Remont silnika + podniesienie mocy

silnik i okolice

Moderatorzy: Pavulon_, Rezor, pluzz, Przemek64, Piotrek86skc, Pavulon_, Rezor, pluzz, Przemek64, Piotrek86skc

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
rafal_04
Forumowicz
Posty: 230
Rejestracja: 2013-03-30, 08:32
Model: GT390
Kontakt:

Remont silnika + podniesienie mocy

Post autor: rafal_04 » 2013-06-26, 08:46

Witam,

jako że planuje na zime remont silnika + skrzynia + most chce także podnieść moc auta, jak myślicie czy przy takim zestawie http://www.cjponyparts.com/289-302-edel ... p/EDL2091/" onclick="window.open(this.href);return false; bym musiał zakuć czy silnik wytrzyma?


https://www.facebook.com/FordMustang1968" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
ERTE
Forumowicz
Posty: 426
Rejestracja: 2012-04-01, 12:36
Model: Coupe 289 66
Silnik: V8 4.6
Kolor: podkład:)

Re: Remont silnika + podniesienie mocy

Post autor: ERTE » 2013-06-26, 13:59

nie trzeba zakuwać silnika nie doładowanego, chyba że planujesz poźniej dalsze podnoszenie mocy to na przyszłość można to zrobić, ale i tak wtedy będzie go trzeba odprężyć więc jeszcze jedna rozbiórka
no i śruby arp koniecznie



Awatar użytkownika
yoozeq
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1357
Rejestracja: 2013-01-02, 21:34
Model: 68,69,69, ..?
Kolor: ładny
Kontakt:

Re: Remont silnika + podniesienie mocy

Post autor: yoozeq » 2013-06-26, 14:08

ERTE pisze:nie trzeba zakuwać silnika nie doładowanego, chyba że planujesz poźniej dalsze podnoszenie mocy to na przyszłość można to zrobić, ale i tak wtedy będzie go trzeba odprężyć więc jeszcze jedna rozbiórka
no i śruby arp koniecznie
No właśnie ERTE o co chodzi z tymi śrubami ARP i kiedy je stosować ? Czy jak podnosisz moc o jakieś 20 KM to też jest konieczna wymiana ? Co do zakuwania to nie mam pojęcia czy jest konieczne, ale gdzieś czytałem, że bezpieczniej jest to zrobić no i może jednak warto.

A Rafal jak będziesz wymieniał kolektor to jestem chętny na Twój obecny i na pozostałe flaki też :hurra:


pozdrawiam, yoozeq
-------------
Mustang 1968 fastback JCode - projekt
Mustang 1969 coupe 200 c.i. I6
Mustang 1969 sportsroof 331 stroker
Mustang 1973 MACH 25%
Mustang 2017 GT S550 - dzienny
http://www.facebook.com/My.Mustang.69

Awatar użytkownika
ERTE
Forumowicz
Posty: 426
Rejestracja: 2012-04-01, 12:36
Model: Coupe 289 66
Silnik: V8 4.6
Kolor: podkład:)

Re: Remont silnika + podniesienie mocy

Post autor: ERTE » 2013-06-26, 14:20

Arp warto zastosować zawsze, a już szczególnie jak silnik będzie się wyżej kręcić albo będzie miał więcej KM zarówno góre jak i dół silnika
z tym że arp robi różne serie - na równi z oryginałem i lepsze do sportu więc jak już inwestować to w najwyższa półke

a jak już mamy sruby arp to panewki od acl race, chyba że ktoś ma sprawdzone inne i moze polecic
http://www.aclperformance.com.au/FordEngineIndex.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Ostatnio zmieniony 2013-06-26, 14:23 przez ERTE, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
stang67
Forumowicz
Posty: 1460
Rejestracja: 2009-07-31, 18:22
Model: 1967 Mustang A-code
Silnik: inny V8
Kolor: Candy Apple Red
Kontakt:

Re: Remont silnika + podniesienie mocy

Post autor: stang67 » 2013-06-26, 14:21

Nic nie trzeba zakuwać na 360hp :) Na 500+ to tak :D Ale na 500+ byś musiał wymienić wszystko w samochodzie :P


_______F___U___C___K_________T___H___E_________F___U___E___L_________E___C___O___N___O___M___Y_______
Obrazek
1.1967 Mustang 289-4v V8
2.
1997 BMW e36 318ti ///M
3.1998 BMW e36 320i convertible ///M

Awatar użytkownika
rafal_04
Forumowicz
Posty: 230
Rejestracja: 2013-03-30, 08:32
Model: GT390
Kontakt:

Re: Remont silnika + podniesienie mocy

Post autor: rafal_04 » 2013-06-26, 14:26

stang67 pisze:Nic nie trzeba zakuwać na 360hp :) Na 500+ to tak :D Ale na 500+ byś musiał wymienić wszystko w samochodzie :P

na 500+ to jak kupie w przyszłości fastbacka :hurra:


https://www.facebook.com/FordMustang1968" onclick="window.open(this.href);return false;

ODPOWIEDZ

Wróć do „1. silnik”