Problem z odpalaniem V8

silnik i okolice

Moderatorzy: Pavulon_, Rezor, pluzz, Przemek64, Piotrek86skc, Pavulon_, Rezor, pluzz, Przemek64, Piotrek86skc

Awatar użytkownika
rafal_04
Forumowicz
Posty: 230
Rejestracja: 2013-03-30, 08:32
Model: GT390
Kontakt:

Problem z odpalaniem V8

Post autor: rafal_04 » 2013-04-07, 17:59

Witam,

niedawno co kupiłem autko, niby silnik po remoncie a już pojawił się problem :)

Od zakupu auto zapalało bez najmniejszych problemów, czasami zgasł jak był zimny ale nic więcej się niedziało. Chciałem dziś wyjechać na wycieczke, odpalam, wrzucam R przejeżdzam kilka metrów, zmiana na D i koniec. Auto zgasło i nie chciało za cholere odpalić... :( szybka decyzja wykręcam świece, no coż mokre od benzyny, kręcenie na słucho by wypłuł benzynke i z jednego cylindra non stop jakby fontanna leciała... wkręciłem świece na nowo, próba odpalenia 1,2,3 nic. Przy 4 auto odpaliło bez najmniejszego problemu. ucieszony że wkońcu wyjade, zmiana biegu na D kilka metrów przejechanych, zatrzymanie do zera i the end, Znów zgasł i nie można odpalić, jakieś sugestie co jeszcze sprawdzić ? z góry dzięki za pomoc


https://www.facebook.com/FordMustang1968" onclick="window.open(this.href);return false;

rick
Członek Honorowy MKP
Posty: 1206
Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
Model: 67 fastback
Silnik: V8 4.6
Kolor: primer,czarny,bialy

Re: Problem z odpalaniem V8

Post autor: rick » 2013-04-07, 19:55

jest normalny problem z gaźnikami. Gdy zmienia pogody będzie musiał dostosować ssanie(choke).

to brzmi jak silnik zalany. Naciśnij pedał gazu do podłogi i przytrzymać go, a teraz spróbuj uruchomić silnik, gdy samochód zaczyna można puścić pedał

to ci pomoze :D
http://www.summitracing.com/parts/fst-3 ... /overview/" onclick="window.open(this.href);return false;



Awatar użytkownika
stang67
Forumowicz
Posty: 1460
Rejestracja: 2009-07-31, 18:22
Model: 1967 Mustang A-code
Silnik: inny V8
Kolor: Candy Apple Red
Kontakt:

Re: Problem z odpalaniem V8

Post autor: stang67 » 2013-04-07, 20:32

Ja bym mieszankę poprawił bo to brzmi jakby go zalewało. Też tak miałem i podregulowanie dużo pomaga. Te stare silniki tak mają, dobrze jest nagrzać go trochę przed jazdą.
U mnie było tak że przy wrzucaniu D i na zatrzymaniu musiałem dodawać gazu cały czas co by nie zgasł i tego ni chu nie szło wyregulować. Ustąpiło po remoncie generalnym silnika oraz skrzyni. Ze skrzynią też coś było i strasznie go muliła.


_______F___U___C___K_________T___H___E_________F___U___E___L_________E___C___O___N___O___M___Y_______
Obrazek
1.1967 Mustang 289-4v V8
2.
1997 BMW e36 318ti ///M
3.1998 BMW e36 320i convertible ///M

Awatar użytkownika
Piotrek86skc
Forumowicz
Posty: 1076
Rejestracja: 2010-05-22, 18:02
Model: coupe 1966
Silnik: V8 4.6
Kolor: signal flare red
Kontakt:

Re: Problem z odpalaniem V8

Post autor: Piotrek86skc » 2013-04-07, 20:52

Dobrze mieć Vacuometr( Rick mnie nauczył;D) do takich regulacji. Ale ogólnie to możesz dwie śrubki z przodu odpowiedzialne ze regulację trochę wkręcić np 1 albo 2 obroty. Ten choke to i u mnie na zimno robił masakrę. To taki czarny kapsel z lewej strony gaźnika.
http://www.metropartsmarket.com/catalog ... L-9231.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Jak przekręcisz w prawo to mieszanka jest uboższa w lewo bogatsza( motylek otwiera się szybciej bądź wolniej na zimnym). Jak się otwiera za wolno to jest za mało powietrza w stosunku do benzyny i go zalewa. Przekręć go w prawo o powiedzmy 3 miarki.



