Brak impulsu na cewce

dystrybutor, świece, ustawianie kąta zapłonu

Moderatorzy: Pavulon_, Rezor, pluzz, Przemek64, Piotrek86skc

Awatar użytkownika
SILVER-WING
Młodszy Forumowicz
Posty: 45
Rejestracja: 2010-08-03, 23:31
Model: 66'
Silnik: inny V8
Kolor: Czerwony (białe pasy)

Brak impulsu na cewce

Post autor: SILVER-WING » 2013-04-09, 21:22

Mam problem mianowicie przed zimą moje oczko w głowie odpalało normalnie , po zimie odpalił i przejechałem sie nim. W trakcie jazdy zaczął po pewnym czasie gasnąć na wolnych obrotach ( jak zatrzymałem się na światłach ). Sprawdziłem najpierw czy iskra jest na świecach Brak jej , następnie sprawdziłem czy cewka daje iskrę (odczepiłem przewód który idzie do aparatu zapłonowego i przytknąłem do masy samochodu) Brak jej. Plus od stacyjki jest , brak impulsu na cewce . I tu pojawia się moje pytanie jak sprawdzić czy dobrze działa moduł,i czujnik w aparacie zapłonowym ?? O ile to jest to??



Awatar użytkownika
tomas
Stowarzyszenie MKP
Posty: 265
Rejestracja: 2011-02-13, 22:57
Model: coupe i convertible
Silnik: inny V8
Kolor: czerwone coupe 66, granatowe conv. 66,czarne conv. GT 07

Re: Brak impulsu na cewce

Post autor: tomas » 2013-04-09, 21:37

A jaki masz aparat zapłonowy że masz moduł i czujnik :szok:



Awatar użytkownika
Piotrek86skc
Forumowicz
Posty: 1076
Rejestracja: 2010-05-22, 18:02
Model: coupe 1966
Silnik: V8 4.6
Kolor: signal flare red
Kontakt:

Re: Brak impulsu na cewce

Post autor: Piotrek86skc » 2013-04-09, 21:53

ale to w ogóle już nie pali?



Awatar użytkownika
SILVER-WING
Młodszy Forumowicz
Posty: 45
Rejestracja: 2010-08-03, 23:31
Model: 66'
Silnik: inny V8
Kolor: Czerwony (białe pasy)

Re: Brak impulsu na cewce

Post autor: SILVER-WING » 2013-04-09, 22:03

Nawet nie zaskakuje na sekundę bo brak iskry . A co do aparatu to zrobię zdjęci i wstawię



Awatar użytkownika
6t07t
Forumowicz
Posty: 1650
Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
Model: 1966-2008
Kolor: Silver Blue, Black
Lokalizacja:: Gliwice
Stajnia: Stajnia Górny Śląsk

Re: Brak impulsu na cewce

Post autor: 6t07t » 2013-04-09, 23:13

podaj "+" dodatkowym kablem bezpośrednio z aku lub głównego przekaźnika rozrusznika. Jeśli nie bedzie dalej iskry to padła cewka. Jesli normalnie bedzie dzialac to cewka ok i szukaj po stykach do "+" od stacyjki.


1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007

Awatar użytkownika
SILVER-WING
Młodszy Forumowicz
Posty: 45
Rejestracja: 2010-08-03, 23:31
Model: 66'
Silnik: inny V8
Kolor: Czerwony (białe pasy)

Re: Brak impulsu na cewce

Post autor: SILVER-WING » 2013-04-10, 08:15

Ale + od stacyjki jest wiec po co mam dawać dodatkowy + ??



Awatar użytkownika
6t07t
Forumowicz
Posty: 1650
Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
Model: 1966-2008
Kolor: Silver Blue, Black
Lokalizacja:: Gliwice
Stajnia: Stajnia Górny Śląsk

Re: Brak impulsu na cewce

Post autor: 6t07t » 2013-04-10, 08:35

Jeśli na cewce jest "+" to przyczyną może być jeszcze kondensator w aparacie zapłonowym, przerywacz. Jeśli to wszystko jest ok to padła sama cewka.
Najprościej podłączyć inną cewkę i sprawdzić. Może być jakakolwiek inna 12V z Żuka, Fiata itp.


