Witam,
jako że planuje na zime remont silnika + skrzynia + most chce także podnieść moc auta, jak myślicie czy przy takim zestawie http://www.cjponyparts.com/289-302-edel ... p/EDL2091/" onclick="window.open(this.href);return false; bym musiał zakuć czy silnik wytrzyma?
Remont silnika + podniesienie mocy
Moderatorzy: Pavulon_, Rezor, pluzz, Przemek64, Piotrek86skc, Pavulon_, Rezor, pluzz, Przemek64, Piotrek86skc
Remont silnika + podniesienie mocy
https://www.facebook.com/FordMustang1968" onclick="window.open(this.href);return false;
- ERTE
- Forumowicz
- Posty: 426
- Rejestracja: 2012-04-01, 12:36
- Model: Coupe 289 66
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: podkład:)
Re: Remont silnika + podniesienie mocy
nie trzeba zakuwać silnika nie doładowanego, chyba że planujesz poźniej dalsze podnoszenie mocy to na przyszłość można to zrobić, ale i tak wtedy będzie go trzeba odprężyć więc jeszcze jedna rozbiórka
no i śruby arp koniecznie
no i śruby arp koniecznie
- yoozeq
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1357
- Rejestracja: 2013-01-02, 21:34
- Model: 68,69,69, ..?
- Kolor: ładny
- Kontakt:
Re: Remont silnika + podniesienie mocy
No właśnie ERTE o co chodzi z tymi śrubami ARP i kiedy je stosować ? Czy jak podnosisz moc o jakieś 20 KM to też jest konieczna wymiana ? Co do zakuwania to nie mam pojęcia czy jest konieczne, ale gdzieś czytałem, że bezpieczniej jest to zrobić no i może jednak warto.ERTE pisze:nie trzeba zakuwać silnika nie doładowanego, chyba że planujesz poźniej dalsze podnoszenie mocy to na przyszłość można to zrobić, ale i tak wtedy będzie go trzeba odprężyć więc jeszcze jedna rozbiórka
no i śruby arp koniecznie
A Rafal jak będziesz wymieniał kolektor to jestem chętny na Twój obecny i na pozostałe flaki też

pozdrawiam, yoozeq
-------------
Mustang 1968 fastback JCode - projekt
Mustang 1969 coupe 200 c.i. I6
Mustang 1969 sportsroof 331 stroker
Mustang 1973 MACH 25%
Mustang 2017 GT S550 - dzienny
http://www.facebook.com/My.Mustang.69
-------------
Mustang 1968 fastback JCode - projekt
Mustang 1969 coupe 200 c.i. I6
Mustang 1969 sportsroof 331 stroker
Mustang 1973 MACH 25%
Mustang 2017 GT S550 - dzienny
http://www.facebook.com/My.Mustang.69
- ERTE
- Forumowicz
- Posty: 426
- Rejestracja: 2012-04-01, 12:36
- Model: Coupe 289 66
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: podkład:)
Re: Remont silnika + podniesienie mocy
Arp warto zastosować zawsze, a już szczególnie jak silnik będzie się wyżej kręcić albo będzie miał więcej KM zarówno góre jak i dół silnika
z tym że arp robi różne serie - na równi z oryginałem i lepsze do sportu więc jak już inwestować to w najwyższa półke
a jak już mamy sruby arp to panewki od acl race, chyba że ktoś ma sprawdzone inne i moze polecic
http://www.aclperformance.com.au/FordEngineIndex.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
z tym że arp robi różne serie - na równi z oryginałem i lepsze do sportu więc jak już inwestować to w najwyższa półke
a jak już mamy sruby arp to panewki od acl race, chyba że ktoś ma sprawdzone inne i moze polecic
http://www.aclperformance.com.au/FordEngineIndex.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Ostatnio zmieniony 2013-06-26, 14:23 przez ERTE, łącznie zmieniany 2 razy.
- stang67
- Forumowicz
- Posty: 1460
- Rejestracja: 2009-07-31, 18:22
- Model: 1967 Mustang A-code
- Silnik: inny V8
- Kolor: Candy Apple Red
- Kontakt:
Re: Remont silnika + podniesienie mocy
Nic nie trzeba zakuwać na 360hp
Na 500+ to tak
Ale na 500+ byś musiał wymienić wszystko w samochodzie 



_______F___U___C___K_________T___H___E_________F___U___E___L_________E___C___O___N___O___M___Y_______

1.1967 Mustang 289-4v V8
2.1997 BMW e36 318ti ///M
3.1998 BMW e36 320i convertible ///M

1.1967 Mustang 289-4v V8
2.1997 BMW e36 318ti ///M
3.1998 BMW e36 320i convertible ///M
Re: Remont silnika + podniesienie mocy
stang67 pisze:Nic nie trzeba zakuwać na 360hpNa 500+ to tak
Ale na 500+ byś musiał wymienić wszystko w samochodzie
na 500+ to jak kupie w przyszłości fastbacka

https://www.facebook.com/FordMustang1968" onclick="window.open(this.href);return false;