Jak ustawiam zapłon na lampę na 12* to auto na zimno nie chce odpalać, męczy się kilkukrotnie ale ostatecznie odpala. Ciepły silnik chodzi ok, i ładnie auto przyśpiesza


Jak zapłon ustawię na wartość podciśnienia to auto odpala na zimno ale przy 4000 obrotów strzela w tłumiki i przy przyśpieszaniu muli się w stosunku do tych 12*. Po ustawieniu na podciśnienie sprawdzając na lampie przy ok. 1000 obr pokazuje 25*.
(jak ustawiam na podciśnienie)
W kabinie zegar wskazujący wartość podciśnienia.
1. Reguluję mieszankę aby uzyskać najwyższe obroty i podciśnienie,
2. Zmniejszam obroty do ok. 800
3. Przyśpieszam lub opóźniam zapłon tak aby uzyskać jak najwyższe podciśnienie.
Tyle...
Jakie ciekawostki mam u siebie:
Aparat zapłonowy z Load o Matic a w gaźniku taki spark valve control... cokolwiek

Wałek rozrządu jaki mam to 260 / 110 , gaźnik holley 5152, aparat motorcraft, elektroniczy zapłon petronixa zamiast platyn oraz cewka tego samego producenta.
Pomocy bo już mi witki opadowywują

A i jeszcze jedno jak depnę do dna pedał gazu to czy tak czy siak dusi mi silnik na niskich obrotach, przy 2000 reaguje +- normalnie....
W ostateczności kupię to:
http://classicinlines.com/proddetail.as ... UI-200-DZY
Ale czy będzie działać z moim gaźnikiem ? Podobno ponieważ jest to o niebo lepszy aparat odpada również problem podlewania 4 i 5 tłoka - najbliższe gaźnika, bo ładnie przepala mieszankę.
Tu coś o load o matic: http://classicinlines.com/Loadomatic.asp