wymiana gaźnika na z 2v na 4v
Moderatorzy: Pavulon_, pluzz, Rezor, Przemek64, Piotrek86skc
- tomas
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 265
- Rejestracja: 2011-02-13, 22:57
- Model: coupe i convertible
- Silnik: inny V8
- Kolor: czerwone coupe 66, granatowe conv. 66,czarne conv. GT 07
wymiana gaźnika na z 2v na 4v
mogę kupić taki gaźnik ( 4v) z kolektorem ssącym
http://auto-onderdelen.marktplaats.nl/f ... cB14cr8ZRo" onclick="window.open(this.href);return false;
czy to będzie pasowało do mojego silnika 289 z 66r? (teraz mam gaźnik motorcraft dwu gardźielowy)
Gość co od niego kupuje twierdzi że auto będzie miało większą moc po wymianie na ten gaźnik (nie znam się na tym więc może ktoś odpowie czy to prawda)
i czy ciężko się to wymienia
http://auto-onderdelen.marktplaats.nl/f ... cB14cr8ZRo" onclick="window.open(this.href);return false;
czy to będzie pasowało do mojego silnika 289 z 66r? (teraz mam gaźnik motorcraft dwu gardźielowy)
Gość co od niego kupuje twierdzi że auto będzie miało większą moc po wymianie na ten gaźnik (nie znam się na tym więc może ktoś odpowie czy to prawda)
i czy ciężko się to wymienia
-
- Członek Honorowy MKP
- Posty: 1206
- Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
- Model: 67 fastback
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: primer,czarny,bialy
Re: wymiana gaźnika na z 2v na 4v
Musisz tez kolektora dolotowym z gaźnikie.
na oryginalnym silniku można zobaczyć 15/10 KM więcej. Jeśli dodawać headers i większe wal rozrządu, zobaczysz większe zyski
To nie jest trudne do zainstalowania. Bardzo ważne jest, aby dokręcić śruby w odpowiedniej strukturze i moment właściwego. Regulacja gaźnika do silnika będzie potrzebne. I zaznac dystrybutora przed wyciągnąć go, tak zainstalować go z powrotem, w tym samym miejscu.
na oryginalnym silniku można zobaczyć 15/10 KM więcej. Jeśli dodawać headers i większe wal rozrządu, zobaczysz większe zyski
To nie jest trudne do zainstalowania. Bardzo ważne jest, aby dokręcić śruby w odpowiedniej strukturze i moment właściwego. Regulacja gaźnika do silnika będzie potrzebne. I zaznac dystrybutora przed wyciągnąć go, tak zainstalować go z powrotem, w tym samym miejscu.
- 6t07t
- Forumowicz
- Posty: 1650
- Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
- Model: 1966-2008
- Kolor: Silver Blue, Black
- Lokalizacja:: Gliwice
- Stajnia: Stajnia Górny Śląsk
Re: wymiana gaźnika na z 2v na 4v
To najpopularniejszy zestaw do silników 289-302. Lepszy jest gaźnik Holley. Cena za ten zestaw z NL nie jest rewelacyjna bo w USA można znalezc lepsze na ebayu w lepszej cenie.
1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007
- tomas
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 265
- Rejestracja: 2011-02-13, 22:57
- Model: coupe i convertible
- Silnik: inny V8
- Kolor: czerwone coupe 66, granatowe conv. 66,czarne conv. GT 07
Re: wymiana gaźnika na z 2v na 4v
dzięki za odpowiedzi. ceny na ebaju są niższe ale do tego dochodzi przesyłka i czas oczekiwania . ja mieszkam w NL to se moge po te części podjechać
- tomas
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 265
- Rejestracja: 2011-02-13, 22:57
- Model: coupe i convertible
- Silnik: inny V8
- Kolor: czerwone coupe 66, granatowe conv. 66,czarne conv. GT 07
Re: wymiana gaźnika na z 2v na 4v
w następnym tygodniu wymieniam gażnik i kolektor wreszcie pozbędę się tej okropnej instalacji LPG co mi szpeci silnik i wielkiej butli z bagażnika inie będzie już wstydu przy podnoszeniu maski jak ktoś by chciał to będzie cała instalacja do sprzedania IMPCO ( o dziwo na LPG ma większą moc niż na benzynie )
Mam pytanko czy pod kolektor ssący wchodzą jakieś uszczelki ?
Mam pytanko czy pod kolektor ssący wchodzą jakieś uszczelki ?
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 19
- Rejestracja: 2011-05-17, 17:47
- Model: motor 429
- Silnik: inny V8
Re: wymiana gaźnika na z 2v na 4v
Poszukuje gaźnika 2v do mustanga 1966 coupe 6 cylindrów , gdzie mogę go kupić , a może ktoś z kolegów ma niepotrzebny i może sprzedać ?
- MAX
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 2810
- Rejestracja: 2009-10-15, 21:52
- Model: Fastback GT V8 68
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Blue & Black
- Lokalizacja:: Wieliczka
- Stajnia: Stajnia Małopolska
- Kontakt:
Re: wymiana gaźnika na z 2v na 4v
Rick demontuje 2V w zamian za 4V wiec będzie lecz nie wiem kiedyFoMoCo pisze:Poszukuje gaźnika 2v do mustanga 1966 coupe 6 cylindrów , gdzie mogę go kupić , a może ktoś z kolegów ma niepotrzebny i może sprzedać ?
tel 504 266 504
As-PROFI
IMPORTUJEMY MARZENIA
Zrealizowane marzenia: IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII IIII IIII
www.asprofi.pl
https://www.facebook.com/import.usa.max
As-PROFI
IMPORTUJEMY MARZENIA
Zrealizowane marzenia: IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII IIII IIII
www.asprofi.pl
https://www.facebook.com/import.usa.max
Re: wymiana gaźnika na z 2v na 4v
Ok dzięki czy ktoś ma wo gule silnik rzędowy 6 cyl 1966 coupe , co o nich sądzicie kupiłem go nowego z fabryki FoMoCo dlatego chcę go włożyć do mojego mustanga.Ile koni mogę zyskać montując gaźnik z 1 na 2v ?
-
- Członek Honorowy MKP
- Posty: 1206
- Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
- Model: 67 fastback
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: primer,czarny,bialy
Re: wymiana gaźnika na z 2v na 4v
moze 5-10 koni jeśli silnik potrzebuje. Silnik może używać tylko tyle powietrza i paliwa, co nie używa wychodzi z rury wydechowej. Jeśli silnik potrzebuje dodatkowego paliwa, będzie to niewielki zysk. Możesz umieścić 4v i stracić moc. Większe nie zawsze oznacza większą moc. Jest to mała zmiana, nie oczekuj, duży wzrost jeśli w ogóle.