Brak impulsu na cewce

dystrybutor, świece, ustawianie kąta zapłonu

Moderatorzy: Pavulon_, Rezor, pluzz, Przemek64, Piotrek86skc

Awatar użytkownika
SILVER-WING
Młodszy Forumowicz
Posty: 45
Rejestracja: 2010-08-03, 23:31
Model: 66'
Silnik: inny V8
Kolor: Czerwony (białe pasy)

Re: Brak impulsu na cewce

Post autor: SILVER-WING » 2013-04-15, 22:36

oto zdjęcia mojego aparatu i dziwnej tajemniczej skrzynce ;)
Załączniki
IMAG0196.jpg
IMAG0186.jpg
IMAG0183.jpg
IMAG0183.jpg (67.04 KiB) Przejrzano 7388 razy



rick
Członek Honorowy MKP
Posty: 1206
Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
Model: 67 fastback
Silnik: V8 4.6
Kolor: primer,czarny,bialy

Re: Brak impulsu na cewce

Post autor: rick » 2013-04-16, 07:34

ohhh...ktoś zrobił elektronicznej konwersji. To srebrne pudełko zazwyczaj do dupy. Zawsze mieliśmy zapasowe w bagażniku. Zapytaj jednego z członków z Fox Mustang czy możesz pożyczyć, aby spróbować



Awatar użytkownika
Piotrek86skc
Forumowicz
Posty: 1076
Rejestracja: 2010-05-22, 18:02
Model: coupe 1966
Silnik: V8 4.6
Kolor: signal flare red
Kontakt:

Re: Brak impulsu na cewce

Post autor: Piotrek86skc » 2013-04-16, 08:02

Można zamienić to na Petronix np?



Awatar użytkownika
6t07t
Forumowicz
Posty: 1650
Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
Model: 1966-2008
Kolor: Silver Blue, Black
Lokalizacja:: Gliwice
Stajnia: Stajnia Górny Śląsk

Re: Brak impulsu na cewce

Post autor: 6t07t » 2013-04-16, 08:13

Zamontuj zwykły aparat z przerywaczem albo z pertronixem i wywal ten awaryjny układ.
Nie masz ty czasem całego silnika z Foxa ?? Coś tak po tych fotkach wygląda...


1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007

Awatar użytkownika
Piotrek86skc
Forumowicz
Posty: 1076
Rejestracja: 2010-05-22, 18:02
Model: coupe 1966
Silnik: V8 4.6
Kolor: signal flare red
Kontakt:

Re: Brak impulsu na cewce

Post autor: Piotrek86skc » 2013-04-16, 12:29

http://www.cjponyparts.com/pertronix-el ... 74/p/PER1/" onclick="window.open(this.href);return false;

zobacz jaka dziś promocja!!!
A za transport chcą 36$, więc wyjdzie cię łącznie taniej niż zwykle. I celny do takich paczek się nie doczepia.



rick
Członek Honorowy MKP
Posty: 1206
Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
Model: 67 fastback
Silnik: V8 4.6
Kolor: primer,czarny,bialy

Re: Brak impulsu na cewce

Post autor: rick » 2013-04-16, 13:59

Piotrek86skc pisze:Można zamienić to na Petronix np?

musi używać starego stylu dystrybutora, wtedy zainstalować Pertronix



Awatar użytkownika
6t07t
Forumowicz
Posty: 1650
Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
Model: 1966-2008
Kolor: Silver Blue, Black
Lokalizacja:: Gliwice
Stajnia: Stajnia Górny Śląsk

Re: Brak impulsu na cewce

Post autor: 6t07t » 2013-04-16, 14:26

Dokładnie, do tego aparatu pertronix się nie nadaje.
Dla 1965-66 289-2V A/T powinien być aparat o oznaczeniu C5AF-N lub C6AF-AK.


