komplet uszczelek do 289 - który wybrać?
Moderatorzy: Pavulon_, Rezor, pluzz, Przemek64, Piotrek86skc, Pavulon_, Rezor, pluzz, Przemek64, Piotrek86skc
-
- Forumowicz
- Posty: 917
- Rejestracja: 2011-07-20, 18:08
- Model: Mustang 67 V8, GT 07
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: czerwony
komplet uszczelek do 289 - który wybrać?
Witam,
Panowie robię dzisiaj zakupy i wpadły mi następujące uszczelki:
62$:
http://www.cjponyparts.com/felpro-engin ... 982/p/EGK/" onclick="window.open(this.href);return false;
85$:
http://www.mustangsunlimited.com/itemdy ... =EGS201+01" onclick="window.open(this.href);return false;
120$:
http://www.mustangsunlimited.com/itemdy ... 548PT16+01" onclick="window.open(this.href);return false;
czy może ktoś mi doradzić czym się one różnią i który zestaw wybrać? rozumiem że jest to pełny zestaw uszczelek do silnika 289?
Panowie robię dzisiaj zakupy i wpadły mi następujące uszczelki:
62$:
http://www.cjponyparts.com/felpro-engin ... 982/p/EGK/" onclick="window.open(this.href);return false;
85$:
http://www.mustangsunlimited.com/itemdy ... =EGS201+01" onclick="window.open(this.href);return false;
120$:
http://www.mustangsunlimited.com/itemdy ... 548PT16+01" onclick="window.open(this.href);return false;
czy może ktoś mi doradzić czym się one różnią i który zestaw wybrać? rozumiem że jest to pełny zestaw uszczelek do silnika 289?
- RAFAŁ (GROSZEK)
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 2447
- Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
- Model: był SN95 jest GT2011
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: SREBRNY
Re: komplet uszczelek do 289 - który wybrać?
ja bym wybrał ten
http://www.cjponyparts.com/felpro-engin ... 982/p/EGK/" onclick="window.open(this.href);return false;
felpro zakładałem też do swojego dobra firma
a pomiędzy tymi
http://www.mustangsunlimited.com/itemdy ... 548PT16+01" onclick="window.open(this.href);return false;
to chyba różnią się tylko ceną
http://www.cjponyparts.com/felpro-engin ... 982/p/EGK/" onclick="window.open(this.href);return false;
felpro zakładałem też do swojego dobra firma
a pomiędzy tymi
http://www.mustangsunlimited.com/itemdy ... 548PT16+01" onclick="window.open(this.href);return false;
to chyba różnią się tylko ceną
-
- Członek Honorowy MKP
- Posty: 1206
- Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
- Model: 67 fastback
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: primer,czarny,bialy
Re: komplet uszczelek do 289 - który wybrać?
kupiłbym cjpony, wygląda tak samo jak MU, i dostajesz uszczelki zaworu. Oba są FEL-PRO
Nie zapomnij korki
http://www.cjponyparts.com/65-73-260-35 ... 73/p/EFOP/" onclick="window.open(this.href);return false;
Nie zapomnij korki
http://www.cjponyparts.com/65-73-260-35 ... 73/p/EFOP/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Forumowicz
- Posty: 917
- Rejestracja: 2011-07-20, 18:08
- Model: Mustang 67 V8, GT 07
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: czerwony
Re: komplet uszczelek do 289 - który wybrać?
Dzięki Panowie za odpowiedź
.
Jeśli przyjdzie Wam do głowy o co jeszcze powinienem zadbać przy regeneracji silnika chętnie skorzystam z Waszej rady.
Dotychczas zamawiam:
- komplet uszczelek
- korki (dzięki rick za podpowiedź)
- pompe wody
- pompe oleju
- wałek rozrządu
- łańcuszek rozrządu
- zawory
- uszczelniacze zaworów
- tłoki
- pierścienie
- panewki
- spray'e niebieskie
(tematu nie usuwam bo może się przydać niejednemu)

Jeśli przyjdzie Wam do głowy o co jeszcze powinienem zadbać przy regeneracji silnika chętnie skorzystam z Waszej rady.
Dotychczas zamawiam:
- komplet uszczelek
- korki (dzięki rick za podpowiedź)
- pompe wody
- pompe oleju
- wałek rozrządu
- łańcuszek rozrządu
- zawory
- uszczelniacze zaworów
- tłoki
- pierścienie
- panewki
- spray'e niebieskie

