wymiana gaźnika na z 2v na 4v

zbiornik, pływak, gaźnik a może wtrysk?

Moderatorzy: Pavulon_, pluzz, Rezor, Przemek64, Piotrek86skc

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
tomas
Stowarzyszenie MKP
Posty: 265
Rejestracja: 2011-02-13, 22:57
Model: coupe i convertible
Silnik: inny V8
Kolor: czerwone coupe 66, granatowe conv. 66,czarne conv. GT 07

wymiana gaźnika na z 2v na 4v

Post autor: tomas » 2011-07-24, 18:41

mogę kupić taki gaźnik ( 4v) z kolektorem ssącym

http://auto-onderdelen.marktplaats.nl/f ... cB14cr8ZRo" onclick="window.open(this.href);return false;


czy to będzie pasowało do mojego silnika 289 z 66r? (teraz mam gaźnik motorcraft dwu gardźielowy)
Gość co od niego kupuje twierdzi że auto będzie miało większą moc po wymianie na ten gaźnik (nie znam się na tym więc może ktoś odpowie czy to prawda)
i czy ciężko się to wymienia



rick
Członek Honorowy MKP
Posty: 1206
Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
Model: 67 fastback
Silnik: V8 4.6
Kolor: primer,czarny,bialy

Re: wymiana gaźnika na z 2v na 4v

Post autor: rick » 2011-07-24, 20:41

Musisz tez kolektora dolotowym z gaźnikie.

na oryginalnym silniku można zobaczyć 15/10 KM więcej. Jeśli dodawać headers i większe wal rozrządu, zobaczysz większe zyski

To nie jest trudne do zainstalowania. Bardzo ważne jest, aby dokręcić śruby w odpowiedniej strukturze i moment właściwego. Regulacja gaźnika do silnika będzie potrzebne. I zaznac dystrybutora przed wyciągnąć go, tak zainstalować go z powrotem, w tym samym miejscu.



Awatar użytkownika
6t07t
Forumowicz
Posty: 1650
Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
Model: 1966-2008
Kolor: Silver Blue, Black
Lokalizacja:: Gliwice
Stajnia: Stajnia Górny Śląsk

Re: wymiana gaźnika na z 2v na 4v

Post autor: 6t07t » 2011-07-24, 22:50

To najpopularniejszy zestaw do silników 289-302. Lepszy jest gaźnik Holley. Cena za ten zestaw z NL nie jest rewelacyjna bo w USA można znalezc lepsze na ebayu w lepszej cenie.


1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007

Awatar użytkownika
tomas
Stowarzyszenie MKP
Posty: 265
Rejestracja: 2011-02-13, 22:57
Model: coupe i convertible
Silnik: inny V8
Kolor: czerwone coupe 66, granatowe conv. 66,czarne conv. GT 07

Re: wymiana gaźnika na z 2v na 4v

Post autor: tomas » 2011-07-25, 08:00

dzięki za odpowiedzi. ceny na ebaju są niższe ale do tego dochodzi przesyłka i czas oczekiwania . ja mieszkam w NL to se moge po te części podjechać :D



Awatar użytkownika
tomas
Stowarzyszenie MKP
Posty: 265
Rejestracja: 2011-02-13, 22:57
Model: coupe i convertible
Silnik: inny V8
Kolor: czerwone coupe 66, granatowe conv. 66,czarne conv. GT 07

Re: wymiana gaźnika na z 2v na 4v

Post autor: tomas » 2011-08-11, 20:21

w następnym tygodniu wymieniam gażnik i kolektor wreszcie pozbędę się tej okropnej instalacji LPG co mi szpeci silnik i wielkiej butli z bagażnika :D inie będzie już wstydu przy podnoszeniu maski :wstyd: jak ktoś by chciał to będzie cała instalacja do sprzedania IMPCO ( o dziwo na LPG ma większą moc niż na benzynie )
Mam pytanko czy pod kolektor ssący wchodzą jakieś uszczelki ?



mercury1969
Młodszy Forumowicz
Posty: 19
Rejestracja: 2011-05-17, 17:47
Model: motor 429
Silnik: inny V8

Re: wymiana gaźnika na z 2v na 4v

Post autor: mercury1969 » 2011-08-11, 21:44

zawsze idą nowe uszczelki


mercury marquis 429 1969

Awatar użytkownika
FoMoCo
Forumowicz
Posty: 109
Rejestracja: 2011-08-22, 22:48
Model: 1966 3.3 L6 Coupe
Kolor: Czarny

Re: wymiana gaźnika na z 2v na 4v

Post autor: FoMoCo » 2011-08-22, 22:53

Poszukuje gaźnika 2v do mustanga 1966 coupe 6 cylindrów , gdzie mogę go kupić , a może ktoś z kolegów ma niepotrzebny i może sprzedać ?



Awatar użytkownika
MAX
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2810
Rejestracja: 2009-10-15, 21:52
Model: Fastback GT V8 68
Silnik: V8 5.0
Kolor: Blue & Black
Lokalizacja:: Wieliczka
Stajnia: Stajnia Małopolska
Kontakt:

Re: wymiana gaźnika na z 2v na 4v

Post autor: MAX » 2011-08-23, 00:08

FoMoCo pisze:Poszukuje gaźnika 2v do mustanga 1966 coupe 6 cylindrów , gdzie mogę go kupić , a może ktoś z kolegów ma niepotrzebny i może sprzedać ?
Rick demontuje 2V w zamian za 4V wiec będzie lecz nie wiem kiedy :wstyd:


tel 504 266 504
As-PROFI
IMPORTUJEMY MARZENIA
Zrealizowane marzenia: IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
IIIIIIIIIIIIIIIIIIIII IIII IIII
www.asprofi.pl
https://www.facebook.com/import.usa.max

Awatar użytkownika
FoMoCo
Forumowicz
Posty: 109
Rejestracja: 2011-08-22, 22:48
Model: 1966 3.3 L6 Coupe
Kolor: Czarny

Re: wymiana gaźnika na z 2v na 4v

Post autor: FoMoCo » 2011-08-23, 17:10

Ok dzięki czy ktoś ma wo gule silnik rzędowy 6 cyl 1966 coupe , co o nich sądzicie kupiłem go nowego z fabryki FoMoCo dlatego chcę go włożyć do mojego mustanga.Ile koni mogę zyskać montując gaźnik z 1 na 2v ?



rick
Członek Honorowy MKP
Posty: 1206
Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
Model: 67 fastback
Silnik: V8 4.6
Kolor: primer,czarny,bialy

Re: wymiana gaźnika na z 2v na 4v

Post autor: rick » 2011-08-23, 18:08

moze 5-10 koni jeśli silnik potrzebuje. Silnik może używać tylko tyle powietrza i paliwa, co nie używa wychodzi z rury wydechowej. Jeśli silnik potrzebuje dodatkowego paliwa, będzie to niewielki zysk. Możesz umieścić 4v i stracić moc. Większe nie zawsze oznacza większą moc. Jest to mała zmiana, nie oczekuj, duży wzrost jeśli w ogóle.



ODPOWIEDZ

Wróć do „4. układ paliwowy”