1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007

Awatar użytkownika
Piotrek86skc
Forumowicz
Posty: 1076
Rejestracja: 2010-05-22, 18:02
Model: coupe 1966
Silnik: V8 4.6
Kolor: signal flare red
Kontakt:

Re: Brak impulsu na cewce

Post autor: Piotrek86skc » 2013-04-16, 14:41

Czyli coś takiego:
http://www.cjponyparts.com/distributor- ... 973/p/DC2/" onclick="window.open(this.href);return false;
+
http://www.cjponyparts.com/distributor- ... 3/p/DIST7/" onclick="window.open(this.href);return false;

ewentualnie od razu:
http://www.cjponyparts.com/pertronix-di ... /p/DIST35/" onclick="window.open(this.href);return false;

Naprawdę niezłe te przeceny...



Awatar użytkownika
Piotrek86skc
Forumowicz
Posty: 1076
Rejestracja: 2010-05-22, 18:02
Model: coupe 1966
Silnik: V8 4.6
Kolor: signal flare red
Kontakt:

Re: Brak impulsu na cewce

Post autor: Piotrek86skc » 2013-04-16, 14:51

Aczkolwiek w sumie jeśli to silnik od foxa to różnie może być...



Awatar użytkownika
6t07t
Forumowicz
Posty: 1650
Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
Model: 1966-2008
Kolor: Silver Blue, Black
Lokalizacja:: Gliwice
Stajnia: Stajnia Górny Śląsk

Re: Brak impulsu na cewce

Post autor: 6t07t » 2013-04-16, 14:53

single vacuum


1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007

Awatar użytkownika
Piotrek86skc
Forumowicz
Posty: 1076
Rejestracja: 2010-05-22, 18:02
Model: coupe 1966
Silnik: V8 4.6
Kolor: signal flare red
Kontakt:

Re: Brak impulsu na cewce

Post autor: Piotrek86skc » 2013-04-16, 19:13

http://www.google.pl/imgres?um=1&client ... x=75&ty=79" onclick="window.open(this.href);return false;
Faktycznie 1976 rok



rick
Członek Honorowy MKP
Posty: 1206
Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
Model: 67 fastback
Silnik: V8 4.6
Kolor: primer,czarny,bialy

Re: Brak impulsu na cewce

Post autor: rick » 2013-04-16, 20:02

Piotrek86skc pisze:Aczkolwiek w sumie jeśli to silnik od foxa to różnie może być...
wszystkie Fordy w '70 's i '80' s mieli to

były pewne różnice pomiędzy latami i modeli



Awatar użytkownika
SILVER-WING
Młodszy Forumowicz
Posty: 45
Rejestracja: 2010-08-03, 23:31
Model: 66'
Silnik: inny V8
Kolor: Czerwony (białe pasy)

Re: Brak impulsu na cewce

Post autor: SILVER-WING » 2013-04-18, 22:28

wszystko spoko tyle że nic nie kumam ;D co to jest ten silnik "Fox" niemam pojęcia co to za silnik orginalnie miałem rzędówkę ale ktoś podmienił na v8 i chce właśnie się dowiedzieć co to jest za silnik ;)



Awatar użytkownika
sim
Stowarzyszenie MKP
Posty: 219
Rejestracja: 2009-11-13, 03:44
Model: '87 GT Convertible
Silnik: V8 5.0
Kolor: Szary

Re: Brak impulsu na cewce

Post autor: sim » 2013-04-18, 22:45

Silnik z Foxa to silnik 5.0 Mustanga z osprzętem z lat 79-85 (gaźnik) 86-93 (wtrysk)



Awatar użytkownika
Piotrek86skc
Forumowicz
Posty: 1076
Rejestracja: 2010-05-22, 18:02
Model: coupe 1966
Silnik: V8 4.6
Kolor: signal flare red
Kontakt:

Re: Brak impulsu na cewce

Post autor: Piotrek86skc » 2013-04-19, 05:29

Fox to Mustang II generacji.



ODPOWIEDZ

Wróć do „6. układ zapłonowy”