1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007

gts'72
Młodszy Forumowicz
Posty: 10
Rejestracja: 2013-03-23, 17:59
Model: gran torino sport
Silnik: inny V8
Kolor: to nie mustang, ale pomarańczowy

Re: Brak impulsu na cewce

Post autor: gts'72 » 2013-04-10, 09:14

ale on nie ma przerywacza i kondensatora...



Awatar użytkownika
SILVER-WING
Młodszy Forumowicz
Posty: 45
Rejestracja: 2010-08-03, 23:31
Model: 66'
Silnik: inny V8
Kolor: Czerwony (białe pasy)

Re: Brak impulsu na cewce

Post autor: SILVER-WING » 2013-04-10, 21:05

powiem tak jak jest cewka to można od niej odłączyć taki plastik na górze i dopiero po odłączeniu tego plastiku (czyli cewka nie ma nic do tego sprawdzania ) sprawdziłem + i impuls . Ktoś wie jak sprawdzić czujnik który jest w aparacie zapłonowym (halla)



rick
Członek Honorowy MKP
Posty: 1206
Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
Model: 67 fastback
Silnik: V8 4.6
Kolor: primer,czarny,bialy

Re: Brak impulsu na cewce

Post autor: rick » 2013-04-11, 06:18

Po Angielsku, ale...

http://www.mustangmonthly.com/techartic ... ewall.html" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.allfordmustangs.com/forums/c ... -coil.html" onclick="window.open(this.href);return false;

https://www.google.ca/#hl=en&sclient=ps ... 66&bih=622" onclick="window.open(this.href);return false;



Awatar użytkownika
SILVER-WING
Młodszy Forumowicz
Posty: 45
Rejestracja: 2010-08-03, 23:31
Model: 66'
Silnik: inny V8
Kolor: Czerwony (białe pasy)

Re: Brak impulsu na cewce

Post autor: SILVER-WING » 2013-04-11, 08:10

Dzięki ale teraz poszukuje tłumacza najważniejszych informacji ze strony ;)



rick
Członek Honorowy MKP
Posty: 1206
Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
Model: 67 fastback
Silnik: V8 4.6
Kolor: primer,czarny,bialy

Re: Brak impulsu na cewce

Post autor: rick » 2013-04-11, 15:16

sorry :zawstydzony:

moja gramatyka jest słaba, i jak tam nie jestem, moje wyjaśniają nie sa bardzo dobre, Wiem co robić, ale nie mogę wytłumaczyć :(



Awatar użytkownika
ARTUR GT
Stowarzyszenie MKP
Posty: 119
Rejestracja: 2010-12-11, 23:19
Model: MUSTANG GT 2005
Silnik: V8 4.6

Re: Brak impulsu na cewce

Post autor: ARTUR GT » 2013-04-11, 15:18

rick pisze:sorry :zawstydzony:

moja gramatyka jest słaba, i jak tam nie jestem, moje wyjaśniają nie sa bardzo dobre, Wiem co robić, ale nie mogę wytłumaczyć :(
Przyjedz do Polski na korepetycje :)


ARTUR GT

rick
Członek Honorowy MKP
Posty: 1206
Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
Model: 67 fastback
Silnik: V8 4.6
Kolor: primer,czarny,bialy

Re: Brak impulsu na cewce

Post autor: rick » 2013-04-11, 15:38

ARTUR GT pisze:
rick pisze:sorry :zawstydzony:

moja gramatyka jest słaba, i jak tam nie jestem, moje wyjaśniają nie sa bardzo dobre, Wiem co robić, ale nie mogę wytłumaczyć :(
Przyjedz do Polski na korepetycje :)

może w przyszłym roku, jest kolejny ślub nie daleko ciebie :D



Awatar użytkownika
SILVER-WING
Młodszy Forumowicz
Posty: 45
Rejestracja: 2010-08-03, 23:31
Model: 66'
Silnik: inny V8
Kolor: Czerwony (białe pasy)

Re: Brak impulsu na cewce

Post autor: SILVER-WING » 2013-04-11, 21:45

Spróbuj Przetłumaczyć :padam:



ODPOWIEDZ

Wróć do „6. układ zapłonowy”