Awatar użytkownika
yoozeq
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1357
Rejestracja: 2013-01-02, 21:34
Model: 68,69,69, ..?
Kolor: ładny
Kontakt:

Re: Problem z odpalaniem V8

Post autor: yoozeq » 2013-04-07, 21:18

U mnie też się pojawił podobny problem (z zalewaniem) i w sobotę mechanior sprawdził mi jeszcze zapłon bo czasami trzaskał jeszcze w gaźnik. Zapłon ustawił a teraz będę kombinować z mieszanką. U mnie dochodzi jeszcze sprawa, że zrezygnowałem z ssania automatycznego i założyłem zestaw na ręczne i przypuszczam że dlatego teraz pojawiły się kłopoty z zalewaniem...


pozdrawiam, yoozeq
-------------
Mustang 1968 fastback JCode - projekt
Mustang 1969 coupe 200 c.i. I6
Mustang 1969 sportsroof 331 stroker
Mustang 1973 MACH 25%
Mustang 2017 GT S550 - dzienny
http://www.facebook.com/My.Mustang.69

Awatar użytkownika
stang67
Forumowicz
Posty: 1460
Rejestracja: 2009-07-31, 18:22
Model: 1967 Mustang A-code
Silnik: inny V8
Kolor: Candy Apple Red
Kontakt:

Re: Problem z odpalaniem V8

Post autor: stang67 » 2013-04-07, 21:26

Ja generalnie odpalam bez ssania i gazuję chwilkę i potem już chodzi. Albo jak jest zimno to 2 minuty na ssaniu (w połowie) i wyłączam. Też mam ręczne. El miałem w starym gaźniku, który wyleciał.


_______F___U___C___K_________T___H___E_________F___U___E___L_________E___C___O___N___O___M___Y_______
Obrazek
1.1967 Mustang 289-4v V8
2.
1997 BMW e36 318ti ///M
3.1998 BMW e36 320i convertible ///M

Awatar użytkownika
rafal_04
Forumowicz
Posty: 230
Rejestracja: 2013-03-30, 08:32
Model: GT390
Kontakt:

Re: Problem z odpalaniem V8

Post autor: rafal_04 » 2013-04-07, 22:30

no nic pozostaje mi jutro znaleść jakiegoś speca od gaźników ale to pewnie nie będzie proste, Rick dzięki pomogło ale po chwili zgasł i już Twój sposób nie zadziałał 2 raz :D musze wyregulować napewno gaźnik i ssanie. Jutro sprawdze jeszcze cylindry i wymienie świece na nowe.


https://www.facebook.com/FordMustang1968" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
simontlc
Forumowicz
Posty: 1078
Rejestracja: 2011-08-02, 23:16
Model: 289 coupe 1965
Kolor: mechaniczna pomarańcza (Poppy Red )
Lokalizacja:: TL.
Kontakt:

Re: Problem z odpalaniem V8

Post autor: simontlc » 2013-04-07, 22:38

rafal_04 pisze:no nic pozostaje mi jutro znaleść jakiegoś speca od gaźników ale to pewnie nie będzie proste, Rick dzięki pomogło ale po chwili zgasł i już Twój sposób nie zadziałał 2 raz :D musze wyregulować napewno gaźnik i ssanie. Jutro sprawdze jeszcze cylindry i wymienie świece na nowe.
hei sprawdz jeszcze stan oleju w skrzyni


ObrazekObrazek
"NO IT'S NOT JUST A SIX, IT'S A PART OF THE LEGACY OF THE MUSTANG"

Awatar użytkownika
rafal_04
Forumowicz
Posty: 230
Rejestracja: 2013-03-30, 08:32
Model: GT390
Kontakt:

Re: Problem z odpalaniem V8

Post autor: rafal_04 » 2013-04-07, 22:43

Olej sprawdzałem, w skrzyni poziom OK, w silniku tez chociaż w silniku jakby czuć benzynką. ale to pewnie przez to że go zalewa obecnie.


ps. może warto też wymienić kable dochodzące do świec? Są dostępne w PL ?


