Fan Shroud

chłodnica, nagrzewnica i okolica, samochód mi się gotuje

Moderatorzy: Pavulon_, Rezor, pluzz, Przemek64, Piotrek86skc

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Pitu83
Młodszy Forumowicz
Posty: 25
Rejestracja: 2014-08-01, 14:54
Model: Mustang 66 Coupe
Silnik: V8 4.6
Kolor: Ivy Green Poly

Fan Shroud

Post autor: Pitu83 » 2019-07-07, 21:46

Hej wszystkim. Pytanie jak w temacie który Fan Shroud byście wybrali do Mustanga z 66 i dlaczego??? Mogę prosić o opinie i pomoc
Przesyłam linki co mnie interesuje
https://www.cjponyparts.com/fan-shroud- ... /p/FANS11/
Lub
http://mustang-shop.pl/obudowa-wiatraka ... 64-66.html

Z tego co widzę różnią się znacznie grubością ale może ktoś ma jakieś sugestie czy warto wydawać więcej za cześć z US czy jednak pokusić o zakup tej z Polski. Dziękuje z góry za odpowiedzi i pomoc.



Awatar użytkownika
anbr64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 811
Rejestracja: 2012-06-13, 20:40
Model: convertible 68
Silnik: inny V8
Kolor: Tahoe Turquoise
Lokalizacja:: Ząbki
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Re: Fan Shroud

Post autor: anbr64 » 2019-07-08, 12:03

Wyglada na to samo tylko zdjęcie z innej perspektywy. W mustag shop masz 2x taniej no i możesz odsłać jak coś nie pasuje. Wymień przy okazji wentylator na 5 ramienny i będziesz miał spokój z chłodzeniem.
Pozdrawiam


68 Convertible 289 V8
71 MACH1 351C 4V

Awatar użytkownika
empi1955
Forumowicz
Posty: 755
Rejestracja: 2013-02-19, 23:40
Model: GT 2006 ; 1978 KC
Silnik: V8 4.6
Kolor: Satin Silver ; Bright Red
Lokalizacja:: 3city

Re: Fan Shroud

Post autor: empi1955 » 2019-07-08, 17:15

Nieco inne rozmiary , głównie szerokość - ta z CJ Pony jest szersza. Poza tym materiał CJ Pony -tworzywo ABS ; ta z mustang -shop - blacha. Wg. recenzji (ze stron USA) ta blaszana wymaga czasem nieco przeróbek.
Osobiście zrobiłbym tak jak pisze wyżej anbr64 - z racji ceny i możliwości zwrotu (jeśli taki jest). Co do ceny to tą blaszaną wyrwiesz z USA za ok. 25,- $ + transport


Jedyne moje:
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs

Awatar użytkownika
Pitu83
Młodszy Forumowicz
Posty: 25
Rejestracja: 2014-08-01, 14:54
Model: Mustang 66 Coupe
Silnik: V8 4.6
Kolor: Ivy Green Poly

Re: Fan Shroud

Post autor: Pitu83 » 2019-07-08, 18:42

Ok. Muszę się zastanowić. Mam 5 ramienny wiatrak ale niestety trochę mnie już to irytuje bo ciagle się przegrzewa silnik 😡😡😡 Tylko czy ten blaszany będzie wystarczający???



Awatar użytkownika
anbr64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 811
Rejestracja: 2012-06-13, 20:40
Model: convertible 68
Silnik: inny V8
Kolor: Tahoe Turquoise
Lokalizacja:: Ząbki
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Re: Fan Shroud

Post autor: anbr64 » 2019-07-09, 16:01

Jeżeli jest blaszany to lepiej kup z ABS. Te wprawdzie też trzeba lekko "modyfikować" ale zdecydowanie lepiej się obrabia ten materiał. Co do przegrzewania silnika to u mnie pomogło to o czym pisaliśmy oraz bezwzględnie NOWA! chłodnica. Może być zwykły blaszak ale nowa. Poza tym zalałem ją Glikolem i temperaturę silnika mierzę termometrem a nie zwracam za bardzo uwagi na wskazania czujnika. Wprawdzie nowa blaszana chłodnica wytrzymala u mnie 4 lata i kompletnie się zapchała ale nie czyściłem jej regularnie a Glikol ma to do siebie że dość skutecznie czyści cały układ chłodzenia.
Pozdrawiam


68 Convertible 289 V8
71 MACH1 351C 4V

ODPOWIEDZ

Wróć do „2. układ chłodzenia”