(tematu nie usuwam bo może się przydać niejednemu)
- pluzz
- Forumowicz
- Posty: 451
- Rejestracja: 2008-08-21, 15:44
- Model: Coupe 289 V8
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: bialy
- Kontakt:
Re: komplet uszczelek do 289 - który wybrać?
Może:
+ assembly lube
+ filtr oleju
+ sprężyny zaworów i rockers (nie wiem jak się to po polsku nazywa)
+ popychacze są proste?
+ assembly lube
+ filtr oleju
+ sprężyny zaworów i rockers (nie wiem jak się to po polsku nazywa)
+ popychacze są proste?
-
- Forumowicz
- Posty: 917
- Rejestracja: 2011-07-20, 18:08
- Model: Mustang 67 V8, GT 07
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: czerwony
Re: komplet uszczelek do 289 - który wybrać?
Mógł byś podesłać mi z CJ ponny lub coś podobnego, bo jak wpisuję assembly lube oraz rockers wyrzuca mi bardzo dużo pozycji i nie wiem czego to dotyczy.pluzz pisze:Może:
+ assembly lube
+ filtr oleju
+ sprężyny zaworów i rockers (nie wiem jak się to po polsku nazywa)
+ popychacze są proste?
popychacze są proste a filtr oleju już w polsce mam kupiony

Dzięki!
-
- Członek Honorowy MKP
- Posty: 1206
- Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
- Model: 67 fastback
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: primer,czarny,bialy
Re: komplet uszczelek do 289 - który wybrać?
break in oil
http://www.summitracing.com/search/?key ... 0oil&dds=1" onclick="window.open(this.href);return false;
assembly lube
http://www.summitracing.com/search/Bran ... embly+lube" onclick="window.open(this.href);return false;
rod bolts
http://www.summitracing.com/parts/ARP-154-6002/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.summitracing.com/search/?key ... 0oil&dds=1" onclick="window.open(this.href);return false;
assembly lube
http://www.summitracing.com/search/Bran ... embly+lube" onclick="window.open(this.href);return false;
rod bolts
http://www.summitracing.com/parts/ARP-154-6002/" onclick="window.open(this.href);return false;
- pluzz
- Forumowicz
- Posty: 451
- Rejestracja: 2008-08-21, 15:44
- Model: Coupe 289 V8
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: bialy
- Kontakt:
Re: komplet uszczelek do 289 - który wybrać?
Nie wiem jak z żywotnością tych elementów, więc może być tak, że nie potrzeba ich wymieniać.
Podstawowa opcja, ale sprawdź czy się nadają do twojego silnika: http://www.summitracing.com/parts/SLP-R-847/" onclick="window.open(this.href);return false;
Podstawowa opcja, ale sprawdź czy się nadają do twojego silnika: http://www.summitracing.com/parts/SLP-R-847/" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: komplet uszczelek do 289 - który wybrać?
w kwestii uszczelek pod głowice, musisz wziąć pod uwagę, ze remontujesz głowice zapewne tez wymienisz zawory to i gniazda z twardszego stopu, i pewnie tez głowica będzie planowana, czyli musiałbyś pomyśleć o grubości uszczelek to znaczy jesli takie oferują, zaleca sie po planowaniu zakładanie grubszej uszczelki, pozwoli to uniknąć stykania sie zaworów z tokami i dziwnych stuków w silniku:)
-
- Członek Honorowy MKP
- Posty: 1206
- Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
- Model: 67 fastback
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: primer,czarny,bialy
Re: komplet uszczelek do 289 - który wybrać?
jest to dobry punkt, jeśli budowania niestandardowych silników. regularnej grubości (około 0.032) uszczelki będzie dobrze. nie ma potrzeby więcej niz 0.010 od głowicy lub bloku. Jeśli używasz wałka rozrządu z mniej niż 0,500 "lift @ 0,050 i oryginalne tłoki typu, będzie dobrze. Będziesz mieć nawet pare dodatkowych HP, ponieważ podniesiony kompresji trochę. To nie jest aż budowa niestandardowych silniki z dużymi wałki rozrządu, że dodatkowe przygotowanie odbywa się
95% silników widzę buduje się tutaj (oryginalny typ) regularnie FEL-PRO zestaw uszczelek będzie idealny.
95% silników widzę buduje się tutaj (oryginalny typ) regularnie FEL-PRO zestaw uszczelek będzie idealny.