https://www.facebook.com/FordMustang1968" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Piotrek86skc
Forumowicz
Posty: 1076
Rejestracja: 2010-05-22, 18:02
Model: coupe 1966
Silnik: V8 4.6
Kolor: signal flare red
Kontakt:

Re: Problem z odpalaniem V8

Post autor: Piotrek86skc » 2013-04-08, 07:55

Odpalił się bo świece wyschły i po chwili znów go zalało. Zrób tak jak napisałem kilka postów wyżej. Speca od gaźników nie znajdziesz;/



Awatar użytkownika
stang67
Forumowicz
Posty: 1460
Rejestracja: 2009-07-31, 18:22
Model: 1967 Mustang A-code
Silnik: inny V8
Kolor: Candy Apple Red
Kontakt:

Re: Problem z odpalaniem V8

Post autor: stang67 » 2013-04-08, 14:43

Raz że ciężko o takiego, a dwa że to bananalna robota. Nawet jak nie wiesz co i jak ile obrotów i czym to popróbować i wyjdzie ;) U mnie najbliżej szpec od gaźmników jest w Kato, a to 50km ode mnie. To jak mi nie działa to ciężko... :P


_______F___U___C___K_________T___H___E_________F___U___E___L_________E___C___O___N___O___M___Y_______
Obrazek
1.1967 Mustang 289-4v V8
2.
1997 BMW e36 318ti ///M
3.1998 BMW e36 320i convertible ///M

Awatar użytkownika
rafal_04
Forumowicz
Posty: 230
Rejestracja: 2013-03-30, 08:32
Model: GT390
Kontakt:

Re: Problem z odpalaniem V8

Post autor: rafal_04 » 2013-04-08, 14:51

Łatwo mówić ;D ja dopiero się ucze, jeśli chodzi o silniki to laik ze mnie :D metoda prób i błędów ,może da rade, (jakby co okazało się że 15 km ode mnie jest spec od gaźników jak sobie nie poradze to podjade do mędrca) ale żeby było ciekawiej dziś pekł mi wąż gumowy ten który odchodzi z silnika do dolnego kolana chłodnicy, pytanie czy wystarczy zwykły wąż dostępny w PL czy szukać oryginał ?


https://www.facebook.com/FordMustang1968" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
yoozeq
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1357
Rejestracja: 2013-01-02, 21:34
Model: 68,69,69, ..?
Kolor: ładny
Kontakt:

Re: Problem z odpalaniem V8

Post autor: yoozeq » 2013-04-08, 15:36

Musi byc zbrojony żeby się nie zapadł taką spiralą. Weź na wzór do sklepu, powinieneś coś dobrać ;)


pozdrawiam, yoozeq
-------------
Mustang 1968 fastback JCode - projekt
Mustang 1969 coupe 200 c.i. I6
Mustang 1969 sportsroof 331 stroker
Mustang 1973 MACH 25%
Mustang 2017 GT S550 - dzienny
http://www.facebook.com/My.Mustang.69

Awatar użytkownika
rafal_04
Forumowicz
Posty: 230
Rejestracja: 2013-03-30, 08:32
Model: GT390
Kontakt:

Re: Problem z odpalaniem V8

Post autor: rafal_04 » 2013-04-08, 15:37

właśnie zastanawiałem się na cholere sprężyna w środku jest :D

po poradach Piotrka na PW i próbach mamy w dalszym ciągu taki problem:

Na P czy N dziala bez problemu 20 min dzis sobie chodzil potem wsiadlem dalem d z gazem ruszyl i gdy chcialem wychamowac to zgasl i juz nie odpalil... dziwne bo u goscia co kupowalem bez problemu chodzil potem jeszcze dwa dni u mnie i od 3 dnia zaczelo sie psuc....


https://www.facebook.com/FordMustang1968" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
rafal_04
Forumowicz
Posty: 230
Rejestracja: 2013-03-30, 08:32
Model: GT390
Kontakt:

Re: Problem z odpalaniem V8

Post autor: rafal_04 » 2013-04-09, 17:16

dziś już wogole nie chce zapalić :(


https://www.facebook.com/FordMustang1968" onclick="window.open(this.href);return false;

ODPOWIEDZ

Wróć do „1. silnik”