, ja się z tego powodu bardzo cieszę.
To nie o to chodzi Pawel - w dupie to mam kto jest najszybszy ale to nie jest tak, ze tylko ty jestes "zdolny" a reszta to debile.



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: Mustang Tuning SCT Predator Flashpaq

Post autor: caniggia » 2017-06-11, 23:17

Kiedykolwiek tak napisałem?



Awatar użytkownika
veeefour
Forumowicz
Posty: 1578
Rejestracja: 2016-02-25, 18:48
Model: 2015 GT Fastback US
Silnik: V8 5.0
Kolor: Race red AT
Kontakt:

Re: Mustang Tuning SCT Predator Flashpaq

Post autor: veeefour » 2017-06-11, 23:21

caniggia pisze:Kiedykolwiek tak napisałem?
Bezposrednio nie..."podprogowo" takie jest ogolne wrazenie.

Dobra koniec smetow - to nie miejsce na to.



ODPOWIEDZ

Wróć do „HD-Customs”