Dobor sprzegla i docisku do 289 i manuala 4ry biegi

porady dla manuali

Moderatorzy: Pavulon_, Rezor, pluzz, Przemek64, Piotrek86skc

ODPOWIEDZ
Separator
Młodszy Forumowicz
Posty: 18
Rejestracja: 2015-10-28, 12:15
Model: 1965 Cabrio

Dobor sprzegla i docisku do 289 i manuala 4ry biegi

Post autor: Separator » 2015-11-16, 23:25

Czy cos takiego podejdzie do 289 i czterobiegowki ?

http://allegro.pl/show_item.php?item=52 ... d00be2ff62" onclick="window.open(this.href);return false;

Czym się ono rózni od hmm...dedykowanego z rocznika ? :/



Awatar użytkownika
simontlc
Forumowicz
Posty: 1078
Rejestracja: 2011-08-02, 23:16
Model: 289 coupe 1965
Kolor: mechaniczna pomarańcza (Poppy Red )
Lokalizacja:: TL.
Kontakt:

Re: Dobor sprzegla i docisku do 289 i manuala 4ry biegi

Post autor: simontlc » 2015-11-17, 07:06

A jaka masz Skrzynia ?


ObrazekObrazek
"NO IT'S NOT JUST A SIX, IT'S A PART OF THE LEGACY OF THE MUSTANG"

Awatar użytkownika
lamina
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1005
Rejestracja: 2012-05-28, 20:54
Model: GT390 1968
Silnik: inny V8
Kolor: Highland Green
Lokalizacja:: Pruszków/Pisz
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Re: Dobor sprzegla i docisku do 289 i manuala 4ry biegi

Post autor: lamina » 2015-11-17, 09:09

na 100% łożysko dociskowe nie bedzie pasowało i bedzie problem z wysokoscia sprzegla.



Awatar użytkownika
bart
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1286
Rejestracja: 2012-11-19, 14:32
Model: GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: windveil blue

Re: Dobor sprzegla i docisku do 289 i manuala 4ry biegi

Post autor: bart » 2015-11-17, 10:09

a Konrad wie co mowi :) nie jedno juz przerabial u siebie.


http://www.facebook.com/memoriginpolska" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.facebook.com/balticuspolska" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
lamina
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1005
Rejestracja: 2012-05-28, 20:54
Model: GT390 1968
Silnik: inny V8
Kolor: Highland Green
Lokalizacja:: Pruszków/Pisz
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Re: Dobor sprzegla i docisku do 289 i manuala 4ry biegi

Post autor: lamina » 2015-11-17, 10:17

o ile wysokosc sprzegla tak lub inaczej mozesz skorygowac, to lozysko i tak trzeba kupic.... w polsce nie bedzie, wiec jak masz kupowac to juz lepiej calosc z USA pociagnac.
od razu ODRADZAM sprzegla firmy SPEC ... same problemy i zero wsparcia. wady fabryczne..



Separator
Młodszy Forumowicz
Posty: 18
Rejestracja: 2015-10-28, 12:15
Model: 1965 Cabrio

Re: Dobor sprzegla i docisku do 289 i manuala 4ry biegi

Post autor: Separator » 2015-11-19, 01:05

Skrzynia to T-86. O co chodzi z wys. sprzegla, bo nie do konca kminie ? Czy docisk wciaz bdzie pasował od 5l silnika z nowszych lat ? Lozyska akurat mam wlasnie ze skrzynia w dosc zacnym stanie, ale neistety ani sprzegla, ani docisku :/



Awatar użytkownika
lamina
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1005
Rejestracja: 2012-05-28, 20:54
Model: GT390 1968
Silnik: inny V8
Kolor: Highland Green
Lokalizacja:: Pruszków/Pisz
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Re: Dobor sprzegla i docisku do 289 i manuala 4ry biegi

Post autor: lamina » 2015-11-19, 08:41

stare sprzegla sa grube konstrukcyjnie, z nwym powstaje spory luz :rozbiegowy" nim wysprzegli i dla komfirtowej pracy trzeba go wykasowac przedluzajac popychacz wysprzeglika.
chodzi nie o łożyska skrzyni tylko jedno łożysko dociskowe sprzegla bedace kompletem ze sprzegla. (tego z zestawu wysprzeglik nie popchnie bo nie ma za co)



ODPOWIEDZ

Wróć do „7. sprzęgło”